Hyundai i30 dostal volant, který nemá obdoby. Působí však trochu rozpačitě

31 komentářů

6. března • 13:23

i30 ani nemá (kromě absolutně nejvyšší výbavy) dnes úplně základní věc, jako je startování tlačítkem, takže musíte pořád otáčet klíčkem jak neandrtálec. To má teda vedení Hyundai pěkně zvrácené priority, že místo základních věcí tam chcou cpát takový hi-tech volant o který nikdo nestojí.

Igor
4. dubna • 21:54

Jak udělat hnusné auto ještě hnusnější...

´´´
7. dubna • 8:27

Nic hnusnějšího než škodovka už není, takže klídek.;-)

Honza
4. dubna • 20:12

Sem se musel podívat, jestli článek není z 1.4.,ale vypadá to, ze není.

dpcstb
4. dubna • 19:31

kazdemu kto toto kupi odobrat pravo volit

Adam
4. dubna • 15:17

Pripomina mi to Aligatora. Mobil pro duchodce. Ale to koresponduje s touto paznačkou makety vozidel.

Hans Joachim Kepke
6. dubna • 9:39

Hochu uvědomuješ si vůbec cos napsal za pitomost? Hyundai je šestou nejhodnotnější https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ... a nejprodávanější https://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/... automobilovou značkou světa, daleko před např. Ferrari, Porsche, Lamborghini atd. O takové značce Audi, natož VW, Škoda, Renault, Peugeot, Mitsubishi ani nemluvě.

David
16. května • 7:44

Jako for fakt dobrý už je předběhla i Dacia co se týče prodeje takže jsou 4 před nima škodovka a vw hovada Korejsky

JirkaX
4. dubna • 19:11

Výhodou Aligátorů jsou velká mechanická tlačítka. Přitom jsou ty mobily docela malé, lehké a celkem spolehlivé. Asi by jsi se divil, kolik mladších si je oblíbilo.
Jinak tohle je pitomost na entou, klasická tlačítka na volantu ovládám aniž bych se na ně díval, s tímhle by to tak snadno nešlo. Ale je to levné a o to jim jde.

Jerry
4. dubna • 9:49

Ale přes všechny nářky je to největší rána pro novořidiče-učitele. Volant nejde držet po jejich, ale zase jen v za deset minut dvě hodiny.

Kalenský Martin
3. dubna • 23:25

Pěkný hnus, jen tak dál:-)

Miloš
3. dubna • 20:00

To je tak, když navrhuješ volant a máš šikmý oči, takže vidiš jenom do stran. Doporučoval bych parkovací senzory i pro to, jak bezpečně nastoupit do auta. Ať žijou displeje!

Net
3. dubna • 18:26

Dokud nebudou haptické displeje, tak nemám zájem, pamatuji si podle tvaru a umístění tlačítka, a dotykové displeje mají na stejném místě pokaždé něco jiného a ještě to je vše na dotek úplně stejné. Dotykové displeje jsou fajn pro pasažéry.

petr r. (petrumr)
3. dubna • 18:25

nejlepší řešení nabízí jak volantu a přístrojovky picasso c4technospace.:-)

Saj
3. dubna • 16:32

Odpovídá to přesně stylu Hyundai...co neobšlehnou, dopadne takhle.
Takze bych se tomu ani nedivil, ze to pravda je

Frankie
3. dubna • 13:04

Jitrnice jakou svět neviděl.:-P

Vlk z Vlkohradu
3. dubna • 11:16

Co to tam je za monitor, to je tragédie! Už i designéři interiérů v Hyundai upadli na hlavu. xD

Bach
3. dubna • 10:50

Totální grc.

David
3. dubna • 10:08

Zlatý tlačítka,páčky apod. To jde ovládat poslepu a je klid.popř stačí mrknout a je to. Ty displeje hrozne odvádí pozornost. Sám ho mám a stačí když hledám něco v radiu..občas jsem skoro ve škarpě :)))

Marek71
3. dubna • 10:50

A to si vem, že taková Tesla 3 nemá ani přístrojový štít a ani head up displej, na údaje, na který je člověk zvyklý koukat před sebe, musíš otočit hlavu a koukat na ten monitor, co je uprostřed. A zase, žádná tlačítka, nic, jenom ovládání dotekem. Jediná tlačítka tam jsou na volantu, myslím, že je na každé straně neco jako joystick s možností potvrzení (klik), je to programovatelné. Toto asi má být budoucnost automobilového interiéru. Jako, zvyknout se dá asi na vše...

dpcstb
4. dubna • 19:33

tesla 3 ma najhorsi iterier zo vsetkych aktualne vyrabanych aut. a to ratam aj ruske a noname cinske automobilky.
ludia to kupuju vylucne koli hypeu, aby boli cool, podobne ako telefony apple

mpolan
3. dubna • 10:35

A kdybys něco hledal v rádiu na klasice, tak ne? Musíš koukat na displej tak jako tak.
Neříkám, že dotykové displeje jsou dokonalé řešení, ale tohle zpátečnictví je teda fakt... trošku sekta.

David
3. dubna • 10:44

Myslel jsem spíš totálně úplně všechno co se dá v autě ovládat tak aby šlo přes dotýkác a menu na obrazovce. Hledat a přesně mířit na dotýkác.to rádio mi nevadí to se dá zamknout. To byl jen příklad ze i to odvádí pozornost víc než když kroutís čudlem.

mpolan
3. dubna • 11:54

Aha, takže najednou mluvíš úplně o něčem jiném, než původně...
Za sebe můžu říci, že je mi úplně jedno, jestli mačkám tlačítko na displeji nebo na středovém panelu pod ním, obojí vyžaduje stejně zanedbatelnou míru pozornosti. Naopak, u tradičně přetlačítkovaných středových panelů mnoha dřívějších aut to bylo o hodně složitější.

David
3. dubna • 12:58

Mluvím stále o tom samym

Verny
3. dubna • 10:21

Souhlas, je to naprostý nesmysl.Tohle přeci nikdo soudný se zbytkem selského rozumu nemůže pustit dál.

Michal
3. dubna • 10:29

Ten volant je určitě sranda na 1.dubna

Sir CHerokee
3. dubna • 13:08

Návrat odo 80. let :-P:-D

smejkal
3. dubna • 13:58

V osmdesátých letech jsme měli žigulíka.. žádný display tam nebyl, natož dotekový :-/ asi jste žil na jiné planetě...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
brk77
3. dubna • 18:39

To je samozřejmě pravda, ale než jsem si přečtl článek a pozorněji prohlédl fotky, tak jsem si taky myslel, že ty tlusté šíleně vypadající ramena volantu mají klasické hardwarové tlačítka a taky mě napadlo, že to vypadá jak 30, 40 let starý futuristický koncept.

Michal
3. dubna • 10:21

Volant pro starší co už hůře vidí.Ten displej je fakt tak velký?

Doporučujeme

Články odjinud