Kára je to skvělá, mám hatchback nline 1.5 t-gdi. Ve sport modu je to neuvěřitelně zábavný, hlavně v kopečkách na okresce. Pro mě bylo trochu překvapení hodně tvrdý nastavení přední nápravy, čekal sem něco trošku jemnějšího :-) Sedí to nádherně ale občas to dost bouchne. Motor super, v nízkých otáčkách to tak trošku připomíná diesel, jak pomáhá ta elektrika. Ve vyšších otáčkách standardní projev, jen ve sport modu se elektrika zapojuje pořád, a má to krouťáku na rozdávání :-) Nejsem žádnej závodník, chtěl sem ostřejší hatchback a šilhal po nku, tedko sem rád že sem sáhnul po tomhle. Pro mně je to akorát, doporučuju všem.
Zdar, za kolik se dá jezdit s lehkou nohou u té 1,5 Tgdi 117kw??? Okrsky? Nebo mám vzít diesel 1,6 CRDi100kw? Prosím o rozumnou odpověď. Nenávistné kidy mě nezajímají. Díky.
mám ji najetou jako služební, počítej s tím, že kombinovaně budeš cca 6,2L s normální nohou, město je cca 7L/100km.jel jsem z Jihlavy do Vys. Mýta a na jízdu jsem měl 5,6 L/100 km a to nejsem nějak extra úsporný řidič, prostě normální jízda. Osobně mě to hodně překvapilo. Jediné co mi připadně divné je bywire spojka, je taková tupá, holt chybí mechanická vazba
S tímhle hybridomotorem a iMT jsem bohužel ještě nejel, ale podle zkušeností s 1.4T bych to při lehké noze viděl okolo 5-5,5 litru, v závislosti na profilu okresky, klimě, apod.Jinak diesel se vyplatí až při delších cestách a minimálně 20 tisících km ročně. Trápit ho desetikilometrovými pojížďkami není úplně nejlepší nápad.
Při rozdílu ceny motorizace,spotřebě a nákladech na servis je nutný roční nájezd alespoň 50 tisíc Opět jsi k smichu a to hodně moc LoL
50 000km ? jsi se po... ne? dnes je to o pocitu a nad 15 000 km si lidi už diesel klidně berou, už dávno neplatí že diesel je na dlouhé cesty
to ses zase ztrapnil, že tečko?
Trapný jsi jen a jen ty .Tebe nikdo nepřekoná.Spočítat to neumíte, však realita používání dieslu vás vyvede z omylu velice brzo.
Na naftu jezdím už více než 11 let, přesedlal jsem z benzinu. Přecházet zpátky nehodlám, pokud nebudu muset. Najeto přes 300 tisíc, jediná oprava na motoru bylo přetěsnění vstřiku na prvním válci. Průměrná spotřeba podle mého statistického programu 7,6litru za průměrnou cenu 31,04Kč, což dělá nějakých 708 tisíc Kč za palivo (mimochodem, je to skoro tehdejší cena nového auta, chybí ještě cca 80 tisíc). S ohledem na to, že cena benzinu je v průměru cca o 2Kč vyšší a spotřeba by byla při stejném stylu jízdy někde na 15 litrech, viděl bych tu úsporu někde kolem 40 tisíc. A protože stejně výkonný benzin by byl taky turbený, nevidím nikde žádné úspory. Jinak náklady na servis jsou srovnatelné.
Statistický program - to je masakr tenhle trotl.https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/diesel-neb...
jasně, ty debile.
Ty jezdíš s naftou za více než já na benzínu.To máš ale suv a nejvíc jízd po dálnici ala plyn-brzda-plyn.
Je to "dálniční" dvoutunové MPV a průměrná rychlost je dle PP 89km/h ;-)Na okresce se umím dostat na 5 litrů, ale to pak musím jet ne víc než 100km/h tacho. Po dálnici, pokud se jede na kochačku (do 120km/h), tak je spotřeba cca 6,5.
Ten ubožák zase plká v záchvatu .
mám odježděných víc aut, než ty jich máš vylepených v pokojíčku na plakátech. Tak nezapomeň zase poslat nějaký obecný kydanec jak je diesel na konečné, ty "znalče."
Ty jsi ale ubohy nymand. Mas hovno v hlave i v penezence,ty nulo
Veritas mezi naftou a benzínem co egg chce hádám že 117kw nebo 100kw je rozdíl10tkč takže za rok to má nazpět.Mezi 1.5cvvt a 1.6d 85kw už je 50tkč takže 4roky pokud dá 20tkm/rok.Servis benzín nebo nafta je plus mínus stejně.V prvních letech se mění jen olej a filtry.
Přesně, tam to cenově vychází celkem stejně, pokud nezměním práci tak to je každý rok (denně 70km) cca 20 000km + výlety, dovča atd. Min. 23 000 ročně a to by se ten diesel mohl vyplatit. Lpg už nechci.
Přecházet z benzínu na naftu no upřímnou soustrast.Já mám rád když motor neslyším.Nafta zní i zahřátá jako že se něco pod kapotou rozbilo.Podíval bych se na golf life 2.0d a vzal předváděcčku.
To jsou taky už trochu povídačky. Moderní podtáčené turbobenziny jsou zvukově taky nic moc a naopak s vytočenou "starou-dobrou" atmosférou s charakterním zvukem se dobře svezeš, ale 200 a víc kilometrů s ní jet takto nechceš.Diesely jsou v běžných provozních otáčkách poměrně snesitelné, kvalitní auta (tj. ne spotřebka od VW - sorry, VW už fakt nikdy ne, je to předražená bída, tu chybu jsem udělal jen jednou) mají navíc dobře odhlučněnou kabinu a rozdíl je pouze v tónině hluku/zvuku motoru. Takže zbývá jen to "kadla-kadla" u studeného motoru (zejména v zimě), ale to je otázka několika minut jízdy, než se blok motoru trochu prohřeje.
pokud je minimum nájezdu 23 tisíc a jezdíš delší trasy, tak je diesel jasná volba.
Egg 2.0tsi s lehkou nohou 7l jako ale aspoň 60km.Tohle pojede tak za 6l/100km.Ty 18" kola u mě skončily po 2 letech v garáži a dal jsem 17" zimní a pak i letní 17 a pěkně nejmenší možný rozměr.Nafta možná za 4l ale je třeba si to zkusit.
Uvažuji o verzi "smart" s 16" koly. Jezdím 70km denně. Šel bych i do Octavky TDI 2. 0 110kw... Prý momentálně nejlepší motor, ale za ty prachy... 😩
Egg s lehkou nohou by mohla stačit i 1.5cvvt 81kw.Myslím že zájemcům auta půjčují.Jaký rozdíl je mezi smart a family smart?je stejná cena.
Co jsem tak koukal na testy 1.5 t-gdi, tak spotřeba by měla být okolo 6 - 6,5l/100 km kombinovaná a věřim že bys to na trase co jezdíš denně za chvíli stáhnul i na míň, jen co by sis s novym autem zvyknul. Tucson 1.6 t-gdi je užranej a táta s nim jezdí cestu do práce 35km po prdelákovech za 7,5l v průměru, podle provozu a to všichni řikaj jak se s nim nedá jet pod 9l.
Máme Sportage s 1,6-TGDI 4x4, AT a dlouhodobá spotřeba za prvních 25 tis. km je 8.8 km/100. Auto jezdí mix, včetně dálnic (140 km/hod. tempomat), město i kratší cesty. Ta výkonová rezerva a naprosté ticho na palubě ve srovnání se stejně drahou naftou je k nezaplacení....Dokonce i žena si ráda připlatí za benzín díky všem ostatním benefitům...A to doposud jezdila Peugeotama s HDI za hubičku ....
Rozumný názor,ale špatná volba značky auta
Aha Takže táta řekl a tak to je.Až vyrosteš, pochopíš proč majitele špatných aut lžou a vychvaluji je do nebes.
Co jako táta řekl? Ty až vyrosteš, tak se možná naučíš i číst :-D Ale blb budeš už pořád.
Tucson 1.6 t-gdi je užranej a táta s nim jezdí cestu do práce 35km po prdelákovech za 7,5l v průměru, podle provozu a to všichni řikaj jak se s nim nedá jet pod 9l.Takže jsi opět za hlupáka , žádná změna u retarda
Takže číst jsi se ještě nenaučil. Že u tebe nenastala žádná změna jsi psát nemusel, z toho co jsi vyplodil je to zřejmý a do retardů si nenadávej, lidi jako ty nemůžou za to, že jsou mentálně postižený ;-)
Jako retard se tu projevuješ ty, tečko.Otázka zněla, jaká bude spotřeba při ekonomické jízdě, ne jak se vyváží tvůj fotřík.
DEBILKU.TO NAPSAL JANEK O SVEM FOTROVI.JSTE UBOZACI VSICHNI,
To fakt vypada, ze budes zrejme 100% retard. Zkousel si s tim neco delat? Treba se zastrelit? No i kdyz radsi ne, jeste bys trefil omylem souseda.
To vis, ja strilet muzu kdy chci To ti je parada 45 Magnum , na zahrade strelnice . KrasaTy si muzes max prdnout ,ubozaku
Jasně, 45 Magnum. Další tvůj vlhký sen impotenta. Střílet z takového kanonu je spíše za trest a něco přesně trefit je otázka štěstí, pokud teda nestřílíš na 3 metry a nemíříš na velký terč se záměrem udělat do něj co největší díru a pak nad ní radostně onanovat.Střílel jsem jak z colt 45, tak desert eagla 50AE, ani jedno nedává moc smysl. Ty zbraně jsou velké a těžké, abys vůbec něco trefil, musíš střílet obouruč a recoil je i tak extrémní, takže ani obouruční střelba není moc přesná. Nosit takové zbraně skrytě je za trest a v praktickém použití je přebijí zbraně klasické ráže. O ceně za ránu ani nemluvě. Takže zase kecáš nesmysly o věcech, o kterých sis něco někde přečetl a vyfabuloval si do svého Rambo-macho-světa.
Vubec nevis, o cem plkas ty ubozaku. Takova nula jako ty je opravdu sranda. Jeste neco napis,ty troubo debilni. Takoveho ubozaka,to je opravdu sen potkat. Ty jsi vazne neco. Blbecek . hint je ''munice'' - snad pochopis ty demente
Tak tohle vypadá už na dlouhodobější vysazení prášků na hlavu. :-D:-D:-D
A za kolik se jezdí s Toyotou? Prosím rozumné odpovědi, ne nenávist nechytrých.
Holt kdo si koupí jundaje nadosmrti kunda je. Staročeské přísloví.
Corolla 2.o hybrid GR
Totální nuda? Poruchovosti Toyotu nebrat.
Tak z celeho vyhrozovani o mem smazani je vysledkem smazani samotneho AdminaMicky. Some strange thing happenedNieco podivne sa stalo
Nene, pořád jsem tady a mažu tvoje víkendové slinty. Už konečně máš nějaké ty důkazy? Díky.
Takze veskere konstruktivni a kritizujici komenty jsi smazal a tenhle hanlivy tady nechas. Diky. Libuse ma uz tak z tebe spatnou naladu a timhle jsi ji vubec nepotesil. Jsi opravdu bez charakteru.
https://www.sici-stroje-veritas.cz/...
:-D
Hele šicí stroji, ještě jsi nepochopil, že je velice malá pravděpodobnost, že ty jsi normální a ostatní jsou padlí na hlavu? Když tvrdíš, jak jsi vynikající, jaká je pravděpodobnost, že to tak je? 1:?
Loni jsem na zkoušku koupil běžnou atmosferickou i30 namísto octavie. Je to pohodlné a bezstarostné svezení, uvažuju, že příští rok přikoupím nko nebo nline, ale asi spíš nline. To bude úplně stačit, přece jen to nko jede víc, než jsem schopen pojmout.
Mička se zúčastňuje diskuse
ještě bych dodal, že kupující dostane benefity jako třeba sadu kopletních zimní kol, tankovací kartu se slevou 0,40kč kde berou ccs a v případě tankování i OMV je sleva 1kč a to po dobu 5 let stejnou dobu jako je záruka......
Taky jsem dostal ty benefity a v podstatě jediný využitelný jsou ty zimní gumy, kola už nedávali. Sleva na tankování je nějaký ccs, to jsem ještě nevytáhl. A jinak ani nevím, co je ten další benefit.
Já Hyundai strašně fandim, máme 2 doma, opravdu automobilka kde je každou generací vidět vyloženě skok kupředu, což oceňuju. Tahle i30 je moc hezká, fakt se jim povedla, jenže dát skoro 700 tisíc za i30 se mi zdá opravdu hodně přestřelený, ale dá se navolit slušná motorizace s výbavou za rozumnou cenu a testovaná konfigurace už je spíš takovej extrém, kterej si asi málokdo pořídí, vzhledem i k tý ceně, jenže s tim jak všechno poslední dobou zdražuje se už ani těm 700 tisícům nedivim.
Taky se mi líbí, ale jen v N-line. U klasiky je mříška chladiče děsná. Jinak má i30 dost kladů. Čtyřválce, otočné ovladače, měkčené plasty, nabídka motorizací bez HEV, MHEV, PHEV, které zbytečně navyšují již tak vysokou cenu.
Ty skoky teda znamenaji co? Nekvalitní a ošklivé jsou pořád stejně, akorát za více peněz , to budou ty skoky.Auto za 250-300 tisíc se ocitlo s cenovkou 700 tisíc totálně mimo realitu.Low cost socka si hraje na plnohodnotné auto - k smíchu. A k pláči zároveň.
čísla hovoří jasně, jak prodejní tak servisní, vše ostatní jsou jen kecy zhrzených obdivovatelů jiných značek. Ačkoli nejsem příznivcem korejských aut, tak mají nejmenší počet záručních oprav na počet prodaných vozidel co jsem zažil. Jméno nemají v ČR dobré, ale raději bych se ptal širší skupiny lidí co vozy mají, než tady blil nesmysly vycucané z prstu
Glosa je zakomplexovanej sudetak co jezdi v octavii z roku 96 a prilezitostne mhd;)))
DOBRY VTIP.
Nevíš co a o čem pises
Vymlouvat ti to nebudu, nemá to cenu, ale nevíš vůbec o čem mluvíš. Pokud tě nezajímá Hyundai, proč sem píšeš? Taky se nevyjadřuju k tomu co mě nezajímá.
Není nutné reagovat. Říká si glosa, tečka a podobně a je to ubožák, který má radost, když někoho vyprovokuje. Já jsem mu namluvil, že jezdím Opelem Astra a mám klid. Jinak Huyndai není špatná volba. Tady jsem testoval i30N. Výborné auto...https://youtu.be/4wDcTvGrxYw...
Viděl jsem před rokem když jsem o něm silně uvažoval, pak ale přišla mnohem lepší nabídka od Škody, vyprodávali faceliftový ORS, tak jsem pořídil tu. Ovšem o tom že Hyundai už dávno neni podřadná značka a zvlášt jejich N divizi se nevyplatí podceňovat snad už nemůže rozumně uvažující člověk ani pochybovat.
Stejne tak o teniskach Addidas ,tricka a jine znackove veci z Vietnamske trznice . Preju hodne stesti v tom vasem rozumnem uvazovani . Pro pana boha kdo tahle zretardoval tolik populace v cechach.
Štěstí přát nemusíš, my jsme s volbou naprosto spokojený :-) Ani na jednom Hyundai se nám nikdy nic nerozbilo, to už s náma dokonce i30 byla i 8x u moře, vždy všechno spolehlivě odvezla a zrovna včera jsme si řikali, jak je fajn, že ani nikde nerezne. Ale nemusí tě srát že jsme spokojený, určitě jsi taky se svym novym autem na který sis vydělal maximálně spokojenej, i když to neni Hyundai :-D
Glosotečka má krásné auto na plakátu ze Světa Notorů pověšené nad postelí. Usíná při pohledu na něj.
Jestli není chyba někde jinde chudáčku.
A co že tě nerajcují elektomobily? Ono tedy není kam spěchat, užijeme si jich možná ještě dříve než jsem myslel.
Je to tvor bez názoru,bez charakteru,bez hrdosti.Ovce Cokoliv mu dáš,bude chválit
EV jsou super, mám je moc rád. Stejně miluju spalováky. Vůbec neřeším, na co auto jezdí...
Přiznám se, že jsem měl nutkání si žertovat na tvůj účet kvůli tomu Opelu se "čtyřmi kroužky", ale udržel jsem se. Nechtěl jsem se účastnit naháněni vod na mlýn ... nově přejmenovaného na Tvá zhouba.
Low cost socka jsi akorát ty. Svým chováním a křivým charakterem. Tento Huyndai je velmi povedený a já bych ho do budoucna možná vyměnil za svůj Opel Astra.
Radšej by som išiel do Seat Leon ST FR 1.5 tsi 150 k manuál.
když máš peníze nazbyt a chceš mět horší výbavu....
Ale proč ne, je bezva, že zůstává několik možností a člověk ještě může vybírat
Áno presne tak pokiaľ je z čoho vyberať a za čo to je len dobre.Ináč v tomto N-line pakete vyzerá i30 dosť dobre.
Sam pan Micka se zapojil do diskuze .Dnes ma napilno, pise za 5 lidi nejmene Uz ho to zmaha, chce proto diskuzi zrusit uplne a snazi se ,jak jen muze. Nevychazi mu to podle planu,plany byly naruseny unikem informaci,protoze je velice ......A bude jeste veselo,Liba se chysta na par otazek a odpovedi . To bude rodeo ty nemocny mozecku
Jsi nemocnej, vem si prášky......
Raději trošku dražší Golf než tohle. Ale třeba v elektromobilitě to vypadá, že má Hyundai zatím navrh. Ionic je proti ID.3 po funkční stránce lepší a tenhle rok vyjede nový.
A proč? Golf s motorem TFSI a máte o náhradní vůz postaráno a budete stejnak jezdit hyundai.
Golf?? Zvenčí huj a uvnitř fuj.
Kdepak, Golf je fuj i zvenku. Nechápu, co vůbec Němce napadlo použít ta asijská svetla. K autu vůbec nepasují.
Pochopitelně "navrch". Fuj.
Ford Audi design splácán dohromady .Neskutečně ošklivá křižovatka.A jak si cení tenhle low cost build hnus.Normální člověk s fungujícím mozkem si tohle koupit nemůže.To opravdu ne.
Každý šunt je prodejný za dobrou cenu. Když nejde jít na dobrou cenu, musí nastoupit marketing, aby se to prodalo za tu vyšší. Tohle má pochopitelně hodně automobilek jako základní krédo a ty dvě, co se tu u nás v ČR furt špičkují, z toho nejde vyjmout. A zdá se, že na nahozenou udičku v podobě placatých displejů anebo hybridů se už chytá poměrně dost rybiček.
Placatý display mi přijde normální.Jaký je normálním pro tebe ?
myšleno dotykový=placatýJá vyznávám analog, který neodvádí pozornost od řízení.
Vyhodnotil jsem to jako nejlepší design v nižší střední.
Takže celosvětový názor je jen ten tvůj a konečná vystupovat.Křupan udává směr celému světu.Tak ať se ti daří , Samozvaný hlasateli.
Celosvětový názor je, ze Toyota je nejvíce nudná značka, která vyjma pár modelů, je určena pro lidi bez radosti z jízdy.
Tak co je potom ŠKODOVKA 🤔?!?
Bavíme se o Toyotě, ne? Proč sem tahat jiné značky. Nerozumím dotazu... !?!
To je Váš názor, možná ale klid a mír spolu s důvěrou některým lidem vyhovuje. Každý nechce šermovat s volantem o 106 a snášet kopance z malých DSG. ;-) Trh je dostatečně široký a každý si koupíme co uznáme za vhodné. My v rodině máme třeba Auris a Avensis a jsme relativně spokojeni.
To není můj názor, to jsem tady provokoval jednoho totálního fanatika. Taky mám raději klidná auta, i když jeden sportovní vůz v garáži máme.
Co to žvaníš?
napsal ten co neví co je to retardér a rekuperace..... dál netřeba něco mu napsat o hybridu.
Splácanina to je veliká. Ošklivější interiér hledejte snad jen u ruských a indických počinů. Tady tlačítko, támhle dvě, tohle, kam bychom to dali, plácneme to támhle a navrch naroubujeme něco jako tablet pro děti za 1200Kč z Aliexpresu.A těch 157 koní, no to je raketa. Rozvody opět běhají po olejem smáčeném vodítku z polyamidu, místo po 90tkm si připravte třicet tisíc už po 60tkm, je to přeci jen "výkonné":-D:-D:-D:-D. Konkureční scala má sice o 7 koní méně, ale zase jsou o dost větší než korejští poníci a noha jim upadne o dost později.Bohužel, redakce opět za peníze jásá hyundaí marketingové nesmyly typu kombinace kůže a semiše... Do semiše to tedy má opravdu velice a velice daleko.
To sis spletl s koncernovými řetězovými rozvody z téesíček, ne?
Epizoda jednoho motoru před více než 10 lety způsobená subdodavatelem. Výrobce ji obratem vyřešil. Ale aušusová vedení řetězu u HKMC jsou letitým a nevyřešeným evergreenem. Tedy pokud se za řešení nepovažuje to, že to majitel zaplatí
Tohle ti nikdo neuvěři,protože se o tom nesmí mluvit.Hyundai servis má doložky o mlčenlivosti a majitelé nechtějí být za voly,jak naletěli. Takže se budou dál tvářit,jak skvělé ty low cost build wergly jsou.Hlavně nizka cena za prémiové auto jen u nás Hyundai Kia.
To už raději i Renaulta než Hundaj.:-|
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.