V Česku vyráběný Hyundai i30 je připravený na další životní cyklus. Novinka se začne vyrábět už v dubnu.
Hyundai i30 prošel omlazením, které se týká všech karosářských variant, a to včetně sportovně střižené výbavy N Line. Změny exteriéru jsou takřka nerozpoznatelné od předchozího provedení, ale můžete si všimnout lehce pozměněné masky chladiče s ozdobným prvkem pod prostorem pro registrační značku. V nabídce je pak 12 barev laku karoserie, z čeho je sedm nových - Abyss Black, Ecotronic Gray, Meta Blue, Cypress Green a Sailing Blue.
Uvnitř najdete klavírový lak na panelu středové konzole a některé povrchy mají speciální lak, díky kterému jsou příjemnější a hladší na dotek. Černý interiér lze kombinovat se třemi variantami čalounění sedadel - látka, kůže kombinace semišové tkaniny a kůže. Sedadla mají také nové dekory. Mezi nové prvky výbavy patří digitální přístrojový panel s 4,2“ barevný displejem, tři nabíjecí vstupy USB-C vpředu a vzadu, aktualizace mapových podkladů bezdrátovým přenosem a na přání dodávaný digitální panel sdružených přístrojů s úhlopříčkou 10,25 palce.
Ve standardní výbavě najdete také autonomní nouzové brzdění, inteligentní omezovač rychlosti nebo aktivního asistenta pro vedení vozu uprostřed jízdního pruhu. V kufru najdete svítilny LED a vpředu i vzadu máte parkovací senzory. Zákazníci pak mají možnost rozšířit systém FCA o funkci autonomního nouzového brzdění při odbočování na křižovatkách, případně mít asistenta pro jízdu na dálnici.
Pod kapotou můžete mít i nadále zážehovou patnáctistovku s dvojitým nepřímým vstřikováním DPI o výkonu 96 koní, který je výhradně spojený s šestistupňovou manuální převodovkou. K mání je pak i motor 1.0 T-GDI o výkonu 100 koní s šestistupňovým manuálem i sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vrcholem je 1.5 T-GDI o výkonu 140 koní se stejnou skladbou převodovek jako 1.0 T-GDI. Výroba modernizované i30 začne v dubnu v Nošovicích.