Hyundai i30 má kompletní ceník. Základní cena je 369 990 Kč

51 komentářů

Dženda
3. března • 23:32

Ono je to při všech testech+ve všech diskuzích tak nějak stejné. Nezávisle na tom, co/s čím/jak se testuje či prezentuje, vždy se ozvou zarputilí erudovaní ŠkodoVWkáři, kteří si prostě chcaNEchca budou snažit prosadit tu svoji Typisch"CZ"Schäden. Nic proti, to nácoství je v dnešní době chvályhodné, ale trošku soudnosti by v některých komentech neuškodilo.V době, kdy "české" auto sestavují Rumuni/Ukrajinci/Indové (samo i Čehůni) z komponent od subdodavatelů třeba i z rozvojových zemí, je až směšné zatracovat stejně tak (o několik Km dále) zbastlené auto jen proto, že to není z 90% shodná kára, jako zbytek VW. Ono, chvapci, taková i30 může klidně být více "česká", než samotná Škůdka. A to rozhodně nejsem obdivovatelem Hnůjdaje (nebo jak to tu označujete..) ;-)

Drake
3. března • 9:43

Dle konfigurátoru na oficiálních stránkách.nejsilnější motor 99kW a 164 Nm (mé první auto Pažout 2.0i r.2002 měl 103 kW a 210 Nm)
max. 16" kola (na výběr jen jedny)
nejdou přední park. senzory ani vyhřívané zadní sedačky
pouze béžový nebo černý textil interieru
nejde hlídání mrtvého úhlu
nejde hlídání přejíždění pruhů
nejde bezklíčový start (na tom sice nelpím)
pouze 8 možností lakování
neviděl jsem možnost tažnéhoA za to vše mám zaplatit 537.000 Kč?????
Nemá někdo odkaz na správný konfigurátor? To není možné, když tohle auto označují za klenot a vrchol třídy.......

Mirek
3. března • 11:25

Vyvádíš jak hysterka. A proč konfigurátor, tam nikdy není vše, myslím, že ani u konkurence. Sledování mrtvého úhlu a další tam je, příplatková výbava, barev je dvanáct. A nedošlo ti, že uvádíš například něco, co mají všechny verze i30 již jako standard, a proto to nejde konfigurovat? Vše máš v ceníku, stačí hledat, a to zřejmě neumíš a neumíš ani s konfigurátorem.
https://www.hyundai.cz/konfigurator/i30-2017/1/1... ...
https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ...
https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ...

Drake
3. března • 12:36

Hysterka? Nepleť si mě se svou starou. Stačilo by poslat odkaz s konfigurátorem kde je toho více a ne se hned ohánět urážkami. Nebo opět další pacient, který nesnese ani miligram negativa na tento brilantní liftback? Proč jsou boha jeho lidi tak podráždění? Dej si hořčík člověče... Jinak díky za odkaz na ten konf....

Mirek
3. března • 15:50

Asi nechápeš text. Kde jsem tě urazil? Ten hořčík si dej, jestli ti pomůže. Vše jsi dostal a evidentně jsem tě ohodnotil dobře, že nezvládáš obyčejný konfigurátor, když neumíš nakonfigurovat auto a nenajdeš položky, které tam jsou a podrobněji jsou obsaženy v ceníkách.

Quebe
2. března • 10:28

Zajímalo by mě, jak to s motory s výkonovým rozpětím 70 - 100 kw "ujede všem"...

Mirek
2. března • 18:46

Dnes jsem tu reklamu náhodou poprvé viděl, pěkná kravina. Stále se divím, že tam živí takové pitomce, kteří tohle chtějí vidět v reklamách.
Jestli to nebude tím, že to výkonové rozpětí je do 104 kW. :-D

Quebe
2. března • 20:17

U mě osobně takové zamindrákované reklamy spíše vyvolávají k té značce antipatie, opravdu nechápu, komu toto může imponovat.Ujedu všem, teď tu vládnu já, soused z Boleslavi zbledne závistí, nazývání hatchbacku liftbackem, do toho furt ty kecy o českém autě...

FRČ
2. března • 19:58

Jestli to nebude tím, že i30 bude mít zanedlouho 275 k. Tam už bych si byl tou reklamou skoro jistý. Na našem trhu bude jen málo aut stejné kategorie, která nebudou i30 pokořena...

Mirek
2. března • 20:12

No jo, ale tady je třeba dodat, že se to vůbec netýká těchto aut a tím pádem je ta reklama stále nesmyslná. Podle neoficiálních informací to bude mít trochu jinou karoserii, a vlastně to bude trochu jiná i30 a má dorazit až v roce 2019. Být tebou, tak zachovám klid a krotím nadšení.

FRČ
2. března • 21:55

,,V polovině letošního roku se však dočkáme bonbonku v podobě ostrého hatchbacku N s výkonem přes 200 kilowattů.´´ Viz tento článek a mnoho dalších:
http://www.auto.cz/hyundai-i30-kombi-oficial... ...
Takže ne až v roce 2019, ale za pár měsíců.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
2. března • 22:30

Máš pravdu, nějak mi v hlavě uvízla informace s datem 2019, ale to se týká jen něčeho. Po opětovném přečtení článku, ze kterého jsem v paměti lovil, se musím opravit. Stejně je ale blbost takováto reklama.
http://www.autoforum.cz/predstaveni/technika-ostr... ...

KL
1. března • 18:58

jako za Korejce je to uz moc ... vyhodou byla cena, ted zdrazili a ne malo a to si pujdu pro zajetou konkurenci ... Ford, Opel, Francouzove ... PS. nemluve o te OTRAVNE IMAGE v Cesku, kdy samozrejme radsi pujdu pro Skodovku ;)

bzzz
2. března • 11:43

Image v tyhle tride (cenovy hladine)? Ale no tak...

qwertz
2. března • 14:26

zapornou image lze ziskat vzdy :-D

Karel
1. března • 19:51

Na to, že je to celkově (předešlá generace) 6. nejprodávanější auto, tak jsou tu zajímavé bláboly škodovkářů ... jako obvykle. Kdybyste se svezli, tak neplácáte ... ve firmě máme 24 vodzidel i30, ani jedna porucha, oproti předešlým octáviím, které běžně z 24 vozidel 7 nechalo viset se závadou dealery na cestě. U i30 ani jedna závada, motory ani auto neřve, jako dieslová octávka s pětikvalty, navíc octávka za stejnou cenu neměla ani centrál dálkově ovládaný, ani rádio ... i30tky mají najeto 320 tisíc bez závad, to se nepovedlo ani slavným octáviím, které do firmy již nikdo nechce ... takže asi tak. Předsudky, předsudky, navíc i30 se vyrábí v Nošovicích a je vyvíjena v Německu, takže německo-české auto, stejně, jako škodovka ... designéři? němci přešlí od VW ...

Marek p
1. března • 20:00

Karle, a prozradíte nám název té firmy, kde jsou všichni tak nadšení z Hyundaie? :-)))))))
Zajedu se tam podívat. Ještě jsem neviděl firmu, která by ty krámy koupila i napodruhé...

Jan
1. března • 21:19

Chudinka se potreboval zestadnit a kdakat nesmysly.

Mitch
1. března • 20:41

Tak to jste toho jeste moc nevidel.
V celosvetovych statistikach typu JDP, CR apod. je H/K vzdy lepe hodnoceno, nez VW/Skoda.
To tedy vsichni lzou?

Čechystán
1. března • 19:49

No tak určitě... proč si nevzít holobyt z Bolky za další pade navíc :-D

Leon
1. března • 13:39

370 litrů, za mpíčkovou 1.4 v HB ??????? :-O:-O:-O.,,, hodně štěstí :-)):-)):-))

Jirka
1. března • 17:08

Leon, souhlas! Tady každý druhý kvičí na žebráky Škodovky,ale když dá Hujda za 370kolíků holobyt na plechách s motorem,který bude žrát i trávu kolem cesty,tak mají orgasmus :-D Nekup to,když je to tak levné :-) Pak budou pět let kňučet u každé servisní prohlídky,jak naletěli a v Áčkách při následném odprodeji,budou mít z toho ,,balíku" který dostanou,infarkt :-D

Mirek
2. března • 18:42

Samozřejmě, takhle hloupě srovnávat. A co tak napsat, kolik ty holobyty navzájem stojí a jakou ty holobyty mají výbavu? Škodovácky holobyt dražší o cca +38 000 Kč, světlomety halogenové. Hyundai holobyt led světlomety, automatické světlomety s automatickým přepínáním dálkových a potkávacích světel, tempomat v základu. Ostatní je plus mínus stejná výbava, včetně plechových disků, jak uvádíš u i30. :-DTak a teď si zakvič. :-D

Hudec Jaroslav
2. března • 23:07

Jaké modely srovnáváte?

mpolan
1. března • 17:23

Líbí se mi, jak škodivkáři pod každým článkem o Hyundai kvičí... Inu, nějak si asi koupi toho předraženého krámu musí před sebou omluvit. Jde to ale blbě, když je kolem spousta lepších a levnějších aut.

qwertz
1. března • 17:52

No, když mistři z Koreje implementují milion hovadin typu asistent pro jízdu v jízdním pruhu, které soudný řidič nechce ani zadarmo, ale takovou banalitu jako vyhřívané čelní sklo ještě neobjevili, to se pak porovnává těžko.:-P

Jan
1. března • 21:15

Bezpecnostni vybava v cene zakladniho modelu je pridanou hodnotou povedene nove i30. tresnickou je 6tikvalt,nezavisle zaveseni zadnich kol a propracovanost celeho vozu. Skoda se muze srovnavat tak s Dacii.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
2. března • 8:05

To jsou s prominutim kecy. Ano, za torzku u 110kW motorů by zasloužili soudruzi v Mladé Boleslavi nakopat do prdele, protože to není nic jiného než úsporné opatření. Že to nejde ani za příplatek se dá pochopit, protože dav to má u zadnice (a to není žádné specifikum zákazníků škody).Nicméně ta hromada asistenčního bordelu, kterou dostanete povinně a povinně za ni zaplatíte (zadarmo to nebude), už tak skvělá nebude. čím víc udělátek, které za vás točí volantem a šlape na pedály, tím větší riziko průseru, když se to pokazí. Příkladů fatálních nehod natěch vašich "vyspělých trzích" je víc než dost.

Hudec Jaroslav
1. března • 23:47

Jen mi nejde do hlavy, proč si za ty nedostižně skvělé vozy Hyundai říká cenu jako za Dacii.
Tvrdíte, jak Škodovka nemá šanci a hle na Octavii, prodává se dráž než Golf a přesto je nejprodávanějším combi v Evropě. Čemu to přisuzujete?

mpolan
1. března • 20:27

A proto jsou v civilizovaných zemích ty asistenční systémy už v základu, když je lidé nechtějí... Tak jo.
Ty budeš taky "ekspert".

Antiautomat
1. března • 18:56

...nejaky zoznam KOREJSKYCH technikov? Rozmyslajme chvilku.

Mitch
1. března • 17:29

Tak tak. Nehlede na to, ze ona atmosfera ma mnohem mensi sanci se pokazit, nez ten zazrak jmenem TSI, kde jiz nekteri maji pri najezdu 150tkm uz treti motor.

Aladin
1. března • 14:19

Nejdříve je třeba se svézt, pak mudrovat. Jestli má vůz dobré řízení, podvozek, dobře naladěný motor na průběh otáček (špatné naladění dokáže odepsat i silný motor), dobré řazení, spojku, odhlučnění kabiny, výbavu, atd... Tak proč ne? Z článku je poznat kulový, jestli tu cenu má nebo ne.

stan
1. března • 21:11

Co do toho montujes skodovku? Ja tady mluvim o hnujde o ktere je clanek. Ale krypli jako jsi ty do toho tahaji jine kramy...

Stan
1. března • 14:54

A ty myslíš, že tohle vše snad takový krám bude mít? Je to hujda do které není jediný pořádný motor. Pro důchodce do Kaufu asi dobré...

Kos
2. března • 15:58

H.o.vnaj je hnus, nebrat !

Perkins
2. března • 11:02

To Stan: mluvíš z vlastní zkušenosti, nebo jen závist, že si to nemůžeš dovolit a musíš jezdit v olítaném dieslu?:-DB-]

Stan
2. března • 14:39

Když tě to zajímá, tak ano. Mám olítané auto. r.v. 2005 Focus ST 2.5... Ale pořád je to auto s motorem, který svou kultivovaností a výkonem bude na míle daleko tomu co hnujda vyrábí a tak samo i co vyrábí v současné době Škoda...Jestli mám na novou Hnujdu je věc, která tě nemusí zajímat ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
2. března • 18:08

Mám také Focus, ale ne ST a nevidím důvod kvůli tomu tady u tohoto zvracet. A máš dostatečně plechový zadek, abys vydržel ten tvrdý podvozek ve spojení s českými cestami, tedy českým tankodromem? Chválit se motorem a mít každý den naklepané šunky z auta, to musí být zážitek. :-)

Stan
2. března • 20:15

Proto jsem si koupil kdysi pětidveř. Hodně tvrdá je třídveřová verze. Komfort je pro mě naprosto v normě. Pořad to je méně uskákané, než Octávka na 19" kolech...

Mirek
2. března • 22:17

V době, kdy se začalo ST prodávat jsem čirou náhodou v pětidvéřovém jel. Neřídil jsem, jen jsem se vezl s majitelem jednoho autosalónu Ford. Stále moc tvrdé na naše cesty.

Perkins
2. března • 16:57

Dvakrát ze dvou. Tak se chod vyblejt na web Fordu popřípadě Škody blbe.:-DB-]

Stan
2. března • 20:21

Vyblít se půjdu tak na hrob tvé matky. Já si dovolil negativně hodnotit Hnujdu, ale to se tady nesmí, hned se do toho tahá škodovka a ostatní hnujdofilové se budou všem vysmívat jak nejezdí ve vylítané ojetině. Tak si sedni do své korejské hujdy a zajeď poklidit na hřbitov.

Perkins
3. března • 8:36

LOPATO BLBÁ !!:-DB-]

Mitch
1. března • 15:53

Tak pokud by to byl takovy kram jako Skoda, pak je to neprodejne, ale rekl bych, ze oni uz to uni udelat. Hi

Jirka
1. března • 17:04

No,tos pobavil :-D :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mitch
1. března • 17:19

Tak samozrejme u nas se proda vic Skodovek. Aby ne. Vsichni si mysli, jak je to kvalitni. Ale ono ne.
VW a cela Skoda je spis vuz pro obchodaky, nebo pro starsi lidi. Mlady clovek, co do toho da vlastni penize, koupi jinde.
Nac mit auto, kterych je na parkovisti 50 a vylozene me nudi :)

qwertz
1. března • 17:48

No jestli je pro vás důležité mít jiné auto než ostatní, pak autům evidentně rozumíte:-D

Marex
4. března • 1:51

Očividně se vám nikdy nestalo, že jste se snažil nastoupit do cizího auta a divil se, když nereagovalo D.O. a nebo jste svým dálkačem odemkl cizí auto a nebo vám nasedl někdo cizí do auta, protože jste zaparkoval vedle jeho nachlup stejného auta :-D Mě se to stalo a od té doby nechci tuctovky alá Škodovka, kterých jsou ve stříbrné a bílé barvě plná parkoviště. Dnes mám japonce, který není na českých silnicích zcela běžný vůz a o jeho jizdních vlastnostech a spolehlivosti si Škodovka může nechat jenom zdát ;-)

BeryFery
21. března • 23:14

Doporučujeme

Články odjinud