Nemluvíme o zrovna esteticky vychytaném řešení (subjektivní pocit), nejnovější studie od korejského Hyundaie má každopádně ukazovat myšlenku použití dotykových ploch/displejů i na volantech budoucích aut. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai

Nemluvíme o zrovna esteticky vychytaném řešení (subjektivní pocit), nejnovější studie od korejského Hyundaie má každopádně ukazovat myšlenku použití dotykových ploch/displejů i na volantech budoucích aut. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study | Zdroj: Hyundai

Hyundai samozřejmě není prvním výrobcem, který podobnou vizi uvádí ve formě studie. S hromadou displejů a dotykových ploch v dnešních interiérech se přece jen musí jednat o přirozený vývoj kupředu – i když mohou někteří koncoví zákazníci nesouhlasit. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai

Hyundai samozřejmě není prvním výrobcem, který podobnou vizi uvádí ve formě studie. S hromadou displejů a dotykových ploch v dnešních interiérech se přece jen musí jednat o přirozený vývoj kupředu – i když mohou někteří koncoví zákazníci nesouhlasit. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study | Zdroj: Hyundai

Ostatně, Hyundai svůj koncept volantu s „dotykáči“ popisuje jako „budoucnost automobilových kokpitů“. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai

Ostatně, Hyundai svůj koncept volantu s „dotykáči“ popisuje jako „budoucnost automobilových kokpitů“. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study | Zdroj: Hyundai

Studie interiéru je založena na současném modelu i30, který kromě dvouramenného volantu s dvojicí displejů obdržel i novou generaci digitálního přístrojového štítu a obrazovky infotainmentu. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai

Studie interiéru je založena na současném modelu i30, který kromě dvouramenného volantu s dvojicí displejů obdržel i novou generaci digitálního přístrojového štítu a obrazovky infotainmentu. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study | Zdroj: Hyundai

Hyundai chce tímto zdůraznit, že podobné technologie nejsou v dnešní době vymezené pouze pro auta vyšších tříd. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai

Hyundai chce tímto zdůraznit, že podobné technologie nejsou v dnešní době vymezené pouze pro auta vyšších tříd. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study | Zdroj: Hyundai

Tato podoba zakomponování dotykových displejů do volantu je tedy pouhou interpretací možného řešení. V produkci tak přímo tento volant nečekejte. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai

Tato podoba zakomponování dotykových displejů do volantu je tedy pouhou interpretací možného řešení. V produkci tak přímo tento volant nečekejte. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study | Zdroj: Hyundai

Hyundai si pouze hraje s obdobnou myšlenkou a do sériové podoby chce uvést částečné prvky studie. Pochopitelně si všimnete, že plochému volantu jaksi chybí zabudovaný airbag ve středu. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai

Hyundai si pouze hraje s obdobnou myšlenkou a do sériové podoby chce uvést částečné prvky studie. Pochopitelně si všimnete, že plochému volantu jaksi chybí zabudovaný airbag ve středu. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study | Zdroj: Hyundai

Dvojice konfigurovatelných displejů pak zajišťuje haptickou odezvu, aby měl řidič pocit fyzické interakce při dotyku. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai

Dvojice konfigurovatelných displejů pak zajišťuje haptickou odezvu, aby měl řidič pocit fyzické interakce při dotyku. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study | Zdroj: Hyundai

V produkci bychom nakonec očekávali mnohem kompaktnější řešení, které nebude působit takto výrazně. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai

V produkci bychom nakonec očekávali mnohem kompaktnější řešení, které nebude působit takto výrazně. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study | Zdroj: Hyundai

Automobilka zmiňuje, že její volant má řidiči zase o něco usnadnit ovládání funkcí vozu. Někdo by však mohl namítnout, co je nesnadného na normálních tlačítkách… jednoduše téma hodné pro diskuzi. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai

Automobilka zmiňuje, že její volant má řidiči zase o něco usnadnit ovládání funkcí vozu. Někdo by však mohl namítnout, co je nesnadného na normálních tlačítkách… jednoduše téma hodné pro diskuzi. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study | Zdroj: Hyundai

Hyundai samozřejmě není prvním výrobcem, který podobnou vizi uvádí ve formě studie. S hromadou displejů a dotykových ploch v dnešních interiérech se přece jen musí jednat o přirozený vývoj kupředu – i když mohou někteří koncoví zákazníci nesouhlasit. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai
Ostatně, Hyundai svůj koncept volantu s „dotykáči“ popisuje jako „budoucnost automobilových kokpitů“. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai
Studie interiéru je založena na současném modelu i30, který kromě dvouramenného volantu s dvojicí displejů obdržel i novou generaci digitálního přístrojového štítu a obrazovky infotainmentu. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai
Hyundai chce tímto zdůraznit, že podobné technologie nejsou v dnešní době vymezené pouze pro auta vyšších tříd. | Hyundai HMI Virtual Cockpit Study Zdroj: Hyundai
10
Fotogalerie

Hyundai i30 dostal volant, který nemá obdoby. Působí však trochu rozpačitě

Dotykové obrazovky a plochy již zcela zaplňují interiéry nových aut a vytlačují fyzická tlačítka do minulosti. Hyundai chce tento trend posunout na další úroveň.

Je nutné zmínit, že se nejedná o opožděný aprílový žert, i když by se tak zprvu mohlo zdát. Nemluvíme o zrovna esteticky vychytaném řešení (subjektivní pocit), nejnovější studie od korejského Hyundaie má každopádně ukazovat myšlenku použití dotykových ploch/displejů i na volantech budoucích aut.

Hyundai samozřejmě není prvním výrobcem, který podobnou vizi uvádí ve formě studie. S hromadou displejů a dotykových ploch v dnešních interiérech se přece jen musí jednat o přirozený vývoj kupředu – i když mohou někteří koncoví zákazníci nesouhlasit. Ostatně, Hyundai svůj koncept volantu s „dotykáči“ popisuje jako „budoucnost automobilových kokpitů“.

Studie interiéru je založena na současném modelu i30, který kromě dvouramenného volantu s dvojicí displejů obdržel i novou generaci digitálního přístrojového štítu a obrazovky infotainmentu. Hyundai chce tímto zdůraznit, že podobné technologie nejsou v dnešní době vymezené pouze pro auta vyšších tříd.

Tato podoba zakomponování dotykových displejů do volantu je tedy pouhou interpretací možného řešení. V produkci tak přímo tento volant nečekejte, Hyundai si pouze hraje s obdobnou myšlenkou a do sériové podoby chce uvést částečné prvky studie. Pochopitelně si všimnete, že plochému volantu jaksi chybí zabudovaný airbag ve středu.

Dvojice konfigurovatelných displejů pak zajišťuje haptickou odezvu, aby měl řidič pocit fyzické interakce při dotyku. V produkci bychom nakonec očekávali mnohem kompaktnější řešení, které nebude působit takto výrazně. Automobilka zmiňuje, že její volant má řidiči zase o něco usnadnit ovládání funkcí vozu. Někdo by však mohl namítnout, co je nesnadného na normálních tlačítkách… jednoduše téma hodné pro diskuzi.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud