Hyundai i30 dostal volant, který nemá obdoby. Působí však trochu rozpačitě

David  |  03. 04. 2019 10:08

Zlatý tlačítka,páčky apod. To jde ovládat poslepu a je klid.popř stačí mrknout a je to. Ty displeje hrozne odvádí pozornost. Sám ho mám a stačí když hledám něco v radiu..občas jsem skoro ve škarpě :)))

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 04. 2019 10:21

Volant pro starší co už hůře vidí.Ten displej je fakt tak velký?

Odpovědět  |   | 
Verny  |  03. 04. 2019 10:21

Souhlas, je to naprostý nesmysl.Tohle přeci nikdo soudný se zbytkem selského rozumu nemůže pustit dál.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 04. 2019 10:29

Ten volant je určitě sranda na 1.dubna

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  03. 04. 2019 13:08

Návrat odo 80. let

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  03. 04. 2019 13:58

V osmdesátých letech jsme měli žigulíka.. žádný display tam nebyl, natož dotekový asi jste žil na jiné planetě...

Odpovědět  |   | 
brk77  |  03. 04. 2019 18:39

To je samozřejmě pravda, ale než jsem si přečtl článek a pozorněji prohlédl fotky, tak jsem si taky myslel, že ty tlusté šíleně vypadající ramena volantu mají klasické hardwarové tlačítka a taky mě napadlo, že to vypadá jak 30, 40 let starý futuristický koncept.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 04. 2019 10:35

A kdybys něco hledal v rádiu na klasice, tak ne? Musíš koukat na displej tak jako tak.
Neříkám, že dotykové displeje jsou dokonalé řešení, ale tohle zpátečnictví je teda fakt... trošku sekta.

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 04. 2019 10:44

Myslel jsem spíš totálně úplně všechno co se dá v autě ovládat tak aby šlo přes dotýkác a menu na obrazovce. Hledat a přesně mířit na dotýkác.to rádio mi nevadí to se dá zamknout. To byl jen příklad ze i to odvádí pozornost víc než když kroutís čudlem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 04. 2019 11:54

Aha, takže najednou mluvíš úplně o něčem jiném, než původně...
Za sebe můžu říci, že je mi úplně jedno, jestli mačkám tlačítko na displeji nebo na středovém panelu pod ním, obojí vyžaduje stejně zanedbatelnou míru pozornosti. Naopak, u tradičně přetlačítkovaných středových panelů mnoha dřívějších aut to bylo o hodně složitější.

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 04. 2019 12:58

Mluvím stále o tom samym

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  03. 04. 2019 10:50

A to si vem, že taková Tesla 3 nemá ani přístrojový štít a ani head up displej, na údaje, na který je člověk zvyklý koukat před sebe, musíš otočit hlavu a koukat na ten monitor, co je uprostřed. A zase, žádná tlačítka, nic, jenom ovládání dotekem. Jediná tlačítka tam jsou na volantu, myslím, že je na každé straně neco jako joystick s možností potvrzení (klik), je to programovatelné. Toto asi má být budoucnost automobilového interiéru. Jako, zvyknout se dá asi na vše...

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  04. 04. 2019 19:33

tesla 3 ma najhorsi iterier zo vsetkych aktualne vyrabanych aut. a to ratam aj ruske a noname cinske automobilky.
ludia to kupuju vylucne koli hypeu, aby boli cool, podobne ako telefony apple

Odpovědět  |   | 
Bach  |  03. 04. 2019 10:50

Totální grc.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  03. 04. 2019 11:16

Co to tam je za monitor, to je tragédie! Už i designéři interiérů v Hyundai upadli na hlavu. xD

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  03. 04. 2019 13:04

Jitrnice jakou svět neviděl.

Odpovědět  |   | 
Saj  |  03. 04. 2019 16:32

Odpovídá to přesně stylu Hyundai...co neobšlehnou, dopadne takhle.
Takze bych se tomu ani nedivil, ze to pravda je

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 04. 2019 18:25

nejlepší řešení nabízí jak volantu a přístrojovky picasso c4technospace.

Odpovědět  |   | 
Net  |  03. 04. 2019 18:26

Dokud nebudou haptické displeje, tak nemám zájem, pamatuji si podle tvaru a umístění tlačítka, a dotykové displeje mají na stejném místě pokaždé něco jiného a ještě to je vše na dotek úplně stejné. Dotykové displeje jsou fajn pro pasažéry.

Odpovědět  |   | 
Miloš  |  03. 04. 2019 20:00

To je tak, když navrhuješ volant a máš šikmý oči, takže vidiš jenom do stran. Doporučoval bych parkovací senzory i pro to, jak bezpečně nastoupit do auta. Ať žijou displeje!

Odpovědět  |   | 
Kalenský Martin  |  03. 04. 2019 23:25

Pěkný hnus, jen tak dál

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  04. 04. 2019 09:49

Ale přes všechny nářky je to největší rána pro novořidiče-učitele. Volant nejde držet po jejich, ale zase jen v za deset minut dvě hodiny.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  04. 04. 2019 15:17

Pripomina mi to Aligatora. Mobil pro duchodce. Ale to koresponduje s touto paznačkou makety vozidel.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 04. 2019 19:11

Výhodou Aligátorů jsou velká mechanická tlačítka. Přitom jsou ty mobily docela malé, lehké a celkem spolehlivé. Asi by jsi se divil, kolik mladších si je oblíbilo.
Jinak tohle je pitomost na entou, klasická tlačítka na volantu ovládám aniž bych se na ně díval, s tímhle by to tak snadno nešlo. Ale je to levné a o to jim jde.

Odpovědět  |   | 
Hans Joachim Kepke  |  06. 04. 2019 09:39

Hochu uvědomuješ si vůbec cos napsal za pitomost? Hyundai je šestou nejhodnotnější https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ... a nejprodávanější https://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/... automobilovou značkou světa, daleko před např. Ferrari, Porsche, Lamborghini atd. O takové značce Audi, natož VW, Škoda, Renault, Peugeot, Mitsubishi ani nemluvě.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  04. 04. 2019 19:31

kazdemu kto toto kupi odobrat pravo volit

Odpovědět  |   | 
Honza  |  04. 04. 2019 20:12

Sem se musel podívat, jestli článek není z 1.4.,ale vypadá to, ze není.

Odpovědět  |   | 
Igor  |  04. 04. 2019 21:54

Jak udělat hnusné auto ještě hnusnější...

Odpovědět  |   | 
´´´  |  07. 04. 2019 08:27

Nic hnusnějšího než škodovka už není, takže klídek.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 42 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 103 N/A
Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 188 N/A