podvozek i30 je rozhodne lepsi nez zakladni tuhej podvozek Octavie, a to pro Skodovku delam
vyceprvek je pak u Octavie srovnatelnej a bezny ridic nepozna rozdil
kuprikladu podvozek Kodiaq je doslova tragedie, pri 70-80km/h pri mirne zatacce se na pricne nerovnosti dokaze chovat tak uzasne, ze auto je schopne najednou jet klidne 2-3 metry rovne, a ze takova situace bejva treba pri dalnicnich sjezdech a najezdech na mostnich konstrukcich kde je to spojene kovovyma sparama , v CR mene caste, ale treba v Nemecku nebo Freancii dost bezna situace a na sparach na tech sjezdech kdo to nezna tak je najednou vyjukanej ze mu auto najednou prestane zatacet
kdys jsem takto pujcil zene Kodiaq RS co jsem mel na mesic z "prace", tak se ji to v Nemecku stalo a byla z toho slusne vyjukana, tohle by se u auta za 1,6 milionu stavat fakt nemelo
prvni 2 roky soucasneho Superbu byli s podvozky taky slusny peklo, jak pro majitele tak pro automobilku a zhruba pul roku se vubec resilo jak to napravime 