Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Korejský hatchback nižší střední třídy je nyní ve všech svých mutacích připraven na nové emisní předpisy a měření.

Hyundai i30 výjimečně dohání příbuznou Kiu Ceed - představuje se s inovovanými motory, které vyhovují novým emisním předpisům. Celá rodina i30, která zahrnuje hatchback, kombi, fastback a sportovní N, je tak již homologována.

Samostatný model řady N od Hyundaie: Půjde o sporťák, nebo ostrý sedan?

Samostatný model řady N od Hyundaie: Půjde o sporťák, nebo ostrý sedan?

Technické novinky kopírují zmíněný Ceed. Přepracovaná je dieselová šestnáctistovka, kterou nyní Korejci označují jako Smartstream. Všechny tři výkonové verze mají selektivní katalytickou redukci. V i30 se jedná o verze s výkonem 95, 114 a 134 koňských sil.

Dvě silnější verze nabídnou ke standardní manuální šestistupňové převodovce také sedmistupňovu dvouspojkovou skříň. Homologací prošla i dvojice zážehových přeplňovaných motorů 1.0 a 1.4 T-GDI, které mají vždy filtr pevných částic GPF.

Hyundai i20 po faceliftu už je k mání. Má jediný motor i výbavu

Hyundai i20 po faceliftu už je k mání. Má jediný motor i výbavu

Ku příležitosti zástavby nově schválených motorů se Hyundai rozhodl osvěžit také design a výbavu řady i30. Hatchback a kombi dostaly přední nárazník z verze Fastback. Rovněž od stylové varianty dorazily dva barevné odstíny. Hatchback a kombi lze nyní také lakovat do modré Stellar a šedé Olivine.

Uvnitř také došlo k jedné změně - za příplatek je nyní k dispozici osmipalcový displej infotainmentu s hlasovým ovládáním a integrací systému Apple CarPlay. Kompletní technické údaje a české ceny budou následovat.

Hyundai i30

Hyundai i30 se prezentuje jako české auto. A proč také ne, vždyť se vyrábí v Nošovicích. Hyundai i30 patří k nejprodávanějším vozům nižší střední třídy v ČR. Oblibu si získal především cenovou dostupností.

Cena, výbava, technická data •  Minitest Hyundai i30 N Project C • Hyundai i30 N Line • Minitest Hyundai i30 N Performance • Test Hyundai i30 N Fastback • Minitest Hyundai i30 kombi

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 94 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 83 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků