Je Hyundai i30 to nejlepší z Česka? Přečtěte si, proč to o sobě říká

...  |  02. 10. 2018 08:29

Njn, výroba v Nošovicích klesá, takže je potřeba snížit ceny aby si to někdo kupoval alespoň v ČR.

Odpovědět  |   | 
Vrbovec Jiří  |  02. 10. 2018 08:50

Pokud si člověk porovná korejskou nabídku s ostatními automobilkami, snadno zjistí, že není výhodná ani omylem.
Chce to ale nevěřit PR kecům a podívat se, co a za kolik nabízí evropští výrobci.
A to se pak nebudete stačit divit, jak špatně u korejců nakoupíte.....

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  02. 10. 2018 09:19

Ano?

Daj konkrétny príklad.

Odpovědět  |   | 
holden  |  02. 10. 2018 12:17

Dnes dopoledne se v pražských Vršovicích srazila tramvaj s Hnůjdajem Hnojdé komunita je opravdu pro Darwinovy ceny

Odpovědět  |   | 
Jan  |  02. 10. 2018 20:09

Tak hlavně že alespoň ty jsi "Yntelygent"

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  10. 12. 2018 21:57

Hyundai je perfektní držák. Dám konkrétní příklad: Elantra, což je vlastně i30 sedan, najela v USA za pět let 1,6 milionu km a stále jezdí. To žádná škodule nedala.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/zena-najela-s... ...

Odpovědět  |   | 
Delfi  |  02. 10. 2018 09:32

Tak to jste asi moc neporovnával.. Navíc turbo benzínové motory koncernu jsou hrozně poruchové.. Mám druhý Hyundai a mezi tím byly jiné značky a jsem spokojen,, za 6let jsem ani žárovku neměnil,, jen to co mění běžně,, olej, brzdy, kapaliny. Jediné co bych si ještě místo něj koupil je atmosférický japonec.. Cena 400000kc za kombi s tímto motorem a výbavou je skvělá a bez konkurence..

Odpovědět  |   | 
Stan  |  02. 10. 2018 09:48

Z čeho vycházíte, že jsou poruchové? Protože se pořád dokola omýlají rozvody u 1.4 TSi? Ano, to je špatné, ale starší 1.8 Tsi 118 kW, skvělý motor, nový 132 kW vynikající motor, 2.0 Tsi ve všech výkonových variantách, skvělý motor. V každé automobilce si najdete špatný motor. Nejde mít paletu X motorizací a všechny mít bez problému...

Odpovědět  |   | 
jamesK_23  |  02. 10. 2018 10:47

Ale 1.8 TSI žere olej jak prokoplej a 2.0 TSI měl taky problémy s rozvody...dá se říci, že 2.0 je nejporuchovější motorizace...od té mě známý doslova odháněli...tak jsem radši koupil atmosférického Japonce se 150 koňmi...to taky stačí

Odpovědět  |   | 
spiderwolf  |  02. 10. 2018 12:02

Prvni verse 1.8 TSI jeste olej moc nezerou (pro zmenu maji choulostivejsi rozvody a praskaji jim hlavy valcu), mam jako referenci deset let starýho Superba 2 se 165000 km, zere maximalne litr oleje na 15000 km.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  02. 10. 2018 12:23

2.0 Tsi 147 kW co se dával do dvojkové RS budiž, poslední 2.0 Tsi jsem neslyšel, že by měl problémy. Mám taky atmosféru V6 a žere olej a dolívám cca 1L na 10.000 km takže za jeden interval výměny oleje max 1,5 L oleje. Takže mě to stojí navíc 150 Kč ročně za to blaho spojenou s V6 v benzínu mi to stojí

Odpovědět  |   | 
Karel  |  02. 10. 2018 12:37

Motory 1.4TSI verze EA211 (na trhu od roku 2012/2013) s ozubeným řemenem jsou veskrze spolehlivé. Nemíchat s verzí EA111 s řetězem...

Odpovědět  |   | 
tom  |  02. 10. 2018 12:57

To same se tyka i motoru 1,8 a 2,0. Od roku 2012, kdy dostaly nove pietní kroužky jsou zcela ok

Odpovědět  |   | 
jozka  |  02. 10. 2018 14:36

To byla umrtnost tech motoru tak velka, ze byly nutne nove pietni krouzky?

Odpovědět  |   | 
kari  |  02. 10. 2018 10:31

Jaký motor a kolik máte najeto?

Odpovědět  |   | 
PePe  |  02. 10. 2018 10:45

Cena je bezkonkurenční. Nejblíž je tak možná Octavia Trumf 1.4TSI za cca 440k. Ale oproti Hyundai má sociál výbavu.

S tou spolehlivostí bych byl opatrný. Na Hyundai fóru je čím dál víc majitelů co mají problém s LSPI a nějaký vadný táhlo k turbu. Obávám se, že to je dneska prašť jako uhoď.

Odpovědět  |   | 
car  |  02. 10. 2018 11:50

Ono neni radno cachrovat s rychlosti dopravniku pred hygienou, kdyz ani to kuchar-cisnici neumi Hnujdaj nebrat

Odpovědět  |   | 
Joky  |  02. 10. 2018 11:53

Protože kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti k.u,nd.a je

Odpovědět  |   | 
car  |  02. 10. 2018 11:48

Vyroba Hnujdaji klesa, nikdo uz to nalestene nestesti nechce. Problemy se kupi, vyroba to flaka, kvalita sabotuje, marketing je nervozni. Hnujdaji nebrat

Odpovědět  |   | 
Insider  |  02. 10. 2018 16:56

Bože, to jsou kraviny... JD Power v USA, AutoBild v Německu a x dalších, kteří kvalitu a spolehlivost hodnotí nejvýš na světě, jsou banda amatérských pitomců, zato tady se to experty jen hemží...

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 10. 2018 23:53

Nepleť si kvalitu a spolehlivost, to jsou dvě různé věci.

Odpovědět  |   | 
zemianko  |  02. 10. 2018 09:16

tak si mozete kupit nemecku znacku napr soda cili skoda..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 10. 2018 12:43

No, tak dáme jeden příklad za všechny:

Hyundai i30 kombi - 1.4T 103 kW - výbava Best of Czech Turbo - cena 400.000,-

Škoda proti této nabídce nemá co nabídnout. Octavia kombi začíná, opakuji ZAČÍNÁ, s foukaným tříválcovým chcípákem a výbavou holobyt (Activ) na 455.000,-!! Aby se jakž takž dorovnala výbava, tak bychom museli sáhnout k výbavě Ambiente a to už jsme na bratru 515.000,-!! A znovu podotýkám, za 3válcového chcípáka. 4válec v Ambiente (1.5 TSI 110 kW) začíná na 560.000,- Tož asi tolik k cenovému jemnocitu obou automobilek. Jestli si někdo pro sebe dokáže ten 160.000,- rozdíl zdůvodnit, tak OK, já to nedokážu. V reálu tam ta přidaná hodnota v této ceně prostě a jednoduše není. To je fakt, který se nedá okecat.

Odpovědět  |   | 
tom  |  02. 10. 2018 12:59

Takze to, ze ty si to nezduvodnis je proste fakt. A kdyz si to nekdo zduvodni, tak je jen snilek vid

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 10. 2018 13:12

tom: Čekal jsem, kdo bude první nechápající. Bingo, získáváš jednoho Bludišťáka Tome

Odpovědět  |   | 
Redim C.  |  02. 10. 2018 13:22

A porovnáváte i parametry obou vozů, nebo jen cenu?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 10. 2018 13:25

Redim C.: Porovnávám úplně všechno, i škrabku na led

Odpovědět  |   | 
Redim C.  |  02. 10. 2018 19:01

Shimi: Tak to Vám jistě neuniklo, že užitné parametry Octavie jsou výrazně vyšší. Tak proto asi ta vyšší cena, napadlo by jednoho....

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 10. 2018 19:57

Redim C.: Užitné parametry (nebudu teď spekulovat nad tím, co si pod tím kdo představuje a jak subjektivní/objektivní je jejich posuzování) jsou všechno možné, jenom ne výrazně vyšší. To je pouze zbožné přání automobilky a některých fandů. Ono je potřeba tolik nehltat propagační materiály a virtuální tabulkové hodnoty. Takový parametr, jakým je objem zavazadlového prostoru, je krásným příkladem, jak nás Škoda tahá za nos. A to je jenom třešnička na dortu.

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  02. 10. 2018 14:05

Hnujdá je na pikaču

Odpovědět  |   | 
Mates35  |  02. 10. 2018 13:26

Hjundaji nebrat Lidi jsou u nich ho.v.a.da a auta šroty

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 10. 2018 14:04

Mates35: Hovada? Je to možné. Hyundai mi, kromě i30N, což šrot prokazatelně není, nemá co nabídnout, takže tento lidský aspekt neřeším.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  02. 10. 2018 15:35

Trochu zapomínáš, že hundaj je spíš stavěný do třídy mezi Fabii a octavii... nemuže být postaven přímo proti octavii.
Je to spíše takový Rapid s výbavou z octavie.

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  02. 10. 2018 16:19

Bohužel světem chodí mraky zaslepených - vítej příteli - chceš prozradit co je matrix nebo zůstaneš v zaplivané putyce, kde mají fšichni Ofci f dehtu? Srovnej rozměry a posaď se do obou. Jen sedačka tě přesvědčí, že nejen, že je lze porovnat, ale i30 dramaticky předčí Ovci ve všem,

Odpovědět  |   | 
Insider  |  02. 10. 2018 16:59

Ty jsi teda stavěný do třídy pomocné školy... Seděl jsi někdy v té i30?

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  02. 10. 2018 17:20

Jasně, na rozdíl od tebe, který zná jen školní lavici

Odpovědět  |   | 
k22  |  03. 10. 2018 13:03

Vono to je přesně naopak, i30 má např. multilink, Oktávka do půl mega jen torzku, stejně jako nákupní krabka fabka a nepodařený rapid (životnost spojky cca 50tkm).

Odpovědět  |   | 
LOL  |  04. 10. 2018 14:28

to jsou hlody. Prý mezi fobii a chrochtávii
Jak i30, tak Octavia jsou stejná třída, ty slepičáři.

Odpovědět  |   | 
Radim Polech  |  02. 10. 2018 14:05

Když vezmu bohatou výbavu, motorizaci, design, tak se dle mého jedná o opravdu jedno z nejlepších aut na našem trhu v poměru cena / kvalita. Hyundai zkrátka ví jak vyrábět auta

Odpovědět  |   | 
šofér  |  02. 10. 2018 14:54

Je to úžasné, kolik dutohlavů se nevyjadřuje k porovnání nabídky, ale k urážkám značky či rovnou jejich majitelů. Taková nenávist k Hyundai se vidí jen v ČR, jinde jsem se s tím nesetkal. To je mezi čechy tolik frustrátů?
V létě jsme byl ve Škoda muzeu v Boleslavi a v rámci prohlídky jsme si doobjednali exkurzi v závodě. Víte, každý tady žvaní, jak se ti dělníci mají fajn, kolik na rozdíl od Hyundae vydělávají, jak mají skvělé podmínky pro práci. Tak nám byly tyto podmínky ve zkratce řečeny.... nástup na směnu o půhodinu dříve, než začne, přestávky během osmihodinové směny 2x5 minut + 30 minut na oběd, jinak nic. Hala konečné montáže bez klikmatizace!!! V červenci tam bylo jako v peci, u montáže palubní desky, stropního tapecírunku už byli dělníci zpocení až na prdeli... a plat, ano, po zaučení 40 tisíc.... Mimochodem, nikdo to prý nevydrží déle, než to 35.
A před rokem jsem byl i v Hyundai, podmínky +- podobné jen tak hala měla klimu . Takže tak. V obou automobilkách dělají naši lidé, tak laskavě jejich práci neurážejte, dementi!

Odpovědět  |   | 
car  |  02. 10. 2018 16:58

Jaci lide? Tebe stve, ze tvuj vykutaleny kolega Kramny je v base a nemas s kym delat lumparny? Klimatizovana hala, to si pan nejak spletl. Nechces nam napsat o keylogerech v Nosovickych pocitacich? Nebo jak Nosovicky tiskovy mluvci pan Vanek, byvaly StB (overte si v archive jmeno vcetne mista a data narozeni) si vede na kazdeho slozku? Pocka az mas s nadrizenym konflikt, pak na nej neco rekne a ceka na tvoji reakci kterou si nahrava. Jej aby obcas nekdo nerekl na nadrizeneho nejaky vulgarismus, kterym te pak ma v hrsti a jine. Nebo narizene prescasy kdyz ma nekdo male decka? Zaplacene audity? Jak padaly z retezoveho dopravniku ze skidu motory mezi operatory a napravne opatreni bylo ze maji rychle uskakovat? Nebo nam chces sofere povedet o smrtacich v tovarne Hovnaj? Navic si lide vydelaji stejne jak ve skladu od supermarketu a ne jak v automotive. Takze lide od Hovnaju jsme jeste ani nezacali urazet, protoze to je zver. Jeste nam rekni o fluktuaci a system zastrasovani najivnich absolventu. Takove vykutalene uskupeni jako Hnojde muze jit leda do zadniho sedaciho otvoru, kdyz to reknu slusne. Do Hnujdajskeho gangstristanu bych nesel ani kdyby dali plat 300% soucasneho.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  02. 10. 2018 17:08

Važte slova s tím StB! Proti mému negativnímu lustračnímu osvědčení (a nulové evidenci) budete jen těžko dokazovat opak...

Petr Vaněk
vedoucí odd. vnějších vztahů
HMMC

Odpovědět  |   | 
Sonic  |  02. 10. 2018 23:38

Fór je ro dobrej 😂😂😂

Odpovědět  |   | 
šofér  |  02. 10. 2018 18:35

tak v Nošovicích dělají auta zvířata?? Hmmm, já tam viděl normální lidi. Další výpady nemá smysl komentovat, mluví z vás nenávist.
Název automobilky jste nenapsal správně ani jednou, frustráte.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 10. 2018 18:46

Tak já čekám, kdy začne přesvědčovat pana Vaňka, že kecá a je agent STB, ale asi se mu rozklepaly kolena a jistota zaručených informací vzala za své. Tady stačí jen napsat správně název firmy Hyundai a hned je člověk napadený podobnými, jako car.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  02. 10. 2018 20:30

To četl někde na novinkách nebo slyšel v hospodě podobné plky, které bere za 100% pravé. Podle něj nejspíš v Nošovicích ve výrobě umíra 10 lidí denně, protože na ně něco spadne a ješte tam urcitě dřou za minimalní mzdu, protože to přece říkal Franta v hospodě, tak to musí být pravda. Určitě bych nešel dělat do Hyundaie, kdyby dával 300% mého současného platu jak píše, jen proto, že se mi nezdá nějaký chlap, se kterým bych ani nepřišel do kontaktu na pracovišti. Málokdo má dnes nadřízené co k čemu, většinou jsou to pěkní idio.i a ještě je vidí každý den.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  03. 10. 2018 07:28

Když už se debata zvrhla od aut ke společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech, resp. ke lžím a pomluvám, přidám pár faktů o HMMC: 5x Zaměstnavatel roku v kategorii do 5.000 zaměstnanců, 3x Národní cena kvality v kategorii Excelence, 7x Podnik roku Svazu automobilového prumyslu, 2x Bezpečný podnik za minimum úrazů a péči o bezpečnost práce... Dělnický průměrný hrubý měsíční příjem nad 40.000,- Kč (hrubého, samozřejmě), 14 platů, 5 týdnů dovolené, výběr z 5-6 teplých jídel za 25 - 45 Kč na všech třech směnách, autobus zdarma, vybavené fitness centrum s trenérkou a luxusním zázemím zdarma (otevřeno 6:00 - 22:00). Letos 3. 11. oslavíme 10 let od zahájení sériové výroby, za tu dobu jsme vyrobili cca 2,8 mil. aut. Smrtelný úraz se u nás nikdy nestal! Jediné úmrtí byl dělník stavební firmy (nikoliv zaměstnanec HMMC!) v roce 2007, který spadl při práci na střeše haly...

Odpovědět  |   | 
Jiří.  |  03. 10. 2018 09:52

A když je všechno tak skvělé, tak proč vám klesá výroba?

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  03. 10. 2018 11:01

Výrobní plán byl v předchozích letech 350.000 ks/rok. Pro letošní rok byl snížen na 340.000 ks (- 2,85 %), a to z následujících důvodů: 1) negativní signály z Velké Británie v souvislosti s brexitem a 2) ekonomické problémy a devalvace místních měn u některých velkých odběratelů (např. Turecko), které se promítají do zdražení importovaných výrobků a logicky i do prodeje. Vývoj v letošním roce je ale lepší než byla očekávání, takže jedeme naplno (cca 1500 aut/24 hod) a zařazujeme mimořádné směny o sobotách. Myslím, že i letos těch 350.000 dáme...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  03. 10. 2018 19:14

No, pane Vaňku, ještě do klasické HB i30 dejte motor, ne tu sekačku 1,0, to je trapárna, nebo to nechcete prodávat?!

Odpovědět  |   | 
nevim  |  03. 10. 2018 20:57

Kámoš tam jezdil něco řešit, dělá v automotive a říkal že oproti jiným je to tam kvalitně řízené a moderní.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  02. 10. 2018 15:00

Hnusne značka a jeďte odbornější model.

Odpovědět  |   | 
Cx  |  03. 10. 2018 00:01

Když říká Hyundai v reklamě, že dělá nejlepší auta na světě, tak to bude určitě pravda, věřte Vladimírovi, je to bůh a spasitel českých vovcí.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  03. 10. 2018 19:16

Myslím, že ten pán je největší škúdce Hyundai u nás.. a taky by měli vyměnit PR agenturu...

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Strachota  |  03. 10. 2018 08:52

Při posuzování cenové výhodnosti je ovšem třeba nepřehlédnout poslední odstavec článku "akční nabídka s výjimkou výbavy Liftback Entry je platná jen při využití značkového financování Hyundai Finance".
No a tím ti, kteří umějí počítat zjistí, že výhoda je v tu chvíli už jen na papíře

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 10. 2018 09:58

Jarouši, ani jako pokus to nebylo dobré. Slyšel jsi už o úvěru s 0% navýšením?

Odpovědět  |   | 
nevim  |  03. 10. 2018 20:53

Nastavené to mají cenově zajímavě. Výkony motorů mne oslovili, zejména přeplňovaná 1.4. To se jim myslím povedlo.

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 10. 2018 22:04

Hnujdaj je korejská sracka která neumí nic jiného než urážet a pomlouvat škodovku fuj hnus!!!!

Odpovědět  |   | 
Marek  |  03. 10. 2018 22:16

Máš pravdu sračka hnujdajska🤮🤮🤮

Odpovědět  |   | 
Marek  |  03. 10. 2018 22:16

Máš pravdu sračka hnujdajska🤮🤮🤮

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 10. 2018 22:11

Chvastaji se prý české auto co je na něm české??Že to tu montují to je tak jedine kdo si koupi Hnujdaje na dosmrti ........ je!!!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 10. 2018 06:19

Zajimave ze vam vadi lide, co si koupi Hyundai, i kdyz vy jim na auto penize nejspis nedavate, tak je to jejich vec. A lide co si koupi 30 let stareho bavoraka nebo golfa vam nevadi? Drtiva vetsina z nich se na silnicich chova nebezpecne, vetsinou mladi floutci, co ani neumi ridit, ale ti pro vas zrejme k..dy nejsou co?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  04. 10. 2018 14:39

ty ses jako ...... už narodil, retardo.

Odpovědět  |   | 
Luboš V.  |  04. 10. 2018 11:44

Rozhodně je Hyundai lepší, než nějaká škodovka. U Hyundai člověk alespoň koupí spolehlivé auto za dobré peníze! Což se o škodovce říct nedá!! No a ta i30n? Hodně povedená, jde vidět, že Korejci ví jak na to!!

Odpovědět  |   | 
Josef Soukup  |  04. 10. 2018 12:00

Rozhodně si myslím, že jde hodně dopředu hyundai kord co se týče i30 není too žádný předražený auto bez výbavy jako má škodovka za mě rozhodně takhle automobilka dělá velké kroky ku předu

Odpovědět  |   | 
David  |  04. 10. 2018 19:56

Prý spolehlive to je for.....a co náhradní díly.... 3x tolik než na škodu třeba zrcátko na I30 20 000 kc je super cena takovy krám at si strčí do ..... prostě Hnujdaj

Odpovědět  |   | 
R.  |  03. 11. 2018 22:45

Dily jsou stejne drahe jako u jinych znacek

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 10. 2018 11:45

Nejvitpnejsi jsou komentare tragedu, kteri sedlaji 15letou rezatou popelnici, kterou koupili jako proprdenou ojetinu, na nove auto nikdy nebudou mit, ale novy Hyundai a jeho kupci jsou pro ne povl. To se popadam za bricho.

Odpovědět  |   | 
David  |  05. 10. 2018 13:02

Lepší staré spolehlivé auto,než predrazenou Korejskou sracku kterou vychvaluji do nebes díly drahé jako prase na to se chytí přesně takový.......

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 10. 2018 15:07

Takze si jenom trapne omlouvas svuj nedostatek penez, socko. Na hlavaku jiste dojizdis drstkovou, kdyz ti nevadi dojizdet proprdena auta.

Odpovědět  |   | 
David  |  05. 10. 2018 17:42

Sam si socka zastávat se ubozaku který jen napadají konkurenci a to dost velkou budou vždy 3 je před nima i VW Hnujdajisti

Odpovědět  |   | 
R.  |  03. 11. 2018 22:47

Jeste jsem nevidel stare spolehlive auto Cim novejsi, tim spolehlivejsi to je snad logicke. Jinak ja bych treba s 10ti letym autem uz dal nez okolo komina radeji nejel.

Odpovědět  |   | 
Jindra Bartl  |  07. 10. 2018 18:53

Jako důvody k tomu to o sobě říkat Hyundai určitě má. Dle mého mají na našem trhu solidní zastoupení s výborným poměrem cena /kvalita vozu.

Odpovědět  |   | 
Maed  |  18. 10. 2018 12:59

No proč by to o sobě nemohla říkat. Co se týče Ceny/Kvality tak rozhodně jí to zvedá nahoru. Hlavně se mi líbí, že když člověk chce něco navíc nedává za to sto tisíce jako jinde

Odpovědět  |   | 
Marty  |  14. 11. 2018 21:04

Fakt mě baví tyto komentáře... Jak je škodovka skvělá a jaká je to korejská sračka. Většina lidí to píše na Samsung telefonu a doma má Samsung televizi... Bože, lidi proberte se. Jsou to jen auta, co tady řešíte?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  04. 07. 2019 16:38

Všem vám moc děkuji za rady a ulehčení výběru... Opravdu frajeři co mají zkušenosti a poradí 🤮

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 27 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 98 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A