Hyundai i30 dostal volant, který nemá obdoby. Působí však trochu rozpačitě

David  |  03. 04. 2019 10:08

Zlatý tlačítka,páčky apod. To jde ovládat poslepu a je klid.popř stačí mrknout a je to. Ty displeje hrozne odvádí pozornost. Sám ho mám a stačí když hledám něco v radiu..občas jsem skoro ve škarpě :)))

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 04. 2019 10:21

Volant pro starší co už hůře vidí.Ten displej je fakt tak velký?

Odpovědět  |   | 
Verny  |  03. 04. 2019 10:21

Souhlas, je to naprostý nesmysl.Tohle přeci nikdo soudný se zbytkem selského rozumu nemůže pustit dál.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 04. 2019 10:29

Ten volant je určitě sranda na 1.dubna

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  03. 04. 2019 13:08

Návrat odo 80. let

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  03. 04. 2019 13:58

V osmdesátých letech jsme měli žigulíka.. žádný display tam nebyl, natož dotekový asi jste žil na jiné planetě...

Odpovědět  |   | 
brk77  |  03. 04. 2019 18:39

To je samozřejmě pravda, ale než jsem si přečtl článek a pozorněji prohlédl fotky, tak jsem si taky myslel, že ty tlusté šíleně vypadající ramena volantu mají klasické hardwarové tlačítka a taky mě napadlo, že to vypadá jak 30, 40 let starý futuristický koncept.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 04. 2019 10:35

A kdybys něco hledal v rádiu na klasice, tak ne? Musíš koukat na displej tak jako tak.
Neříkám, že dotykové displeje jsou dokonalé řešení, ale tohle zpátečnictví je teda fakt... trošku sekta.

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 04. 2019 10:44

Myslel jsem spíš totálně úplně všechno co se dá v autě ovládat tak aby šlo přes dotýkác a menu na obrazovce. Hledat a přesně mířit na dotýkác.to rádio mi nevadí to se dá zamknout. To byl jen příklad ze i to odvádí pozornost víc než když kroutís čudlem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 04. 2019 11:54

Aha, takže najednou mluvíš úplně o něčem jiném, než původně...
Za sebe můžu říci, že je mi úplně jedno, jestli mačkám tlačítko na displeji nebo na středovém panelu pod ním, obojí vyžaduje stejně zanedbatelnou míru pozornosti. Naopak, u tradičně přetlačítkovaných středových panelů mnoha dřívějších aut to bylo o hodně složitější.

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 04. 2019 12:58

Mluvím stále o tom samym

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  03. 04. 2019 10:50

A to si vem, že taková Tesla 3 nemá ani přístrojový štít a ani head up displej, na údaje, na který je člověk zvyklý koukat před sebe, musíš otočit hlavu a koukat na ten monitor, co je uprostřed. A zase, žádná tlačítka, nic, jenom ovládání dotekem. Jediná tlačítka tam jsou na volantu, myslím, že je na každé straně neco jako joystick s možností potvrzení (klik), je to programovatelné. Toto asi má být budoucnost automobilového interiéru. Jako, zvyknout se dá asi na vše...

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  04. 04. 2019 19:33

tesla 3 ma najhorsi iterier zo vsetkych aktualne vyrabanych aut. a to ratam aj ruske a noname cinske automobilky.
ludia to kupuju vylucne koli hypeu, aby boli cool, podobne ako telefony apple

Odpovědět  |   | 
Bach  |  03. 04. 2019 10:50

Totální grc.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  03. 04. 2019 11:16

Co to tam je za monitor, to je tragédie! Už i designéři interiérů v Hyundai upadli na hlavu. xD

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  03. 04. 2019 13:04

Jitrnice jakou svět neviděl.

Odpovědět  |   | 
Saj  |  03. 04. 2019 16:32

Odpovídá to přesně stylu Hyundai...co neobšlehnou, dopadne takhle.
Takze bych se tomu ani nedivil, ze to pravda je

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 04. 2019 18:25

nejlepší řešení nabízí jak volantu a přístrojovky picasso c4technospace.

Odpovědět  |   | 
Net  |  03. 04. 2019 18:26

Dokud nebudou haptické displeje, tak nemám zájem, pamatuji si podle tvaru a umístění tlačítka, a dotykové displeje mají na stejném místě pokaždé něco jiného a ještě to je vše na dotek úplně stejné. Dotykové displeje jsou fajn pro pasažéry.

Odpovědět  |   | 
Miloš  |  03. 04. 2019 20:00

To je tak, když navrhuješ volant a máš šikmý oči, takže vidiš jenom do stran. Doporučoval bych parkovací senzory i pro to, jak bezpečně nastoupit do auta. Ať žijou displeje!

Odpovědět  |   | 
Kalenský Martin  |  03. 04. 2019 23:25

Pěkný hnus, jen tak dál

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  04. 04. 2019 09:49

Ale přes všechny nářky je to největší rána pro novořidiče-učitele. Volant nejde držet po jejich, ale zase jen v za deset minut dvě hodiny.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  04. 04. 2019 15:17

Pripomina mi to Aligatora. Mobil pro duchodce. Ale to koresponduje s touto paznačkou makety vozidel.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 04. 2019 19:11

Výhodou Aligátorů jsou velká mechanická tlačítka. Přitom jsou ty mobily docela malé, lehké a celkem spolehlivé. Asi by jsi se divil, kolik mladších si je oblíbilo.
Jinak tohle je pitomost na entou, klasická tlačítka na volantu ovládám aniž bych se na ně díval, s tímhle by to tak snadno nešlo. Ale je to levné a o to jim jde.

Odpovědět  |   | 
Hans Joachim Kepke  |  06. 04. 2019 09:39

Hochu uvědomuješ si vůbec cos napsal za pitomost? Hyundai je šestou nejhodnotnější https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ... a nejprodávanější https://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/... automobilovou značkou světa, daleko před např. Ferrari, Porsche, Lamborghini atd. O takové značce Audi, natož VW, Škoda, Renault, Peugeot, Mitsubishi ani nemluvě.

Odpovědět  |   | 
David  |  16. 05. 2019 07:44

Jako for fakt dobrý už je předběhla i Dacia co se týče prodeje takže jsou 4 před nima škodovka a vw hovada Korejsky

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  04. 04. 2019 19:31

kazdemu kto toto kupi odobrat pravo volit

Odpovědět  |   | 
Honza  |  04. 04. 2019 20:12

Sem se musel podívat, jestli článek není z 1.4.,ale vypadá to, ze není.

Odpovědět  |   | 
Igor  |  04. 04. 2019 21:54

Jak udělat hnusné auto ještě hnusnější...

Odpovědět  |   | 
´´´  |  07. 04. 2019 08:27

Nic hnusnějšího než škodovka už není, takže klídek.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 38 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A