Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Korejský hatchback nižší střední třídy je nyní ve všech svých mutacích připraven na nové emisní předpisy a měření.

Hyundai i30 výjimečně dohání příbuznou Kiu Ceed - představuje se s inovovanými motory, které vyhovují novým emisním předpisům. Celá rodina i30, která zahrnuje hatchback, kombi, fastback a sportovní N, je tak již homologována.

Samostatný model řady N od Hyundaie: Půjde o sporťák, nebo ostrý sedan?

Samostatný model řady N od Hyundaie: Půjde o sporťák, nebo ostrý sedan?

Technické novinky kopírují zmíněný Ceed. Přepracovaná je dieselová šestnáctistovka, kterou nyní Korejci označují jako Smartstream. Všechny tři výkonové verze mají selektivní katalytickou redukci. V i30 se jedná o verze s výkonem 95, 114 a 134 koňských sil.

Dvě silnější verze nabídnou ke standardní manuální šestistupňové převodovce také sedmistupňovu dvouspojkovou skříň. Homologací prošla i dvojice zážehových přeplňovaných motorů 1.0 a 1.4 T-GDI, které mají vždy filtr pevných částic GPF.

Hyundai i20 po faceliftu už je k mání. Má jediný motor i výbavu

Hyundai i20 po faceliftu už je k mání. Má jediný motor i výbavu

Ku příležitosti zástavby nově schválených motorů se Hyundai rozhodl osvěžit také design a výbavu řady i30. Hatchback a kombi dostaly přední nárazník z verze Fastback. Rovněž od stylové varianty dorazily dva barevné odstíny. Hatchback a kombi lze nyní také lakovat do modré Stellar a šedé Olivine.

Uvnitř také došlo k jedné změně - za příplatek je nyní k dispozici osmipalcový displej infotainmentu s hlasovým ovládáním a integrací systému Apple CarPlay. Kompletní technické údaje a české ceny budou následovat.

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků