Hyundai i30 kombi očima grafika: Tomu se říká nuda

Hyundai i30 kombi očima grafika: Tomu se říká nuda

Hyundai nedávno představil novou generaci modelu i30. Nebude se jednat jen o jeden vůz, v plánu je také výroba tradičního kombi. A právě kombi se nedávno objevilo na prvním grafickém návrhu.

Vývoj a projektové práce na novém Hyundai i30 (v Americe známém jako Elantra GT) probíhají v Německu, kde jsou kombi obzvlášť oblíbenými auty. Evergreeny v podobě BMW řady 3 Touring či Škody Octavie Combi jsou toho jasným důkazem.

Na webových stránkách RM CarDesign se nyní objevil první grafický návrh Hyundai i30 ve verzi kombi. Protáhlý kufr doplnila delší boční okna a kombík byl na světě. Tenhle návrh příliš nezaujme, naštěstí pro potenciální zájemce ale design není to, čím má správné kombi vynikat.

Paříž živě: Hyundai i30 vzhledem nepotěšil, kvalitu si však stále drží

Paříž živě: Hyundai i30 vzhledem nepotěšil, kvalitu si však stále drží

A jaké jsou možnosti motorové výbavy? Základním motorem je jedna-čtyřka MPI o výkonu 73 kW, nad ní je litrové T-GDI s 88 kilowatty, a nabídku zážehových verzí uzavírá čtrnáctistovka T-GDI se 103 kilowatty. Dá se předpokládat, že řada zájemců na evropském trhu sáhne po 1,6litrovém dieselu, který bude k dispozici s výkonem 70, 81 a 100 kW. Kromě sedmistupňové dvouspojkové převodovky budou zákazníci moci volit také šestistupňový manuál.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků