Hyundai i30 má kompletní ceník. Základní cena je 369 990 Kč

Složitou volbu má v současné době zájemce o Hyundai i30. za stejnou cenu je totiž v nabídce nová generace hatchbacku buď se starším atmosférickým nebo moderním turbomotorem, případně ještě kombi končícího provedení.

Za stejnou cenu, za jakou je k mání verze kombi minulé generace, se nyní u dealerů značky Huyndai v Česku začíná prodávat hatchback třetího vydání tohoto vozu.

Zákazník si tedy bude muset připravit nejméně 369 990 Kč. Zajímavé je, že za tuto částku si může vybrat mezi základní verzí Entry s atmosférickou čtrnáctistovkou (výkon 73 kW - 100 koní) nebo přeplňovaným litrovým tříválcem (88 kW/120 koní) v limitované nabídce Czech Edition.

Výbava je přitom prakticky shodná. Obě verze mají manuální klimatizace, elektrické ovládání předních oken a zrcátek, tempomat, základní typ rádia a stejnou sadu bezpečnostních asistentů. Například také funkci autonomního nouzového brzdění nebo přepínání dálkových a tlumených světel.

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Hyundai opět v reklamě cílí na Škodu. Nová i30 je prý nejlepší liftback...

Výbavu Czech Edition lze rozšířit o paket "Club" v ceně deset tisíc korun. Ten obsahuje například patnáctipalcová kola z lehkých slitin, dojezdovou rezervu, přední mlhovky a LED denní světla, kůží potažený volant a hlavici řadící páky, zadní parkovací senzory i elektricky ovládaná rovněž zadní okna . Následují ještě dražší výbavy Symbol - opět pro litrový benzinový turbomotor, Symbol D (pro diesel 81 kW) a Symbol Elite - pro nejvýkonnější benzinovou čtrnáctistovku.

Běžný ceník obsahuje tři verze výbav. Mimo té základní Entry existují ještě Trikolor a Style. Zatímco do vozů s Entry výbavou se montuje kromě zmíněné zážehové čtrnáctistovky rovněž nejslabší verze dieselové šestnáctistovky (70 kW - 95 koní), výbava Trikolor se pojí s litrovým benzinovým motorem, případně prostředním turbodieselem (81 kW - 110 koní) a vůz s výbavou Style může být poháněný zážehovými turbomotory 1,0 a 1,4 (103 kW - 140 koní) nebo nejsilnějším turbodieselem 1,6 CRDi (100 kW - 136 koní).

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Nejrychlejší Hyundai z Nošovic: Verze i30 N dostane až 271 koní

Stupeň výbavy Style už obsahuje například lakovaná zrcátka a kliky dveří, výškově nastavitelné sedadlo řidiče nebo bluetooth handsfree.

Za sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku se připlácí 50 tisíc korun.

Galerii snímků vozu z jeho loňské premiéry na autosalonu v Paříži najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků