Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Korejský hatchback nižší střední třídy je nyní ve všech svých mutacích připraven na nové emisní předpisy a měření.

Hyundai i30 výjimečně dohání příbuznou Kiu Ceed - představuje se s inovovanými motory, které vyhovují novým emisním předpisům. Celá rodina i30, která zahrnuje hatchback, kombi, fastback a sportovní N, je tak již homologována.

Samostatný model řady N od Hyundaie: Půjde o sporťák, nebo ostrý sedan?

Samostatný model řady N od Hyundaie: Půjde o sporťák, nebo ostrý sedan?

Technické novinky kopírují zmíněný Ceed. Přepracovaná je dieselová šestnáctistovka, kterou nyní Korejci označují jako Smartstream. Všechny tři výkonové verze mají selektivní katalytickou redukci. V i30 se jedná o verze s výkonem 95, 114 a 134 koňských sil.

Dvě silnější verze nabídnou ke standardní manuální šestistupňové převodovce také sedmistupňovu dvouspojkovou skříň. Homologací prošla i dvojice zážehových přeplňovaných motorů 1.0 a 1.4 T-GDI, které mají vždy filtr pevných částic GPF.

Hyundai i20 po faceliftu už je k mání. Má jediný motor i výbavu

Hyundai i20 po faceliftu už je k mání. Má jediný motor i výbavu

Ku příležitosti zástavby nově schválených motorů se Hyundai rozhodl osvěžit také design a výbavu řady i30. Hatchback a kombi dostaly přední nárazník z verze Fastback. Rovněž od stylové varianty dorazily dva barevné odstíny. Hatchback a kombi lze nyní také lakovat do modré Stellar a šedé Olivine.

Uvnitř také došlo k jedné změně - za příplatek je nyní k dispozici osmipalcový displej infotainmentu s hlasovým ovládáním a integrací systému Apple CarPlay. Kompletní technické údaje a české ceny budou následovat.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 45 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků