Hyundai i30 jako první přináší verzi N Line. Ostře už jen vypadá

21 komentářů

Krtek
23. července • 16:17

podle mě N line verze povedená, já bych do ní šel hned, kdybych měl pár přebytečných korun, aspon to nevypadá koncernově

OnlyTruth
22. července • 10:02

n line ma vyznam ak je upravena technika , co je .. aby to nebolo ako vsade ,ze len sporove plasty a hotovo

Bohouš Rambousek
20. července • 23:32

Mě se ty jejich auty prostě líbí,mají především nápad a nevyoadjí jak přes kopírku. Za mě palec nahoru.

Anti-automat
20. července • 18:25

Pekne. Mozno este lepsie by bolo spravit viac priestoru pre kolesa, cim by sa zabili hned tri muchy jednou ranou:a/ svetla vyska by bola viac pouzitelna (a to je dnes problem mnohych aut);
b/ vacsie kolesa by boli krajsie :);
c/ auto by vyzeralo este lepsie (a podla mna vyzera uz teraz dobre)

silan
20. července • 17:32

Měl autor článku v úmyslu psát o korejské Fabii RS? Pokud ano, proč pak není tento fakt zohledněn v titulku??? Děkuji za vysvětlení!

stealth01
20. července • 17:49
Vašek
20. července • 19:43

Do Bohmic ho neposílej, tam mají služebáky Škodovky. Jihlava je lepší, tam mu pomůžou, protože jezdí v Peugeotech.https://www.pnj.cz

stealth01
20. července • 20:11

No co, léčba šokem... ;-)

Fanz
20. července • 17:27

Hnus. Design jak stará Mazda 3, interiér děs, celkově sotva průměrné auto.

Davidson
23. července • 22:15

Tedy ty musíš mít ale z toho auta mindrák jako prase. A ještě k tomu očividně závidíš lidem, kteří si ho pořídí.

stealth01
24. července • 12:51

Závidět lze opravdu cokoliv, ale zavist a Hyundai mi nějak nejdou dohromady.

Davidson
28. července • 10:24

Tak za prvé, je například mnoho lidí, kteří na nové auto nemají peníze.
A za druhé, je mnoho lidí, kteří touží po novém Hyundai, ale jsou omezení v tom, že si ho nekoupí protože "co by na to řekli sousedi" (podotýkám zaostalí a omezení sousedé - hlavně příznivci škodovky a koncernu VW, kteří stále žijí v předsudcích a myslí si, že lepších vozů než z koncernu VW není:-D). A taky přeci už jen kvůli, z pohledu těchto omezenců, urážlivé a lživé reklamě.
Takže raději budou kupovat ve skutečnosti horší, nespolehlivé, nehezké krámy a budou si potom drbat hlavy a pomlouvat Hyundai (když už si ho nemůžou koupit).Omezenost některých lidí je donebevolající.

luboš
20. července • 17:29

Maš recht jak tvoje šade

tom
21. července • 9:09

A co je sade?

halo
20. července • 16:07

Z jakeho duvodu neni v nadpisu "korejsky Golf GTI"? Jak si tohle jako PR web VAG museet dovolit?

Luthor
21. července • 16:14

Zrovna dneska jsem četl, že Golf GTI dle noveho testovani WLTP v evropě končí...prostě neudělal emise..zustava jen verze performance :-D

jogurt
21. července • 18:25

To jste četl špatně. WTLP totiž nelze "neudělat", není to norma ale metodika. Její výsledky je výrobce povinen uvádět, nic víc. A dokud je nemá, nemůže (počínaje 1.9.2018) auto registrovat v EU. A zatím, vzhledem k vytížení zkušeben, je nemá kdekdo, protože na vše bylo (včetně vývoje) pouhých 13 měsíců.

Q
21. července • 23:55

Paradoxem je, že třeba Kaipan bere z vrakáčů motory 1.8T 20V a homologuje je na Euro6. Splnit normy s moderními (=ošizenými) motory je složitější.

jogurt
22. července • 19:47

WLTP a Euro6 spolu absolutně nesouvisí. Jakýkoli motor v podstatě lze upravit na Euro6, otázkou je, zda se to vyplatí. U té 1,8 20VTurbo se to rozhodně nevyplatí a Kaipan bude muset sáhnout po jiném motoru. Osobně si navíc myslím, že i kdyby vhodný motor vzal (Euro6C, Euro6D...), což už teď není nijak zásadní problém, WLTP metodika pro něj může znamenat konec, protože dělat testy pro mikrosérii aut je průser. A testy Fordu, VW či kohokoli jiného použít nemůže.

Jan Taraba
20. července • 16:51

Protože to není korejský GTI

LT1
20. července • 17:27

Na tohohle šaška nemá smysl reagovat.

Doporučujeme

Články odjinud