Hyundai i30 padnul na cenové dno. Scala si o něčem takovém může nechat zdát

128 komentářů

Tomas
17. března • 0:05

sleva 40.000 kc pri Hyundai pojisteni, to mne nejak smrdi. U VW Golf 7 mne uzavreli na prodejne pri prodeji obe pojistky za 10.000 kc rocne. Na kolik to teda vyjde u i30? A na kolik let bez vypovedi?

jojojo
9. března • 17:17

Mimoriadne dôležitá poznámka. Ma 4 VALCE. 🤩💪👍👌🤑

krakonoš
14. března • 19:56

Moje I 30 také. Tříválec není auto, ale kolovrátek, zkřížený s vibrátorem.

franta
9. března • 16:32

oktavie je lepsi nez logan a hlavne vetsi!

Tomas
7. července • 12:35

Škoda už nikdy.
Už nikdy bych nekoupil auto značky Škoda . Po 4 letech provozu Yeti začali kvést oboje přední dveře. A co na to slavná značka - prý mechanické poškození, Tak to mne dostalo do kolen . Děkuji nechte si slavnou posranou Škodovku pro sebe...

David
16. dubna • 5:58

Tak to je dobrá blbost musel být bouranej mám starší auta a žádná koroze

Antiškoda
19. dubna • 16:26

Seš hrdým majitelem autovrakoviště škoda?? 😂😂

petr
11. července • 9:41

Co se divíš, Škodovka používá plechy 0,5mm silné!!!

David
4. března • 21:05

Tak v tom případě Kundaj z alobalu🤣🤣🤣

Darmožrout
13. dubna • 18:29

A ty máš v hlavě slušně nasráno už jen kdo se může jmenovat tak přitepleně ...David?? 😂

David
16. dubna • 5:51

A ty budeš Pepa ne? Ty chytraku🤣🤣🤣

josephko
6. července • 19:50

Teraz je to jasné, prečo sa ten hatchback (vlastně nejlepší liftback v České republice :-D) vrátil - aby Hyundai mal čo postaviť oproti Scale.
Priznám sa, že by som sa ťažko rozhodoval medzi týmito dvoma možnosťami.

Kevlarius
5. července • 10:08

A co náklady na provoz, zejména náklady za pravidelné servisní prohlídky? Ty stojí kolik?

Škoda simply never
6. července • 9:15

U i30 zhruba o 1500 az 2000 víc než u Fabie. Takže žádná tragédie.

Hyundai simply never
6. července • 9:14

U i30 zhruba o 1500 az 2000 víc než u Fabie. Takže žádná tragédie.

krakonoš
14. března • 19:55

V neznačkovém servisu menší, než u Škodovek.

Karlos
2. července • 10:06

Nevím, jestli je to na chlubení, že jsem musel jít s cenou u svého produktu na cenové dno, abych jej prodal před konkurencí :-/Ale pro naše spořivé spoluobčany je to skvělá zprává mají auto, které převálcuje konkurenci a ještě za směšný peníz, TOP

petr r. (petrumr)
2. července • 16:49

co to planceš, hyundai slevnil všechny auta, nějaký nebude nabízet třeba hybrid ioniq, protože slevnil hybrid plugíno, slevnil elektrickou konu a hlavně u všech aut slevnil pakety, škodovka nemůže slevnit, páč by šla celá kromě odborů do turecka. Tuším, že hyundai je naše automobilka co myslí na nás. Jaký má škodovka hybridy a elektroauta, jen a jen na papíře a skutek utek. Šak to je vidět taky na cestách kromě prahy co se kupují za auta.

Pavel Studník
3. července • 0:15

No Hovnaje se už moc nekupují. Prvních i30 bylo ve své době daleko víc. Ale už i ony relativně vymizeli. Asi zkončila záruka. To Hovnaje jsou jako ostuda světu, bordel z teho je a kupují si to stejně většinou jen důchodci. Sem tam rodina s malým dítětem. Ve středním produktivním věku téměř nikdo. Hiuday je jako toaletní papír co se ti na velké straně protrhne mezi prsty, tak si hvědé škřábeš z pod nehtů a začneš se u toho sebeuspokojovat. Divné auta, divná továrna, divné všechno. Nebrat a ani se nezahazovat. Vím přesně protože jsme jim stavěli kokpity. Měl jsem se raději díl věnovat hraní. Promarněné roky.

.
3. července • 6:18

Některá dnešní auta už mají vyšší IQ než ti kteří je kritizují.

Mirek
3. července • 6:13

Vzhledem ke kvalitní češtině, kterou tady předvádíš, předpokládám, že jsi odborník na slovo vzatý naprosto na všechno.:-D

.
2. července • 17:24

Co je to slevnil? To je nějaký korejský termín pro výprodej?

Petr
2. července • 10:05

Je vtipne, jak tady na Hyundai nadavaji socky, ktere v lepsim pripade jezdi v 20-lete orezle popelnici jmenem Fabie, na nove auto nikdy nemeli a mit nebudou, v tom horsim lesti mastnou tyc v tramvaji. Tyhle stupidni projevy jsou typicke prave pro takove socky. Podle toho je lze spolehlive identifikovat.

Premysl
1. července • 22:02

Jistě vás je tady dost co jen nadavate na Hyundai a sami jste v tom ještě ani nejely,vy chytrolini 3-[
Ale to inteligentní člověk nemůže nikdy pochopit.Já mám již třetího Hyundai,teď novou i30 combi a nemůžu si stěžovat,neměnil bych;-)výbava stejná jako u jiných vozu,mnohdy i větší.
Tak co chcete?auto za 100.000,- aby vydrželo celý život?to si potom nemůžete kupovat ojeté mrdky!!!

Vrána
2. července • 7:48

Protože s nima mám osobní zkušenost, mohu zde napsat, že nenávidím Hovnajku Nošovice a přeji jim, aby neprodali ani jednu tuhle herku. Třikrát fuj :-P:-P:-P

krakonoš
14. března • 19:53

Já jsem seděl už v ledasčems a I 30 (1,6 benzin DOHC + 6ti kvaltový manuál) mi dokonale sedí. Má ho už šestý rok, (před týdnem skončila záruka) a kromě oleje, (30.000, nebo rok), přezouvání a jedné sady brzdových destiček jsem nemusel nikdy nic řešit. A olej nemusím dolévat, za 30.000 km klesne hladina na měrce o max. 2 mm. Zrovna tak jsem nikdy nemusel dolévat brzdovou, nebo chladicí kapalinu. Auto mám upravené na E-85/ Natural 95 a dlouhodobý průměr spotřeby je 6,6 - 6,8 l/100 km. nervózní vibrace turbo tříválců neexistují, vibrace od podvozku na drobných nerovnostech rovněž ne, jízda připomíná spíš vznášedlo. Takže Škodovku už nikdy.

Mirek
2. července • 11:06

Tak napiš s jakým, rok výroby, jestli jsi kupoval nové a jaké problémy se vyskytly. Na obecné kecy máme tzv. "pavlačové drbny".

JirkaX
2. července • 12:43

A že jich tady je.

Vláďa.Bk
1. července • 21:40

Minuly týden jsem se vrátil z Chorvatska , i30 ., 2,5 tisíce pohodových km s klimatizací,tempo matem , perfektními sedačkami spotřeba na tempomat 140 km/hod +klimatizací byla 6,2 Tak si laskavě nechte své nablblé komentáře , jezděte ve svých Daciich a olítaných ojetinách :-D
Vozidel Lantra tj i30 u nas ,se vyrobil a prodal stejný počet jak VW golf ! Ze to česky blb neví je jeho problém :-;

Luxgen
2. července • 6:44

Jéžiš paštikáři hovnajisté se budou chlubit i tím že viděli móře :-D Jejich auta jsou k ničemu, i přes vtíravé reklamy začínají být na ocet a aby se něco vůbec prodalo musí jít s cenou hodně dolů. Vůbec celý Hovnaj je nafouklá bublina nesmyslů a už se těším jak to vyvane jako smrad ze šatny po zápase.

Vláďa.Bk
1. července • 21:40

Minuly týden jsem se vrátil z Chorvatska , i30 ., 2,5 tisíce pohodových km s klimatizací,tempo matem , perfektními sedačkami spotřeba na tempomat 140 km/hod +klimatizací byla 6,2 Tak si laskavě nechte své nablblé komentáře , jezděte ve svých Daciich a olítaných ojetinách :-D
Vozidel Lantra tj i30 u nas ,se vyrobil a prodal stejný počet jak VW golf ! Ze to česky blb neví je jeho problém :-;

Marex
1. července • 18:42

Nic proti Hyundai, ale aby auto s cenovkou přes 300tkč v té jejich výbavě Entry měla absenci barvy na vnější zpětných zrcátkách a klikách dveří, nebo absenci výškově nastavitelné sedačky řidiče, to jako vážně? To má Dacia v základu sice taky, ale ta cena je taky úplně někde jinde.

H.
2. července • 16:25

Není uvádění odrbaných výbav právě to, čím je léta vyhlášená Škoda? ;-)

Xaver
1. července • 20:37

Však trh není hloupý a až reaguje. Dacia se začíná prodávat lépe než Hyundai, takže Hyundai nezbývá než jít s cenou šupem dolů, jinak si neškrtnou.

Vláďa.Bk
1. července • 21:44

Srovnávat Hyundai s Dacii je hodně hloupý žert! Zvláště na dálnici a ve spotřebě ! Už vůbec nemá cenu komentovat kvalitu Renaultu " vylepšenou " Rumuny :-D:-D

Xaver
2. července • 9:29

Hele Rumune, proč by se nemohl Hyundai srovnávat s Dácii? Na to je nějaký zákon? V čem je kvalita Renaultu horší než kvalita Hyundai? Renault jezdí F1, tedy technologicky nejnáročnější motorsport, Hyundai jezdí leda tak tužku.

Vláďa.Bk
7. července • 16:22

:-D "Kvalita" aut z Francie ? Dobrý žert ! Formule 1 je něco jiného ..Ale které jiné auto musí při výměně žárovky jet do servisu na demontáž nárazníku 😸 jako Laguna .... Mechanici se o vozech z Francie vyjadřují dost nelichotivě , natož když to " vylepší" Rumuni
Zkus se podívat na výsledky Hyundai v ralye ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nommo
9. dubna • 2:11

Opel Corsa C např. :-P No a jistě fůra dalších aut.
Resp. levé světlo dálkové a parkovací. Teda, mají návody, jak i bez toho, ale to musíš mít ručku 5letého dítěte... Vpravo stačí vyndat box se vzduchovým filtrem a trošku si poškrábat prsty. Zlatá Felda a O1.

Ocko
6. října • 23:11

Vsechny zarovky si na Lagune (asi by to chtelo specifikovat generaci) menim sam jen holou rukou. Ale neboj je hodne aut co se kvuli zarovce musi neco sundat a nejsou to jen francouzi ;-)

Saya
1. července • 17:12

Kdo si koupi Hyundaie, dozivotni k♡nd@ je!

Suditscher
1. července • 18:50

Ale u Vás to platí i bez jeho koupě, že? B-]

Net
2. července • 21:02

Nechápu "humor" některých lidí.

Škoda, simply never
1. července • 17:06

Tak je snad jasný, že se snaží vyprodat motory 1,4 , který už nebudou od září splňovat emisní normu. V západní Evropě by s 1,4 nepochodili, protože tam je riziko zákazu vjezdu do center měst. To u nás nehrozí, tak proto tahle nabidka. Navíc i u Ceedu SW s 1,4 motorem je cena 340 tisíc při využití financování.

Massey Fergason
1. července • 19:08

Kdy se na výrobek dělají reklamy? Když prodej vázne a zákazníci jej nechtějí. Kdy se přidají ještě slevy? Když už to je úplně na pikaču a nikdo to nechce. Přeberte si to jak chcete. Takové ksindlofilní stádo podstrkující vraky by nemělo vylézat ani na ulici. Mimochodem Logan už začíná být lepší a to je od 199.000,- Takže si to zkřivené háčko prosím odvezte a strčte do zadní části kterou používáte k vyměšování. Děkuji

Ocko
6. října • 23:06

Logan zacina jeste o 30kkc niz ;-)

Škoda, simply never
2. července • 20:23

Tak jasně, proto je reklama na Škodovku pořád, že jo ty ajnštajne.

Rokyta ex Acz
1. července • 16:33

Jo, protože většina lidí chce Scalu B-] B-] B-] A kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti k.u.n.d.a je :-O :-D

King
7. července • 12:51

Kdo si NEkoupí Hyundaie, na dosmrti kun.a je. ;-)

David
29. března • 7:28

Tvoje zbožné přání, ale je to na opak🤣🤣🤣

Mirek
30. března • 18:26

Jako obvykle, prudce inteligentní David "na opak". Já prasknu smíchy a taková trdla tady chtějí rozdávat rozumy.

Net
2. července • 21:02

Tohle mi připomíná "humor" spolužáků ze základky, co nemají ani maturitu...

King
7. července • 12:47

Takhle omezení jsou i lidé s titulem, znám jich velké množství. Nikde není napsáno, že člověk s titulem je něco víc. I mezi "tituláky" jsou blbci a kolikrát ještě větší neslušná hovada než mezi lidmi se základkou nebo se středním vzděláním bez maturity.

abc
1. července • 16:54

V tom případě musíš mít nejméně dva.

hyundai nema na vic
1. července • 15:39

az bude do 320.000 kombi s elektrony, klimou a vyhrivanymi sedadly tak jdu do nej :-)nepotrebuji nic extra super za vybavu ale pdmitam priplacet kvuli jedne veci za tricet jinych co nechci. staci mi klima nejlepe automaticka, vyhrivana sedadla a elektrony

petr r. (petrumr)
1. července • 15:52

elektrony na civilní auta jsou zakázány.

WP
1. července • 20:02

Muzes to necim podlozit? Horcikova kola nebo-li elektrony jsou zakazana v nekterych automobilovych zavodnich seriich. Od kdy jsou zakazany v civilnich vozech vi jen Petrumr ;-)

Mirek
1. července • 22:21

Nevím, jestli v tomto případě máš pravdu, ani po tom pátrat nebudu, ale která automobilka dnes dodává disky elektrony, mimo těch luxusních sportovních? Myslím, že dnes je to jinak vše na bázi křemíku. To si tedy asi žádné auto u žádné automobilky nekoupíš, navíc v kontextu ceny, ve které se pohybuješ. :-D

Max
1. července • 15:32

Akorát asi nikdo neřekl, že ten clasic je osekaný a má jednoduchou zadní nápravu místo víceprvek, takže i proto je ta cena tak nízko

Joe Doe
2. července • 18:48

Preco mas minusky? No asi preto, lebo kritizovat toto auticko za to, ze nema multilink je ako kritizovat roadster, ze nema pevnu strechu.'Jednoduchu zadnu napravu' ma dnes kde kto - aj o 2 triedy vyssie.

Max
2. července • 21:08

Ale já nic nekritizuju 😆😆😆 přečti si to znovu..prostě se dělají i30 i bez multilinku. Já mám wagon 2018 s multakem. Jen říkám, co jsem viděl. Usuzuju, že tam bude za tu cenu právě ten s jednoduchou zadní nápravou.

King
7. července • 12:15

Úplně každá !!! i30 kdy vyrobená má jen víceprvkovou nápravu. Prostě se už od začátku do současnosti žádná bez "multilinku" nikde nevyskytuje. Stejně tak nemá žádná třeba zadní bubnové brzdy. Prostě i30 byla odjakživa moderní auto, na rozdíl třeba od Octavie.

Tadeas
7. února • 17:41

1.4 MPI je od 06/2018 vždy s jednoduchou zadní nápravou CTBA.
Do té doby máš pravdu, vždy multilink.

Hernandez
1. července • 18:42

Cena je tak nízko, protože má totálně odflinklé strojařské detaily. Ten vůz nemůže dlouho vydržet. A druhá věc je, že si část kupní ceny vezme na servisu.

Max
1. července • 15:42

sice nevím za co jsem dostal mínus :D když to je fakt

mpolan
2. července • 7:29

Minusy máš za to, že píšeš opravdu nesmysly. Všechny varianty i30 dle toho nového ceníku mají víceprvkovou nápravu, tohle není ten tvůj "Classic".

Petr
1. července • 16:30

Proc minus? Protoze pises lzi.

Max
1. července • 16:36

Až na to, že v tom dělám😆

James
1. července • 19:57

Až na to, že klasickou zadní nápravu má dnes teměř každé auto nižší střední a zejména mě teď napadá Mazda 3 od 520tisic. No je to smutné když vezmu vymakanost podvozku Focusu 1. generace.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Max
2. července • 10:28

Samozřejmě, jenže i30 má na viceprvek a ten klasik má jednoduchou, mám poslední i30 wagon a spokojenost

abc
1. července • 16:00

To je tady normální.

cdt
1. července • 12:31

Žádné překvapení, korejský low-cost vždy bojoval cenovkou aby udržel prodeje. Takže nic nového ani šokujícího, prostor na snížení cen ještě mají, takže věřím, že časem ještě přitlačí.

Hernandez
1. července • 18:40

Hyundai je cenová past. Na operák dobré, jinak se v pozdějším stádiu životnosti vozu pěkně prohneš na servisu a dojde ti, že tě to modální vozítko vyšlo draho jako kvalitní vw. Opel, Kia, Hyundai- u všech pozor na servis

Net
2. července • 21:00

Mám Kiu 11 let a náklady na servis byly zatím minimální.

James
1. července • 20:00

Já jsem zas přesvědčený, že netušíte o čem mluvíte, dnešní auta jsou téměř všechny poruchový krámy když dojde záruka. A zrovna i30 s 1,4 motorem bude určitě spolehlivější než škodovácký TSI. Já mám mondeo V6 z roku 2002, koupený před 7 lety s najezdem 240k, stálo mě i s cenou auta za tu dobu cca 150tisic, ale má dnes téměř půlmilionu. Takže za mě se vyplatí cpát do ojetiny s kvalitním motorem.

Jiří Strachota
14. července • 19:58

Mám i30 1.4 koupenou novou před pěti lety a dnes mám na ní najeto 368 tkm bez jediné závady. Samozřejmě se obměňují jen spotřební díly. Takže absolutní spokojenost. Po tom co jsem měl se škodovkou za problémy, mně škodovka už nikdy nesmí do domu. Teď už budou další má auta jenom Hyundaie. Super značka, která dělá už dnes dokonalá auta a nadále se zdokonaluje. Je to zkrátka modla.

Igor
2. dubna • 18:21

Přesně to samé včetně averze na škodoFku mám i já - jen za mě KIA...:-)

David
29. března • 7:22

Fuj Hnujdaj ani zadarmo!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
AAA škoda shit
13. dubna • 17:05

Je jedno jestli hyundai, Peugeot Opel nebo Ford, hlavně ne tu hnusnou Škodofku

Tomas
16. března • 23:54

tu 1.4 bych bral klidne na duchod, ale pri rocnim najezdu 70t km se snad hodi vykonnejsi motor, karbonizaci vem cert 😀

David
4. března • 20:52

Tak to si dej studenej hadr na hlavu

serpentina wostra
1. července • 13:20

Vas pohled na vec nechapu. Muzete mi rici, ktera firma nebojuje cenou? Snad kazdy vyrobek ma stanovenou cenu, o ktere si prodejce mysli, ze je pro cilovou skupinu snesitelna. Koneckoncu, smyslem obchodu je vymena zbozi a ne nahozeni takove ceny, ze dane zbozi nikdo nekoupi. Ackoliv mne korejska produkce nijak neoslovuje, ani by mne nenapadlo povazovat Korejce za tak pitome, aby nabizeli auta urovne Fabie za cenu treba Bentley. Nikdo prece nebrani jakekoliv firme odpovedet na snizovani cen konkurence stejnou taktikou. ;-)

cdt
1. července • 16:18

No to nejsme ve sporu, Hyundai musí prostě nahodit velmi nízké ceny aby měl prodeje, za vyšší ceny by byl neprodejný.

H.
2. července • 16:49

Když pomineme konzervativní firemní sektor, jsou ty prodeje opravdu tak jednoznačné, je Škoda opravdu tak dominantní, Hyundai opravdu nikdo nechce (ačkoli po léta stoupá kvalita a většinou i cena)? Viz odkaz. https://www.medea.cz/priloha/5a255097c9998/sta... ...

Mirek
1. července • 22:09

Nemáš náhodou problém? Já na tom oceňuji alespoň v to, že konkurence, tedy i ta předražená Škoda, si nemůže jen tak zvedat ceny, jinak se na ni mnoho normálních zákazníků vykašle, teda až na ta individua, která by nejraději chtěla monopol jedné automobilky a i kdyby ty shity stály milión, tak je to pro ně super kauf.

King
13. července • 10:02

Škodovka má velký problém ve Velké Británii a nejen tam. A jestli nesníží ceny za její podprůměrná auta, tak za chvíli bude neprodejná všude. Konkurence je lepší a za menší peníz:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/skoda-fabia-z... ...

cdt
1. července • 22:51

Já problém nemám, já zlevňovat nemusím. A škodlivka také ne, ta si píská ceny jako prase a prodeje má dominantní.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr
11. července • 9:36

Hlavně v Číně, totální propadák!!!

Shimi
1. července • 12:08

Scala? S tímto cenovým jemnocitem má problém i Fábie. Jak je to dlouho, co jsme to tu řešili v kontextu s Renaultem Megane? 3 dny? Pouze další potvrzení mnou řečeného.

Petr
1. července • 11:37

opět informace od redaktora který neuvažuje a srovnává turbomotor s línou 1.4 CVVT a ještě uvažuje resp. neuvažuje o nějaké premii kterou dostanete při poptavce u každého prodejce ať je to mazda, honda, BMW a jiné

Vošický v důchodu
1. července • 11:34

Článek je neuplný.....i combi lze koupit dobře.https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ...

petr r. (petrumr)
1. července • 15:11

chceš aby je to kleplo? Počkéj na článek o elektromobilech VW nedojel ani praha-brno a kona udělá nošovice-pražský hrad. Hyundai nědělá reklamy, činy.

David
29. března • 7:15

To urcite Kuna dřív schori,než někam dojede🤣🤣🤣

King
14. července • 19:47

VW umí jen houno. Na Hyundai absolutně nemá a škodovka už vůbec.

kolkyno
2. července • 9:19

a to si este pockaj na testy MB EQC, to jazdi na elektriku dialnicny usek 200km za 30euro podla predpisanej rychlosti. Cize Bratislava - Banska Bystrica - Bratislava za 60€!!! To je ta ekologicka a ekonomicka elektrika.

krakonoš
14. března • 19:39

Ježdění s elektromobilem je jako venčení pséka. Psék musí označit a zavlažit každý patník, s elektromobilem jen popojíždíte od dobíječky k dobíječce.

Tom
2. července • 8:54

Prosim odkaz. Nebo zase jen jpp?

Veka
1. července • 11:33

Jasný...do jakehokoliv nadpisu lze nacpat skudku...

WP
1. července • 16:02

Není snad přímý konkurent?

Petr Vaněk
1. července • 13:29

Hnujday je hnusná pseudoznačka :-( Jelcz, Lada a Hnujday :-/

serpentina wostra
1. července • 13:35

Stejne jako napriklad Samsung, Huawei, Xiaomi ... Hodlate si kvuli tomu trhat vlasy?

Lukasz
1. července • 13:24

Tady jde videt, ze o Hjundaji neni vubec zajem, jinak by to nedelali. Takhle musi narvat vsude reklamy, dat cenu pomalu za naklady a doufat, ze se par zoufalcu najde, kteri to vezmou. Pripada mi to cele jako H-system. Velkohube kecy a na konci nemaji lide nic. Asi proto plati ze, "Kdo si koupi Hnujdaje, na dosmrti ku.n.da je!"

David
29. března • 7:07

Přesně tak protože,ten krám nikdo nechce tak ho prodají i za cenu drzkove polívky!!! A o zustatkove hodnotě ani nemluvím Křivackė Háčko

AntiŠkoda
13. dubna • 17:00

David...Fajmond ...debil... škoda nejlepší na světě, najeto 500000 a jako nová.. v každý diskusi bleje stejný plky, hlupák zamindrákovanej

David
16. dubna • 4:55

Potrefena husa se ozvala hrdý majitel Hnojdeeeee,rozhodně se nebudu zastávat někoho kdo uráží Škodovku k tomu se sníží jen Křivackė Háčko!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiškoda
17. dubna • 22:03

Davídku pořád stejné plky, vyčurej se pusu mamince a spinkat ....

David
4. března • 20:41

Přesně tak Škoda zlevňoval nemusí ta se prodává sama a o zustatkove hodnotě ani nemluvím narozdíl od Hnujdaje ten se vyhrává v tombole🤣🤣🤣

Škodofil
13. dubna • 17:09

Bože ty je debil myslím že každý den onanuješ nad obrázkem škodofky protože ta se fakt prodává sama a lidí se o ně perou

David
4. března • 20:36

Přesně tak👍👍👍👍

King
7. července • 21:32

Kdo si NEkoupí hjundaje, nadosmrti k.nda je! Takže hlavně všichni škodovkáři, ale i ti ostatní.

Mirek
1. července • 22:01

Tak tento tvůj příspěvek jako z ranku bývalé ministryně Marty Novákové, která nabádala lidi, aby kupovali drahá data, jinak se nesleví. Už při těch velkých prodejích, za ty roky, Škoda snížila ceny svých aut, zoufalče?
A kde jsi přišel na to, že platí ta pitomost v poslední větě. Tím akorát ukazuješ svou hloupost, a že to jsi s největší pravděpodobností ty.

k22
1. července • 15:06

Na "konci" nemají nic majitelé škůdky, mmotor 1.0 TSI je po 100k tak zakarbonovaný, že ztrácí 6kW výkonu, do smrti mu zbávý tak 50k...1.4MPI KIA/HY je i po 20k jako nová...
takže, kdo si koupí škůdku dostane důtku (od manželky)...:-D

James
1. července • 20:06

Po 100k km je 1.0Tsi naprosto jako nový. Najděte si na internetu dlouhodobý test, kdy pak motor rozebrali.

...
2. července • 6:03

Tady to máš, po 100kk pokles rychlosti a dynamický výkon -6kw https://www.auto.cz/skoda-rapid-po-100-000-km...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mat
2. července • 8:28

Jenže když si k tomu pustíš video na YouTube, zjistíš že sice tam ztráta je, ale původní měření bylo 99kw, takže zbývá stále víc výkonu než má údané výrobcem... https://youtu.be/QsXggzp1E2o čas ve video cca 7:45...

...
2. července • 12:36

A co to s tím má společného, výše je zmiňován pokles a protiargument, že to tak není. V odkazu píšou jasně po 100kk pokles 6kw, to že naměřili 99kw nebylo předmětem didkuze.

...
2. července • 12:37

Diskuze

Mat
2. července • 16:05

A jaký pokles výkonu po 100tkm má ta slavná 1.4 od hyundai? Pan v komentáři výše, srovnává motor tsi po 100tkm a tuhle 1.4 po 20tkm.... Pochybuji že si nechal změřit výkon ihned po koupi tě 1.4 a po 100tkm ho bude měřit znovu...

...
2. července • 19:26

Aha, takže teď už neřešíme TSI motor a pokles ale pro 1,4 Hyundai. No je to MPI motor, takže reálně menší možnost zakarbonovani. Prostě ty přímovstřiky na to trpí. Jedno zda to je od VW, Hyundai, viz. Motor řady Prinz BMW Citroen, ten na to trpěl hodně 1,6 4 válec.

...
2. července • 19:28

A VW je znám tím, že udává vždy nižší výkon než to reálně má.

Hernandez
1. července • 20:27

Asi do něj netankovali i pumpy, která bývá pravidelně pokutovaná čoi.

kolkyno
1. července • 13:45

ako oni tak aj ty, teda kazdy po svojom. Nebolo to tak davno co htb u Vas nebol vobec v ponuke a teraz ked snim prisli, myslim si ze zbadali ze to lahke v danej kategorii nebude a cisla sa rodia len tazko. Preto jednoducho zvolili takuto strategiu. Ci uz je clanok reklamou alebo nie, je to jedno. Ale tu skodovku fakt vidim skoro v kazdom nadpise. Okrem Koenigsegu, hm...

serpentina wostra
1. července • 13:32

Je nad Slunce jasnejsi, ze nizsi ceny maji podporit prodejnost. Stejne tak je zcela jasny smysl reklamy. V cem tedy spociva smysl vaseho sdeleni?Velkohube kecy Hnujdaje vam vadi, ale skodovaceke lzi jsou v poradku?

Tom
2. července • 8:55

Jake lzi? Prosim odkaz, jinak je to krive narceni.

josef
1. července • 14:56

Okolo Hiunday fabryky neni moc plotek a vo Frydku nam tu smrdijou ti z tej fabryky. Skacu bez dovoleni do bazena jak tam jsou decka ne! :-O Vcil tam byl ja i moja zena. Ale ona robit prestala ked dostala od tim lidera vytykacku. Bo zkusal to na ni chlapec, ale ona mu nedala :-D Ale 2 roky tam byla. Lepsi jezdime do Jicina tam na ty pracky jak zkladaju se. No jak ty auta dohromady ne vis jak to myslim. Bo vcil to je enom rani, a penyze lepsi jak Hiunday :-) Jenom je take male ty soucastky ze musim met bryle. Do Nosovic nechceme! :-( Teda jako na pivo jo. Ale ne do te fabriky, vis jak to myslim. Pozdravuju tam kluky a Renatu na prevodovkarnu B-] Josef cervenak.

Petr
1. července • 21:30

To je divné že nedala, prý dává každému. Asi měla jahodový týden...

MV.
1. července • 16:14

A co ze mu vlastne nedala ?

Tom78
1. července • 14:05

Neboj, Ho.vna.jka asi bude jak bájný Ikarus. Mířil moc vysoko, neměl na to, slunce vosk roztopilo a pán Ho.vna.jista si rozbil ústa. Do řady za Thaliu, huš smradi :-P:-P:-P

Doporučujeme

Články odjinud