Adyk
26. března 2024 • 14:55

Sesterská KIA je hezčí. Nemá tu obrovskou držku, která připomíná náklaďáky ze šedesátých let.

simson33
25. března 2024 • 13:29

Super, že zůstává atmosferický motor + manuální převodovka!!!

Dřevo Levně
26. března 2024 • 9:35

Do osobního auta? Máme rok 2024.

ericn
25. března 2024 • 18:36

Bohužel s mizerným výkonem 96k místo 110k. Nějak se mi těm výkonům nechce věřit. 1,4TGDI mělo 140k (mám doma rv2020), pak FL a nový motor 1,5TGDI 160k a tě zas ho uškrtili? Divné.... Jako by chtěli aby se to auto neprodávalo...

Petr Doupal (Doupik)
26. března 2024 • 0:31

Emisní důvody. Však i30 N kvůli tomu skončila v EU úplně. Prostě ty motory nejde předělat na aktuální normy bez ztráty výkonu.

Doporučujeme

Články odjinud