Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Korejský hatchback nižší střední třídy je nyní ve všech svých mutacích připraven na nové emisní předpisy a měření.

Hyundai i30 výjimečně dohání příbuznou Kiu Ceed - představuje se s inovovanými motory, které vyhovují novým emisním předpisům. Celá rodina i30, která zahrnuje hatchback, kombi, fastback a sportovní N, je tak již homologována.

Samostatný model řady N od Hyundaie: Půjde o sporťák, nebo ostrý sedan?

Samostatný model řady N od Hyundaie: Půjde o sporťák, nebo ostrý sedan?

Technické novinky kopírují zmíněný Ceed. Přepracovaná je dieselová šestnáctistovka, kterou nyní Korejci označují jako Smartstream. Všechny tři výkonové verze mají selektivní katalytickou redukci. V i30 se jedná o verze s výkonem 95, 114 a 134 koňských sil.

Dvě silnější verze nabídnou ke standardní manuální šestistupňové převodovce také sedmistupňovu dvouspojkovou skříň. Homologací prošla i dvojice zážehových přeplňovaných motorů 1.0 a 1.4 T-GDI, které mají vždy filtr pevných částic GPF.

Hyundai i20 po faceliftu už je k mání. Má jediný motor i výbavu

Hyundai i20 po faceliftu už je k mání. Má jediný motor i výbavu

Ku příležitosti zástavby nově schválených motorů se Hyundai rozhodl osvěžit také design a výbavu řady i30. Hatchback a kombi dostaly přední nárazník z verze Fastback. Rovněž od stylové varianty dorazily dva barevné odstíny. Hatchback a kombi lze nyní také lakovat do modré Stellar a šedé Olivine.

Uvnitř také došlo k jedné změně - za příplatek je nyní k dispozici osmipalcový displej infotainmentu s hlasovým ovládáním a integrací systému Apple CarPlay. Kompletní technické údaje a české ceny budou následovat.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 4 příspěvky
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik