Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

76 komentářů

Roman Haub
24. září • 14:47

Mám i30 před facelitem a je to bomba !! Tato i30 po fl vypadá velice pěkně a vsadím se, že to bude zase technologicky vyspělejší, že by čas na obměnu vozu? :-)

Barkas
22. září • 12:50

Mám ho doma (od 16.9) a je to fakt pecka.. Vypadá krásně a Android auto - tak to je parádní věc. Připojíte a fakt vše bezvadně funguje. (na služební oktavce prostě němužu rozchodit waze - nechápu).
Komfortně.. Volvo V50, které jsem nahradil i30 bylo nejpohodlnější, v čem jsem zatím jezdil. Jízdní vlastnosti má i30 nejlepší a elektroniku i palubní desku, také .. Octavie má velký kufr a promakanou zadní roletu, více místa před zadním sedadlem. Vzhledově je i30 nejhezčí..
Mám 103kw GDI - jede to jak sviňa. Zmáčknu plyn a z ničeho nic 200km/h.. Byl jsem v šoku. Spotřeba po 300Km 6,6 - což je dost, počítám, že ještě klesne. Zatím spokojenost.. 5 let záruka, není co řešit.

David Volík
17. září • 18:19

Tomu říkám pořádný facelit ! Změny jdou opravdu znát. Motorizace jsou také fajn. Za mě povedená úprava :)

Trop
14. září • 14:08

jako ten motor 1.4 TGDi musíé být dobrý žihadlo v tak malým a lehkým autě, chtěl bych vidět nějaký ostrý testy někde na okruhu

Milda
12. září • 14:17

hyundai rulez, myslej to vazne, odhaduju ze do par let budou uznavanou predni automobilkou jako treba mazda atd

Rotem
13. září • 20:09

Hyundai už dnes je nesrovnatelně větší, úspěšnější a uznávanější automobilovou značkou než Mazda. Prodává více než čtyřnásobek toho, co Mazda. A jako značka má daleko větší hodnotu, cenu na světovém trhu. Hodnota značky Hyundai je šestou TOP automobilovou značkou světa. Mazda není ani v první stovce.
https://focus2move.com/world-car-group-ranking/...
https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ...

Čmelda
11. září • 7:48

1-4 TGDi v tak malým hyundai i30, to bude to žihadlo jako prase, to bude trhat asfalt ne? Z toho za chvíli udělají sporťáky :D

David Polek
9. září • 15:18

Celkem pěkná změna, motorizace jsou v pořádku, kdo chce silnější, tak má mmožnost jít do N divize! Maska jako vždy pěkná, za mě tedy povedený kousek :)

Lumix
8. září • 6:16

No, zato Octavia má super výběr motoru. Hlavně má vzadu lešenanarskou trubku. Kromě 2.0tdi ničím extra nevinika proti i30. Mám doma Octavii III a již druhou i30 2018. Cenový rozdíl diametrálni a zbytek jsou dvě normální auta.

Stan
7. září • 11:25

Ta paleta motorů stále zůstavá zajímavá jen u verze N, v běžných verzích je to slabotka...

Dan
6. září • 14:20

To auto jsem měl 3 dny na zkoušku a reálně se jedná o opravdu velmi průměrné auto, které je až groteskně vyzdvihováno marketingovým oddělením korejské značky, což je pochopitelné, méně už je pochopitelné jak někteří hlupáci na tento lep skáčí a jsou schopni až bolševicky tvrdit to samé co reklamní kampaně Hujajdé. Je prostě třeba říct, že model i30 v ničem a to naprosto v ničem nepředjíždí konkurenci, není v ničem lepší a v žádné oblasti není revoluční, jedná se o běžné vozidlo pro absolutně nenáročného motoristu. Ford, Renault, VW, Toyota, Honda a další dělá prostě stále lepší vozy a nutno podotknout, že dnes už i za stejné peníze.

Rock
7. září • 20:11

Jak to? Vždyť v reklamách říkají že je to nejlepší auto pod sluncem a lidi si to proto kupují a ty tedy říkáš že to není nejlepší. No to je hrozny teda čemu už mají ty ovce věřit? :D

TydýtTDI
6. září • 15:46

A pak ses probudil ve svým TDíčku B-]

David K.
6. září • 10:58

Povedené! Né jak ty "rádoby fl " u škodovky, tady jde alespoň vidět pořádná změna k lepšímu ! Hyundai zkrátka ví jak na to!

Kamil
6. září • 11:52

Že vy se v tom marketingu Hyundai musíte za každou cenu vymezovat proti Škodovce. Možná vám nedošlo, že tím děláte Škodovce obrovskou reklamu, protože tím vlastně veřejně přiznáváte, že jste na českém trhu jenom followeři co se nevzmohou na nic lepšího, než na okopávání kotníků leadera trhu. Je podivné, že třeba Kia, tedy značka ze stejné skupiny, má daleko sympatičtější marketing, který neotravuje tisíckrát za den se Škodovkou.

spiderwolf
6. září • 20:13

Leader na trhu fleetovych vozu v ČR, abychom to upresnili. Venku uz to tak slavne neni, ale tam uz mistni agenti s teplou vodou ze svych zaprdenych zahradek nedohlednou. ;-)

David.
6. září • 21:31

Stačí se podívat do statistik a Škoda je první v ČR i v prodeji soukromým osobám. Ale i kdyby nebyla, tak je to celkem jedno, vždy jde o prodeje jako celek. Samozřejmě, že na domácím trhu je domácí automobilka leader ve fleetu, v Německu německé automobilky, ve Francii francouzské a v Koreji korejské. Nic zvláštního. Třeba v Německu nebo v Británii je na tom Škoda zcela opačně, protože ve fleetu tam dominují domácí výrobci.

spiderwolf
6. září • 22:13

Tak necht dotycny uvadi poznamku "leader prodeju v CR", jelikoz CR jaksi neni pupek sveta. Fakt, ze ma nejaky produkt komercni uspech v nejake ohranicene zemepisne oblasti totiz automaticky neznamena, ze jde o nejlepsi produkt na trhu v danem segmentu, na Superstar, nebo Ordinaci v ruzove zahrade take kouka pulka populace, ale rozhodne nelze tvrdit, ze jde o nejkvalitnejsi produkci. Ja proti VW nic nemam, jen mi ty jejich genericky mainstream produkty nevyhovuji, ani vlastnostmi, ani cenou, ani pomerem ceny k hodnote. Konkurence je misty dotahla, v mnohem i predbehla. Fleetovy etalon - holobyt Octavii III TDI - jsem mel jako nahradni vozidlo, a na tom aute neni lautr nic zajimaveho, tvrdo-mekkej podvozek, ktery nezvladal aktivnejsi jizdu, prevodovka preskoky jak blazen, nevedel jsem, co ta, lovit za rychlosti, abych to udrzel v chodu, k tomu jeste tupe rizeni, a tohle vsechno bratru za 550K, wtf, co je na tom k obhajobe? Takovou hajtru proste vyfasujes a pak s tim jezdis, pul roku skripes zubama, a pak si proste zvyknes. Vysmivani korejci umeji analogii leckdy hodnotneji a dokonce za lepsi penize, to je proste realita. Nedavno jsem ridil Arteon, a zase zklamani, design bomba, ale v aute za mega bych necekal uvrzany predni dvere, hlucnej motor a uskakanej podvozek. Rozmlouvam ho vsem, kdo o nem realne uvazuji. Za me poutovka na efekt, auto vhodne pro svetsky, uspesnejsi obchodni orezpruty, nebo kindermanagement v korporatu, to je cely. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
David.
6. září • 23:06

No vždyť v tom příspěvku mluví o českém trhu. A jestli jsem jej pochopil, tak kritizuje český Hyundai za nesmyslný marketing, který se do zblbnutí vymezuje vůči Škodovce, to není problém Hyundai v Evropě. V Německu nebo v UK se vůči Škodě určitě nevymezuje, ale problém pouze a jenom českého trhu a českého zastoupení Hyundai.Arteon ti nemusí vyhovovat, to ti nebudu rozmlouvat, ale prostým faktem je, že v Evropě se prodává velmi dobře, takže mnoha lidem prostě vyhovuje.

Lorry
5. září • 23:12

Bohužel jsou Hujajdaje stále neskutečně ošklivá, která navíc velmi rychle stárnou... tenhle splatlanec staré Mazdy 3 a Aurisu opravdu nestojí za pozornost. V podstatě jakákoliv konkurence je lepším vozem. Vozidlo jsem zkoušel a jízdně je to naprosto průměrné auto, které nijak nevyniká nad ostatními v žáné oblast. Hezký večer

spiderwolf
6. září • 8:45

Kecy, podvozek je na uplne spicce tridy, i30 v realu funguje mnohem lepe nez prkna typu Passat, Superb, apod. Dokonce i Arteon bez adaptivniho podvozku je uskakanej az beda, prekvapilo me, jak podivne odladeny auta (a za jaky prachy) dokaze koncern dealovat, to asi se fakt fasuje jen do firemnich flotil.

Milan
6. září • 10:10

Máš tam navíc Š :-P ...Správě je to: Hjundaj = p i čka z třídy ;-) B-] :-D

car
6. září • 11:18

:-D :-D :-D Hjondaji = pi č ka z křídy :-D :-D :-D

spiderwolf
6. září • 20:08

Chapu, je to dost frustrujici zjisteni, ze i ti podradni korejci dokazou udelat lepsi podvozek v kompaktu, nez VW v aute o dve tridy vyse, ale nadelas nic, to je pokrok. :-)

mpolan
6. září • 13:10

I to může být způsob, jak se prezentuje český diskusní odpad...

Karel.
6. září • 9:07

Špička třídy, tak ten byl hodně dobrý. A srovnání s Passatem ještě lepší. Už zbývá jenom A8 nebo Mulsanne, tak jen do toho, trapnosti není nikdy dost.

Mirek
6. září • 6:13

Člověk, který používá názvy, jméno, záměrně komolené, ponižující, nemůže napsat ani objektivní hodnocení výrobku, kterého jméno komolil, navíc, když je ještě slepý a vidí v autě něco, co tam evidentně není.
Kdykoliv si chci vyzkoušet nějaké auto a případně o něm uvažuji, tak je mi jedno, kdo to vyrobil a hodnotím jen to, co se mi líbí, nebo nelíbí.

Voša
6. září • 8:38

Prostě takový náš Mirek Dušín.

Marek71
6. září • 8:54

Tak lepší Mirek Dušín než debil, což je evidentně tvůj případ. I dle ostatních příspěvků :-D

Voša
6. září • 8:59

Lepší debil než kádrovák.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
6. září • 9:06

Koukám, že jsem se trefil :-D Pokud nechceš být za debila, tak se tak nechovej. A nějaké kecy o kádrování tě z toho nedostanou...

Voša
6. září • 9:22

Pokud nechceš být kádrovák, tak máš smůlu, na nic lepšího se nehodíš.

Marek71
6. září • 9:29

Já kádrovák nejsem, zato ty debil jsi... :-D

Voša
6. září • 9:49

Každý debil pozná, že jsi.

Marek71
6. září • 9:51

Zatím se tady (a nejen v této diskusi) jako debil prezentuješ jenom ty. Pokud neumíš diskutovat normálně jako člověk, tak budeš pořád jenom debilem.

Milan
5. září • 21:53

Manželka bude nadšená až jí tenle krasavec přistane v garáži.i30 chci pro ní už delší dobu tak počkám na tohle vytuněnější.Fakt se jim daří.

Voša
5. září • 22:16

Nadšená ze smradlavého Korejce? No to má tedy vkus.

PetrStary
5. září • 22:27

A to se nám ani nepřiznal, že jeho manželka se jmenuje Karel :-O Hovnajovci jsou vážně divná sorta :-(

Petr Vaněk
6. září • 10:02

Hovnaj jsou de bil ové a ko ko ti ! Nikoliv jenom "divná sorta" :-/

Marek71
7. září • 23:49

A největší kokot a debil je ten, kdo dětinsky komolí název automobilky a nadává na jejich produkty kde jen může a to jenom proto, že jemu nevyhovují. Nebo proto, že na to nemá a jezdí starým Favoritem nebo MHD? :-D Opravdu vskutku dospělý způsob diskuse...

losv oslu
5. září • 20:38

Zajímavé že výkonově je ta 1.6 silnější než simply koncern kupuj to :-)

kari
6. září • 8:30

Protože na to mají dvoulitry 110,140 až 176 KW ;-)
Ale je mi jasný, že například konkurent Passatu Hyundai i40 s 1,7 CRDI je prostě lepší, rychlejší než například Passat BiTDI

Saman
6. září • 9:57

i40 je model ktery pomalu konci svuj cyklus a pristo rok dostane nastupce, srovnavat ho s Passatem ktery je vesmes v pulce sveho cyklu muselo dat hodne prace co :-Da jako jiz ted me je jasne ze ten Passat BiTDI mas doma aspon ve 3 exemplarich B-]

kari
6. září • 10:17

A? Podívej se na Optimu, ta má něco jiného v dieselu než 1,7? V ČR například u Superbu ani 1,6 TDI už nenajdeš.
A nemám ani auto německé značky, natož z koncernu VW ;-)

Saman
6. září • 15:21

uzasne jak se v diskuzi pod i30 resi auta vyssi tridy :D Optima ma dostat nastupce v roce 2020 ;-)mimochodem diesely v techto vozej srovnavate proc? vzdyt Hyundai/Kia prorokovali ze do 4 let v nich diesel zrusi a tak do nej jiz neinvestuji, proc investovat do motorizaci ktere chteji rusit? prijdou tam mozna tak nove dieselove mild hybridy a tim to zhasne a smitec, pak jiz jen benziny a hybridy

Luise
6. září • 10:56

Nebo mužem srovnat Stinger a Passat, nebo lépe Stinger a arteon. Vidím tu predokolku, DSG a 4 válec jako maximum, nebo zadokolku a v6 380k. Asi VW ještě nedodelal homolagaci toho 400 konovyho 6 válce v benzinu a náhonu na zadek, klasická koncepce, to je labuzo

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
6. září • 12:30

Zkus se na to podívat trošku reálně. V běžné konfekci, kam Passat i Superb patří má KIA Optimu. Stinger je dobrý počin, ale i technikou i cenově míří jinam, kde má koncern VW značku Audi. Takže pokud chceš srovnávat s něčím Stinger, tak s A5/S5/RS5 a tam už zase bude Audi dál. Za větší peníz, ale bude. Pokud by měla KIA vlastní prémiovou značku, Stinger by byl postaven pod jejími křídly.

Luise
6. září • 14:36

Souhlasit bYchs tebou mohl jen v případě, ze by Arteon nebyl cenově na úrovni Stingeru. Kdyz se podíváš na skladovky nejvyšších modelu, stojí Stinger a arteon stejně. Za stejný peníz o parník méně muziky

Q3
6. září • 14:57

No ale cena je věcí síly značky, stejné auto od VW se prostě prodá za lepší cenu než Kia, Golf je dražší než Ceed, Passat je dražší než Optima a Arteon si na trhu bez problémů uhájí cenu jako Stinger a A5 je a bude vždy dražší než Stinger. Kdyby prodával VW Arteon za nižší cenu, tak je nestačí vyrábět, už takhle se Arteon prodává tak dobře, že nelze čekat nic jiného než zdražení, prostě normální trh kde platí zákon nabídky a poptávky.

Mirek
6. září • 22:19

S tím Arteonem to opravdu myslíš vážně?
https://www.stream.cz/meziplyn/10020288-volkswa... ...

Q3
6. září • 22:54

Co máš na myslí? Není snad pravda, že se Arteon prodává dobře? Nebo není pravda, že se prodává za stejné ceny jako Stinger?

Mirek
7. září • 6:02

Je to předražený Passat a nic na tom nezmění ani jak se prodává a navíc motoricky je to pod úroveň, za ty peníze. Kupují to jen fandové VW, kvalita tam za tuto cenu není. Myslím, že se k tomu Koubek docela jasně vyjádřil.

Marek71
7. září • 23:45

Co ty si představuješ pod tím slovem "předražený"?

Mirek
8. září • 12:45

Nevím, co je na tom k nepochopení a co na tom chceš řešit. Pusť si test, čas 7:06, a až do konce si to pořádně poslechni, dozvíš se vše.

Q3
7. září • 21:52

Jak se k tomu vyjádřil Koubek nebo ty je zcela irelevantní. Pokud se auto dobře prodává tak je evidentní, že není předražené a naopak má prostor pro navýšení ceny. Pokud se auto prodává blbě, tak je auto předražené. Můžeš kolem toho tancovat jak chceš, ale tuhle základní ekonomickou pravdu nepřekroutíš.

mpolan
6. září • 13:02

Prémiovou značku má mateřský Hyundai v podobě Genesis, takže jsi (tradičně) poněkud mimo.

Donald
6. září • 11:19

Bohužel u Stingeru 380k a pohon na zadek nevidím, vidím jenom V6 380hp a povinná 4x4.

.
5. září • 21:03

Možná kdybys nebyl osel, tak bys věděl, že koncern má také dvoulitr, který si tyhle podměrečné 1.6 namaže na chleba.

Rotem
14. září • 10:54

Na chleba...?:-D:-D:-D Hyundai i30 má také dvoulitr benzín, zatím s 275k a 353Nm. Zanedlouho bude mít 300k. Takže nevím kdo si koho namaže na chleba...;-)
https://www.hyundai.cz/modely/i30-n...

Saman
6. září • 9:54

myslis ten 2 litr ktery ted neni v nabidce protoze neprosel testy?

.
6. září • 10:01

Ne, myslím ten dvoulitr, který testy prošel a opět se nabízí.
https://www.volkswagen.de/app/konfigurator/vw-de/de... ...

Saman
6. září • 15:16

jo a pak si stahni ceniky, v konfiguratorech se nic nezmenilo, neb to je prace pro ty kdo dany konfigurator kodujou, a to jsou vesmes externi firmy, a nema smysl utracet penize za takovou vec kdys se to treba do par mesicu zmeni zase do starych koleji ;-)v tuhle chvili plati jen ceniky, ktere si muzes stahnout

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
6. září • 15:45

Tak si je stáhni
https://www.volkswagen.de/content/dam/vw-ngw/vw_pkw... ...
Golf 2.0 TDI 110 kW 27450, eur
Co máš za problém?

Marek71
6. září • 9:58

Koncern nestihl zatím homologaci všech motorů, resp. kombinací motorů, převodovek, výbav. Není to i případ toho dvoulitru? Stejné zpoždění mají i jiné automobilky.

Saman
6. září • 10:03

skoro bych si az tipl, ze do konce roku v cenikach treba pro Octavku nebude

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Carda
6. září • 10:15

stačí se podívat do konfigurátoru, že už tam je, nebyl tam jenom o víkendu.
http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/5e3/68119...

Saman
6. září • 15:14

zrovna na konfugurator nekoukej, tam zustalo vse jak bylo, koukni se na ceniky platne od 1.9.2018 , ty jedine totiz plati ;-)

Saman
6. září • 10:02

no ono to mozna u toho 2 litru nebude jen nestihnutou homologaci, u nizsich modelu je problem v tom, ze ten motor nema SCR, ktery k tem drazsim modelum dodali aby ziskal homologaci

car
5. září • 18:56

Oh ne, co zas ten Hnůjdaj dělá? :-O Dyť to je ošklivé jak Jirka Paroubek po ránu :-D Já bych to nechtěl tedy vůbec. Navíc zase plané velkohubé sliby, z toho jsme už vyrostli :-P Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti kůn (ženský pohlavní orgán vulgárně) je. :-(

Petr
7. září • 19:37

Hele to byl fofrfacelift, po tak krátký době.. už se na to sami v hnůjdaji nemohli dívat a tak tam alespoň museli hodit novej nárazník :-D každopádně obludka to je pořád :-D Hezký jak se rejžouni pořád snaží udělat nějak evropsky vypadající auto a proč ne lidi mu na to sedaj jak moucha na ho*no :-D a to doslova, ovečky rády ítý 30 :-D lidi tady už maj totálně vypláchlej mozek jejich reklamama.

k
25. září • 10:54

Podivej se na fasovanou škodu, ty obludko.

Roman
5. září • 20:10

Kdybys přesedl z tvojí felicie např. do I30, tak bys nechtěl ani vylézt z toho auta, ty trubko.

Petr Vaněk
6. září • 9:59

To jak Lada Kalina :-O Huvnaj nebrat3-[

Mates35
5. září • 18:57

Hovnají nebrat!!! 3-[

Tom
5. září • 19:05

Správně chlapečku, maminka tě to naučila dobře. Hovna se vážně neberou do ručiček. Chytrej chlapeček. Ale teď si běž zase hrát se svou intelektuální třídou, ať se tu dospělí můžou bavit.

Rosťa
5. září • 18:50

Že by Hyundai zvolil japonskou cestu a každý modelový rok bude provázen mírným faceliftem?

Doporučujeme

Články odjinud