Hyundai i30 padnul na cenové dno. Scala si o něčem takovém může nechat zdát

Veka  |  01. 07. 2019 11:33

Jasný...do jakehokoliv nadpisu lze nacpat skudku...

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  01. 07. 2019 13:24

Tady jde videt, ze o Hjundaji neni vubec zajem, jinak by to nedelali. Takhle musi narvat vsude reklamy, dat cenu pomalu za naklady a doufat, ze se par zoufalcu najde, kteri to vezmou. Pripada mi to cele jako H-system. Velkohube kecy a na konci nemaji lide nic. Asi proto plati ze, "Kdo si koupi Hnujdaje, na dosmrti ku.n.da je!"

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  01. 07. 2019 13:32

Je nad Slunce jasnejsi, ze nizsi ceny maji podporit prodejnost. Stejne tak je zcela jasny smysl reklamy. V cem tedy spociva smysl vaseho sdeleni?

Velkohube kecy Hnujdaje vam vadi, ale skodovaceke lzi jsou v poradku?

Odpovědět  |   | 
Tom78  |  01. 07. 2019 14:05

Neboj, Ho.vna.jka asi bude jak bájný Ikarus. Mířil moc vysoko, neměl na to, slunce vosk roztopilo a pán Ho.vna.jista si rozbil ústa. Do řady za Thaliu, huš smradi

Odpovědět  |   | 
josef  |  01. 07. 2019 14:56

Okolo Hiunday fabryky neni moc plotek a vo Frydku nam tu smrdijou ti z tej fabryky. Skacu bez dovoleni do bazena jak tam jsou decka ne! Vcil tam byl ja i moja zena. Ale ona robit prestala ked dostala od tim lidera vytykacku. Bo zkusal to na ni chlapec, ale ona mu nedala Ale 2 roky tam byla. Lepsi jezdime do Jicina tam na ty pracky jak zkladaju se. No jak ty auta dohromady ne vis jak to myslim. Bo vcil to je enom rani, a penyze lepsi jak Hiunday Jenom je take male ty soucastky ze musim met bryle. Do Nosovic nechceme! Teda jako na pivo jo. Ale ne do te fabriky, vis jak to myslim. Pozdravuju tam kluky a Renatu na prevodovkarnu Josef cervenak.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  01. 07. 2019 16:14

A co ze mu vlastne nedala ?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 07. 2019 21:30

To je divné že nedala, prý dává každému. Asi měla jahodový týden...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 07. 2019 08:55

Jake lzi? Prosim odkaz, jinak je to krive narceni.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  01. 07. 2019 13:45

ako oni tak aj ty, teda kazdy po svojom. Nebolo to tak davno co htb u Vas nebol vobec v ponuke a teraz ked snim prisli, myslim si ze zbadali ze to lahke v danej kategorii nebude a cisla sa rodia len tazko. Preto jednoducho zvolili takuto strategiu. Ci uz je clanok reklamou alebo nie, je to jedno. Ale tu skodovku fakt vidim skoro v kazdom nadpise. Okrem Koenigsegu, hm...

Odpovědět  |   | 
k22  |  01. 07. 2019 15:06

Na "konci" nemají nic majitelé škůdky, mmotor 1.0 TSI je po 100k tak zakarbonovaný, že ztrácí 6kW výkonu, do smrti mu zbávý tak 50k...1.4MPI KIA/HY je i po 20k jako nová...
takže, kdo si koupí škůdku dostane důtku (od manželky)...

Odpovědět  |   | 
James  |  01. 07. 2019 20:06

Po 100k km je 1.0Tsi naprosto jako nový. Najděte si na internetu dlouhodobý test, kdy pak motor rozebrali.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  01. 07. 2019 20:27

Asi do něj netankovali i pumpy, která bývá pravidelně pokutovaná čoi.

Odpovědět  |   | 
...  |  02. 07. 2019 06:03

Tady to máš, po 100kk pokles rychlosti a dynamický výkon -6kw https://www.auto.cz/skoda-rapid-po-100-000-km...

Odpovědět  |   | 
Mat  |  02. 07. 2019 08:28

Jenže když si k tomu pustíš video na YouTube, zjistíš že sice tam ztráta je, ale původní měření bylo 99kw, takže zbývá stále víc výkonu než má údané výrobcem... https://youtu.be/QsXggzp1E2o čas ve video cca 7:45...

Odpovědět  |   | 
...  |  02. 07. 2019 12:36

A co to s tím má společného, výše je zmiňován pokles a protiargument, že to tak není. V odkazu píšou jasně po 100kk pokles 6kw, to že naměřili 99kw nebylo předmětem didkuze.

Odpovědět  |   | 
...  |  02. 07. 2019 12:37

Diskuze

Odpovědět  |   | 
Mat  |  02. 07. 2019 16:05

A jaký pokles výkonu po 100tkm má ta slavná 1.4 od hyundai? Pan v komentáři výše, srovnává motor tsi po 100tkm a tuhle 1.4 po 20tkm.... Pochybuji že si nechal změřit výkon ihned po koupi tě 1.4 a po 100tkm ho bude měřit znovu...

Odpovědět  |   | 
...  |  02. 07. 2019 19:26

Aha, takže teď už neřešíme TSI motor a pokles ale pro 1,4 Hyundai. No je to MPI motor, takže reálně menší možnost zakarbonovani. Prostě ty přímovstřiky na to trpí. Jedno zda to je od VW, Hyundai, viz. Motor řady Prinz BMW Citroen, ten na to trpěl hodně 1,6 4 válec.

Odpovědět  |   | 
...  |  02. 07. 2019 19:28

A VW je znám tím, že udává vždy nižší výkon než to reálně má.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 07. 2019 22:01

Tak tento tvůj příspěvek jako z ranku bývalé ministryně Marty Novákové, která nabádala lidi, aby kupovali drahá data, jinak se nesleví. Už při těch velkých prodejích, za ty roky, Škoda snížila ceny svých aut, zoufalče?
A kde jsi přišel na to, že platí ta pitomost v poslední větě. Tím akorát ukazuješ svou hloupost, a že to jsi s největší pravděpodobností ty.

Odpovědět  |   | 
King  |  07. 07. 2019 21:32

Kdo si NEkoupí hjundaje, nadosmrti k.nda je! Takže hlavně všichni škodovkáři, ale i ti ostatní.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  01. 07. 2019 13:29

Hnujday je hnusná pseudoznačka Jelcz, Lada a Hnujday

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  01. 07. 2019 13:35

Stejne jako napriklad Samsung, Huawei, Xiaomi ... Hodlate si kvuli tomu trhat vlasy?

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 07. 2019 16:02

Není snad přímý konkurent?

Odpovědět  |   | 
Vošický v důchodu  |  01. 07. 2019 11:34

Článek je neuplný.....i combi lze koupit dobře.

https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 07. 2019 15:11

chceš aby je to kleplo? Počkéj na článek o elektromobilech VW nedojel ani praha-brno a kona udělá nošovice-pražský hrad. Hyundai nědělá reklamy, činy.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 07. 2019 08:54

Prosim odkaz. Nebo zase jen jpp?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  02. 07. 2019 09:19

a to si este pockaj na testy MB EQC, to jazdi na elektriku dialnicny usek 200km za 30euro podla predpisanej rychlosti. Cize Bratislava - Banska Bystrica - Bratislava za 60€!!! To je ta ekologicka a ekonomicka elektrika.

Odpovědět  |   | 
King  |  14. 07. 2019 19:47

VW umí jen houno. Na Hyundai absolutně nemá a škodovka už vůbec.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 07. 2019 11:37

opět informace od redaktora který neuvažuje a srovnává turbomotor s línou 1.4 CVVT a ještě uvažuje resp. neuvažuje o nějaké premii kterou dostanete při poptavce u každého prodejce ať je to mazda, honda, BMW a jiné

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 07. 2019 12:08

Scala? S tímto cenovým jemnocitem má problém i Fábie. Jak je to dlouho, co jsme to tu řešili v kontextu s Renaultem Megane? 3 dny? Pouze další potvrzení mnou řečeného.

Odpovědět  |   | 
cdt  |  01. 07. 2019 12:31

Žádné překvapení, korejský low-cost vždy bojoval cenovkou aby udržel prodeje. Takže nic nového ani šokujícího, prostor na snížení cen ještě mají, takže věřím, že časem ještě přitlačí.

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  01. 07. 2019 13:20

Vas pohled na vec nechapu. Muzete mi rici, ktera firma nebojuje cenou? Snad kazdy vyrobek ma stanovenou cenu, o ktere si prodejce mysli, ze je pro cilovou skupinu snesitelna. Koneckoncu, smyslem obchodu je vymena zbozi a ne nahozeni takove ceny, ze dane zbozi nikdo nekoupi.

Ackoliv mne korejska produkce nijak neoslovuje, ani by mne nenapadlo povazovat Korejce za tak pitome, aby nabizeli auta urovne Fabie za cenu treba Bentley. Nikdo prece nebrani jakekoliv firme odpovedet na snizovani cen konkurence stejnou taktikou.

Odpovědět  |   | 
cdt  |  01. 07. 2019 16:18

No to nejsme ve sporu, Hyundai musí prostě nahodit velmi nízké ceny aby měl prodeje, za vyšší ceny by byl neprodejný.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 07. 2019 22:09

Nemáš náhodou problém? Já na tom oceňuji alespoň v to, že konkurence, tedy i ta předražená Škoda, si nemůže jen tak zvedat ceny, jinak se na ni mnoho normálních zákazníků vykašle, teda až na ta individua, která by nejraději chtěla monopol jedné automobilky a i kdyby ty shity stály milión, tak je to pro ně super kauf.

Odpovědět  |   | 
cdt  |  01. 07. 2019 22:51

Já problém nemám, já zlevňovat nemusím. A škodlivka také ne, ta si píská ceny jako prase a prodeje má dominantní.

Odpovědět  |   | 
petr  |  11. 07. 2019 09:36

Hlavně v Číně, totální propadák!!!

Odpovědět  |   | 
King  |  13. 07. 2019 10:02

Škodovka má velký problém ve Velké Británii a nejen tam. A jestli nesníží ceny za její podprůměrná auta, tak za chvíli bude neprodejná všude. Konkurence je lepší a za menší peníz:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/skoda-fabia-z... ...

Odpovědět  |   | 
H.  |  02. 07. 2019 16:49

Když pomineme konzervativní firemní sektor, jsou ty prodeje opravdu tak jednoznačné, je Škoda opravdu tak dominantní, Hyundai opravdu nikdo nechce (ačkoli po léta stoupá kvalita a většinou i cena)? Viz odkaz. https://www.medea.cz/priloha/5a255097c9998/sta... ...

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  01. 07. 2019 18:40

Hyundai je cenová past. Na operák dobré, jinak se v pozdějším stádiu životnosti vozu pěkně prohneš na servisu a dojde ti, že tě to modální vozítko vyšlo draho jako kvalitní vw. Opel, Kia, Hyundai- u všech pozor na servis

Odpovědět  |   | 
James  |  01. 07. 2019 20:00

Já jsem zas přesvědčený, že netušíte o čem mluvíte, dnešní auta jsou téměř všechny poruchový krámy když dojde záruka. A zrovna i30 s 1,4 motorem bude určitě spolehlivější než škodovácký TSI. Já mám mondeo V6 z roku 2002, koupený před 7 lety s najezdem 240k, stálo mě i s cenou auta za tu dobu cca 150tisic, ale má dnes téměř půlmilionu. Takže za mě se vyplatí cpát do ojetiny s kvalitním motorem.

Odpovědět  |   | 
Jiří Strachota  |  14. 07. 2019 19:58

Mám i30 1.4 koupenou novou před pěti lety a dnes mám na ní najeto 368 tkm bez jediné závady. Samozřejmě se obměňují jen spotřební díly. Takže absolutní spokojenost. Po tom co jsem měl se škodovkou za problémy, mně škodovka už nikdy nesmí do domu. Teď už budou další má auta jenom Hyundaie. Super značka, která dělá už dnes dokonalá auta a nadále se zdokonaluje. Je to zkrátka modla.

Odpovědět  |   | 
Net  |  02. 07. 2019 21:00

Mám Kiu 11 let a náklady na servis byly zatím minimální.

Odpovědět  |   | 
Max  |  01. 07. 2019 15:32

Akorát asi nikdo neřekl, že ten clasic je osekaný a má jednoduchou zadní nápravu místo víceprvek, takže i proto je ta cena tak nízko

Odpovědět  |   | 
Max  |  01. 07. 2019 15:42

sice nevím za co jsem dostal mínus :D když to je fakt

Odpovědět  |   | 
abc  |  01. 07. 2019 16:00

To je tady normální.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 07. 2019 16:30

Proc minus? Protoze pises lzi.

Odpovědět  |   | 
Max  |  01. 07. 2019 16:36

Až na to, že v tom dělám😆

Odpovědět  |   | 
James  |  01. 07. 2019 19:57

Až na to, že klasickou zadní nápravu má dnes teměř každé auto nižší střední a zejména mě teď napadá Mazda 3 od 520tisic. No je to smutné když vezmu vymakanost podvozku Focusu 1. generace.

Odpovědět  |   | 
Max  |  02. 07. 2019 10:28

Samozřejmě, jenže i30 má na viceprvek a ten klasik má jednoduchou, mám poslední i30 wagon a spokojenost

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 07. 2019 07:29

Minusy máš za to, že píšeš opravdu nesmysly. Všechny varianty i30 dle toho nového ceníku mají víceprvkovou nápravu, tohle není ten tvůj "Classic".

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  01. 07. 2019 18:42

Cena je tak nízko, protože má totálně odflinklé strojařské detaily. Ten vůz nemůže dlouho vydržet. A druhá věc je, že si část kupní ceny vezme na servisu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 07. 2019 18:48

Preco mas minusky? No asi preto, lebo kritizovat toto auticko za to, ze nema multilink je ako kritizovat roadster, ze nema pevnu strechu.

'Jednoduchu zadnu napravu' ma dnes kde kto - aj o 2 triedy vyssie.

Odpovědět  |   | 
Max  |  02. 07. 2019 21:08

Ale já nic nekritizuju 😆😆😆 přečti si to znovu..prostě se dělají i30 i bez multilinku. Já mám wagon 2018 s multakem. Jen říkám, co jsem viděl. Usuzuju, že tam bude za tu cenu právě ten s jednoduchou zadní nápravou.

Odpovědět  |   | 
King  |  07. 07. 2019 12:15

Úplně každá !!! i30 kdy vyrobená má jen víceprvkovou nápravu. Prostě se už od začátku do současnosti žádná bez "multilinku" nikde nevyskytuje. Stejně tak nemá žádná třeba zadní bubnové brzdy. Prostě i30 byla odjakživa moderní auto, na rozdíl třeba od Octavie.

Odpovědět  |   | 
hyundai nema na vic  |  01. 07. 2019 15:39

az bude do 320.000 kombi s elektrony, klimou a vyhrivanymi sedadly tak jdu do nej

nepotrebuji nic extra super za vybavu ale pdmitam priplacet kvuli jedne veci za tricet jinych co nechci. staci mi klima nejlepe automaticka, vyhrivana sedadla a elektrony

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 07. 2019 15:52

elektrony na civilní auta jsou zakázány.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 07. 2019 20:02

Muzes to necim podlozit? Horcikova kola nebo-li elektrony jsou zakazana v nekterych automobilovych zavodnich seriich. Od kdy jsou zakazany v civilnich vozech vi jen Petrumr

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 07. 2019 22:21

Nevím, jestli v tomto případě máš pravdu, ani po tom pátrat nebudu, ale která automobilka dnes dodává disky elektrony, mimo těch luxusních sportovních? Myslím, že dnes je to jinak vše na bázi křemíku. To si tedy asi žádné auto u žádné automobilky nekoupíš, navíc v kontextu ceny, ve které se pohybuješ.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  01. 07. 2019 16:33

Jo, protože většina lidí chce Scalu A kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti k.u.n.d.a je

Odpovědět  |   | 
abc  |  01. 07. 2019 16:54

V tom případě musíš mít nejméně dva.

Odpovědět  |   | 
Net  |  02. 07. 2019 21:02

Tohle mi připomíná "humor" spolužáků ze základky, co nemají ani maturitu...

Odpovědět  |   | 
King  |  07. 07. 2019 12:47

Takhle omezení jsou i lidé s titulem, znám jich velké množství. Nikde není napsáno, že člověk s titulem je něco víc. I mezi "tituláky" jsou blbci a kolikrát ještě větší neslušná hovada než mezi lidmi se základkou nebo se středním vzděláním bez maturity.

Odpovědět  |   | 
King  |  07. 07. 2019 12:51

Kdo si NEkoupí Hyundaie, na dosmrti kun.a je.

Odpovědět  |   | 
Škoda, simply never  |  01. 07. 2019 17:06

Tak je snad jasný, že se snaží vyprodat motory 1,4 , který už nebudou od září splňovat emisní normu. V západní Evropě by s 1,4 nepochodili, protože tam je riziko zákazu vjezdu do center měst. To u nás nehrozí, tak proto tahle nabidka. Navíc i u Ceedu SW s 1,4 motorem je cena 340 tisíc při využití financování.

Odpovědět  |   | 
Massey Fergason  |  01. 07. 2019 19:08

Kdy se na výrobek dělají reklamy? Když prodej vázne a zákazníci jej nechtějí. Kdy se přidají ještě slevy? Když už to je úplně na pikaču a nikdo to nechce. Přeberte si to jak chcete. Takové ksindlofilní stádo podstrkující vraky by nemělo vylézat ani na ulici. Mimochodem Logan už začíná být lepší a to je od 199.000,- Takže si to zkřivené háčko prosím odvezte a strčte do zadní části kterou používáte k vyměšování. Děkuji

Odpovědět  |   | 
Škoda, simply never  |  02. 07. 2019 20:23

Tak jasně, proto je reklama na Škodovku pořád, že jo ty ajnštajne.

Odpovědět  |   | 
Saya  |  01. 07. 2019 17:12

Kdo si koupi Hyundaie, dozivotni k♡nd@ je!

Odpovědět  |   | 
Suditscher  |  01. 07. 2019 18:50

Ale u Vás to platí i bez jeho koupě, že?

Odpovědět  |   | 
Net  |  02. 07. 2019 21:02

Nechápu "humor" některých lidí.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  01. 07. 2019 18:42

Nic proti Hyundai, ale aby auto s cenovkou přes 300tkč v té jejich výbavě Entry měla absenci barvy na vnější zpětných zrcátkách a klikách dveří, nebo absenci výškově nastavitelné sedačky řidiče, to jako vážně? To má Dacia v základu sice taky, ale ta cena je taky úplně někde jinde.

Odpovědět  |   | 
Xaver  |  01. 07. 2019 20:37

Však trh není hloupý a až reaguje. Dacia se začíná prodávat lépe než Hyundai, takže Hyundai nezbývá než jít s cenou šupem dolů, jinak si neškrtnou.

Odpovědět  |   | 
Vláďa.Bk  |  01. 07. 2019 21:44

Srovnávat Hyundai s Dacii je hodně hloupý žert! Zvláště na dálnici a ve spotřebě ! Už vůbec nemá cenu komentovat kvalitu Renaultu " vylepšenou " Rumuny

Odpovědět  |   | 
Xaver  |  02. 07. 2019 09:29

Hele Rumune, proč by se nemohl Hyundai srovnávat s Dácii? Na to je nějaký zákon? V čem je kvalita Renaultu horší než kvalita Hyundai? Renault jezdí F1, tedy technologicky nejnáročnější motorsport, Hyundai jezdí leda tak tužku.

Odpovědět  |   | 
Vláďa.Bk  |  07. 07. 2019 16:22

"Kvalita" aut z Francie ? Dobrý žert ! Formule 1 je něco jiného ..Ale které jiné auto musí při výměně žárovky jet do servisu na demontáž nárazníku 😸 jako Laguna .... Mechanici se o vozech z Francie vyjadřují dost nelichotivě , natož když to " vylepší" Rumuni
Zkus se podívat na výsledky Hyundai v ralye

Odpovědět  |   | 
H.  |  02. 07. 2019 16:25

Není uvádění odrbaných výbav právě to, čím je léta vyhlášená Škoda?

Odpovědět  |   | 
Vláďa.Bk  |  01. 07. 2019 21:40

Minuly týden jsem se vrátil z Chorvatska , i30 ., 2,5 tisíce pohodových km s klimatizací,tempo matem , perfektními sedačkami spotřeba na tempomat 140 km/hod +klimatizací byla 6,2 Tak si laskavě nechte své nablblé komentáře , jezděte ve svých Daciich a olítaných ojetinách
Vozidel Lantra tj i30 u nas ,se vyrobil a prodal stejný počet jak VW golf ! Ze to česky blb neví je jeho problém :-;

Odpovědět  |   | 
Vláďa.Bk  |  01. 07. 2019 21:40

Minuly týden jsem se vrátil z Chorvatska , i30 ., 2,5 tisíce pohodových km s klimatizací,tempo matem , perfektními sedačkami spotřeba na tempomat 140 km/hod +klimatizací byla 6,2 Tak si laskavě nechte své nablblé komentáře , jezděte ve svých Daciich a olítaných ojetinách
Vozidel Lantra tj i30 u nas ,se vyrobil a prodal stejný počet jak VW golf ! Ze to česky blb neví je jeho problém :-;

Odpovědět  |   | 
Luxgen  |  02. 07. 2019 06:44

Jéžiš paštikáři hovnajisté se budou chlubit i tím že viděli móře Jejich auta jsou k ničemu, i přes vtíravé reklamy začínají být na ocet a aby se něco vůbec prodalo musí jít s cenou hodně dolů. Vůbec celý Hovnaj je nafouklá bublina nesmyslů a už se těším jak to vyvane jako smrad ze šatny po zápase.

Odpovědět  |   | 
Premysl  |  01. 07. 2019 22:02

Jistě vás je tady dost co jen nadavate na Hyundai a sami jste v tom ještě ani nejely,vy chytrolini
Ale to inteligentní člověk nemůže nikdy pochopit.

Já mám již třetího Hyundai,teď novou i30 combi a nemůžu si stěžovat,neměnil bychvýbava stejná jako u jiných vozu,mnohdy i větší.
Tak co chcete?auto za 100.000,- aby vydrželo celý život?to si potom nemůžete kupovat ojeté mrdky!!!

Odpovědět  |   | 
Vrána  |  02. 07. 2019 07:48

Protože s nima mám osobní zkušenost, mohu zde napsat, že nenávidím Hovnajku Nošovice a přeji jim, aby neprodali ani jednu tuhle herku. Třikrát fuj

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 07. 2019 11:06

Tak napiš s jakým, rok výroby, jestli jsi kupoval nové a jaké problémy se vyskytly. Na obecné kecy máme tzv. "pavlačové drbny".

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 07. 2019 12:43

A že jich tady je.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 07. 2019 10:05

Je vtipne, jak tady na Hyundai nadavaji socky, ktere v lepsim pripade jezdi v 20-lete orezle popelnici jmenem Fabie, na nove auto nikdy nemeli a mit nebudou, v tom horsim lesti mastnou tyc v tramvaji. Tyhle stupidni projevy jsou typicke prave pro takove socky. Podle toho je lze spolehlive identifikovat.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  02. 07. 2019 10:06

Nevím, jestli je to na chlubení, že jsem musel jít s cenou u svého produktu na cenové dno, abych jej prodal před konkurencí

Ale pro naše spořivé spoluobčany je to skvělá zprává mají auto, které převálcuje konkurenci a ještě za směšný peníz, TOP

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 07. 2019 16:49

co to planceš, hyundai slevnil všechny auta, nějaký nebude nabízet třeba hybrid ioniq, protože slevnil hybrid plugíno, slevnil elektrickou konu a hlavně u všech aut slevnil pakety, škodovka nemůže slevnit, páč by šla celá kromě odborů do turecka. Tuším, že hyundai je naše automobilka co myslí na nás. Jaký má škodovka hybridy a elektroauta, jen a jen na papíře a skutek utek. Šak to je vidět taky na cestách kromě prahy co se kupují za auta.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 07. 2019 17:24

Co je to slevnil? To je nějaký korejský termín pro výprodej?

Odpovědět  |   | 
Pavel Studník  |  03. 07. 2019 00:15

No Hovnaje se už moc nekupují. Prvních i30 bylo ve své době daleko víc. Ale už i ony relativně vymizeli. Asi zkončila záruka. To Hovnaje jsou jako ostuda světu, bordel z teho je a kupují si to stejně většinou jen důchodci. Sem tam rodina s malým dítětem. Ve středním produktivním věku téměř nikdo. Hiuday je jako toaletní papír co se ti na velké straně protrhne mezi prsty, tak si hvědé škřábeš z pod nehtů a začneš se u toho sebeuspokojovat. Divné auta, divná továrna, divné všechno. Nebrat a ani se nezahazovat. Vím přesně protože jsme jim stavěli kokpity. Měl jsem se raději díl věnovat hraní. Promarněné roky.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 07. 2019 06:13

Vzhledem ke kvalitní češtině, kterou tady předvádíš, předpokládám, že jsi odborník na slovo vzatý naprosto na všechno.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 07. 2019 06:18

Některá dnešní auta už mají vyšší IQ než ti kteří je kritizují.

Odpovědět  |   | 
Kevlarius  |  05. 07. 2019 10:08

A co náklady na provoz, zejména náklady za pravidelné servisní prohlídky? Ty stojí kolik?

Odpovědět  |   | 
Hyundai simply never  |  06. 07. 2019 09:14

U i30 zhruba o 1500 az 2000 víc než u Fabie. Takže žádná tragédie.

Odpovědět  |   | 
Škoda simply never  |  06. 07. 2019 09:15

U i30 zhruba o 1500 az 2000 víc než u Fabie. Takže žádná tragédie.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  06. 07. 2019 19:50

Teraz je to jasné, prečo sa ten hatchback (vlastně nejlepší liftback v České republice ) vrátil - aby Hyundai mal čo postaviť oproti Scale.
Priznám sa, že by som sa ťažko rozhodoval medzi týmito dvoma možnosťami.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  07. 07. 2019 12:35

Škoda už nikdy.
Už nikdy bych nekoupil auto značky Škoda . Po 4 letech provozu Yeti začali kvést oboje přední dveře. A co na to slavná značka - prý mechanické poškození, Tak to mne dostalo do kolen . Děkuji nechte si slavnou posranou Škodovku pro sebe...

Odpovědět  |   | 
petr  |  11. 07. 2019 09:41

Co se divíš, Škodovka používá plechy 0,5mm silné!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A