Hyundai i30 kombi očima grafika: Tomu se říká nuda

Hyundai i30 kombi očima grafika: Tomu se říká nuda

Hyundai nedávno představil novou generaci modelu i30. Nebude se jednat jen o jeden vůz, v plánu je také výroba tradičního kombi. A právě kombi se nedávno objevilo na prvním grafickém návrhu.

Vývoj a projektové práce na novém Hyundai i30 (v Americe známém jako Elantra GT) probíhají v Německu, kde jsou kombi obzvlášť oblíbenými auty. Evergreeny v podobě BMW řady 3 Touring či Škody Octavie Combi jsou toho jasným důkazem.

Na webových stránkách RM CarDesign se nyní objevil první grafický návrh Hyundai i30 ve verzi kombi. Protáhlý kufr doplnila delší boční okna a kombík byl na světě. Tenhle návrh příliš nezaujme, naštěstí pro potenciální zájemce ale design není to, čím má správné kombi vynikat.

Paříž živě: Hyundai i30 vzhledem nepotěšil, kvalitu si však stále drží

Paříž živě: Hyundai i30 vzhledem nepotěšil, kvalitu si však stále drží

A jaké jsou možnosti motorové výbavy? Základním motorem je jedna-čtyřka MPI o výkonu 73 kW, nad ní je litrové T-GDI s 88 kilowatty, a nabídku zážehových verzí uzavírá čtrnáctistovka T-GDI se 103 kilowatty. Dá se předpokládat, že řada zájemců na evropském trhu sáhne po 1,6litrovém dieselu, který bude k dispozici s výkonem 70, 81 a 100 kW. Kromě sedmistupňové dvouspojkové převodovky budou zákazníci moci volit také šestistupňový manuál.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků