podle mě N line verze povedená, já bych do ní šel hned, kdybych měl pár přebytečných korun, aspon to nevypadá koncernově
n line ma vyznam ak je upravena technika , co je .. aby to nebolo ako vsade ,ze len sporove plasty a hotovo
Mě se ty jejich auty prostě líbí,mají především nápad a nevyoadjí jak přes kopírku. Za mě palec nahoru.
Pekne. Mozno este lepsie by bolo spravit viac priestoru pre kolesa, cim by sa zabili hned tri muchy jednou ranou:a/ svetla vyska by bola viac pouzitelna (a to je dnes problem mnohych aut);b/ vacsie kolesa by boli krajsie :);c/ auto by vyzeralo este lepsie (a podla mna vyzera uz teraz dobre)
Měl autor článku v úmyslu psát o korejské Fabii RS? Pokud ano, proč pak není tento fakt zohledněn v titulku??? Děkuji za vysvětlení!
https://www.bohnice.cz...
Do Bohmic ho neposílej, tam mají služebáky Škodovky. Jihlava je lepší, tam mu pomůžou, protože jezdí v Peugeotech.https://www.pnj.cz
No co, léčba šokem... ;-)
Hnus. Design jak stará Mazda 3, interiér děs, celkově sotva průměrné auto.
Tedy ty musíš mít ale z toho auta mindrák jako prase. A ještě k tomu očividně závidíš lidem, kteří si ho pořídí.
Závidět lze opravdu cokoliv, ale zavist a Hyundai mi nějak nejdou dohromady.
Tak za prvé, je například mnoho lidí, kteří na nové auto nemají peníze.A za druhé, je mnoho lidí, kteří touží po novém Hyundai, ale jsou omezení v tom, že si ho nekoupí protože "co by na to řekli sousedi" (podotýkám zaostalí a omezení sousedé - hlavně příznivci škodovky a koncernu VW, kteří stále žijí v předsudcích a myslí si, že lepších vozů než z koncernu VW není:-D). A taky přeci už jen kvůli, z pohledu těchto omezenců, urážlivé a lživé reklamě. Takže raději budou kupovat ve skutečnosti horší, nespolehlivé, nehezké krámy a budou si potom drbat hlavy a pomlouvat Hyundai (když už si ho nemůžou koupit).Omezenost některých lidí je donebevolající.
Maš recht jak tvoje šade
A co je sade?
Z jakeho duvodu neni v nadpisu "korejsky Golf GTI"? Jak si tohle jako PR web VAG museet dovolit?
Zrovna dneska jsem četl, že Golf GTI dle noveho testovani WLTP v evropě končí...prostě neudělal emise..zustava jen verze performance :-D
To jste četl špatně. WTLP totiž nelze "neudělat", není to norma ale metodika. Její výsledky je výrobce povinen uvádět, nic víc. A dokud je nemá, nemůže (počínaje 1.9.2018) auto registrovat v EU. A zatím, vzhledem k vytížení zkušeben, je nemá kdekdo, protože na vše bylo (včetně vývoje) pouhých 13 měsíců.
Paradoxem je, že třeba Kaipan bere z vrakáčů motory 1.8T 20V a homologuje je na Euro6. Splnit normy s moderními (=ošizenými) motory je složitější.
WLTP a Euro6 spolu absolutně nesouvisí. Jakýkoli motor v podstatě lze upravit na Euro6, otázkou je, zda se to vyplatí. U té 1,8 20VTurbo se to rozhodně nevyplatí a Kaipan bude muset sáhnout po jiném motoru. Osobně si navíc myslím, že i kdyby vhodný motor vzal (Euro6C, Euro6D...), což už teď není nijak zásadní problém, WLTP metodika pro něj může znamenat konec, protože dělat testy pro mikrosérii aut je průser. A testy Fordu, VW či kohokoli jiného použít nemůže.
Protože to není korejský GTI
Na tohohle šaška nemá smysl reagovat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.