Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Takto si stojí proti Octavii

86 komentářů

Robin Doležal
25. května • 22:22

Nejsem fanda ani jedné ze značek,ale kdybych si měl vybrat,tak volím raději Hyundai. Je víc koukavější a celkově zajímavější a ještě má cenově navrch, na to kouká dost lidí...

ivan
11. prosince • 21:45

Skoda,že nebude mat povedený motor od Elantry 1,6 D-CVVT 132 koni tie turbo motory sa mi nepáčia...:-(

Jenda
18. prosince • 10:21

Diesel v osobních autech je mrtvý. Soudný člověk o něm ani neuvažuje.

Dodo-24
28. ledna • 23:18

Diesel je v osobných autá mrtvý.
Hmmm
Prečo?
Má väčší výkon, enormne vyšší krútiaci. Ak nejaký kvázi jakože nazelenalí tvrdia niečo o spalinách ..... Veľká kontajnerová loď spáli cca 300 až 400 ton nafty alebo niečo podobné za JEDEN deň. A to prosím väčšinou na dvojtaktných dízloch. Ak som to dobre rátal ja by som musel najazdiť
5 000 000 kilometroch. Ak tým eurobolševikom nebudú mať na čom priviesť kávičku a rohlíky tak ich to prejde jak psa autobus.
Asi nie som súdny človek. S dieslovým dvojlitrom s dvoma turbami (230koní viac ako tuším 500 Nm) som pri cca 66 litrovej nádrži prešiel z Bruselu do Bratislavy bez tankovania. Teraz mám 3liter (cez 300 koní myslím 700Nm). Chorvátsko a naspäť 5,5 l/100. A nejazdím na úsporu. V Nemecku cez 200Km/h, ale nedalo sa to veľakrát :-) a nie som na to zvyknutý
BTW mal som Hyundai Accent. R.výroby cca 1989-90. Mal som ho 11 rokov, dve decká odvozené (škola, krúžky, tancovanie....) nikde ma nenechalo a menil som len tlmiče a koleno k výfuku. Teraz som nechal synovi IX35 D. Má už 7rokov takže už bolo trba niečo vymeniť.
A ešte jedna maličkosť. Myslím že to už používa aj Hyundai a to je dvojspojková prevodovka. Preto by som ho už nekupoval. To je len môj názor. Nemáte niekto odkaz na stránku seriózneho porovnania DSG a hydrodynamického meniča. Princíp my je jasný ale skutočné výhody a nevýhody.
S pozdravom

Dodo-24
28. ledna • 23:15

Diesel je v osobných autá mrtvý.
Hmmm
Prečo?
Má väčší výkon, enormne vyšší krútiaci. Ak nejaký kvázi jakože nazelenalí tvrdia niečo o spalinách ..... Veľká kontajnerová loď spáli cca 300 až 400 ton nafty alebo niečo podobné za JEDEN deň. A to prosím väčšinou na dvojtaktných dízloch. Ak som to dobre rátal ja by som musel najazdiť
5 000 000 kilometroch. Ak tým eurobolševikom nebudú mať na čom priviesť kávičku a rohlíky tak ich to prejde jak psa autobus.
Asi nie som súdny človek. S dieslovým dvojlitrom s dvoma turbami (230koní viac ako tuším 500 Nm) som pri cca 66 litrovej nádrži prešiel z Bruselu do Bratislavy bez tankovania. Teraz mám 3liter (cez 300 koní myslím 700Nm). Chorvátsko a naspäť 5,5 l/100. A nejazdím na úsporu. V Nemecku cez 200Km/h, ale nedalo sa to veľakrát :-) a nie som na to zvyknutý
BTW mal som Hyundai Accent. R.výroby cca 1989-90. Mal som ho 11 rokov, dve decká odvozené (škola, krúžky, tancovanie....) nikde ma nenechalo a menil som len tlmiče a koleno k výfuku. Teraz som nechal synovi IX35 D. Má už 7rokov takže už bolo trba niečo vymeniť.
A ešte jedna maličkosť. Myslím že to už používa aj Hyundai a to je dvojstupňová prevodovka. Preto by som ho už nekupoval. To je len môj názor. Nemáte niekto odkaz na stránku seriózneho porovnania DSG a hydrodynamického meniča. Princíp my je jasný ale skutočné výhody a nevýhody.
S pozdravom

Honza
4. prosince • 15:37

Nechápu proč se korejské vozy vymezují proti Škodovce. To je jako srovnávat MP3 přehrávač se špičkovým hifi....

Jenda
18. prosince • 10:16

Kde MP3 přehrávač je škodovka.;-);-);-)

Marek
24. listopadu • 20:31

Lidi, neblázněte, stojí Vám to za to se na foru hádat, ketré auto je lepší nebo horší. Vzdyt je to už skoro jedno, kvalita téměř všech aut jde rapidně dolů a hlavně koroze se objevuje i na mnohem dažších značkách a Škodu nevyjímaje - viz fora. Dělejte něco užitečnějšího.

audax
23. listopadu • 14:26

prečo väčšina článkov je stále väčšinou len o tom ako si auto X model Y stojí oproti nejakej škodovke ? prečo je stále braná škodovka ako stelesnenie boha medzi autami ? nestačí spraviť recenziu len o tom,čo konkrétne auto má alebo nemá a aký bude cenník ? alebo to bude stále len o tom istom,že škodovka má prevodovku haldex a preto je lepšia ako ferrari-to bolo konštatovanie jedného automagazínu,ktorý som si kvôli tomuto konštatovaniu schoval na pamiatku.....

Jirka
24. listopadu • 13:10

Proč přirovnávat k škodovce? Protože jsi v ČR hochu. U Vás ať si to porovnávají s čím chtějí, ale většina čechů škodovky zná a tak si i laik lépe představí, co je to které auto zač.Jestli se ti to nelíbí, běž na nějaký slovenský web, kde přirovnávají k něčemu slovenskému, kapiš?

ivan
11. prosince • 21:48

na Slovensku možeme porovnávať s Volkswagen Tuareg,s Porsche,skoda citigo etc..:-D

Petr
24. listopadu • 17:37

Nedelej Cechum ostudu, hnupe. Skodu si zadny normalni clovek za sve penize nekoupi, Skodovky se fasuji. Neni tedy duvod neustale kazde auto srovnavat s nejakou mr*dkou z Bolky.

Jirka
25. listopadu • 14:12

Petře, nebuď vůl

martinV76
23. listopadu • 11:17

A proč se v článku nepíše jakou výbavu obsahuje akční nabídka?

Ruda
22. listopadu • 20:58

Cena, cena, cena... Co jiného taky u nás řešit že...

Brouk
23. listopadu • 7:45

Cena se řeší všude na světě. V čem vidíš problém?

Ruda
23. listopadu • 8:51

Protže kupuješ něco za 500.000 a řešiš někde dvacku? články o tom, jak je jedno auto levnější o pár korun jak druhé mi příjdou k smíchu. To se budou auta snad prodávat na heurece? Chci tam klimu, 17"kola, navi a seřadit od nejlevnějšího, jee, tady je to o 15 korun levnější...

Brouk
23. listopadu • 11:06

15 Kč nikdo neřeší, to sis teď vymyslel. Ovšem 15 000 Kč je rozdíl. Pořád je to 15 000 Kč, i když zrovna odepisuješ půl milionu. Je to rozumné a logické. Pokud jsi někdy kupoval nové auto za své peníze, nemůže ti to přijít divné, leda že bys byl multimilionář, tam je to samozřejmě jinak.

Jirka
24. listopadu • 13:08

Multimilionáři většinou řeší každou korunu, jen jsi asi nikdy žádného nepoznal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
24. listopadu • 15:23

Omyl chlapče, znám jich dost a s některými a ti to právě nevystavovali na odiv, si i tykáme.

Brouk
24. listopadu • 13:48

Někteří ano, někteří ne. A to ještě jak kdy a jak u čeho. Smyslem mého příspěvku bylo to, že každý člověk si kupuje nejlepší auto, na jaké má (je jedno, jestli na leasing nebo cash). Od jisté hranice majetku už to není možné. Když má na kontě x mld, může si koupit auto jaké chce a kolik chce.

Peter
23. listopadu • 11:54

Jenže u nás jsou lidi schopni pro 5 nebo 10 tisíc koupit něco co se jim nelíbí, co jim nevyhovuje, jenom proto, že na vybrané auto nedostali slevu. Případně jsou schopni kvůli koberečkům jet 3x ( vyřešit cenu, sepsat obj. a pro auto) ke 100km vzdálenému jinému dealerovi .z vlastní zkušenosti v servisu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
23. listopadu • 18:18

Uvedený minuskář ať mi laskavě vysvětlí v čem nemám pravdu. Kamarád má 2 značkové prodejny a 4 roky jsem se u něj prodejem aut živil. Potom jsem s tím právě kvůli takovým " zákazníkům" sekl.

Posraldescu
22. listopadu • 20:53

Jen další obchoďácká plečka :-'

Zelí
20. listopadu • 17:10

Je o něco větší než rapid, takže by měl být o něco dražší než rapid. Octavia je mimo jeho konkurenční revír. S octavíí ho srovnává jen Vošický a to je případ pro psychiatra..

Jirka
24. listopadu • 13:06

Je to normální nižší střední, takže i30 vs Octavia. Rapid je jen natažená fábie II, dal by se posadit mezi třídy, ale plnohodnotná střední to není.

šofér
23. listopadu • 12:25

_Vošický asi dostal po koulích, už zmizely ty jeho trapné reklamy nevšili jste si? Kona, I30 kombi už má docela normální, koukatelnou reklamu...

chytrak
20. listopadu • 16:51

Ošklivka to je solidní. Myslím, že ani v korei nevědí komu to vlastně chtějí prodat. Takovej pokus odsouzený k zániku ve stylu - nevyšlo to s elantrou, tak to zkusíme jako i30 Fastback. :-(

Honza
20. listopadu • 17:02

Nevyšlo to s elantrou? Pan je odborník? Víte, ze elantry, ktera se vyrábí od roku 2000 tuším se ročně vyrobí cca 900 tisic vozu? Čímž pokreje prakticky celou produkci automobilky Škoda?

adv
20. listopadu • 17:26

Ano, tak nějak takhle vypadají šikmoocí demagogové. Toho křápu se na rozvojových trzích prodalo pět a půl, tak se jim to moc povedlo. :-D Ti, co mají alespoň IQ houpacího koně si ale na pár kliknutí najdou evropské prodeje. http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/h... ... a to jsou čísla co opravdu berou dech. V některých měsících jich v celé Evropě prodali i více než 100! To je skoro na otevření Pernod Ricard Perrier Jouet (ideálně ročník 2002). Takže Honzo, běž si zase hrát s Legem a my neprozradíme mamince, že jsi byl na jejím počítači...
B-]

Joe Doe
23. listopadu • 8:44

Pretoze Skoda na rozvojovych trhoch auta vobec nepredava, vsak....Pozri, Skoda je v porovnani s H-K automobilovy trpaslik, mensi ako nezavisla Mazda.So suck it.

Jirka
24. listopadu • 13:05

A co jako? Má tahle hluboká myšlenka i nějaký smysl, nebo jen tak plácáš? Joe Doe :D

Honza
20. listopadu • 17:47

Vskutku inteligentní příspěvek, ma asi takovou vypovídající hodnotu, jako kolik se prodá Octavií v USA. Treba prave v USA se ročně prodá 250 tisic Elanter, asi rozvojový trh:)

Jirka
24. listopadu • 13:01

Podívej, kolik se čeho prodá někde v Asii vůbec nic nedokazuje. Asiati mají úplně jiný vkus a co nadchne malého rákosáka, to přijde evropanovi jako odporné.

Honza
20. listopadu • 17:51

Asi i Japonsko a jižní Korea jsou rozvojové trhy:) kupte si nekdy letenku dal nez do prdele jmenem mlada Boleslav a zjistíte, ze kromě střední Evropy nikdo nevi, co skoda je. Ale chapu, kdyz vam doma stoji( Nee nedělejte si nadeje, to uz podle prispevku dávno ne) rapid, nebo Octavie chapu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
24. listopadu • 13:03

V západní evropě je škodovka poměrně rozšířená a známá, určitě víc než Hyundai a Kia.

adv
20. listopadu • 18:42

A já myslel, že to, jak si se tu ztrapnil ti - že ti pro jednou stačilo. A ejhle, spletl jsem se.
A můj předchozí postup asi nezabral, takže zkusím něco přiměřenějšího věku a IQ.
------------------------------------------------------------ ------------------
Ale samozřejmě, Honzíčku. USA, Jižní Korea... to jsou ty nejnáročnější trhy....
------------------------------------------------------------ ------------------
PS: pokud by ti to nestačilo, namaluju ti obrázek. JFI: V usa jsem nějakou tu "chvíli" dělal. Když budeš hodnej, můžu ti namalovat i to... ;-)

Honza
20. listopadu • 18:59

To je na nevýhoda internetových diskuzi, nikdy nevíte, co za individuum sedí na druhe straně. Je to náhoda, taky jsme "chvili" v USA delal, teda kdysi studoval University of Chicago Law School a take na Rechtswissenschaftliche Fakultät Uni Hamburg, takze jsem nejaky prehled o automobilovém trhu ve státech a tady taky pochytil :) nicméně uz bych se byt Váma v tom hovne,
Co jste vyplodil dal nerypal.
Jednoduše napsat u modelu, ktereho se ročně prodá 900 tisic( teda jako cela produkce automobilky Škoda), ze to zkusili a nevyšlo to, je úplne mimo mísu.

pacho
20. listopadu • 18:53

to že si v U: S: A robil, zrejme na tebe zanechalo nevyliečitelne následky.

šofér
20. listopadu • 16:22

Jsem opravdu zvědavý na prodeje, zda sebere něco Rapidům a Octaviím. Ve fléétu to asi moc nepůjde, bo diesel...ale pro domácí použití slušné auto za dost dobrý prachy...

Jirka
24. listopadu • 12:59

No ta cena právě moc dobrá není a škodovce moc zákazníků neodláká. A Opel, Peugeot, Ford atp. jsou dokonce levnější. A to bych musel být opravdu rodilý korejec, abych místo evropského originálu kupoval napodobeninu z JK. A navíc jak je známo, korejci nedávají moc slevy. U škodovky dostanu na jedno auto 18%, u VW dokonce přes 22%, takže i tyto značky vyjdou v nižší střední lépe.

Noname
20. listopadu • 14:44

Příjde mi to jako důchodci v kauflandu, kteří stojí u chleba a rozmýšlejí mezi chlebem za 16.90 Kč a 18.90 Kč...

PepaJ
20. listopadu • 16:16

Jenze chleba si kupujes v Cechach min. 2x tydne auto tak jednou za deset let..ale spise 15let ..kord ten duchodce..tzn jednou za duchod. Chce to trochu premyslet.. nepsat tu nesmysly..

Noname
22. listopadu • 20:44

Právě, kupuješ to jednou za dekádu, takže není podstatné, jestli je výrobek dražší, byť o desítky tisíc, to je v tomhle případě nepodstatné, když bych auto kupoval 2x do roka, rozmýšlím nad rozdílem v cenách... Takže než začneš rozumbradovat, zkus zapnout vlastní myslivnu...Snad ani není možné, co tady lezou za lidi :-)

jogurt
22. listopadu • 19:52

Za prvé: Hyundai už dávno není levné auto, při srovnatelné výbavě je dražší než Peugeot, Opel a těsně za Škodu a VW. Za druhé, servisně je to aktuálně nejdražšší značka v segmentu, i základní servis je za dvojnásobek cen Škody a srovnatelný s Audi.

Brouk
23. listopadu • 11:31

blbost s tím servisem

Rrr
23. listopadu • 21:34

Servisujem hyundai aj skodu, vsetko v znackovom servise.Rozdiel je v tom, ze skoda vela veci nemeni, !a totalne sideny servis.Napr jyundai meni chladiacu zmes kazde 4 roky, skoda ju nemeni vobec!!Palivovy filter meni skoda po 90 tkm!!Takze, ak sa prerata cena na realny servis a nie sizeny konmcernovy, tak nie je hyundai o nic drahsi, skor naopak, hyundai ma lacnejsiu pracu a lacnejsi olej

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
24. listopadu • 12:55

Ale jdi ty brepto. Snad si nemyslíš, že ti někdo zrovna tohle uvěří. I když... většina lidí nemá tušení, co jim v servisu s autem dělají, tak možná uvěří.

Nyte
20. listopadu • 11:44

"Dlužno dodat, že v případě v současnosti již zavedených karosářských verzí se bavíme o akční limitované edici Best of Czech s litrovým turbomotorem o výkonu 88 kW. Zcela běžný liftback totiž vychází na 389.990 Kč"
Vím, že vyznat se v idiotském názvosloví importéra je náročné, ale když už jste o chvíli dříve správně mluvili o hatchbacku, mohli jste to udělat i tady. Jinak zas tak tak limitovaná akční edice to není, zaručeně ji (s pár obměnami) nechají po celou životnost modelu.

Peter
20. listopadu • 11:14

Proč píšete, že neznáte výbavu ? Ta je snad dána - CzechTrade Edition a je popsána ne webu.

Jan Mička
20. listopadu • 11:44 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,
na stránce modelu i30 Fastback výbava popsána není, dokonce po vydání článku zmizela i základní cena, která je v článku uvedena.
Jak je popsáno v článku, všechno vede k tomu, že půjde o speciální edici, dokud ale nemáme kompletní ceník (podle našich informací bude v tomto týdnu), nebudeme se pouštět do spekulací.
Asi jste myslel výbavu Best of Czech. CzechTrade Edition jsem nikde nenašel.
Hezký den,
Honza

Novinar?
20. listopadu • 12:59

Nechtel by jste radsi delat neco v cem jste opravdu dobry, nez tady ten zavan jakoby novinariny. Je vas na to tady skoda.Myslim, ze v jinem oboru by jste mohl byt vetsim prinosem.

Michal
20. listopadu • 13:29

Nechtěl byste se doučit češtinu? Psát "by jste" je docela ostuda ;-) http://www.mojecestina.cz/article/2012021304-10-slo... ...

Moje jméno
22. listopadu • 21:44

Ostuda je hrát si na lingvistu na auto-webu. Fakt dost trapné....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rossi
23. listopadu • 9:31

Myslíte ? A já zase znalost podmiňovacího způsob "byste" považuji za natolik základní, že jeho správné použití byť pouze na diskuzním fóru specializovaného magazínu by mělo být naprostou samozřejmostí. Je v našem vlastním zájmu lepší dělat naše příspěvky lépe čitelnými.

Novinar?
20. listopadu • 14:11

Dekuji za upozorneni.

Naučte se psát
20. listopadu • 10:56

Zase odflaknuto.Kdyby jste se snažili, trošku investovat vůle a času, tak by jste zjistili, že to auto se na lince už vyrábí skoro 2 měsíce.Občas by to chtělo jen nekopirovat zprávy výrobců, ale trošku se snažit dostat informace zevnitř a být něčím zajímavý.Kvalita jde tady dolů ve stylu copycat. Smutné.
Od jisté doby tady už články z tohoto důvodu ani skoro nečtu. Aspoň, že to fórum tady je.

N
20. listopadu • 17:56

Tak aby se tady úplně nekecalo, tak sériová výroba určená k prodeji běží necelých 14 dní. A kvalita ať již je jakákoliv (poplatná době) může být tématem diskuzí. Stejně tak jako že poslední v těchto dnech představená varianta i30 fastback vychází naživo ze všech dostupných variant vzhledově asi nejlépe. Podle poměru výroby k ostatním karosářským variacím to vypadá, že se zákazníkům líbí také. Že by se Hyundai podařil kasaštyk. (:-))

883ccm
23. listopadu • 8:33

Když přišel klasický hatch i30, tak se mi moc nelíbil, ale toto se jim fakt dost povedlo.

Farros
23. listopadu • 11:45

Je pravdou, že úroveň těchto vozů šla strmě nahoru. Trvalo jim to. Začínali na poli. Hnala je k tomu chuť vydělávat peníze a není pochyb, že se jim to daří. Nejsou to škaredá ,nevzhledná auta. Mají šmrnc a vybudovat si určité jméno je dnes náročnější než v minulosti.
Vždyť každý z nás má doma více asijských výrobků, než si dokážeme představit. Tak proč hanit jeden z nich. Já sám to auto nemám a nikdy jsem auto této značky nevlastnil.
A však jsou povedená,,nápaditého vzhledu - a není pravdu možné, že časem vytlačí mnohem slavnější značky z jejich neohroženého postavení na trhu. Proč jim to nepřátel.
Možná budou stejně úspěšní jako Japonci.

Jirka
24. listopadu • 12:48

Nezačínali na poli, začínali v době, kdy řešení dávno existovala a oni si je snadno nakoupili nebo spíš okopírovali. Na "poli" se s auty začínalo před cca 140 lety v Evropě, kdy v Asii žili stejně jako před tisíci lety. Kdyby se tam nedostala naše kultura a technologie, tak tam takhle žijí dodnes.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
25. listopadu • 13:23

Jak píšeš " kopírují" všichni. Ony si totiž automobilky ( a nejen) přeprodávají technologie, sdílejí systémy např BOSCH,Denso, HELLA, Luk, zádržné a bezpečnostní systémy, atd. A k té kultuře - kdyby v Číně nevymysleli střelný prach, tak se v Evropě válčí kopím a palcátem.

nedamse
20. listopadu • 10:47

No nevim,prozatim se různi automechanici vyjadřuji Yundai a Kia si nekupuj,no Yundai si umi udělát svou reklamu,ale uvidíme,jasně lidé kupuji vždy to se je levne a to se tyká i Rumuského Dastru

Saman
20. listopadu • 17:38

tak divis se tem mechanikum, s minulou generaci i30 a soucasnym Ceedem totiz nemaj moc prace, takze je jasne ze je nedoporucujou :-Dpodle ruznych statistik a seznamu spolehlivosti a zavad vychazi tyhle vozy prave velice dobre

Ruda
22. listopadu • 20:56

mám mechanika v rodině, není to žádný garážník, ale má slušný servis a dělá většinu značek, neumí mi říct, jak moc se které auta kazí, má různé štamgasty a ti vlastní různé značky aut, ale když servisuje Hyundai, tak zazní prý nejvíc sprostých slov, je to prý za trest na tom autě cokoliv dělat, ale to jejich zastánci nikdy neuznají, uctivost a pokora není vlastnost této značky a logicky i jejich fanoušků, klientů...

Brouk
23. listopadu • 7:40

Rudo, já mám přesně opačné zkušenosti, než mechanik v tvé rodině. Servisuji a opravuji (pouze malé opravy, velkých jsem se ještě nedočkal) auta v rodině a Hyundai je pro mě radost. Klasické šestihranné šrouby/matky, vše jednoduché, nekomplikované. V podstatě stačí dobrá gola sada. VW mě vždycky vytočí a nikdy nestihnu, co si naplánuji. Neustále nějaké kvazinestandardní šrouby (dvanáctihrany, vnitřní mnohohrany, které když jsou rezavé, musí se sekat/řezat apod.). Jeden příklad za všechny: Výměna brzdových desek u VW vyžaduje imbus č. 7. Ten není v žádné sadě. 1,2,3,4,5,6,8. Můžete se doma všichni přesvědčit... Pokud se rozhodnete měnit desky v sobotu odpoledne a nemáte poblíž dobré železářství, počkáte si hezky do pondělí. Atd, je toho mnoho, furt nějaký problém a klacek pod nohy.

Zdenda
13. prosince • 16:39

Inbus 7 mm je v autoopravárenství běžný rozměr (používám na své mondeo), není to žádný speciální přípravek a mají ho za pár korun v každém železářství.
Prostě typické kutilovo dilema: buď v servisu (snad) rychle a draze, nebo svépomocí levně, ale možná to bude dlouho trvat.

Stan
23. listopadu • 8:44

Na Octávce jsem si měnil brzdy sám (všechny 4 včetně kotoučů) a byla to práce cca na 30 minut, imbus v sadě mám, ale je to tím, že nemám doma sadu z kufříku za 900 z hornbachu, tam je 6 a pak až 8

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
23. listopadu • 12:19

Ha.ha-ha výměna všech čtyř kotoučů + desek za 30 minut.... vidím že promluvil odborník, běžte servisovat F1, berou vás okamžitě:) komiku!

Peter
23. listopadu • 11:35

😂 Myslím, že ten čas by ti záviděli i ostřílení mechanici - zvednout auto, sundat 4 kola, povolit 4 třmeny, vytáhnout 4x desky, vše pěkně očistit a promazat a potom zase vše zpátky a ještě překontrolovat momentovým klíčem. Měl bys psát raději do ABC.

Brouk
23. listopadu • 11:29

A jakou máš tu sadu, ať si ji můžu koupit taky...?

883ccm
23. listopadu • 10:42

Samozřejmě, pokud bych měl doma Oct-ávii, taky si pořídím speciální nářadí přímo od Škody, pro ty časté opravy by se mi to vyplatilo :-D

jogurt
22. listopadu • 22:42

Huyndai je něco jako Bureš, taky silný a oslepený fanklub.

jogurt
22. listopadu • 19:44

Kde jste ty statistiky vzal? Patrně v blábolech z Nošovic. Podle dostupných statistik je to přesně naopak, Kia i Hyundai jsou i při podstatně menších nájezdech kilometrů počtem závad významně horší než Opel, Ford a V.AG na samém chvostu spolehlivosti. Často dokonce víc vzadu než soused z Rumunska. Své by vám o tom řekli i v ADAC a ÖAMTC. Na čele hitparády odtahů figurují právě tyto krumply.

Chasnik
23. listopadu • 19:12

Jestli to nebude tak, že na čele hitparády odtahů stojí vozy, které jsou kryty zárukou (a mají zdarma asistenční služby) dávno potom, co majitelé jiných značek už dávno musí cálovat všechno za své a před zavoláním odtahovky vymýšlejí jiné způsoby, jak auto provizorně zprovoznit nebo ho někam dostat :)

883ccm
23. listopadu • 8:29

Tak předně bych přestal naivně věřit různým statistikám STK-ček (jako TUV a další skopčácké hnoje), protože ty mají statistiky pouze z okamžiku, kdy auto dojede na kontrolu. Takže říkají pouze to, jak který majitel jaké značky dokáže připravit auto na STK. Když tedy bude svůj Golf dva roky parkovat v servisu a před kontrolou se jim ho podaří dát dohromady, tak bude spolehlivý? Rozhodně ne. Zkuste statistiky pojišťoven, např. Warranty Direct, je to jejich byznys, takže nemají důvod zkreslovat statistiky jako skopčáci. No a podle nich jsou VW naprosté dno spolehlivosti. Takže to chce otevřít oči a myslet hlavou.

Thomas Fuk
23. listopadu • 9:27

Další z fanatického fanklubu...:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
883ccm
23. listopadu • 10:38

Hitlerwagenista?
Omyl, H/K není můj oblíbený koncern, ale dokážu ocenit jejich auto. Nejsem příznivcem žádné značky, tedy kromě VAG a především VW a Audi, ty skutečně bytostně nenávidím díky jejich bezohledným, arogantním fanatikům ;-)

Mirek
20. listopadu • 10:17

Pane Mičko, nestačila by v nadpise pouze ta první věta? Po přečtení druhé mě nenapadá než se zeptat, a jinak zdraví slouží?:-P

Mirek
23. listopadu • 11:03

Jen pro informaci pro některé, původní nadpis byl:
"Hyundai i30 Fastback má českou cenu. Zatím je levnější než Škoda Octavia "

Hejhulák
20. listopadu • 14:21

Je to pěknej hnůj tedy :)

jogurt
22. listopadu • 19:48

Když odečtete klasický Hyundai-Piskáčkův koeficient přepočtu výkonu, z 88kw zbyde reálných 75 a ze 103Kw to bude s bídou 85. Ovšem Hyufans budou i tak koumat, proč ta jejich plečka nestačí v rozjezdu ani do kopce težšímu a papírově méně výkonnému Golfu a ještě k tomu žere o litr a čtvrt víc.

Verny
22. listopadu • 20:27

Rozhodně nejsem Hjundaio - fill. Současná reklamní kampaň parazitující na Škodě je trapná a je jen otázkou času kdy centrála pochopí že mr. Vošický jen kazí korejcum jméno a byznys. Dojmem nedostatečného výkonu trpí atmo 1,4 i 1,6 GDi. Je to způsobeno naprosto nevhodnou křivkou výkonu a předlohými převody vzhledem k mizernému krouťáku navíc ve vysokých otáčkách. Ale s 1,4 turbo jsem jel a je to motor výkonově na úrovni 1,4 TSi 103 Kw. Že žere o 1L víc je pravda to mohu potvrdit.

666
25. listopadu • 22:43

"předlohými převody vzhledem k mizernému krouťáku"Vzhledem k tomu, že tahle mantra se u novinářů opakuje stále dokola......proč by to mělo vadit u jedince, který disponuje pravou rukou a mozkem, tudíž tam je schopen zařadit odpovídající rychlostní stupeň? Nebo jde jenom o to, že na nejvyšší kvalt nedá jezdit 50?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
V12
27. listopadu • 12:58

S atmosferou a dlhymi prevodmi nebudes robit nic ine, iba zbesilo radit. Prave preto som odmietol Corollu 1.6 Valvematic 97kW. Na papieri krasnych 132 koni, v realite to na sestke nebralo ani vyjazdy na dialnicne mosty - s plynom na podlahe to auto stracalo rychlost.

666
27. listopadu • 19:05

Takže výhodou krátké převodovky je, že se neřadí, protože tam už prostě není co dát?Ano, u atmosférického motoru musíte řadit, aby jel. To je jeho vlastnost-

Doporučujeme

Články odjinud