Je Hyundai i30 to nejlepší z Česka? Přečtěte si, proč to o sobě říká

78 komentářů

Braňo
1. února • 22:47

Jedine co Hyundai v CR poskozuje a mne osobne se nelibi je agresivni kampan proti Skode. Chvala bohu s tim uz doufam skoncili. Tot vse. 😉

Braňo
1. února • 22:34

Mam vw golf 6.Je to uzasne auto ale rok vyroby 2010.Je to 1.2 Tsi takze problem s retezem. Po 44000 km vymena za zesileny retez. Od te doby ok. Dnes ma najeto 137000 a budu muset na rozvody. Auticko jinak skvele bez problemu. Do budoucna premyslim nad i30n. Vypada skvele, podle autosalonu i recenzi je udajne na 1.miste.Myslim ze v Nosovicich zase tak spatne auta nevyrabi. Jo a mimochodem ucitel v autoskole ma ix20 a zadny problem 225000 km. Tak asi nejsou ty auta zase tak spatne. Jinak skodovka dela taky skvele a krasne auta akorad ta cena😊😊

Roman
4. července • 16:38

Všem vám moc děkuji za rady a ulehčení výběru... Opravdu frajeři co mají zkušenosti a poradí 🤮

Marty
14. listopadu • 21:04

Fakt mě baví tyto komentáře... Jak je škodovka skvělá a jaká je to korejská sračka. Většina lidí to píše na Samsung telefonu a doma má Samsung televizi... Bože, lidi proberte se. Jsou to jen auta, co tady řešíte?

Maed
18. října • 12:59

No proč by to o sobě nemohla říkat. Co se týče Ceny/Kvality tak rozhodně jí to zvedá nahoru. Hlavně se mi líbí, že když člověk chce něco navíc nedává za to sto tisíce jako jinde

Jindra Bartl
7. října • 18:53

Jako důvody k tomu to o sobě říkat Hyundai určitě má. Dle mého mají na našem trhu solidní zastoupení s výborným poměrem cena /kvalita vozu.

Petr
5. října • 11:45

Nejvitpnejsi jsou komentare tragedu, kteri sedlaji 15letou rezatou popelnici, kterou koupili jako proprdenou ojetinu, na nove auto nikdy nebudou mit, ale novy Hyundai a jeho kupci jsou pro ne povl. To se popadam za bricho. :-D:-D:-D

David
5. října • 13:02

Lepší staré spolehlivé auto,než predrazenou Korejskou sracku kterou vychvaluji do nebes díly drahé jako prase na to se chytí přesně takový.......

R.
3. listopadu • 22:47

Jeste jsem nevidel stare spolehlive auto :-) Cim novejsi, tim spolehlivejsi to je snad logicke. Jinak ja bych treba s 10ti letym autem uz dal nez okolo komina radeji nejel.

Petr
5. října • 15:07

Takze si jenom trapne omlouvas svuj nedostatek penez, socko. Na hlavaku jiste dojizdis drstkovou, kdyz ti nevadi dojizdet proprdena auta.

David
5. října • 17:42

Sam si socka zastávat se ubozaku který jen napadají konkurenci a to dost velkou budou vždy 3 je před nima i VW Hnujdajisti

David
4. října • 19:56

Prý spolehlive to je for.....a co náhradní díly.... 3x tolik než na škodu třeba zrcátko na I30 20 000 kc je super cena takovy krám at si strčí do ..... prostě Hnujdaj

R.
3. listopadu • 22:45

Dily jsou stejne drahe jako u jinych znacek

Josef Soukup
4. října • 12:00

Rozhodně si myslím, že jde hodně dopředu hyundai kord co se týče i30 není too žádný předražený auto bez výbavy jako má škodovka za mě rozhodně takhle automobilka dělá velké kroky ku předu

Luboš V.
4. října • 11:44

Rozhodně je Hyundai lepší, než nějaká škodovka. U Hyundai člověk alespoň koupí spolehlivé auto za dobré peníze! Což se o škodovce říct nedá!! No a ta i30n? Hodně povedená, jde vidět, že Korejci ví jak na to!!

David
3. října • 22:11

Chvastaji se prý české auto co je na něm české??Že to tu montují to je tak jedine kdo si koupi Hnujdaje na dosmrti ........ je!!!

LOL
4. října • 14:39

ty ses jako ...... už narodil, retardo.

Jan
4. října • 6:19

Zajimave ze vam vadi lide, co si koupi Hyundai, i kdyz vy jim na auto penize nejspis nedavate, tak je to jejich vec. A lide co si koupi 30 let stareho bavoraka nebo golfa vam nevadi? Drtiva vetsina z nich se na silnicich chova nebezpecne, vetsinou mladi floutci, co ani neumi ridit, ale ti pro vas zrejme k..dy nejsou co?

David
3. října • 22:04

Hnujdaj je korejská sracka která neumí nic jiného než urážet a pomlouvat škodovku fuj hnus!!!!

Marek
3. října • 22:16

Máš pravdu sračka hnujdajska🤮🤮🤮

Marek
3. října • 22:16

Máš pravdu sračka hnujdajska🤮🤮🤮

nevim
3. října • 20:53

Nastavené to mají cenově zajímavě. Výkony motorů mne oslovili, zejména přeplňovaná 1.4. To se jim myslím povedlo.

Jaroslav Strachota
3. října • 8:52

Při posuzování cenové výhodnosti je ovšem třeba nepřehlédnout poslední odstavec článku "akční nabídka s výjimkou výbavy Liftback Entry je platná jen při využití značkového financování Hyundai Finance".
No a tím ti, kteří umějí počítat zjistí, že výhoda je v tu chvíli už jen na papíře

Shimi
3. října • 9:58

Jarouši, ani jako pokus to nebylo dobré. Slyšel jsi už o úvěru s 0% navýšením?

Cx
3. října • 0:01

Když říká Hyundai v reklamě, že dělá nejlepší auta na světě, tak to bude určitě pravda, věřte Vladimírovi, je to bůh a spasitel českých vovcí.

šofér
3. října • 19:16

Myslím, že ten pán je největší škúdce Hyundai u nás.. a taky by měli vyměnit PR agenturu...

Dan
2. října • 15:00

Hnusne značka a jeďte odbornější model.

šofér
2. října • 14:54

Je to úžasné, kolik dutohlavů se nevyjadřuje k porovnání nabídky, ale k urážkám značky či rovnou jejich majitelů. Taková nenávist k Hyundai se vidí jen v ČR, jinde jsem se s tím nesetkal. To je mezi čechy tolik frustrátů?
V létě jsme byl ve Škoda muzeu v Boleslavi a v rámci prohlídky jsme si doobjednali exkurzi v závodě. Víte, každý tady žvaní, jak se ti dělníci mají fajn, kolik na rozdíl od Hyundae vydělávají, jak mají skvělé podmínky pro práci. Tak nám byly tyto podmínky ve zkratce řečeny.... nástup na směnu o půhodinu dříve, než začne, přestávky během osmihodinové směny 2x5 minut + 30 minut na oběd, jinak nic. Hala konečné montáže bez klikmatizace!!! V červenci tam bylo jako v peci, u montáže palubní desky, stropního tapecírunku už byli dělníci zpocení až na prdeli... a plat, ano, po zaučení 40 tisíc.... Mimochodem, nikdo to prý nevydrží déle, než to 35.
A před rokem jsem byl i v Hyundai, podmínky +- podobné jen tak hala měla klimu . Takže tak. V obou automobilkách dělají naši lidé, tak laskavě jejich práci neurážejte, dementi!

car
2. října • 16:58

Jaci lide? Tebe stve, ze tvuj vykutaleny kolega Kramny je v base a nemas s kym delat lumparny? Klimatizovana hala, to si pan nejak spletl. Nechces nam napsat o keylogerech v Nosovickych pocitacich? Nebo jak Nosovicky tiskovy mluvci pan Vanek, byvaly StB (overte si v archive jmeno vcetne mista a data narozeni) si vede na kazdeho slozku? Pocka az mas s nadrizenym konflikt, pak na nej neco rekne a ceka na tvoji reakci kterou si nahrava. Jej aby obcas nekdo nerekl na nadrizeneho nejaky vulgarismus, kterym te pak ma v hrsti a jine. Nebo narizene prescasy kdyz ma nekdo male decka? Zaplacene audity? Jak padaly z retezoveho dopravniku ze skidu motory mezi operatory a napravne opatreni bylo ze maji rychle uskakovat? Nebo nam chces sofere povedet o smrtacich v tovarne Hovnaj? Navic si lide vydelaji stejne jak ve skladu od supermarketu a ne jak v automotive. Takze lide od Hovnaju jsme jeste ani nezacali urazet, protoze to je zver. Jeste nam rekni o fluktuaci a system zastrasovani najivnich absolventu. Takove vykutalene uskupeni jako Hnojde muze jit leda do zadniho sedaciho otvoru, kdyz to reknu slusne. Do Hnujdajskeho gangstristanu bych nesel ani kdyby dali plat 300% soucasneho.

šofér
2. října • 18:35

tak v Nošovicích dělají auta zvířata?? Hmmm, já tam viděl normální lidi. Další výpady nemá smysl komentovat, mluví z vás nenávist.
Název automobilky jste nenapsal správně ani jednou, frustráte.

Mirek
2. října • 18:46

Tak já čekám, kdy začne přesvědčovat pana Vaňka, že kecá a je agent STB, ale asi se mu rozklepaly kolena a jistota zaručených informací vzala za své. Tady stačí jen napsat správně název firmy Hyundai a hned je člověk napadený podobnými, jako car.

Jan
2. října • 20:30

To četl někde na novinkách nebo slyšel v hospodě podobné plky, které bere za 100% pravé. Podle něj nejspíš v Nošovicích ve výrobě umíra 10 lidí denně, protože na ně něco spadne a ješte tam urcitě dřou za minimalní mzdu, protože to přece říkal Franta v hospodě, tak to musí být pravda. Určitě bych nešel dělat do Hyundaie, kdyby dával 300% mého současného platu jak píše, jen proto, že se mi nezdá nějaký chlap, se kterým bych ani nepřišel do kontaktu na pracovišti. Málokdo má dnes nadřízené co k čemu, většinou jsou to pěkní idio.i a ještě je vidí každý den.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Vaněk
3. října • 7:28

Když už se debata zvrhla od aut ke společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech, resp. ke lžím a pomluvám, přidám pár faktů o HMMC: 5x Zaměstnavatel roku v kategorii do 5.000 zaměstnanců, 3x Národní cena kvality v kategorii Excelence, 7x Podnik roku Svazu automobilového prumyslu, 2x Bezpečný podnik za minimum úrazů a péči o bezpečnost práce... Dělnický průměrný hrubý měsíční příjem nad 40.000,- Kč (hrubého, samozřejmě), 14 platů, 5 týdnů dovolené, výběr z 5-6 teplých jídel za 25 - 45 Kč na všech třech směnách, autobus zdarma, vybavené fitness centrum s trenérkou a luxusním zázemím zdarma (otevřeno 6:00 - 22:00). Letos 3. 11. oslavíme 10 let od zahájení sériové výroby, za tu dobu jsme vyrobili cca 2,8 mil. aut. Smrtelný úraz se u nás nikdy nestal! Jediné úmrtí byl dělník stavební firmy (nikoliv zaměstnanec HMMC!) v roce 2007, který spadl při práci na střeše haly...

nevim
3. října • 20:57

Kámoš tam jezdil něco řešit, dělá v automotive a říkal že oproti jiným je to tam kvalitně řízené a moderní.

Jiří.
3. října • 9:52

A když je všechno tak skvělé, tak proč vám klesá výroba?

Petr Vaněk
3. října • 11:01

Výrobní plán byl v předchozích letech 350.000 ks/rok. Pro letošní rok byl snížen na 340.000 ks (- 2,85 %), a to z následujících důvodů: 1) negativní signály z Velké Británie v souvislosti s brexitem a 2) ekonomické problémy a devalvace místních měn u některých velkých odběratelů (např. Turecko), které se promítají do zdražení importovaných výrobků a logicky i do prodeje. Vývoj v letošním roce je ale lepší než byla očekávání, takže jedeme naplno (cca 1500 aut/24 hod) a zařazujeme mimořádné směny o sobotách. Myslím, že i letos těch 350.000 dáme...

šofér
3. října • 19:14

No, pane Vaňku, ještě do klasické HB i30 dejte motor, ne tu sekačku 1,0, to je trapárna, nebo to nechcete prodávat?!

Petr Vaněk
2. října • 17:08

Važte slova s tím StB! Proti mému negativnímu lustračnímu osvědčení (a nulové evidenci) budete jen těžko dokazovat opak... Petr Vaněk
vedoucí odd. vnějších vztahů
HMMC

Sonic
2. října • 23:38

Fór je ro dobrej 😂😂😂

Radim Polech
2. října • 14:05

Když vezmu bohatou výbavu, motorizaci, design, tak se dle mého jedná o opravdu jedno z nejlepších aut na našem trhu v poměru cena / kvalita. Hyundai zkrátka ví jak vyrábět auta :-)

Shimi
2. října • 12:43

No, tak dáme jeden příklad za všechny:Hyundai i30 kombi - 1.4T 103 kW - výbava Best of Czech Turbo - cena 400.000,-Škoda proti této nabídce nemá co nabídnout. Octavia kombi začíná, opakuji ZAČÍNÁ, s foukaným tříválcovým chcípákem a výbavou holobyt (Activ) na 455.000,-!! Aby se jakž takž dorovnala výbava, tak bychom museli sáhnout k výbavě Ambiente a to už jsme na bratru 515.000,-!! A znovu podotýkám, za 3válcového chcípáka. 4válec v Ambiente (1.5 TSI 110 kW) začíná na 560.000,- Tož asi tolik k cenovému jemnocitu obou automobilek. Jestli si někdo pro sebe dokáže ten 160.000,- rozdíl zdůvodnit, tak OK, já to nedokážu. V reálu tam ta přidaná hodnota v této ceně prostě a jednoduše není. To je fakt, který se nedá okecat.

Marek
2. října • 15:35

Trochu zapomínáš, že hundaj je spíš stavěný do třídy mezi Fabii a octavii... nemuže být postaven přímo proti octavii.
Je to spíše takový Rapid s výbavou z octavie.

LOL
4. října • 14:28

to jsou hlody. Prý mezi fobii a chrochtávii :-D
Jak i30, tak Octavia jsou stejná třída, ty slepičáři.

k22
3. října • 13:03

Vono to je přesně naopak, i30 má např. multilink, Oktávka do půl mega jen torzku, stejně jako nákupní krabka fabka a nepodařený rapid (životnost spojky cca 50tkm).
B-]

Insider
2. října • 16:59

Ty jsi teda stavěný do třídy pomocné školy... Seděl jsi někdy v té i30?

HAFTAN
2. října • 17:20

Jasně, na rozdíl od tebe, který zná jen školní lavici :-D

HAFTAN
2. října • 16:19

Bohužel světem chodí mraky zaslepených - vítej příteli - chceš prozradit co je matrix nebo zůstaneš v zaplivané putyce, kde mají fšichni Ofci f dehtu? Srovnej rozměry a posaď se do obou. Jen sedačka tě přesvědčí, že nejen, že je lze porovnat, ale i30 dramaticky předčí Ovci ve všem,

Mates35
2. října • 13:26

Hjundaji nebrat :-/ Lidi jsou u nich ho.v.a.da a auta šroty :-( 3-[

Shimi
2. října • 14:04

Mates35: Hovada? Je to možné. Hyundai mi, kromě i30N, což šrot prokazatelně není, nemá co nabídnout, takže tento lidský aspekt neřeším.

Redim C.
2. října • 13:22

A porovnáváte i parametry obou vozů, nebo jen cenu?

Lukasz
2. října • 14:05

Hnujdá je na pikaču :-P

Shimi
2. října • 13:25

Redim C.: Porovnávám úplně všechno, i škrabku na led ;-)

Redim C.
2. října • 19:01

Shimi: Tak to Vám jistě neuniklo, že užitné parametry Octavie jsou výrazně vyšší. Tak proto asi ta vyšší cena, napadlo by jednoho....

Shimi
2. října • 19:57

Redim C.: Užitné parametry (nebudu teď spekulovat nad tím, co si pod tím kdo představuje a jak subjektivní/objektivní je jejich posuzování) jsou všechno možné, jenom ne výrazně vyšší. To je pouze zbožné přání automobilky a některých fandů. Ono je potřeba tolik nehltat propagační materiály a virtuální tabulkové hodnoty. Takový parametr, jakým je objem zavazadlového prostoru, je krásným příkladem, jak nás Škoda tahá za nos. A to je jenom třešnička na dortu.

tom
2. října • 12:59

Takze to, ze ty si to nezduvodnis je proste fakt. A kdyz si to nekdo zduvodni, tak je jen snilek vid;-)

Shimi
2. října • 13:12

tom: Čekal jsem, kdo bude první nechápající. Bingo, získáváš jednoho Bludišťáka Tome ;-)

zemianko
2. října • 9:16

tak si mozete kupit nemecku znacku napr soda cili skoda..:-D

...
2. října • 8:29

Njn, výroba v Nošovicích klesá, takže je potřeba snížit ceny aby si to někdo kupoval alespoň v ČR.

car
2. října • 11:48

Vyroba Hnujdaji klesa, nikdo uz to nalestene nestesti nechce. Problemy se kupi, vyroba to flaka, kvalita sabotuje, marketing je nervozni. Hnujdaji nebrat

Insider
2. října • 16:56

Bože, to jsou kraviny... JD Power v USA, AutoBild v Německu a x dalších, kteří kvalitu a spolehlivost hodnotí nejvýš na světě, jsou banda amatérských pitomců, zato tady se to experty jen hemží...

.
2. října • 23:53

Nepleť si kvalitu a spolehlivost, to jsou dvě různé věci.

Vrbovec Jiří
2. října • 8:50

Pokud si člověk porovná korejskou nabídku s ostatními automobilkami, snadno zjistí, že není výhodná ani omylem.
Chce to ale nevěřit PR kecům a podívat se, co a za kolik nabízí evropští výrobci.
A to se pak nebudete stačit divit, jak špatně u korejců nakoupíte.....

car
2. října • 11:50

Ono neni radno cachrovat s rychlosti dopravniku pred hygienou, kdyz ani to kuchar-cisnici neumi :-D Hnujdaj nebrat :-O

Joky
2. října • 11:53

Protože kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti k.u,nd.a je :-D :-D :-D

Delfi
2. října • 9:32

Tak to jste asi moc neporovnával.. Navíc turbo benzínové motory koncernu jsou hrozně poruchové.. Mám druhý Hyundai a mezi tím byly jiné značky a jsem spokojen,, za 6let jsem ani žárovku neměnil,, jen to co mění běžně,, olej, brzdy, kapaliny. Jediné co bych si ještě místo něj koupil je atmosférický japonec.. Cena 400000kc za kombi s tímto motorem a výbavou je skvělá a bez konkurence..

PePe
2. října • 10:45

Cena je bezkonkurenční. Nejblíž je tak možná Octavia Trumf 1.4TSI za cca 440k. Ale oproti Hyundai má sociál výbavu. S tou spolehlivostí bych byl opatrný. Na Hyundai fóru je čím dál víc majitelů co mají problém s LSPI a nějaký vadný táhlo k turbu. Obávám se, že to je dneska prašť jako uhoď.

kari
2. října • 10:31

Jaký motor a kolik máte najeto?

Stan
2. října • 9:48

Z čeho vycházíte, že jsou poruchové? Protože se pořád dokola omýlají rozvody u 1.4 TSi? Ano, to je špatné, ale starší 1.8 Tsi 118 kW, skvělý motor, nový 132 kW vynikající motor, 2.0 Tsi ve všech výkonových variantách, skvělý motor. V každé automobilce si najdete špatný motor. Nejde mít paletu X motorizací a všechny mít bez problému...

Karel
2. října • 12:37

Motory 1.4TSI verze EA211 (na trhu od roku 2012/2013) s ozubeným řemenem jsou veskrze spolehlivé. Nemíchat s verzí EA111 s řetězem...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tom
2. října • 12:57

To same se tyka i motoru 1,8 a 2,0. Od roku 2012, kdy dostaly nove pietní kroužky jsou zcela ok

jozka
2. října • 14:36

To byla umrtnost tech motoru tak velka, ze byly nutne nove pietni krouzky?

jamesK_23
2. října • 10:47

Ale 1.8 TSI žere olej jak prokoplej a 2.0 TSI měl taky problémy s rozvody...dá se říci, že 2.0 je nejporuchovější motorizace...od té mě známý doslova odháněli...tak jsem radši koupil atmosférického Japonce se 150 koňmi...to taky stačí

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stan
2. října • 12:23

2.0 Tsi 147 kW co se dával do dvojkové RS budiž, poslední 2.0 Tsi jsem neslyšel, že by měl problémy. Mám taky atmosféru V6 a žere olej a dolívám cca 1L na 10.000 km takže za jeden interval výměny oleje max 1,5 L oleje. Takže mě to stojí navíc 150 Kč ročně :-O;-) za to blaho spojenou s V6 v benzínu mi to stojí

spiderwolf
2. října • 12:02

Prvni verse 1.8 TSI jeste olej moc nezerou (pro zmenu maji choulostivejsi rozvody a praskaji jim hlavy valcu), mam jako referenci deset let starýho Superba 2 se 165000 km, zere maximalne litr oleje na 15000 km.

Znalec
2. října • 9:19

Ano?Daj konkrétny príklad.

Jiří
10. prosince • 21:57

Hyundai je perfektní držák. Dám konkrétní příklad: Elantra, což je vlastně i30 sedan, najela v USA za pět let 1,6 milionu km a stále jezdí. To žádná škodule nedala.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/zena-najela-s... ...

holden
2. října • 12:17

Dnes dopoledne se v pražských Vršovicích srazila tramvaj s Hnůjdajem :-O Hnojdé komunita je opravdu pro Darwinovy ceny :-(

Jan
2. října • 20:09

Tak hlavně že alespoň ty jsi "Yntelygent"

Doporučujeme

Články odjinud