To nejlepší z Česka? Hyundai rozšířil nabídku hlavního konkurenta Octavie

159 komentářů

šofér
12. února • 9:28

Musím říct, že vybírám auto do rodiny a tuto i30 jsem do výběru zahrnul- s motorem 1,4 jsem i jel a je to v pohodě.
Trochu mimo téma, ale svěřím se-zkoušel jsem i Megana, Ceed, Astru. V autosalonech těchto značek jsem se, na rozdíl od koncernové prodejny Seatu v Ostravě cítil jako zákazník. Oni asi mají v Auto Heller prémie za to, když odeženou zákaníka, jinak si to nedovedu vysvětlit. Ta nafintěná ženština když jsem jí řekl, že auto bude na rodné číslo, přestala komunikovat, protože jsem nechtěl Leona za 650 tis...

qwertz
12. února • 9:51

Heller je tímto přístupem pověstný.Nicméně je to jediný dealer VW v okolí, a když jsem tam nedávno zkoumal golfa, byl jsem naopak převapen, že i několik měsíců poté stále odpovídají na různé dotazy a kalkulace. Možná, že po tom co to koupilo porshe, se přístup zlepšil. Ale zlepšení reputace z minula jim bude trvat dlouho :-D

šofér
12. února • 11:27

ak ve VW možná, ale změna se v Seatu ještě minulý týden, kdy jsme vybíral já, nekonala :(

Toper
12. února • 16:03

Nechápu, proč lidi lezete k Hellerovi, jejich přístup se nezměnil přes 15 let, co jsem tam naposledy byl já. U nich bych si nekoupil ani voňavý stromek do auta.

šofér
12. února • 16:30

Chcěl jsem kouknout na Leona a zařadit ho do výběru, nikdo mne nevaroval. A Seat tady nikde jinde není...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
12. února • 18:10

Klud a pokoj, s takym pristupom v dnesnom svete nemaju miesto. Teda ak sa toto naozaj stalo.

šofér
13. února • 8:46

to se tedy stalo, přijeďte do Ostravy, budu vám rád dělat průvodce :)

Andrea
10. února • 19:09

Tfujdé je značka pro lidi, kteří tak nějak symbolizují všechno to, co symbolizovala Škodovka v 80.-90.letech - Čecháčkové prostě přesedlali do Hnůjdé, dnes je Škodovka imagově a hodnotově mnohem výše než korejský značka, marketing těch odporností z KLDR pardon Jižní Koreje kde se jedí kočky a psy to dobře vědí, tak nezbývá krom každého prohraného testu se Škodováckou konkurencí ji jen urážet. Co je výsledkem? 3x více prodejů Škodovky v ČR oproti Hujajdé. No a nová i30? Ten design je jak auto pro čínského boha srandy, v kombíku to je snad ještě děsivější... interiér plný levného plastu a naprosto podprůměrného infotainmantu je jen kapkou v moři, do toho nehospodárné a žravé motory... za 5 let naprosto demode auto, ale jo, přemluv bábu a jdi si koupit Tfujdé. :-)))

Shimi
10. února • 19:16

Andrea: "Když vidím takovéhle příspěvky, říkám si, co vede lidi k tomu, aby veřejně deklarovali svou absolutní tupost, byť anonymně." (autor: mpolan)

mpolan
11. února • 9:12

Dík, že jsi mi ušetřil práci. :-D :-D

Edi
11. února • 13:09

Paci sa mi ten vyrok

mpolan
12. února • 7:39

Ale byl bych radši, kdybych ho nemusel používat.

GR8
10. února • 20:53

Bohuzel. Toto je presny priklad buranstvi = slamaka z vidlakova. Netusic jake technilogie modely image koncern H/K predstavuje. Tento Cesky Pepik jen vi ze image Skodifky je o svetelne roky vyse. Vse konci na hranicich CR... :-D:-DB-]

Ferry
10. února • 22:21

Píše majitel Tfujdé, takže člověk může být naprosto v kidu. Ta snaha se utvrdit, jak "geniální" nebo spíše genitální auta Tfujdé vyrábí. :-D

GR8
11. února • 6:53

Omyl. Nemam vuz znacky koncernu H/K nikdy jsem ho nevlastnil a nejsem si jist ze ho nekdy vlastnit budu. Prijde mi ovsem velice tupe fanaticke spineni ci fanaticke prosazovani te ci one automobilky. Ano Hyundee vyrazila na Skodivku naplno v reklamni kampani. Ja se tomu zasmeju ale bohuzel vetsina tuposlavu Ceskych Pepiku je z toho na vetvi. Tyto reklamy jsou ve svete naprosto bezne. Letity souboj napr. Pepsi vs. CocaCola ci BMW vs. Audi. A nikdo se nad tim nepozastavi. Jen v CZ k tomu prispivaji jeste pobobni pisalci kteri jsou za podobne znesmyslnevzvasty placeni. A jeste se tomu v redakci blbe tlemi jakou tady rozjedou paradni diskuzi. Jedno je ale jiste. Skodifka se nikdy nedostane na uroven Hjundee. Nikdy. Uz jen z principu vlastnicke struktury. Podobne vykriky co tady predvadite jsou k pousmani. Asi tak. :-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
GR8
11. února • 7:35

Snad jen doplnim ze koncern H/K je mi synpaticky. Libi se mi jejich produkty. Jejich progres za 20 let je neuveritelny. Sleduji je ovsem celosvetove. Protoze EU je jen maly zlomek toho co produkuji a jakou technologii vyvinuli a aplikuji do rovozu. A nejedna se jen o automobily. Ale to je mistnim diskuterum a pisalkum vcelku jedno. A podle toho to taky tak vypada. B-]

Marek
11. února • 11:33

Přesně. Průmysl Jižní Koreje celkově jde roky neskutečně dopředu. Když se před čtvrtstoletím začala u nás prodávat značka Samsung, jako levná alternativa k Sony, JVC a dalším gigantům té doby, málokdo jí předvídal další vývoj.
Jo a ta reklamní kampaň Hyundai je super. Kdo škodovky miluje, nepřesvědčí ho ke změně nikdo a nic, kampaň není určena pro tyhle lidi :-)

Josef
11. února • 13:52

Nakoukl jsem do zdejší "diskuse" a v podstatě jsem se strefil do odhadu jejího obsahu... "Formát" diskusního příspěvku "Andrea" je spíše námětem pro zkoumání ze strany psychiatra. Objektivně vzato se zohledněním všech dostupných informací na internetu ze světa i z Česka i praktických zkušeností z blízkého okolí (přímé či nepřímé informace uživatelů aut dané značky, které se musí brát samozřejmě s rezervou..) je jasné, že v případě Škody a Hyundai (KIA) jde v současnosti o kvalitativně naprosto srovnatelná auta. To, že jde samozřejmě o automobilovou konfekci a ne o značkové produkty kategorie MB, BMW, Audi,.. to je snad jasné a vypovídá o tom mimo jiné i cena...
To, že kvalitou svých produktů šli Korejci, zejména v posledních letech nahoru, o tom neexistuje žádná pochybnost a dokazuje to třeba i snižování rozdílu cen za srovnatelné produkty konkurence. Za kvalitu si nechá každý zaplatit, i Korejci. Pokud nějaký "nevěřící Tomáš" stále pochybuje o kvalitě Hyundai (KIA), může si odložit ušetřené peníze ve srovnání se Škodou na "horší časy" a tím bude vše naprosto srovnáno. Nějaká prokázaná "statistická odchylka" v podobě nějaké mimořádné závady těmito ušetřenými penězi bude vyrovnána a je to.
A co se týče rozdílů v jízdních vlastnostech? Normální běžný uživatel je nepozná, protože se v provozu nedostává do situací, ve kterých by to mohl poznat. A ten, který to pozná a jezdí "na hraně", tak nekupuje ani Škodu a ani Hyundai (KIA) a míří jinam. Všechno ostatní je čistě na subjektivním vnímání jednotlivců - někomu se líbí křivky, jinému hrany, někdo má rád tužší sedadla někdo zase měkčí a stejně tak v pérování a podobně. Ať si každý vyzkouší a vybere podle toho, co potřebuje, co se mu líbí a co mu vyhovuje.
Napadlo mne s troškou nadsázky popsat-definovat auto typického "čecháčka" - musí mít veliký objem zavazadlového prostoru, jízdní vlastnosti a výkony jako soutěžák WRC, být uvnitř tiché a komfortní jako RR (v nejhorším MB S), servis skoro zadarmo na každém rohu a cenu maximálně jako Dacia Logan. Jo a musí to být Škoda. A když je to Škoda, tak se trochu přimhouří oči v ceně (za kvalitu se musí přece zaplatit a Škoda je přece nejlepší...) a klidně se počká i rok, než se pro "čecháčka" auto snů vyrobí... Na konec proč ne, hlavní je spokojenost majitele-uživatele auta a o to jde.
Já (a nejen já) ale vím, že je na trhu spoustu kvalitních, hezkých a zajímavých aut a dovedu si vybrat, co mi nejlépe vyhovuje. Přitom samozřejmě respektuji realitu - za pořádné auto se zaplatí pořádné peníze. Že v takovém případě ale nejde o "konfekci", je jasné.
Pokud bych si koupil "konfekci", tak o ní nediskutuji, protože je jasné, že obsahuje spoustu kompromisů, které je zbytečné řešit. Zkrátka vybrat si, co se mi líbí a co mi vyhovuje a co splňuje mé požadavky (nemohou být za konfekční cenu ale velké..), koupit a jezdit. A "nediskutovat" (ohrnovat nos nad konkurenční konfekcí...), protože je to směšné. Ono potom může platit pravidlo, že třeba majitel Škodovky, který naletěl, si to nechce přiznat a nenávistně nadává třeba zrovna na ten Hyundai, protože ten za tu jeho nespokojenost může, protože ho měl dříve přesvědčit aby si Škodu nekupoval...
Zkrátka - čeští spoluobčané bývají nevyzpytatelní a neplatí to jen v případě hodnocení aut - automobilových značek.

qwertz
11. února • 11:01

Když to sledujete celosvětově, tak v loni měli pokles v číně 37% ;-)Jistě každý má nějakého koníčka, jen mi není jasné, co je nepochopitelného na tom, že někoho zajímá jen to co si reálně koupí (evropský trh). Vlastně vůbec něchápu, jaký vliv na moje rozhodování by mělo mít to, co si koupí Číňan nebo Amík (už jen po stránce designu ani jeden z nich absolutně nemá vkus a to co se tam prodává je často příšerný kýč )

pepa
11. února • 20:47

Ano v Číně měli pokles prodejů,ale nemá to nic společného s kvalitou.Je to čistě politická záležitost,kvůli protiraketovému systému THAAD vJK.Ale to by jsi také mohl vědět,když něčím argumentuješ.

Mirek
11. února • 11:55

Vsadím své poslední boty, že to samé uslyšíš z jejich strany, že nemáme vkus. Vlož trochu soudnosti do svých tvrzení.

Mirek
10. února • 22:38

A o které to automobilce píšeš? Nemůžu nalézt žádný typ, ani test těchto aut, abych to mohl porovnat s hvězdnou a nejlepší škodovkou, autem to v galaxii. :-D

Andrea
10. února • 18:58

To auto je jedním slovem odporné... navíc výhody Tfujdé jako cena apod. jsou už dnes tatam. Ne, děkuji nechci. Ale Vy, kteří autům nerozumíte, podléháte goebelsovské propagandě Vošického a jeho věrných PR slouhů a honíte hlavně kačky, do toho jděte. Je to auto přesně pro vás. :-)

Mirek
10. února • 22:33

No nazdar, a máme to tu zas, "goebelsovská propaganda". Také nejchytřejší odborník na auta se zrezivělou Felicii v garáži? Je mi to naprosto jasné, že jen majitel škodovky autům rozumí.

Edi
11. února • 13:05

A este pouziva zensku prezyvku

Antiautomat
11. února • 14:50

Tak teraz utieram tvarohove halusky z monitora :-D

Král
10. února • 17:10

Směju se! Co tohle je? :-D pominu ten otekly design, ale ty motory???? Nejlepší automobilka na světě, ujede všem a nabízí takové sračky. Tamagotchi...

zemanko
10. února • 14:44

Skoda,že nemá 1.6 D-CVVT z Elantry bez tých blbých turb,je to vyborný motor s nizkou spotrebou...inak hyundai-e su spolahlivé autá aj elektronicky...je to rovnako "české" auto ako volkswagen Octavia o nic viac o nic menej... ;-)

Znbalec
10. února • 14:50

Atmo motory su mrtve.Elantra go ma ako vybehovy model.
Niove verzie uz budu mat vylucne turbo motry

Antiautomat
10. února • 15:04

Nie su. Teda ak beriete Europu so svojou takmer zanedbatelnou rozlohou voci tomu uplne nepodstatnemu zbytku sveta.

qwertz
10. února • 16:47

Jako že nejlepší trh je na Sibiři nebo na Sahaře, protože má největší rozlohu? :-DEvropa je půl miliardy globálně nejbohatších zákazníků. Srovnatelný (trochu lepší nebo horší) trh je pouze Čína, USA a Japonsko.

Mirek
10. února • 22:26

To bych netvrdil, moc si fandíš. V Číně se prodalo necelých 29 miliónů automobilů v roce 2017, v Evropě asi 15,5 miliónů aut. Takže jsme asi něco více než poloviční trh oproti Číně.https://www.finance.cz/503336-rust-prodeje-motor... ... http://zdopravy.cz/rekordni-rok-automobilek-... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
11. února • 9:33

Trh se měří především v USD ne v prodaných kusech, a důležitost trhu v řádech. To byste tu klidně mohl argumentovat Indií. Z těch čísel vyplývá, že Evropa je řádově stejně důležitý trh jako Čína.

Antiautomat
11. února • 14:59

Ono tie rotacky na dolare maju tu zlu vlastnost ze stracaju na hodnote.

Mirek
11. února • 12:13

Chceš snad tvrdit, že nejdůležitější trhy jsou ty, kde se prodává málo? Proč potom všechny automobilky přistupují na to, že majoritní podíl ve firmě, u jakékoliv světové automobilky, má v Číně právě vždy Čína? Proč všichni tvrdí, že je to pro ně velice důležitý trh? Pokud ti jde o tržby v USD, tak rozhodně to nebude málo, jak se snažíš naznačit.
https://www.tyden.cz/rubriky/byznys/svet/prode... ...

Toper
12. února • 15:57

Když se na trhu prodávají auta z papundeklu za cenu třetiny průměrného v evropě prodaného auta, tak to o tom trhu řekne co? Zvládneš odpovědět?

Mirek
12. února • 17:02

Já za to nemůžu, že německé automobilky nedokáži udržet ceny, které drží jinde ve světě, a dělají to navíc z papundeklu. Že by to byla ta pověstná německá kvalita, když to tak tvrdíš? Jsou tam všechny, včetně ostatních evropských a snad i světových.
Není to tak dávno, co se ukazovala Octavia pro Čínu a hodně lidí chtělo, ať se to v tomto provedení prodává tady. Také je z papundeklu a cena za třetinu?A teď vážně, jistě máš relevantní zdroj informací, sem s nim, nechce se mi to hledat.To jsou ty třetinové ceny? Jsem nevěděl, že Octavia v základu tady stojí 1,2 miliónu.
http://www.auto.cz/skoda-uz-v-cine-prodava-c... ...

A nechtěj tvrdit, že používají ještě tenčí plechy, než například Škoda v současnosti, to bys mne moc pobavil. Velice častá již nějaký čas je například tloušťka 0,65 mm a to také u ostatních koncernových aut.

Toper
12. února • 17:58

Motáš několik věcí do jedné!Koukni na žebříček, jaké auta se tam nejvíc prodávají a nevytahuj tu koncern natož Octavii. Ta opravdu nefiguruje na předních místech. Ošizenost čínských aut je pověstná. Ty auta, ač vypadají na pohled stejně, jsou výrazně odlišná!

Mirek
12. února • 19:00

Ale já nic nemotám, jen si pořádně přečti, cos napsal. Je tam někde napsána nějaká značka aut, případně, že řešíš jen čínské auta? Je, nebo není?
A jen tak mimochodem, již nějaký čas novináři uvádějí, že čínská auta začínají být velice konkurenceschopná, takže ten papundekl beru spíše jako nadsázku. Jak je to doopravdy nevím, ale ty asi také ne, když žádné relevantní podklady nevidím. Ostatně, o čínská auta mi vůbec nešlo.
A pokud jsi reagoval na ty ceny aut, tak přiznáváš, že ceny aut světových automobilek tam nejsou za třetinu, jak píšeš obecně o ceně aut, tedy je to pro ně velice zajímavý trh a jsou tam velice ziskové. Potom nechápu tvou první reakci na příspěvek, kde jsem řešil automobilky na čínském trhu, ale ne čínské, jen se ještě jednou podívej.Nechci se s tebou pohádat jako minule, tak se nebudeme doufám chytat prkotin.

Toper
12. února • 20:13

Prodávají se tam jiné auta, z jiných materiálů a jiné konstrukce. Mají v drtivé většině starou techniku. Tedy ty auta, které se tam prodávají nejvíce. Rozlišuj, co se prodává tam a co se vyveze ven. Je v tom velký rozdíl. Píšeš kopce textu, ale není v něm ani zbla reálných znalostí. Ztráta času s tebou.

Mirek
12. února • 21:09

Jak vidím, nepoučitelný. Vyhýbáš se odpovědem a píšeš opět hlouposti. Já o voze, ty o koze. Já o atumobilkách ne čínských, ty o čínských. Zvenčí tam zrovna žádná zastaralá technika, ani ošizená, nechodí. A s těmi podřadnými materiály, tak tos přehnal, pokud máš na mysli cizí automobilky. Uvedu opět jako příklad Octavii, není ošizená a netvrď, že jiné automobilky šidí a zrovna Škoda jde příkladem, že ne.Ztráta času je to jenom s tebou, jako s těmi relevantními odkazy na tvá tvrzení. Ty jsi zase tak stručný, že raději vynecháš vše, co se ti nehodí do krámu. Příště si povykládej s qwertzem. S tím si budeš rozumět a mne ušetři svých mouder.

Martin
10. února • 13:47

Já bych si Hjondé nekoupil. Vadí mi ta reklama. I kdyby to bylo dobré auto, o čemž mám ze svého okolí pochybnosti, připadal bych si blbě.

Mirek
10. února • 22:01

Kdo nakupuje jakékoliv auta podle reklamy a hodnotí kvalitu, spolehlivost, líbivost... podle reklamy, měl by navštívit nějakého doktora, který se tímto zabývá. Tuším se takovým říká psychiatři.

Edi
11. února • 13:01

Dal som ti plus, ale postup je taky, ze najprv to riesi psycholog a psychiater nastupuje az ked sa z jedinca stava pacient.

Mirek
11. února • 15:29

Souhlas, ale já bych mezičlánek vynechal a využil raději nejkratší možnou cestu pro záchranu jedince. Všichni ví, že když se s něčím zbytečně otálí, tak potom bývá již často pozdě. :-))

Saj
10. února • 11:34

Hjundaj přímo nesnáším za ten jejich nablbý marketing a za to jak jim to někteří žerou. Ta auta mají neustálé problémy, lacinost z nich čiší, spolehnout se na to nedá. Ale má to v základu vybavení (poklice) a ovce z toho tečou.

šofér
12. února • 11:25

byl jsem v prodejně Hyundai, ty auta jsou v pohodě, a prodejci včetně vedoucích jsou z předváděného nablblého marketingu znechuceni, kazí jim to práci.

Tom
11. února • 11:25

Bože ty jsi chudák...............

Saman
10. února • 12:30

divny, divny, mas neosobni zkusenost jo?

Takurcite
10. února • 12:12

Neradim se zrovna k fandum Hyundaie (vyjma i30N), ale tyhle vykriky proti jakekoliv automobilce jsou fakt dno. I ten jejich marketing... boha uz je to tu x let a porad se najdou lidi, co to nemuzou prekousnout? Me to taky vadi, ale pochopil jsem jejich strategii a proste se od toho distancuju. Cim to lidi resi, tim lepe pro ne, protoze se o tom produktu mluvi.
Skudka za 3/4 mega nevypada o moc lip a o problemy s jejich motory (ktere hyundai zatim jaksi neprovazi, asi nahoda) by se dala napsat tlusta kniha.
Za 450 po nejake mensi sleve by se me ta i30 style kombi docela zamlouvala. Kdo neni motonadsenec, pro toho je H/K podle me zajimavou moznosti.

Saman
10. února • 12:32

ja jako motonadsenec jsemprave skoncil u i30, jeste s atmosferickou 1.6, a ted zvazuju prechod na i40 atmosfericky benzin 2 litr

Shimi
10. února • 13:18

Saman: Pokud jsi motonadšenec, tak o i40 s atmo 2.0 nemůžeš ani uvažovat. Navíc se už ani nedá objednat do výroby, už jsou pouze skladovky a navíc pouze s automatem. Pokud přemýšlíš o ojetině, tak se v tom nejdřív svez, protože vystřízlivění přijde záhy. i40 je už dávno za zenitem a s tím atmo 2.0 to byla/je neskutečně líná mrcha.

Saman
10. února • 13:46

dealer od ktereho mam soucasne auto objednal pred koncem vyroby jeste 15 kousku do vyroby, z toho 2 benziny, jeden s automatem a jeden s manualem, takze pevne dane jiz vse vcetne barvy a vybavy v kombiku, za cernou s automatem cena 575 a za manual v hnede 525 tisic, mam cas na rozhodnuti nekdy zacatkem tydnevzdy jsem mel manual benzin atmosferu a dokud to pujde budu je mit, pak proste preskocim na elektriku ktera ma podobne jizdni projevy, zvuk jsem prestal resit jiz davno, na palubve chci mit klid a motor sliset jiz nepotrebuju :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
10. února • 15:02

Saman: OK, pokud do toho půjdeš, tak ať slouží a hodně km bez nehody. Ale já tě varoval :-D

Aladin
10. února • 12:42

A seděl už jsi v ní? I40 mi z hlediska posedu za volantem nesedne. Sedačku na zem, padám jak do záchodové mísy a stále nevidím rovně vpřed, je nízká horní hrana čelního skla. Model pro Evropu dělaný na míry asiata.

Saman
10. února • 13:42

no jasne ze jo, i projel, neuvazoval bych o aute ve kterem se neprojedu,ac teda predvadecka byla diesel, co zja urcite nechci

Mirek
10. února • 12:12

Nezapomněl ses v hodnoceni někde před patnácti a více léty? Jak to tak čtu, tak jsi asi hodně dlouho nejel a ani neseděl v autě jiném než Škoda. A vůbec nejsi zaujatý, toho si cením.:-P Neodvíjí se od toho náhodouy celý tvůj příspěvek?

qwertz
10. února • 16:43

Tak lidi většinou vycházejí z osobních zkušeností pokud mohou. Třeba pořád tady čtu, jako jsou škodovky, potažmo celý koncern, totální shit, ale já musím říct, že ty auta mě ještě nikdy ve štychu nenechaly, žádný problém s nimi nebyl, servis je dostupný a náhradní díly levné.Na druhou stranu tady čtu, jak jsou ti korejci skvělí, mnohem lepší poměr ceny/výkon, skvělý pro zákaznický servis a vysoká spolehlivost. Jenže k tomu mám kolegy, kteří korejce Hujdaj/KIA koupili, spolehlivost strašná, prodloužená záruka obtížně uplatnitelná, ve výsledku jen naštvanej zákazník.Tak si zkuste tipnout, podle jakých informací se asi budu rozhodovat při dalším nákupu.... Správně, podle osobních zkušeností mých nebo kolegů. Internet totiž snese všechno, ale nemám problém s tím, že vaše zkušenosti jsou odlišené. Každý nakonec dostane co si zaplatí. (tímto příspěvkem rozhodně netvrdím, že automobilka A je lepší než automobilka B)

Mirek
10. února • 21:16

Když to tak vezmu celkově v této diskuzi, tak musím uznat, že ses celkem v mnoha příspěvcích choval neutrálně a zdržel ses propagandy ala Škoda. To ovšem nechápu, když v příspěvku nejmenuji záměrně žádnou automobilku pro srovnání se Škodou, že je z tebe najednou revanšista k pohledání k autům Hyundai.
Když bych měl vycházet ze zkušenosti s auty z minula, tak škodovku si nikdy nekoupím. Bratr měl Felicii a páté dveře byly natotata sežrané rzí. Nebudu zabíhat do podrobností s dalšími problémy. Tebe škodovka nevyšplouchla, ale třeba ve firmě máme skoro samé škodovky a již jsem to tady vzpomínal, jak několik měsíců stará, minulýn rok na jaře, Octavia vyšplouchla naše lidi na služebce a bez varování zůstala stát a servis si s ní nevěděl rady a opravoval ji měsíc. Motory, opravdu "kvalita", hlavně že ses tady nedávno rozčiloval, že to je minulost, že dnes již jsou OK, tak proč se do nich stále někdo strefuje. Jak je tedy možné, že tady taháš nějaké zkušenosti z "dávných" dob s auty Hyundai, když dnes tyto problémy nemají? Proč se sám neřídíš stejnými principy, jako u Škody?A světe div se, tak já mám přímo známé, kamarády, kteří tvrdí naprostý opak o současné spolehlivosti aut H+K a také o záruce, že žádný problém nikdy neměli s uplatněním záruky a navíc nikdy neřešili nic závažného.Já auta Škoda beru, ale nekoupím si je z důvodů, že nemám rád odosobnělý, studený, design a nemám rád, když se něco prodává za cenu, kterou to nemá. Když se tady najde dost lidí, kteří jsou ochotni za to ty peníze dát, je to jejích věc a proto se nemůžu divit a nedivím se, že cena je, jaká je. Rozhodně to však nejsou špatná auta.Na druhou stranu, tolik blbů, co nedokážou ani napsat správně jméno automobilky a svůj příspěvek automaticky začínají tak debilně, jako ten, na který jsem reagoval, najdeš asi jen u "tvrdého jádra škodafans". Stačí lehce projít tuto diskuzi. Jen si šáhni do svého svědomí, kdys naposledy sám dookázal napsat správně název Hyundai.

qwertz
11. února • 10:57

Název hujdaj používám proto, že je mi ta firma naprosto odporná, nejen tou hloupou a vlezlou marketingovou kampaní, ale i tím, jakým způsobem se chová k prodejcům zaměstnancům, a v Česku/Nošovicích obecně. Ono to není jenom o autech.Ohledně spolehlivosti jeden příklad (váš, můj) statistiku nedělá. Já si dokonce myslím, že kvalita produkce škodovky má aktuálně spíše sestupnou tendenci. Výživné čtení třeba zde:
https://forum.skodahome.cz/topic/136890-v%C3%BDrobn%... ...
Některé změny, které automobilka provádí, jsou naprosto debilní by design (viz třeba budíky s bílými čísly na světle šedém pozadí v nejvyšších výbavách prakticky všech modelů, ten barevný kontrast je tak nesmyslný, že nejsou za některých podmínek vůbec vidět). Aktuální motory koncernu jsou naprosto OK, a ani předchozí generace nebyla tak hrozná, jak se o ní píše. Dynamicky patři k nejlepším, stejně tak co do emisí. novinku 1.5TSI se spoustou kurvítek prověří až čas.BTW kupuju další auto, a škodovku mám jen jako jednu z možností, spíše jako roční vůz. Nový bych si asi dnes (za ty prachy) nevybral, nebo vybral (s pohledu cena/užitná odnota s výhradami). Ještě uvidím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
11. února • 12:30

Já zase znám praktiky Škody a to je ještě horší, když vím, jak zdírají dodavatelské firmy, a to dělají také naší lidé. Tupou reklamu dělají také naší lidé. Jaké smlouvy si prodejci udělali nevím, že se dostali do křížku se zastoupením Hyundai, které ovládají také naší lidé, což není to samé jako automobilka Hyundai, ta s tím nemá nic společného. To bys měl vědět, když chceš takto hodnotit.
Znám prodejce, který prodával auta Ford a přešel od Fordu na Hyundai s tím, že má o hodně lepší púodmínky. Abys viděl, že si nevymýšlím, tak se jedná o Autoczech s.r.o. Opava. Takže já beru tyhle žabomyší války trochu s odstupem, když vidím protichůdná tvrzení a jako pozorovatel zvenčí neznám skutečné pozadí.
Alespoň někdy odlož tu hloupou demagogii. A alespoň vím, že od tebe nejde nikdy čekat nezaujatý přístup k hodnocení čehokoliv od H+K.

qwertz
11. února • 15:44

Tosi ze mě děláte prdel, že "automobilka nemá nic společného" s tím, jaké lidi si najme a jaké praktiky používají. :-D

pepa
11. února • 20:50

Tak Škoda auto na domácím trhu také měla pár problémů a dokonce pokutu za kartelové dohody.
To není hezký přístup k zákazníkům.Ale přesto auto vybírám dle daného modelu,ne kvůli celé fabrice,nebo řediteli.

qwertz
12. února • 9:03

Tak mě se asijský design vůbec nelíbí (Toyota, Mazda, Nissan, Hyundai, KIA,...), ono to nebude jen o fabrice nebo reklamě;-)

Mirek
11. února • 17:10

https://www.youtube.com/watch...
Poslechni si závěr, čas 23:45. Nemyslí si, že rozumíš všemu.

pepa
10. února • 20:05

No a co když já, známí a kolegové mají opačnou zkušenost než Vy?Proč asi už není v každé rodině Škoda,jako dříve bývala?

Shimi
10. února • 11:20

Je i30 nižší střední třída? Je. Má i30 karoserii liftback? Má. Takže to je konkurent pro Octavii, to jen pro pořádek. Problém je, že vrcholná motorizace i30 1.4T 103 kW dynamikou v podstatě nestačí ani na 1.4 TSI 110 kW, natož pak na 1.8 TSI a o 2.0 TSI se ani nemá cenu bavit (neplést do toho i30 N, bavíme se o liftbacku). Takže ano, v základu s 1.0T vs. 1.0 TSI a s přimhouřením oka 1.4T vs. 1.4 TSI by se dalo hovořit o reálné konkurenci. Zbytek motorové nabídky Škody je pro Hyundai aktuálně nedostižná meta. Buď nasadí 1.6T a 2.0T, což by pro ně nebyl problém, jelikož oba motory mají, a nebo budou vždy ti druzí. Je to jednoduché jako facka. Musí prostě nabídnou víc, aby přetáhli zákazníky od konkurence.

šofér
12. února • 9:08

95% všech aut se prodává v kategoriích 80-100kW, to je hlavní objem obchodů všech automobilek.Názory, že motor musí mít 110 kW a výše je nesmysl, a kdybych měl Arabelin prsten, rád bych vám ho dokázal. Stačilo by nad D1 otočit prsten s přáním, ať zastaví vše co nemá 100kW... stálo by 95% osobních aut...

Marek
10. února • 13:38

Můžeš mi prosím ukázat tu i30 v karosářské verzi liftback? Docela rád bych to viděl.

Shimi
10. února • 15:17

Marek: Nechceš mi snad tvrdit, že to, co je na úvodní fotce, je hatchback nebo kombi, že ne?

qwertz
10. února • 16:55

To asi nechce. To jen hnujdaj vám při uvedení i30 hatchback tvrdil, že je to "nejlepší český liftback", takže tento i30 fastback, který lifbackem skutečně je, je podle hnujdaje bůh ví co.Pro méně chápavé, přikládám česko-korejský slovníček:Hatchback = Lifback
Liftback = Fastback??? (jen možná, z reklamy jsme se ještě nedozvěděli, co "nejlepší český" to vlastně je)

Shimi
10. února • 17:40

qwertz: Mně? Tvrdil to nám všem to zaprvé a zadruhé, já ještě typ karoserie poznám, takže je mi naprosto u zádele co říká Hyundai.PS: To prznění názvu automobilky už není vtipný.

pepa
10. února • 17:35

A ERONCAP jsou korejci nebo co? Body type Octavia =hatchback
https://www.euroncap.com/en/results/skoda/octavia/... ...
B-]:-D

Aladin
10. února • 11:27

Hyundai má výhodu podvozků. Jsou výrazně tišší a mnohem lépe filtrují nerovnosti. Na rovné silnici to je asi jedno, ale na špatné je rozdíl znatelný.

eso peso
10. února • 13:31

Keci v kleci. Je mi špatně z toho Hnujdej, že jede tak ošklivě 3-[:-/

Shimi
10. února • 11:33

Aladin: Ano, i30 má vzadu už od základu víceprvek, to je fakt.

Aladin
10. února • 11:50

Nerozumím podbrobnému konstrukčnímu řešení, ale rodiče měli před rokem 2000 Sonatu a před rokem jsem se svezl s I30 (ne touhle novou) a oba vozy byly (jsou) po Praze z hlediska podvozku nadprůměrně pohodlné. Jízdu po dlažebních kostkách filtrovali báječně, vibrace do interiéru nešly a též hluk byl výborně odstíněn. Ale něco za něco. Při hodně dynamické jízdě už jsou tyto podvozky slabší, ano. Problém je, že podvozky a rozměry pneu u většiny vozů počítají s dobrými silnicemi, které u nás často nejsou.

Vypítko
10. února • 11:08

To si je lepší ho strčit do mixéru, hnůj da

Antiautomat
10. února • 11:00

Pekne auto. Rad si to preleziem komplet.

Saman
10. února • 12:24

vcera jsem na nej koukal kdys jsem se byl informovat na slevu na i40, je to fine auto :-)

Antiautomat
10. února • 13:53

jou, mne sa paci. Ale urcite by som cakal. Better safe then sorry ;-)

Král
10. února • 17:16

Antiautomat je taky slovák a je tou největší píčou v Česku

Antiautomat
11. února • 14:55

Nasadeny blb

Antiautomat
11. února • 14:40

Blb

Insider
11. února • 4:27

Krali, tyhle kraviny píšeš po vypití těch 300 piv...? ;-)

qwertz
10. února • 17:19

V tom případě bych vám nedoporučil vůbec jezdit na Moravu a do Slezska. Tady je Pražák často cizinec z Marsu a kolegové ze Slovenska či Polska sousedé. :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
11. února • 14:43

Skraktka zakomplexovany idiot. U nas v podniku toto nemlatim, vyhodim ten hmyz von a je to.

eso peso
10. února • 13:35

Hjovnaji jsou to bezpáteřníci a darebáci 3-[

Edi
11. února • 12:49

A tomuto sa hovori vykrik do tmy

Karel
10. února • 10:00

"To nejlepší z Česka?" Můžu vědět, od kdy má Hyundai něco společnýho s Českem??? Vždycky jsem si myslel, že je to Korejská firma, ale asi mi něco uniklo. Možná celou firmu koupil někdo z Česka....

Král
10. února • 17:15

když vypiješ 300 piv, taky budeš mít ráno nejlepší sračku v Česku, a tak to má i hnujda

eso peso
10. února • 13:29

HMMC budu považovat za urážlivý výsměch :-D:-D:-P

Saman
10. února • 12:24

a z Ceska musej bejt jen veci od Ceskych majitelu? nestaci ze se to v Cesku vyrabi? aha .....:-O

Joe Doe
10. února • 10:59

Ma tu vyrobny podnik. Rovnako ako Skodovka ci Toyota/PSA.Ked som so znamym kupoval v Britanii auto, vybral si Hyundai, na cedulke malo napisane Made in Czech Republic. Takze z hladiska ekonomickeho, obchodneho i pravneho islo o cesky vyrobok.

GR8
10. února • 10:09

Omluva...:-DB-]

GR8
10. února • 10:05

Prosím text číst pozorně. B-]

GR8
10. února • 9:46

Pane pisálku. Můžete mi sdělit, kdo konkrétně ustanovil tento fastback konkurentem pro wochcáfku? Hovoří se snad o této skutečnosti na oficiálních stránkách Hyundai? Opravdu si myslíte, že páni vývojáři a produktový manažeři se sešli a lámali si hlavu nad tím, co postavit proti tomuto produktu z VAGinistického koncernu? Opravdu máte tyto informace? Opravdu si myslíte, že pokud by tomu tak mělo být, že by kufr nenafoukli na 7 500 litrů, aby tu českou pecku trumfli? Prosím, přilepte sem odkaz na tuto oficiální zprávu. Rád se nechám poučit. Děkuji. :-D

qwertz
10. února • 10:21

Pro případ, že byste nechápal význam slova konkurence vám přikládám definici:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Hospod%C3%A1%C5%99sk... ... Žádné kategorie, který produkt si konkuruje se kterým neexistuje, konkurují si pouze výrobci (v praxi se může zákazník rozhodovat podle jakýchkoli kritérií, což je zjevně mimo vaše chápání).Jinak v Hujdaji si evidentně myslí, že konkurují škodovce. Jejich vysoce dementní marketing tomu zcela odpovídá.

´´´
11. února • 21:40

Jen naprostý dement si může myslet, že nějaká malá a bezvýznamná automobilka Škoda je konkurentem Hyundaie. Ne není. A je Hyundai úplně ukradená, protože na rozdíl od Hyundaie je ve většině států světa prakticky neznámá a nemá žádnou hodnotu.

Toper
12. února • 15:47

Dej si facku, prober se. Psát takové hlouposti... Mohu tě jen politovat.

KuK
13. února • 22:40

Á zase jeden neználek co nevidí dál, než přes slepičinec na svém dvorku. Prober se ty a něco si nastuduj.

GR8
10. února • 16:16

Ano. Konkurenti jsou vsichni napric mainstreamem. To ze Hyundai ma marketing takovy jaky ma neznamena ze kdejaky pisalek hned napise ze toto je konkurent pro wochcafku a potom napise v testu ze wochcafka ma o 1000 litru vetsi kufr. Hyundai to napere do reklamy primo ale Skodifka je daleko zakernejsi. Ta si plati vetsinu pisalku. To je daleko nebezpecnejsi.

qwertz
10. února • 16:34

Podle me to strane precenujete, jako vetsina internetovach diskutujících. Skodovky jsou extrémne popularni auta. Jiste, muzete kouzlit s cisly, odecitat flotily a snazit se porovnavat pouze fyzicke osoby, ale porad jsou to jedny z nejoblibenejsich aut v ČR, a velmi oblibene v řadě zemí EU.Taková Octávka je auto, které je zjevně větší než i30 nebo Focus a když tady nějaiý autor srovná tyhle dvě auta jako konkurenty, dostane od čtenářů čočku (jako teď od vás). Problém je, že jindy ho zase srovná s oněco větším Passatem, Mondeem nebo i40, ale to dostane zase čočku, protože Ochcáfka je předse nižší střední voe. Podle některých by škoda měla zjevně zitra existovat. Jen mám obavy, že jejich svět by byl pořád stejně na hovno.;-)

Insider
11. února • 4:24

Přestaňte Hyundai měřit očima tuzemského pidi dvorku (bez ohledu na zdejší marketing, vymezující se proti Škodě) a pochopíte víc... Hlavní konkurenti tohohle pátého největšího výrobce aut na světě jsou VW, Opel, Ford, Toyota, Renault a Nissan.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
11. února • 9:25

To bude asi nějaká duševní nemoc. Konkurentem jsou si všechny značky, které na daném trhu působí. Tečka.

Edi
11. února • 12:45

Ty hovoris o dusevnych chorobach a svoju silou mocou zapieras.

Toper
12. února • 15:46

Ale vždyť má pravdu! To jsi nikdy neměl ani hodinu marketingu?

GR8
10. února • 20:43

To jste si spatne vylozil. Nejde mi o Skodifku. Jde mi o pisalky kteri pisi podobne nesmysly. Jde mi o to ze na jakoukoli jinou automobilku by tyto pisalkovske vety tento a podobni pisalkove nikdy nenapsali. Hyundai neni konkurent Skodifky. To jen Cesky Pepik si mysli ze nic lepsiho mez Skodifka neni. A Cesky Pepik je jeste blbejsi ze diky nejake reklame by si napr. Hyundai nekoupil. Dal jeho slama z bot nesaha. Samozrejme kazdy at si koupi co chce. Ale podobni pisalkove tuto agresi jeste podporuji podobnymi vyblitky. Asi tak. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
12. února • 15:44

Uvědomuješ si, kolik chyb jsi nasekal v tom svém "výblitku"?
A teď se ptám, dá se takový výblitek plný chyb, brát vážně?

pepa
10. února • 16:54

Kdo začal dříve do testů a ostatních článků o autech různých značek vždy dávat něco od Škodovky? Hyundai to nebyl.
Větší auto.Pamatuji doby kdy i Hyundai nabízel více prostoru v dané třídě, auta na rozhraních tříd.Accent, Elantra, Sonata.Dělá to třeba i Dacie.Proč ne. Kus auta za solidní cenu.
Ale nyní už to Hyundai nepotřebuje.Škoda ano,je to něco navíc vůči konkurenci.
Co by jiného nabízela?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
10. února • 17:01

No já jsem nebyl dojmu, že jsou to zejména prostoduší diskutující. článků, kde není zmíněna škodovka, je to opravdu hodně, ale zkuste najít takovou diskuzi;-)Co nabízí škodovka objektivně navíc? Nejlepší na světě je například v konfigurovatelnosti vašeho auta. Žádná jiná automobilka vám nenabídne volitelně tolik kombinací motorizací, převodovek, typu pohonu, výbavových stupňů a derivátů a možností kombinovat jednotlivé výbavy. To je prostě unikum, nikde jinde takovou možnost nemáte.Jinak ty auta jsou především praktické, takto prostě je a pokud hledáte od svého auta něco jiného, jistě budete spokojen u jiné značky. Ale to neznamená, že všichni co si škodovku koupili jsou blbci.

RadunnaCZ
13. února • 8:00

Především přes 70% Škodovek (nových aut) si vůbec nezaplatil koncový zákazník. Všechna tato auto jsou ve firemních službách. Takže jaký je nejlepší auto? - služební

pepa
10. února • 17:49

A můžu chtít u Škody hybridní pohon a co elektromobil.
Praktické ano,Dacia také.Nikdo neříká nic o blbcích,to jsou jen Tvoje výplody.Ale žádný high tech,nebo komfort se také nekoná,prostě praktický užitkáč.

qwertz
10. února • 18:56

To jistě nemůžete. Dost silně pochybuji, že cílová skupiny škodovky by tyhle auta kupovala, ale máte-li zájem, v dohledné době se nějakého modelu snad dočkáte.Por normálního zákazníka je důležité, že si kvůli 17" palcovým kolům na nejlepší český lifttback nemusí objednat nejvyšší výbavu a ještě ultimátní packet za 90.000CZK.Nevím, v čem všem jezdíte nebo jste jezdil vy, ale jako řidič třeba 5-tkového bavoráku mám o pohodlí asi jiné představy - poněkudpřekvapivě bych si BMW už nikdy nekoupil.

Shimi
10. února • 19:10

qwertz: Proboha co máš pořád s těma 17" a paketem za 90tis? Pokud nejsi úplný hňup, tak si koupíš auto na 16" a 17" si koupíš za pár šušňů v rámci originálního příslušenství. Tady už to fakt někteří hrotí neuvěřitelným způsobem.

qwertz
10. února • 19:22

Tak jistě. Matematicky to dává smysl. Ale přijde vám to normální.Nejsem to já, kdo je tu hňup. Hňupi jsou v té automobilce, kde mě povinně nechají koupit 16" kola, které nechci, ty vyhodit a koupit 17" jako následné příslušenství. Jenom dement nepochopí, že tento způsob prodeje je úplný nesmysl.

Shimi
10. února • 20:04

qwertz: Normální to samozřejmě není a je to nesmysl, ale lehce řešitelný nesmysl. 16" si necháš na zimu a 17" na léto, jednoduché jak facka. Pokud 16" nebudeš chtít, tak je prodáš. Znovu opakuju, děláš z komára velblouda.

´´´
11. února • 21:44

Qwertovo ohraná písnička. Když už nemá jiný argument, tak vytáhne takovou bezvýznamnou blbost. B-]

Toper
12. února • 15:43

No jo, ale těchto "bezvýznamných" blbostí, je tam celá řada. Stačí to vidět.Až budeš jednou řešit konfiguraci nového auta za své vlastní peníze, možná ti tyto nechtěné balíčky docela dost zamotají šišku.

qwertz
11. února • 9:22

Býborně, takže si koupím kola, které nechci (ani se mi nemusí líbit), ale vyřeším to tím, že si je nechám na zimu. Tenhle ojeb vypadá logicky ale pouze zdánlivě. Zimní kola, zejména pokud je chce používat spolu se řetězy) mají jinou šířku disku než letní. Buď volitelně uživatelem proto, že pro jízdu ve sněhu je uzší disk účinější, nebo povinně kvůli sněhovým řetězům.Nemůžu komentovat hujdaj, protože se neobtěžuje mít tabulku na webu (tenhle nešvar má hodně bohužel výrobců včetně VW), ale typická situace je, že s autem dostanete kola s disky 6.5Jx16, ale na zimu chcete/potřebujete 6Jx16, takž jsou vám ty kola fakt k hovnu.Argument, že vám to zrovna nevadí neberu, protože o tom co vám vadí, by neměl rozhodovat hujdaj.

pepa
10. února • 20:03

No jasný a víš co si vše můžeš nakonfigurovat za příslušenství třeba k traktoru.To je majstrštyk prémie.
A proč má Škoda vůbec nějaké pakety,když je to podle tebe nesmysl?
Při nákupu spotřebáku,jakým tyto auta bezesporu sou nemíním zaškrtávat týden položku po položce.

qwertz
11. února • 9:16

Díky za skvělý příklad. Škoda má packety, kde získáte balík výbavy za zvýhodněnou cenu (stejně jako jiné automobilky). Vtip je v tom, že když si v tom packetu chcete vyměnit 17" kola za větší 18", tak to normálně jde (včetně konfigurátoru) a systém vám připočte pouze cenový rozdíl kol, nikoliv plnou cenu za osmnáctky!!! :-P

pepa
10. února • 17:38

Ano prostoduší diskutující možná.Ale jáměl na mysli dobu kdy většina diskutujících ani Hyundai na vlastní oči nevidělo ani jejich reklamy zde prakticky neexistovali a přitom v zdejších testech Getze,Elantry...okamžitě zmiňována Škoda.Asi tak.Počátek si nevybírám,ale stačí kouknout do historie a tam jsou fakta.B-]

qwertz
10. února • 17:42

Nebudu vám to rozporovat, protože to nevím a hlavně je mi to úplně jedno. Proč by mě jako čtenáře mělo zajímat, co psal nějaký server pře 5 lety?Já ostatně nechápu, proč bych se tu měl rozčilovat, jak jsou novináři uplacený a protlačují nějaké šmejdy. Pokud si to skutečně myslíte, pak nechápu, proč ztrácíte svůj čas čtením těchto blábolů a diskuzí s hlupáky pod nimi.

ACE
10. února • 19:26

Jde asi o to, že člověk co se zajímal "před 5 lety" a více lety, si dává jednotlivé informace dohromady a to rozčilování nad tím co kdo napsal s tím taky souvisí a právě to vyvolalo mnohdy až neadekvátní averzi některých čtenářů (diskutujících) vůči škodě. Asi jim asi nevadí jaká škoda je jako vozidlo, ale že je roky tlačena články, reklamou a novinářskými testy tam kam evidentně nepatří a srovnání našich novinářů jsou někdy úsměvná a někdy bohužel až trapná. Prostě každý tlak začne časem vyvolávat protitlak.

qwertz
11. února • 9:14

Tomu moc nerozumím. Pokud bych nabyl tento pocit, nemrhal bych svým časem čtením těchto portálů. To je jako kdybyste nadával na televizní sračky na TV H@VNA, ale pořád na to koukal. Co tu tedy vlastně děláte?

ACE
11. února • 11:02

Pracně Ti vysvětluju, proč je averze některých lidí vůči škodě a jak podle mého názoru vznikla a mimo to, si tu čtu články o autech a mnohé nejsou špatné. Je to jako bych se nekoukal na TV ....... něco, kvůli tomu že se mi nelíbil jeden pořad pro pobavení mas a díky tomu bych se nepodíval na dokument, jehož obsah mě zajímá . Už je to pochopitelné?? ;-)

Toper
12. února • 15:40

Tahleta "averze" je cítit leda tak na diskuzích. Jenže tady se to hmeží jen nedostatečným vším.Podívám li se na jediný reálný a relevantní ukazatel, což jsou prodeje, je na tom Škodovka pořád zatraceně dobře.
A že to tady mnohým leze na palici? No to bych viděl jako problém v nich samotných a jejich neschopnosti, než v tom, že by Škodovka dělala něco blbě.

qwertz
12. února • 9:47

Tak se na ten pořad / článek (co vám nevyhovuje) vůbec nedívejte.Témě škodovka je vůbec takové oblíbené. Dejme tomu, že novináři jsou uplacení a škoda nekriticky obdivována. Tím, že se pod každým článkem všichni začnou rozčilovat, diskuze na 150 příspěvků, akorát stoupá čtennost a tedy i oblíbenost tématu, příjmy z reklamy, a motivuje to vydavatele aby produkoval více takových příspěvků...Pořád platí, když mi něco leze na nervy, tak to nesleduju, potažmo nebudu zvyšovat čtenost.

ACE
12. února • 11:33

Je to pro vás možná divné, ale kvalitu článku případně testu můžu zhodnotit až poté co si ho přečtu. A jak jsem již napsal spoustu článkůje dobrých. A stále nechápu, proč radíte mě co si mám čist a co ne a že mě něco leze na nervy, to jste si chybně vyložil (nevím na základě čeho) já vám jen vysvětloval, proč někteří mají averzi (naznačil jste že nevíte proč je škoda takové tema). Navíc mnozí redaktoři dokážou pravdu napsat mezi řádky, chválí, ale tak že by si to člověk nekoupil.

pepa
10. února • 17:50

Takže nezajem a lenost si něco zjistit,ale zuřivě obhajovat o čem nic nevím,to už je solidní úchylka.

Mirek
10. února • 8:35

S takovymi motory je to konkurent Rapidu a ne Octavie.. Dejte tam dvoulitr a hned to bude jine.. No jo, on vlastne dvoulitr neni ani v "manazerske" i40, tak co se divit..

šofér
12. února • 9:18

Co to melete, dvoulitr je v i30N, kdo ví, zda nebude i tady, začalo se to nyní prodávat tak tomu dejte čas.

k22
10. února • 18:41

Kup si i30N a máš to

Král
10. února • 17:02

Naprostý souhlas, motorově je to konkurent o třídu nižším modelům většiny značek

Antiautomat
11. února • 14:54

Blb

883ccm
10. února • 18:47

A nemá náhodou zeleno-slepičácká Oct-ávia jako základ 3-válec a s ještě o 3kW nižším výkonem? Navíc je hnusná jak německá šlapka a jezdí s ní pouze idioti a dementi.

eso peso
10. února • 13:28

Na tuhle vulgární a slizkou Hofnajádu budete potřebovat hodně silný žaludek 3-[:-P

Antiautomat
10. února • 13:51

blb

Král
10. února • 17:14

čobolská piča

Antiautomat
11. února • 14:38

Blb

Čobolák
10. února • 20:08

Takto sa bavíš ako normálne s každým ? :-( :-( :-(

Peter
10. února • 17:25

Ty musíš být hodně vypatlaný! Zajímalo by mě,co dělá redakce a její kodex?!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
12. února • 8:56

To by si chcel od redakcie vela.

Antiautomat
12. února • 18:02

Mam za to ze redakcia kona v tomto pripade velmi dobre. ;-)

Antiautomat
10. února • 10:59

...a naco by komu ten dvojliter bol?

Král
10. února • 17:12

Ty pičo blbá, třeba k tomu aby ten motor vydržel? Ale lepší je mít 1.0 s 81 kw... kokot

Antiautomat
11. února • 13:14

esteze sa viete podpisat. To museli byt tazke roky na osobitnej, ze.

Čobolák
10. února • 20:02

Ale no tááák...Veď sa to dá aj slušnejšie... Buďme trošku ľudia

Shimi
10. února • 11:27

Antiautomat: Tenhle dotaz myslíš opravdu vážně? To si říkáš motoristický fanda? Čím víc válců, čím větší objem a čím větší výkon tím líp! Ať žije Clio V6 Williams.

Antiautomat
10. února • 13:50

Na to, aby ma ten vehikel doviezol z A do B, na to snad ten motor staci.
A|e ak chcete vozit rodinu a este polmetrakovym hafikom k tomu v Cliu V6 na chatu kazdy druhy tyzden, potom v klude, skuste to ;-)

Shimi
10. února • 15:16

Antiautomat: Proboha, to Clio byla pouze ukázka, respektive povzdech nad tím, že kdysi, když ještě nebyl autosvět sešněrovaný eurošmejdem, se dávaly do aut typu nákupní taška 6válcové motory. Což je v dnešní době nemyslitelné. A ty se pozastavuješ nad dvoulitrem v nižší střední třídě? Vždyť to byla kdysi pro tuhle třídu naprostá samozřejmost. A o třídu větší i40 se snad ani nemá cenu bavit, tam je to naprostý základ. Tak proč se tak hloupě ptáš, na co by to bylo. Asi na to, aby to auto taky trochu jelo, ne? Zkus se projet v Mazdě 3 a zjistíš, že ani ten dvoulitr není kdovíjaký dynamický zázrak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
11. února • 12:49

Myslite si, ze kazdy, kto kupuje taketo auto, musi mat motor 2l+? Naco? Na poskakovanie v mestskej kolone a potom na tych kilo30 na dialnici?
A na tuto otazku reaguju vyrobcovia. Ponuknu to, co vyhovuje typickemu zakaznikovi. Je pekne (ja ako vyjazdeny vodic) mat v aute styri pollitre, take auto jazdi vyborne. Lenze mame tu aj prakticku a ekonomicku stranku veci. A za tu si daju vyrobcovia bohuzial priplatit. A v dnesnej dobe este viac. Vezmime si napriklad BMW, ktore, nazvime to slusne, pri nadstadardnej cene nevie ponuknut odpovedajucu vybavu. Co to je? Je to setrenie na tom aby sa nebodaj nemusel zavadzat dalsi vyrobny proces, aby sa nebodaj od ZF nemusela kupovat dalsia prevodovka, aby sa nebodaj nestalo ze s vyssim cislom na zadnom dekli nepredame zakaznikovi macku vo vreci, ktora dostala len viac vzduchu.
Nepriatelom fasistickeho eurosojuzu som bol vzdy a nim aj budem, ale tu sa jedna ciste o prakticku uvahu. Co sa tyka mazdy3, v dvojlitri to zajazdene nemam. Ale trebars taky napriklad Tucson 1.6GDi mi v pohode stacil.

Saman
10. února • 12:22

"Clio V6 Williams" a to je co za model? nejaka spesl edice? protoze s Cliem V6 nemel Williams nic spolecnehoClio Williams byl "normalni" 4 valec 2 litr v prvni generaci Clia, prvni sportovni Clio, V6 byla az v druhe generaci kde se to jmenovalo jiz Sport a V6 byla prestavba kterou nemel nastarost Renault ale Alpine a byl to odkaz na Renaul R5 Turbo

ACE
10. února • 10:15

A 2,0 GDI je co?

Q
10. února • 19:51

To už jsou pouze skladové vozy s automatickou převodovkou. Standardně už v ceníku není.

Král
10. února • 17:02

to je atmo sračka co nejede, proto to nikdo nekupuje a všichni si berou tu mrdku 1.7 ropák...
atmo benzíny co dělá Mazda jsou z jiné planety oproti tomuto motoru...

Mirek
10. února • 16:43

To je liny bazmek..

ACE
10. února • 19:14

To možná je, ale o tom řeč nebyla.

Doporučujeme

Články odjinud