To nejlepší z Česka? Hyundai rozšířil nabídku hlavního konkurenta Octavie

S únorem letošního roku vstoupil v platnost aktualizovaný ceník akční verze Best of Czech Hyundai i30. Hlavní konkurent Octavie je s ní k mání jako Fastback (liftback) i kombi.

Akční linie Best of Czech je dostupná výhradně pro benzinové motory. S litrovým tříválcem T-GDI je možné pořídit variantu Fastback za 399.900 korun, kombi je o 10.000 korun dražší.

V základu nechybí šest airbagů, asistent pro jízdu v pruzích, sledování únavy řidiče, klimatizace, rádio s USB, multifunkční volant, tempomat, elektricky ovládaná přední okna, automatické přepínání dálkových a potkávacích světel, patnáctipalcová kola s velkoplošnými kryty nebo bluetooth handsfree.

Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Takto si stojí proti Octavii

Hyundai i30 Fastback má kompletní ceník. Takto si stojí proti Octavii

Za příplatek 5000 korun je možné pořídit paket Club. Ten přidává litá patnáctipalcová kola (pro Fastback o palec větší), kůží potažený volant, diodové denní svícení, přední mlhovky, elektricky ovládaná zadní okna nebo zadní parkovací senzory.

Hyundai i30 Fastback  Best of Czech - technická data a ceny
Motor 1.0 T-GDI 1.4 T-GDI
Převodovka 6M 6M(7A)
Zdvihový objem [cm3] 998 1353
Válce/ventily 3/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 88/6000 103/6000
Točivý moment [N.m/min] 172/1500-4000 242/1500-3200
Maximální rychlost [km/h] 188 208(203)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,5 9,2(9,5)
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 5,2 5,7(5,6)
Cena Best of Czech [Kč] 399.900 -
Cena Best of Czech Club [Kč] 404.900 434.900
Cena Best of Czech Style [Kč] - 479.900*
*příplatek za automat činí 50.000 Kč

Linii Best of Czech Club lze kombinovat i s motorem 1.4 T-GDI (103 kW). Takto konfigurovaný Fastback vychází na 434.900 korun (kombi stojí 444.900 korun) a k výšení zmíněné výbavě přidává i výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, elektrickou bederní opěrku řidiče, středovou loketní opěrku pro zadní cestující nebo průvlak na lyže v zadním opěradle.

Hyundai už vyrábí největšího konkurenta Octavie. i30 Fastback bude i ve verzi N

Hyundai už vyrábí největšího konkurenta Octavie. i30 Fastback bude i ve verzi N

Novinkou je linie Best of Czech Style, která je určena výhradně pro motor 1.4 T-GDI. Fastback s ní pořídíte za 479.900 korun, za kombi si ale musíte připlatit o 5000 korun více než doposud. Standardem jsou litá 17palcová kola, elektricky sklopná vnější zrcátka, metalické dekory v interiéru nebo infotainment s osmipalcovým displejem a navigací. Příplatek za metalízu se nemění – pro všechny úrovně linie Best of Czech činí 16.900 korun.

Hyundai i30 kombi  Best of Czech - technická data a ceny
Motor 1.0 T-GDI 1.4 T-GDI
Převodovka 6M 6M(7A)
Zdvihový objem [cm3] 998 1353
Válce/ventily 3/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 88/6000 103/6000
Točivý moment [N.m/min] 172/1500-4000 242/1500-3200
Maximální rychlost [km/h] 185 208(204)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,4 9,2(9,5)
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 5,2 5,5
Cena Best of Czech [Kč] 409.900 -
Cena Best of Czech Club [Kč] 414.900 444.900
Cena Best of Czech Style [Kč] - 494.900*
*příplatek za automat činí 50.000 Kč

Program olympiády: České vrcholy na ZOH 2018, co a kdy sledovat?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 42 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky