TEST Hyundai i30 kombi 1.6 CRDi MHEV DCT: Dva kroky vpřed, ani jeden zpátky

128 komentářů

milous
29. června • 22:17

Nad i30 v kombíku dost přemýšlím, protože mi to příjde jako celkem praktické auto s dobrými recenzemi a navíc dost příznivou cenou. Něco málo jsem si o něm četl na https://kralmotoru.cz/media/hyundai-i30-kombi-r... ... a musím říct, že mě to auto zajímá čím dál víc. Možná si vážně jeden kousek pořídím.

ffsd
18. listopadu • 23:35

Chápu, že čím víc fotek, tím se mezi ně nacpe víc reklamy. Ale reálně je to hrůza. Ty fotky jsou naprostá katastrofa.

10w60
17. listopadu • 22:06

Brrr, to je ale ošklivý :-O Ke všemu Hyudai :-(

Petr
18. listopadu • 12:40

Tos koukal do zrcadlanebo na fotku svoji stary, smudlo.

Q
17. listopadu • 12:42

Kroky zpět (či spíše mínusy) tam jsou.
Z mého pohledu byl původní design celkem podařený, zatímco facelift zavání klasickou asijskou kýčovitostí "dvakrát víc imitace chromu a o polovinu větší maska = lepší auto".
Mild-hybridy poměrně dost zvyšují cenu, že je problém zejména u 1.5 T-GDi, který se bez mild-hybridní verze nedá koupit. Navíc tím auto přijde o rezervu, jak bylo řečeni v článku.
Celkově vzato má teď Hyundai/Kia největší možnost výrazně prorazit v nižší střední třídě, jelikož konkurence dělá jen kroky vzad. Francouzi paběrkují už dlouho, Opel dal Astře tříválcový knockout a koncern VW si hraje na Teslu.

Redblock
16. listopadu • 17:19

Jak může někoho přitahovat korejský fleetový kombík pro obchoďáky, navíc s jednašestkou. Fanoušci automobilů o tohle nemohou ani koutkem oka zavadit. Tohle není web o autech, ale příručka pro správce vozového parku v korporátu.
Ještě že existuje SupercarBlondie :)

Allamarein
16. listopadu • 19:23

No, tak s tou blonckou jsi to fakt zachránil, to jo. :-D :-D :-D

moje jmeno
16. listopadu • 17:32

To ale přeci není o nějaké přitažlivosti. Možná to je tím, že 97% lidí autům nerozumí a prostě chtějí obyčejné auto, s hezkou barvou, s dostupným servisem, kterým budou jezdit do práce, na výlety, na chalupu a jednou ročně na dovolenou. Možná se někteří podívají na fotku Dodge s osmiválcem, ale zvítězí u nich rozum, resp. šrajtofle.B-]

Redblock
16. listopadu • 17:38

Tak to ale nejsou fanoušci aut, nýbrž jen uživatelé

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 19:50

i uživatel může být fanoušek.

Petr
15. listopadu • 22:44

Diskuse na autorevue jsou pro psychologa skvělým zdrojem studijnho materiálu. Takovou sbírku zamindrákovaných čecháčků čúračků škodováčků pohromadě jen tak člověk nenajde. Za sebe i všechny kolegy - díky pánové...

moje jmeno
16. listopadu • 17:28

Už jsem jásal, že to jednou někdo rozumně shrnul, ale bohužel ani ve Tvém příspěvku se to neoběšlo bez vulgarity. Je velká škoda, že se tady schází povětšinou diskutující, kteří mají potřebu ze sebe dělat hlupáky pod rouškou anonymity. Je to tady (mělo by být) o smradu z ropy a o věcnosti, místo napadání a urážení ostatních.

Petr
17. listopadu • 12:32

Na hruby pytel... dal to uz znas

Rosťa
16. listopadu • 22:22

Občas tady nakouknu, a jak říkáš, není to o autech a ropě, ale o urážkách a honění si ega. Tady ti nikdo neřekne klady a zápory ze svých zkušeností, ale jen hospodské řeči.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 10:19

to je jen dobře, protože hyundai výrobou u nás některé lidi oslovil a otevřel jim oči, stejně jak závod TPCA a jak začne sjíždět hybridní yaris teprve to začne protože hodně děcek jsou vychovány škodovkama a nechcou prostě změnu, bojí se jí. Nadávající jsou spíše z čech a mají doma více peněz jak my z moravy a prostě my musíme šetřit.

Shimi
15. listopadu • 20:47

Nedá se svítit, Hyundai jede cenové bomby a je to jedině dobře.Hyundai i30 kombi N-line - 1.5T 118 kW - 7DCT - 585.000,-
Hyundai i30 kombi N-line - 1.6CRDi 100 kW - 7DCT - 595.000,-To jsou jednoduše trefy do černého. Ale ať si každý koupí, co uzná za vhodné, to je bez debaty.

ffsd
18. listopadu • 23:42

Aby ti nevybouchl monitor když tam máš ty bomby.

Allamarein
15. listopadu • 21:00

S novou generací jim tyhle hezké ceny taky skončí.

Shimi
16. listopadu • 7:22

Allamarein: Proč si to myslíš? On k tomu totiž není vůbec žádný důvod, protože všechny novinky (nové motory, MHEV, atd.) už si "vystříleli" v tomto faceliftu. Navíc, oni moc dobře ví, že cenová politika je jejich největší výhodou. K nějakému zdražení asi dojde, už z principu nové generace, ale že by to bylo nějak zásadní, to si nemyslím.

Allamarein
16. listopadu • 7:46

Stačí se podívat na zdražování ostatních modelů, prostě to půjde ruku v ruce s trendem dalších výrobců. Nejspíš zůstanou cenově trochu pod Škodou, ale budou muset i do základních verzí přenést výbavu, která je dnes běžná třeba ve Smartu nebo Style. Očekávám minimálně LED světla, aktivní asistenty, povinný eCall, nějaký větší komfort v základu. Tím základní verze zdraží na úroveň dnešní výbavy Smart (minimálně), což ale bude znamenat posun vyšších výbav do vyšších cenových pater. A nějakých padesát, šedesát tisíc mi nepřijde zase jako nevýrazné zdražení.

ACE
16. listopadu • 9:05

Na jednu stranu zdražování, ale která automobilka nemá vzápětí "akční cenu"?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
16. listopadu • 9:38

Akční ceny, kterými se nedostanou ani na ceny vyšších verzí z minulých generací. Podívej se třeba k Toyotě, jak jedou ty jejich "akce". Škoda a VW mají ceníkovky a nejdou z toho dolů. Renault a Peugeot jsou zatím levnější jen díky tomu, že jejich modely jsou ještě z minulé doby, kdy nemuselo být tolik výbavy v základu, ale i jim to skončí. Ostatní si ceny hezky drží.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 10:10

zvedají se výplaty, prémie, člověk za nic neutrácí, mhd nejezdí a lidi ty auta potřebují a rádi si připlatí a hyundai se zaměřuje na ceny pro čr. Už jsem se tě ptal, ale neodpověděls jsi, tak jináč- budeš mět od nového roku jaké stravenky?

Allamarein
16. listopadu • 10:32

Co má s tím, že Hyundai zdraží, společného nějaká MHD nebo stravenky, ty zdrogovaná opice?

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 10:49

Když jezdí momentálně mhd do 20hod. a budou nám dávat větší stravenky, tak asi normální pracující si koupí nové auto aby dojel, kdy mhd nejede, prostě jsou větší výplaty a tak zdražení hyundai není poznat a bude tím jezdit utrácet ty stravenky. Vy máte ve městě za kolik menu? U nás se to phybuje od 49-98 a když platíš tych 98 tak poprosíš aby natukala 100, nad sto máš deset bodů, za dest obědů ti připíší na e-stravenku stovku. Proto sem se tě ptal, ty pořád nechápeš na co jsou ty diskuze?

Allamarein
16. listopadu • 10:56

Fakt nechápu, o co ti jde. Mě nezajímají nějaké tvoje sockařské stravenky, tak to netahej do diskuse o autě a jeho budoucnosti, které zjevně vůbec nerozumíš.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 13:50

ty dostáváš jaké benefity, když ani stravenky nedostaneš, vždyt stravenky si dává i podnikatel, protože každá koruna která se odečte z daní je dobrá. V jakým nesockařským podniku děláš? Myslím, že je to něco s podnikovou jídelnou i tam se odečítá strava s daní. Máš vůbec nějaký tel.tarif přes podnik? Bez stravy a odpočinku na ni není budoucnost aut, zkus odebrat obědy škodovkářům a uvidíš jaký bude husto, vždyt VW má svoji uzenářskou výrobu a některé podniky na ccs dovolují zaměstnancům si koupit i občerstvení.

Redblock
16. listopadu • 17:23

Můžeš mi popsat, jak si jako jednatel nebo OSVČ, který není zaměstnancem dám za sebe stravenky do nákladů?

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 19:36

odkud si,měls to napsat a tak na tohle zavolej, oni se už postarají +420 241 043 111. Jsi jen jeden, nebo je vás víc? Ty si fakty jednatel co neví nic o stravenkách? V tomhle roce můžeš odečíst za pracovní den 120kč.

Redblock
16. listopadu • 21:31

Když jednatel není zaměstnancem tak si odečte leda tak h... To je můj případ. I živnostník, který není zaměstnancem si odečte to samé. To je taky můj případ

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 9:01

tož to potom jo, máš adresu, zvonek a telefon a když vlastně nepracuješ, tak asi ne. Já znám dost podnikatelů, kteří pracují a na tohle se dostanou. V dopravě asi neděláš, to bys odečetl i naftu. Musíš mět schopnou učetní, která to zná nebo chodím někdy do ghett a to by nikdo nečekal co vědí, to je na knížku.

Redblock
17. listopadu • 15:43

Ty budeš fakt odborník :D Vlastním sro a jsem tam i jednatelem, ale nejsem ve firmě zaměstnancem. To není nic neobvyklého a zvláštního.

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 21:03

jistě, ale co děláš ty v tym oboru se nevyznám-nejaký multižánrové hudební seskupení ze severu Čech prostě neznám. Já jsem zaměstnán v s.r.o. a i náš jednatel má stravenky a benefity. I ta chybějící tečka jedna způsobí v učtování problém.

Redblok
18. listopadu • 14:48

To v jakém oboru jednatel podniká není důležité. Váš jednatel je zřejmě ve firmě zaměstnán, nebo má benefit ve formě stravenek zadán ve smlouvě.

Allamarein
16. listopadu • 17:21

Jasně, socko, ty musíš hrabat benefity, abyses zmohl aspoň na toho Hyundaie. :-D :-D

Lojza
17. listopadu • 11:04

Když se někdo hádá s hlupákem déle jak 2 minuty, hádají se 2 hlupáci.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 19:42

ano pro korunu se zohnu, hyundai nebudu kupovat. Co kdybys mě poslal na učet nějaký peníze, přeci nejsi socka že?

Shimi
16. listopadu • 9:19

ACE: Tak třeba konkurenční Seat Leon ST začíná na 708t. a nevidím nikde oficiální "akční cenu". A že by mi dali jako FO slevu ve výši 17% o tom po zkušenostech nemusím ani pochybovat, to se prostě nestane.

Alf
15. listopadu • 15:07

Grill je hrozný.

Fero
15. listopadu • 23:47

Kdyby jen gril. Celé i30 jak rozpadlý kontejner, který se popelářům ani nechce odstranit tak každý dělá, že jej nevidí. Očividně Hovnajisté mají sebeuspokojovací víkend, když jsou obchody zavřené. :-D Alespoň se máme čemu smát, i když to není hezké :-D

Michal2
15. listopadu • 13:45

Tak na test to měl Maroš Čabák z T.... sk a ohledně spotřeby oproti 1.5i to bylo prý lepší až na dálnici.Benzíny jsou lepší a nafta čím dál složitější a uzranejsi.

petr r. (petrumr)
15. listopadu • 15:38

šak nafta ani v akčním ceníku už není a 1,5T GDI MH je v nejdražším za 509tkč s dvouspojkou. Dvouspojka stojí 25tkč.

Rosťa
15. listopadu • 13:41

To je opravdu zajímavé, jak se tady vždy snese tolik nesmyslů pod článkem o autech Hyundai. Je třeba plivat i když je to dost dobré. Nějaké poznatky o jízdě v tomto autě žádné, ale je to špatné auto. Mercedes je taky špatný a BMW ani nemluvě. Tak co je tak super auto? Aha "škodovky", a nic jiného. Tak si je mějte. Ale trochu soudnosti by to chtělo.

Filipes
15. listopadu • 14:39

Radeji Wartburg 353 nez Hiunday i30.

Mirek
15. listopadu • 19:57

Sebemrskačský hrdina? Přeji ti to. V dávných dobách to měl asi rok můj kamarád a byl rád, že se toho za pár korun zbavil. Běžnou spotřebu měl kolem +8 l/100 km.
Tady máš odkaz na článek na tebou požadované auto, kde za něj majitel chce jen 259 000 Kč. Měl bys sebou mrsknout, třeba ho majitel ještě neprodal.:-D
https://www.auto.cz/na-prodej-je-wartburg-353... ...

Allamarein
15. listopadu • 19:56

No, já bych Hiunday taky nechtěl, to bude nějaká nepovedená kopie.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 9:57

hyundai....víš vůbec kolik modelů hyundai vyrábí a ještě z tych modelů si vybereš motorizaci nebo elektro, hybrid, plug in. A nekňuč pořád, motoristický svět je o kráse výběru.

Allamarein
16. listopadu • 10:31

Péťo, ty jsi tak blbý, že neumíš ani číst.

Jyrka Syrka
15. listopadu • 11:06

Proč mi to připadá jako asijská kopie Mercedesu combi ?

petr r. (petrumr)
15. listopadu • 11:39

to je snad plus, ale tento model se vyrábí v nošovicích a byl vyvíjen jak vypadá v německu. Když někdo to vidí na vesnici u souseda myslí si, že za to dal přes milion. Spočítej si kolik stojí octavie s DSG a ještě počítej, že k hyundai dostaneš ty benefity jako zimní kompletní kola, 5let záruky bez omezení km a k tomu asistenci, tankovací slevovou kartu též na 5let. Tak místo nadávání začni počítat, prostuduj si akční ceník a výbavu a můžeš sem dát srovnávací tabulku s cenama.

Freddka
15. listopadu • 15:49

Kdyz tohle uvidim u souseda, tak me fakt nenapadne nic o tom, jak za to dal milion.
Reknu si "no jo no, nechce dat moc penez za auto, tak ma Hyundai, vsak proc ne" a to je tak cely.

Allamarein
15. listopadu • 14:16

Přidej s tou reklamní kampaní, takhle plán nesplníte!

petr r. (petrumr)
15. listopadu • 15:30

Víš co je nejlepčí reklama na hyundaj???? Přeci cenovka octavie kombi.......kde končí s cenou i30 tam začíná škodovka.

Allamarein
15. listopadu • 16:20

No vidíš, a i s těmi cenami se Škoda pořád prodává lépe. :-D :-D Smiř se s tím, že ten korejský odpad tu nikdy velkou roli hrát nebude.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
15. listopadu • 17:17

prodej klesá, jen podniky to táhnou i když už taky ne a musíš se stím smířit.

Allamarein
15. listopadu • 18:10

Kdybys nelhal...

Lojza
16. listopadu • 19:52

Tohle už připomíná první stupeň ZŠ, kdy nám (tehdy ještě soudružka) učitelka říkala, že předvádění našeho mírně mentálně retardovaného spolužáka máme ignorovat, protože jediným jeho cílem je upoutat pozornost. Na petra r. to funguje stoprocentně.

.
17. listopadu • 11:07

Lidská hloupost je bohužel nezničitelná.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 10:35

pamatuji dobu kdy policie i městská policie měla jenom škodovky a třeba radnice v liberci koupila hybridní toyoty, najdi si ten článek, jak tam to porovnávají a jaké výhody ta toyota má.

jean
15. listopadu • 11:26

Pretože mercedes už pár rokov používa nepekný ázijský dizajn.

Joe Doe
16. listopadu • 13:51

Otocim to - odkedy sa Mercedes inspiruje azijskym dizajnom, da sa na jeho auta pozerat.

moje jmeno
16. listopadu • 17:18

O té inspiraci jsem nevěděl. Možná proto mi mercedesy už posledních cca 10 let přijdou tak strašně nehezké.

kolkyno
15. listopadu • 11:36

tak ako bmw, zo zadu vypada ako kdejaka cina

Jyrka Syrka
15. listopadu • 11:34

:-))
Tak tato souvislost mě nenapadla.

ACE
15. listopadu • 10:28

V negativech píšete při sportovnějším zacházení zmatkující automat, ale v článku jsem o tom nenašel ani zmínku. Proč to nenapíšete u folksu a klonů, tam je to zřejmě dost obdobné, až teda na ten jemnej záběr.

Pikus
15. listopadu • 10:59

H/k ma v tyhle výbavě většinou i volbu jízdního režimu...ve sport to žádné problémy s řazením nemá. I v eco to na kickdown reaguje ok a podřadi o tolik stupňů, kolik je potřeba.

petr r. (petrumr)
15. listopadu • 8:22

tak tento test jsem četl dvakrát a již vím, proč ten hyundai je tak oblíben akorát nevím, jestli je tam udávaná dobře ta cena, protože 600tkč + benefity je prostě lidské a lidi to kupují. Manažéři konkurenční automobilky co dovede navigaci i za volantem by mohli mět poradu jestli konkurenta nepřestěhují na slovensko.

Allamarein
15. listopadu • 9:02

Je oblíbená jen proto, že je prostě nejlevnější. To na některé lidi platí. A přesto, i s takovou výhodou, na Škodu pořád nestačí.
Jinak tam těch chyb a nedostatků vidím na dnešní dobu docela dost, a pořád se tím potvrzuje, že se Hyundai stále na Evropu nedotáhl. Tak třeba v další generaci...

Mirek
16. listopadu • 17:05

Jj, na poruchovost té nejdůležitější části auta se Korejci Koncernu ještě nedotáhli :-Dhttps://www.autoforum.cz/zivot-ridice/poruchovost-... ...

petr r. (petrumr)
15. listopadu • 11:47

Allamarein- moje generace co se naučila řídit na liazkách a tatrovkách bez synchronů nechceme německou výbavu a tvoje argumenty, že škoda musí být lepší protože je dražší je tedy gol roku, ale k tobě se to hodí, dát půl míče více, nebot na diskuzích píší, že škoda je nejlepší.

Allamarein
15. listopadu • 14:15

Zemři, blbe.

petr r. (petrumr)
15. listopadu • 15:25

kdybych mohl ten příspěvek smazat, tak ho smažu, nebot jsem si uvědomil, že pravdu jsem napsal a někomu mohu přidělat mindráky(ty už je máš), ty žiješ fakty v domění, že škoda je nejlevnější, nejlepší, nemusí mět 5 roků záruku a nikdo ze škodováků nechce zimní komplet, nebot si koupí lepší pneu než dává hyundai, že by kumho?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
15. listopadu • 16:19

Ty fakt plácáš kraviny naprosto mimo mísu.
Ještě jsi pořád nepochopil, že ne každý, kdo neskáče nadšení z Hyundaie, musí nutně milovat Škodu? Jsi větší odpad, než jsem si myslel.

petr r. (petrumr)
15. listopadu • 17:10

V testu je to srovnávané s koncernem, kdyby se to srovnávalo s toyotou corollou, tak o škodě nepíši. Četls vůbec článek o čím to je?

Allamarein
15. listopadu • 18:09

Přestaň se pořád vyptávat jako tupý čurák. Jé, promiň, to nejde...

LOL2000
15. listopadu • 18:39

Ti hobluje starou že tak točíš:-D

Allamarein
15. listopadu • 19:56

To netuším, nejsem na staré. :-)

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 9:52

to je jedno kolik je let tvojí manželce, ale je stará a to se říká od nepaměti. Leda bys byl starý mládenec, pořád nervozní a vše ti vadí.

Allamarein
16. listopadu • 10:29

Nejsem buran, abych ženě říkal "stará". To přenechám společenské spodině jako ty.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 13:34

Kravatu nenosím, já ji taky neříkám stará, ale se to říká ve společnosti. A jestli nepochopíš o koho jde dovedeš vůbec logicky přemýšllet? Jak jí říkáš tedy, umí vařit, vaří ti teplé večeře? Omáčky udělá hustý? Nebo tebe vykrmuje tchyně?

Shimi
16. listopadu • 13:50

Omáčky hustý :-D:-D:-D Tvl tohle je fakt mazec. Ale zase na druhou stranu se od srdce zasměju, to se musí nechat. Ten vyjadřovací styl je svým způsobem bezkonkurenční a ještě si to po sobě upraví :-D:-D

Lojza
16. listopadu • 19:50

Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální retardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl původně narodit asi jako žížala. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té žížaly u pana petra r. zůstala zachována.
...jo jo. žížala petr r. předvedla svůj mozkový trust, či spíše mozkový trus.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 14:48

měl jsem tam překlep, mazal jsem nějaký písmenko, ale k té omáčce- omáčka musí být hustá, žádná voda nebo co jsme to dostávali do ešusů na vojně to bych nejedl. Ty bereš všechny benefity nebo taky to odmítáš jak Allamarein. Vždyt jak měl kámoš v pronájmu benzínku, tak vydělával na jídle více než na palivu. Kdyby byl článek (včil asi kde se prodávají chlazenky) o motorestech a tam kde řidiči se nají, tak je to čtenější něž o nějakým supersportu.

Freddka
15. listopadu • 15:47

Kdyz myslis, ze nektery z tvych blabolu o liazkach bez synchronu je nejak relevantni v debate o tom, ze Hyundai je "jen jakz takz auto", coz vi kazdej, ale nikomu to nevadi, kazdy to tak bere - nekaky levny kompromis, nejak to taky jezdi, vo co de ... :-)

.
15. listopadu • 9:14

Podvozky měl třeba vždy lepší. Tiché, pohodlné, a při dostatečné tuhosti vysoký komfort na výmolech. Vše ostatní je o dvě generace za němci. Jsem zvědav na Tucson, vypadá plnohodnotně, je i drahý, tak schválně.

Allamarein
15. listopadu • 9:45

Podvozky nikdy neměli lepší. A zejména u menších aut to byla doslova tragédie, taková i20 a ix20 byly při svižnější jízdě vyloženě nebezpečné, jak dovedl odskakovat. Ani i30 se sladěním komfortu a stability nemůže rovnat evropským značkám. Je někde mezi francouzským komfortem a německou sportovní tvrdostí, ale ani jedno neumí pořádně.
Doufám, že v nové generaci to dotáhnou zase o kus dále, a hlavně, že u i30 použijí lepší design, protože ten současný je příšerný. Styl Tucsonu je o trochu lepší, ale pořád ta mřížka s obřími otvory není to, co by se mi líbilo.

k22
15. listopadu • 15:23

Zrovna dnes jsem protahoval ix20 po okreskách 2. třídy 110 kou a nebezpečné to bylo hlavně pro tu strakou Oktávku co se snažila stíhat.
Nevíš proč škodovácí musejí za každou cenu předjet, i když na to prostě ty jejich úzkorozchodky prostě nemají ani na malé MPV?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ffsd
18. listopadu • 23:40

Jen že to že se tě snažila stíhat sis možná myslel jen ty - malej závodníček v autíčku pro igráčka.

moje jmeno
16. listopadu • 17:14

Teda sorry, ale srovnávat Ix20 s Octavií a tvrdit, že je na tom octavia v jízdních vlastnostech hůř? To mi přijde hodně, ale hodně silně ujeté.... Měl jsem tu čest něco najezdit s Vengou a proto si o Tvém komentáři myslím to, co si myslím. Tedy pokud se nejednalo o starou (strakou ?) a olítanou O1 ;-)

.
15. listopadu • 18:49

Nepleteš si náhodou rozchod s rozvorem?

pacho
15. listopadu • 19:20

podľa mňa vôbec si to nepletie, lebo je to tak. Práveže rozvor, zlepšuje jazdné vlastnosti a šírka práve naopak.

Tekmot
16. listopadu • 19:01

Co je to za blbost, že "šírka práve naopak"? Právě, že rozchod (šířka) má na dobré jízdní vlastnosti největší vliv. Proč mají formulové vozy rozšířené rozchody? Asi proto, že lépe "sedí" v zatáčkách (mohou se do nich lépe opřít). Větší rozvor je lepší pro "vyhlazování, žehlení" nerovností silnice (jízdní komfort).
Takže, čím užší auto, tím horší průjezdy zatáčkami (škodovky).

.
15. listopadu • 19:56

Plete. Protože jedničkový Octávky mají rozchod v pořádku, ale rozvor kratší.

šofér
16. listopadu • 11:32

rozvor by byl OK, kdyby nebyly ty šíleně natáhnuté převisy, hlavně vzadu kvůli kufru. ael to zase byl kompromis, měla to být první velká Škodovka s obřím kufrem- a na pohled to vyšlo...

Freddka
15. listopadu • 15:51

Takze te predjel? B-]

pacho
15. listopadu • 13:08

ono je zbytočne sa hádať, stačí si pozriet test km77, alebo podobný losí test, a octávia tam prepadla na plnej čiare, proste testom jednoducho neprešla. V porovnaní s konkurenciou, napr. P 308SW, je rozdiel 10km (72/82)čo hovorí samo o seba o "kvalite" octávie".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
p22
15. listopadu • 18:54

Nie som istý či km77 má výpovednú hodnotu.Tam by tie autá mali podla segmentov testovať v jeden deň,rovnaký vodič,rovnaký rozmer kolies a gúm a hlavne rovnaký tip a profil
pneumatík.Podla km77 jednoznačne naj v segmente C je Civic a Focus ale povedzme si kolko krát za život pri bežnom jazdení ste použil takýto vyhýbací manéver.Podla km77 zlyhala Octavia,Golf ale aj jazdnými vlastnosťami preferovaná Mazda 3.Takže ja si myslím že tam dosť závisí aj od vodiča ako si trúfa.

pacho
15. listopadu • 19:18

asi tak, km77, určite nie je objektívne meranie, ale veľa napovie. No a keď zlyháva jeden model za druhým, octávie, golf, sb, golf a všetký ich elektrické verzie, tak to naznačuje že sa tam jedná o systémovú chybu. Odvolávať sa na to, že koľkokrát v živote človek využije tento manéver, je zavádzajúce a veľká chyba, to ako keby som povedal, načo sú mi erbegy, alebo pásy, veď koľkokrát som ich v živote využil???: Je to určite jeden z najdôležitejších prvkov bezpečnosti, ktorý využívaš skoro vždy, tak ako napr ESP, ale si to jednoducho neuvedomuješ.

p22
16. listopadu • 7:51

Tam bolo zaujimavé že pri teste Golfa VIII záviselo ako mal prepnuté tlmiče či do comfortu alebo sport a rozdiely tam boli dosť značné.Dokonca aj "prémia" Mercedes A alebo BMW 1 neexcelovali.Ale každopádne podla tohoto sú lepšie podvozky ako Oktávia alebo Golf.

iPace
15. listopadu • 11:19

podvozek i30 je rozhodne lepsi nez zakladni tuhej podvozek Octavie, a to pro Skodovku delam ;-) vyceprvek je pak u Octavie srovnatelnej a bezny ridic nepozna rozdilkuprikladu podvozek Kodiaq je doslova tragedie, pri 70-80km/h pri mirne zatacce se na pricne nerovnosti dokaze chovat tak uzasne, ze auto je schopne najednou jet klidne 2-3 metry rovne, a ze takova situace bejva treba pri dalnicnich sjezdech a najezdech na mostnich konstrukcich kde je to spojene kovovyma sparama , v CR mene caste, ale treba v Nemecku nebo Freancii dost bezna situace a na sparach na tech sjezdech kdo to nezna tak je najednou vyjukanej ze mu auto najednou prestane zatacet :-D kdys jsem takto pujcil zene Kodiaq RS co jsem mel na mesic z "prace", tak se ji to v Nemecku stalo a byla z toho slusne vyjukana, tohle by se u auta za 1,6 milionu stavat fakt nemeloprvni 2 roky soucasneho Superbu byli s podvozky taky slusny peklo, jak pro majitele tak pro automobilku a zhruba pul roku se vubec resilo jak to napravime ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
15. listopadu • 15:43

Kvuli cene jsem misto Kodiaq RS / Kodiaq L&K odjel v Mercedes E kombi.
Kupoval jsem auto 9 mesicu stare najeto nekde 15 tis km.Chtel jsem velky a vybaveny auto pro rodinu s poradnym kufrem, nejaky SUV nepotrebuju a RS taky ne.
Mercedes E kombi byl levnejsi nez Skoda Kodiaq.
A ma vsechnu vybavu a jeste neco navic a jezdi famozne i s tim dvoulitrovym dieselem, pro rodinu je to auto az az.

kolkyno
15. listopadu • 23:09

Dobre si spravil i ked mne sa E paci posledne 2014... Ale tak kazdy mame svoj vkus... Ja som tiez minuly rok kupoval auto a isiel som radsej do kombika ako do Suv. Aj kvoli kufru, jedno dieta 3r, druhe 6m a kocik vsade, s suv a vecami kufor bez sance a na velke suv prachy nemam a ani by som nechcel...

kolkyno
15. listopadu • 11:35

aj preto by som miesto kodiaq rs volil telluride

space
15. listopadu • 9:59

Jj, octa s torzkou je etalon sportovnosti. Odskakuje a to je to po čem Pepa touží...

p22
15. listopadu • 8:22

Tá pohotovostná hmotnosť 1475 kg sa mi zdá dosť vysoká,predná maska má dosť velké otvory takže chladič bude dosť špinavý a teraz som zvedavý čo antikoncernový diskutéri budú hovoriť na fejkové koncovky výfuku lebo na koncernových autách túto blbosť stále spomínaju.Inač dosť nudné auto takže radšej za tie prachy nový Leon.

pacho
15. listopadu • 13:01

ja by som osobne nekládol leona nad i 30, ale proti gustu žiaden dišputát. Osobne mám veľmi zlé skúsenosti so seatom a to konkrétne so S&S v kombinácii s dvojspojkov. To auto nebolo schopné sa v neakom rozumnom čase pohnúť pri naskočení zelenej.

p22
15. listopadu • 15:45

Mne sa momentálne v segmente C najviac páči Leon.Aj designom aj priestorom aj motorizáciami.U nás máme výhodu že v prepočte vychádza o niečo lepšie ako v Čechách.Rozdiel na modely je v prepočte asi 1500 Eur a to sa mi zdá dosť.Leon Sportstorer 1.5 e-tsi 150 k stojí v Čechách 707 000 kč tj 26 800 Eur a u nás 24 490 Eur.Rozdiel 2 300 Eur je podla mna dosť.

petr r. (petrumr)
15. listopadu • 16:56

vy máte eu, včil máme kurz nad 27kč, i toyoty jsou tam lacinější. Někdy u vás kupuji dovolenku, to se taky ušetří.

Mirek
15. listopadu • 19:12

Že ty navíc vůbec neumíš počítat. Já kupuji pro rodinu ze Slovenska dovolené u nás, neboť to u nás pro ně vyjde levněji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
16. listopadu • 9:46

jak kdy a kam. Turan už nežije, tak ho nebudeme vzpomínat.

Mirek
16. listopadu • 14:18

Naposledy minulý rok Mallorka, C'an Picafort. Nenašli na Slovensku lepší cenu než měl Fischer.cz.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 19:25

s fischerem taky létám, ale s turanem jsem byl na jiné dovolené, prostě nebyl to letecký zájezd. Já nehledám nejlevnější, ale abych za dovolenou ušetřil, třeba fischer má pujčení auta levnější jak jiná cestovka.

Mirek
16. listopadu • 20:19

Tak naposledy, to nebylo o nejnižší ceně za dovolenou, ale o nejnižší ceně za požadovanou , tedy kvalitní, dovolenou. A auto si dokážu půjčit sám a nepotřebuji, aby se cestovka ještě napakovala na mém zapůjčení auta. Nabízeli mi zajistit půjčení auta, po uvedení ceny jsem slušně poděkoval, a auto si zapůjčil na místě bezproblémově sám a výhodněji.

petr r. (petrumr)
17. listopadu • 11:38

Jak kde a já jsem držgrešle a dělá to 5eu ve prospěch fišera na den a vždy je akce 5 dnů za tři, ty auta musíš srovnávat stejný model. Fišer má i pojištění a i pneu a to se třeba v řecku cení. To pujčení se platí až u delegátky, tohle mám spočítané vždy předem a zjištěné ceny u půjčoven na místě. To je stejný jak s výletama na lodi co platíš v přístavu, u delagátky to máš levnější, máš stravu pití i cestu do přístavu v ceně( v turecku) ale jezdím převážně na Ultra All Inclusive tak se to může měnit.

p22
15. listopadu • 18:37

Ja si skôr myslím že je to importérom.Mercedes má porovnatelné modely u vás lacnejšie.

Mirek
15. listopadu • 10:51

A zapomněl jsem, který to vybavený Leon Sportstourer koupíš za tuhle cenu? A pohotovostní hmotnost Leonu Sportstourer, sice s 2.0 TDI, ale bez "elektra", je 1491 kg, nezdá se ti to hodně?

p22
15. listopadu • 15:16

1.5 e-tsi s automatom vo výbave FR alebo Excellence.Ja viem že to nie je diesel ako i 30 ale spotreba nebude od i 30 o moc vyššia.Cena je momentálne o 40 000 kč vyššia ale je dosť možné že aj tu budú dávať akcie a samozrejme čo preplatíš na aute to ušetríš na servise lebo kocern má servisný interval 2 roky alebo 30 000 km a i30 rok alebo 20 000 km.Neviem ako u vás ale u nás má Hyundai drahý servis takže oni to vlastne robia tak že znížia cenu aby predali auto ale potom si to doúčtujú za päť servisov každý rok.A zbytočne mi budeš písať že 2 roky alebo 30 000 km je dlhý interval pretože poznám dosť ludí čo takto servisujú autá a zatial nemali absolútne žiadny problém.

Mirek
15. listopadu • 19:39

Nový Leon Sportstourer FR 1,5e Tsi DSG má základní cenu 707 900 Kč (ceník platný od 1.11.2020), tedy bez dovybavení. Opravdu se ti zdá, že cena vybaveného auta bude vyšší jen o 40 000 Kč? A co myslíš, že slevy dává jen koncern VW? Tím bych vůbec neoperoval.
A Leon Excellence má základní cenu 712 900 Kč.
Jen lak je dalších + 15 900 Kč.
Ten maximálně vybavený Hyundai i30 (až na střešní okno, jak uvádí) má cenu 661 990 Kč, jen pro připomenutí.
Pokud má někdo strop pro auto 600 000 Kč, těžko půjde kupovat Seat dražší minimálně o cca 120 000 Kč.

Bob-an
28. listopadu • 21:24

No k tem slevam - u seatu se dostanes i na vic jak 10%, u hyundaie vesmes nedostanes nic, nebo symbolickych 5 max 10 tisic. Protoze cenik hyundai je "po sleve", zatimco cenik seatu "pred slevou". To je obecny problem pri srovnavani ceniku mezi znackami, ze proste moc srovnavat nejdou. Letos jsem shanel auto, a zatimco nekde mi nabidli i 15% cenu dolu, tak nekde to bylo 5% a nekde prakticky nic, nebo drobnost od dealera "zdarma".

Mirek
15. listopadu • 10:31

To by mě zajímalo, jak větší, či menší otvory v mřížce ovlivňují špinění chladiče. To mi tedy vysvětli. Nebo si snad myslíš, že na cestě běžně poletuje "špína" velikosti několika cm3 a ta mřížka s menšími otvory to "zastavuje"?
Tahle mřížka https://www.netcarshow.com/hyundai/2020-i30/1600x120... ... se mi však na i30 líbí mnohem více.

p22
15. listopadu • 10:48

Za prvé vyzerá ta mriežka hrozne /naopak v N-line super/ a za druhé je pri tejto mriežke podstatne väčšie riziko že aj malý kamienok ti rozbie chladič.A k tomu chladič aj keď je vodov chladený by sa mal priebežne čistiť aj od hmyzu alebo blata aby mal svoju účinnosť.Takže čím väčšie otvory tým viac znečistený.

Pavliczek
15. listopadu • 13:00

Hundai i30 to je tak směšný automobil!:-D:-D:-D Ještě zde musí mít low costového trola Mirka, aby nám to vyzdvihl. Ne nadarmo v Kojeji na sjezdu říkali: Kdo si koupí Hundaje, nadosmrti k_u_n_d_a je. Děkuji :-D

ACE
15. listopadu • 13:25

No vida a někdo ho k tomu ani nepotřebuje, viď. ;-)

Mirek
15. listopadu • 13:23

Troll jsi evidentně ty, neboť já nic nevyzdvihuji, jen hlupáky jako ty upozorňuji na to, že píši pitomosti, případně si záměrně vymýšlejí něco, co neexistuje. Ostatně, ty ses tady již několikrát předvedl jako naprostý mimoň a nepomůže ti v tom ani tisíc smajlíků, že by mindráček z aut Hyundai?

Mirek
15. listopadu • 10:54

Malý kamínek proletí i ostatními mřížkami, ale ty píšeš o špinění, nemýlím-li se. K mřížce, jako vzhledově jsem se myslím dostatečně vyjádřil. Tvá poslední věta je blbost. Podívej se, jak velké otvory jsou v mřížkách.

p22
15. listopadu • 15:02

Však som napísal že sa špiní od napr.hmyzu a ešte je tam o dosť väčšia šanca že chytíš kamen a rozbije ti chladič.Ale to je v podstate jedno komu sa to páči tak si ho kúpi a komu nie má ďalších x možností.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
15. listopadu • 20:46

A tobě se zdají u Leonu ty otvory menší než u i30, hlavně ty pod RZ, než najdeš na i30? To už chce tedy opravdu velkou dávku zaslepenosti. "Jen se divím ostatním automobilkám, že to takto vůbec vyrábí, to snad musí mít rozbité chladiče imrvére."
https://www.netcarshow.com/hyundai/2020-i30/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/seat/2020-leon/1600x1200/... ...

Doporučujeme

Články odjinud