Hyundai i30 dál drtí Škodu Scala nejnižší cenou. O výhodu ale nakonec může přijít

179 komentářů

David
5. dubna • 18:41

Hnujdaj to prodá i za cenu drzkove polévky jen at se toho krámu zbaví jinak je to neprodejny!!!

Adam
19. května • 22:14

Fajmone ty blbe, ty aby si sem nepřišel vyblejt ty svoje hovna, sedni si do toho svýho směšnýho RS vraku a vůbec se neser mezi dospělý

Pepa Morava
30. dubna • 8:34

Pánové - jsem už tak trochu vetchý stařec, své první auto jsem si koupil 3/8/1976 a zatím své poslední , 9. v pořadí jsem si koupil 22/6/2015 . Mám najeto s různými auty hodně přes mega. Vlastnil jsem různá auta. Tak si s ješitností sobě vlastní dovolím říct, že : " Tak jak někdo holky, někdo vdolky, jeden blondýny, druhý brunety. Ta hádanice jestli SCALU a nebo I30 je o ničem. Zamyslete se. Někomu se líbí kombíky, já v životě žádné kombi neměl a mít nebudu, ale to neznamená, že budu pomlouvat sousedovic auto. A image ? Chlapi, každý si dělá image tak jak chce a jak si myslí, že to potřebuje. Někdo nijak. Někdo z pohledu jiných blbě. Rozhodně inteligenci podle auta ? Na vysoké škole mě učil profesor Skála , ještě za socialismu, byl to jedinný člověk, co jsem znal za socialismu , co neměl výplatu, měl u státu otevřený účet a dostal co chtěl . Proč ? Byl 10. na světě v počtu pravděpodobnosti, byl 1. v soc. táboře co měl patent na laser. A víte v čem jezdil ? V trabantu kombi. Myslíte si, že světové kapacity to zajímalo ? Určitě ne. Takže porovnávejte reálné věci, co je lepší - výdrž motoru, jízdní vlastnosti, ceny náhradních dílů apod. To má význam. POROVNÁVAT neznamená si nadávat Pěknej den z Moravy do Slezska, Česka a Slovenska

Josef
1. května • 9:43

Vnímám to naprosto stejně, i když jsem trochu mladší a první nové auto jsem kupoval až v roce 1985. Auto by si každý měl kupovat podle svých reálných požadavků a skutečných potřeb s ohledem na peněženku a potom by si každý měl užívat radostí za volantem při jeho řízení. Je potom jedno, jestli to bude auto značky Škoda, Hyundai, Toyota nebo MB či BMW, Lexus, Audi....atd.

Ralf
29. dubna • 19:35

Scala je pěkné auto což i30 nikdy nebyl a nikdy nebude. Scala je spíše stylovkou, i30 nutnost pro ty, kteří chtějí auto, ale nemají na něj prachy.

Mirek
29. dubna • 20:00

Jestli je to, či ono pěknější je věc vkusu a každému se bude líbit něco jiného, ale ty ostatní blbosti? Neměl bys s tím otřesem mozku zajít k doktorovi?

Adam
29. dubna • 21:02

Jo ty jses ten co ridi tu smesnou i30 ... pro blbce je kazdy blbec vid. Smir se s tim, ze i30 je proste cheaper a jezdit s nim je urcity socialni status. Ten uplne nejspodnejsi.

Adamovič Adamov
29. dubna • 22:26

Adame, doporučuji Ti AAA bmw, tepláky adidas s obzvláště velkými pruhy a iphone ze zastavárny. Sociální status řeší bezvýznamní lidé. Znám architekta, stavebního projektanta a majitele velké firmy, kteří mají hyundai. Jsou to lidé, kteří řeší co nejlepší výsledky své práce. Ať přijedou, kam přijedou, každý v oboru ví, kdo jsou. Trapno myšlenkami ohledně soc.statusu se nezabývají.

Ralf
29. dubna • 22:35

Jo architekt, stavební projektant a majitel velké firmy .... to jsou argumenty, které mě mají asi přesvědčit, :-)))) jak propaganda z KLDR. Hyundai je značka, která má na evropském trhu image levného výrobce levných a nijak zajímavých vozů, které si pořídí povětšinou ti, kteří auta nezajímají a nemají k ni žádný vztah. Kvalita je slušná, ale image je na nule. A Ted k zase o nějakých projektantech a architektech prosím .... :-)))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Arthur55
11. října • 1:30

Jestli si myslíte že se Scalou budete na vyšším sociálním statusu než s i30 tak jste asi uplně mimo,obě auta jsou v nižší střední třídě, mají být praktická a levná na provoz, tvrdit takové nesmysly je asi to stejné jako když řeknu že má manželka je hezčí než ta vaše, přeji hezký den a věřím, že příště se zdržíte podobných blábolů o sociálních statusech při výběru aut v této kategorii.

Shimi
30. dubna • 10:18

Ralf: Nic ve zlém, ale tady taháš za kratší konec. Z tvého projevu je jasné, že jsi ještě mentálně nedozrál. Zkus si přečíst příspěvek níže od "Pepa Morava", zamyslet se, poté se postavit před zrcadlo a dát si pár facek. Snad tě to probere a přestaneš tu už konečně suplovat PR oddělení VW. Vím, pro mlaďocha tvého ražení a v životní etapě, ve které se právě nacházíš, to nebude lehké, ale neboj vlka nic, to dáš.

Ralf
30. dubna • 14:48

Jo PR oddělení VW ... aha. :-))))

Shimi
30. dubna • 15:20

Ralf: Ano, stačí si to po sobě přečíst. Strašné reklamní žvásty. Kdyby to celé bylo z tvé strany založeno alespoň na relevantních datech, tak by se o tom dalo diskutovat. Ale když napíšeš, že auto s torzkou (Scala) je lépe jezdící než auto s multilinkem (i30), tak se nesmíš divit, že jsi za totální pako. A to raději vynechám tu část o "modernější", protože to už je z tvé strany střelba ne do vlastní nohy, ale rovnou do hlavy. Takže se mladej koukej vzpamatovat a přestaň tu dělat, aniž by sis to uvědomoval, medvědí službu jistému koncernu.

Martin L.
4. května • 15:11

Shimi, možná jste široko daleko jediný, kdo netuší, že dobře odladěná torzka může snadno jezdit lépe než multilink.
Obojí má své výhody a nevýhody, nicméně říci, že multilink je automaticky lepší může říci jen člověk bez znalostí.

Mirek
29. dubna • 23:00

Mám kamaráda z mládí, který je spolumajitelem firmy, která staví sklady na ovoce a zeleninu a světe div se, jezdí v Hyundai Santa Fe. A když se podívám, co píšeš za pitomosti, tak druhý dobrý známý je ing. architekt, nyní již důchodce, a jezdí v i30. Vidím, že také ujíždíš na pochybném poměřování lidí podle toho, jaké značkové oblečení, mobily, auta.... mají. Musím tě politovat, ne každý má zájem poměřovat si pindíky a hodnotit podle toho druhé, ty "selebrito".

Ralf
30. dubna • 14:48

Pozdrav pána s ovocem a zeleninou ... i jeho Santa Fe, které je velmi dobré auto, ale opět v ničem nepřekonávající konkurenci. Ale někomu stačí málo. Hezký den :-)

Mirek
30. dubna • 18:57

A kdo tady řeší nějaké "překonávání"? Ty jsi obyčejné jelito vyhnané na představě o ublížení si na společenském postavení prostřednictvím auta a jiných "značkových" věcí. "Někomu" stačí koupit si co potřebuje a nepotřebuje si honit triko před takovými, jako jsi ty. Běž sledovat Superstar a jiné pitomosti, kup si vše "čím víc pruhů, tím víc Adidas" a nepleť se mezi dospělé.

Adamovič Adamov
29. dubna • 22:53

Nic jsi nepochopil. Lidé, kteří něco znamenají, se nestarají o image. Není náhoda, že na značku vozu hledí hlavně lidé, kteří ten status nemají a nebudou mít ani s mercedesem. Je vidět, že ty si autem též něco vynahrazuješ a jsi na zteč s každým, kdo jen vzdáleně nabourá tvou idilku, že s autem jsi někdo. U vozu je důležité, aby byl čistý, vyluxovaný, nepoškrábaný.

Ralf
30. dubna • 14:47

Víš to jsou hezká slova ve stylu spíše tvých zbožných přání ... image je to co tvoří vnímání konkrétních značek, které na něm usilovně pracují ... Hyundai je značka s image levného výrobce dostupných a nijak zajímavých vozů, které určitě nejsou nekvalitní, ale na druhou stranu v ničem nepřekonávají konkurenci jako ji spíše žalostně napodobují ve všech segmentech což se tak nějak ví. To není urážka, ale fakt. Scala je lepší, lépe jezdící, lépe vypadající a modernější vůz ve všech směrech ... nezlob se, ale to není dojmologie, ale fakt. Smiř se s tím. :-)

Pepa Morava
1. května • 16:34

jen si dovolím dotaz - které auto nenapodobuje ? Tedy z masivně prodávaných aut ? Jen podotknu, že Hyundai jsem nikdy nevlastnil, a měl jsem možnost párkrát vyjet na cesty ve Volvu 3,5 l benzin v plné palbě.

Mirek
29. dubna • 21:46

Vidím, že nervičky ti pracují na plné obrátky. Neměl bys upalovat do postele, už máš dávno po večerníčku.

Josef brofský
29. dubna • 19:49

Scala je hnusná i na Škodivku, a to je už co říct ...

Vojtěch
29. dubna • 18:03

Věc je taková.. že huinday je hnusný vysavač který může konkurovat móžná fabii.. zas nějaký "huindayák" splácal tuhle sračku

AlešG
29. dubna • 18:26

Vojto, Huinday i30 nemůže konkurovat Fabii, ale max Felicii. Opravte si to prosím ;-)

Favorit
29. dubna • 17:12

Chcala má tři hrnky, ale můžeme srovnávat...:-D

Marex
29. dubna • 16:40

Já bych ceny Škodovek ještě více vyšrouboval. Naivové aspoň budou mít ještě větší pocit výjimečnosti vozu a že si kupují už prémiovku a o to větší důvod nadále, až hystericky kopat do Hyundai / Kia, protože si koupili, akorát předraženej kočár :-D

JBour
29. dubna • 12:10

Taky nezapomeňte napsat, že na Hyundai už nikdo slevu nedá a kupuje se za ceny co jsou na papíře, až na vyjímky, ale Scala z konfigurátoru za 430 se dá objednat za 360. Ale kdo se řídí jen ceníkem staženým ze stránek výrobce, podlehne nižší ceně a získá tím dražší a hůř vybavený auto a to se vyplatí :-D

JBour
29. dubna • 12:09

Taky nezapomeňte napsat, že na Hyundai už nikdo slevu nedá a kupuje se za ceny co jsou na papíře, až na vyjímky, ale Scala z konfigurátoru za 430 se dá objednat za 360. Ale kdo se řídí jen ceníkem staženým ze stránek výrobce, podlehne nižší ceně a získá tím dražší a hůř vybavený auto a to se vyplatí :-D

Senior f Kundaji
29. dubna • 16:18

SvatýVočy! Jžtě tag uprodejce zmlouvad ažebrad jako ňáká socka! Toje dobrý ledatag pro ňákí koncernoví píčusi!

Hustodrak
29. dubna • 8:14

Obě ty auta jsou hrozně škaredá. Za ty peníze raději rok starého golfa.

Fuj
29. dubna • 9:09

Za 350 rok starý golf 1.5? Ani omylem. Leda zamaskovaná bouračka.

Pavel
29. dubna • 7:42

Zrovna na té první fotce, šikmo zepředu, teda ta nová i30 vypadá hnusně, předek jak Focus, navíc maska s vodorovným žebrovánim to ještě zhorší. Zadek z tohodle pohledu vypadá taky divně. V dosavadní i30 jsem jen seděl, za volantem a pro mě dost málo místa. Ve Scale jsem neseděl, jen v OIII.

Arthur55
11. října • 1:36

To jo kup si škodovku a mlč hlavně že se ti líbí víc :D ty další věci už sou nepodstaný

Emil Nádeníček
29. dubna • 7:04

Tak když porovnáme podvozky je jasné co so člověk má vybrat. Scala je hlučná a utlučená na nerovnostech. Je hodně zvláštní jak ty podvozky koncernu jsou v tomto nic moc. To nebude jen laděním...

Senior f Kundaji
29. dubna • 16:15

TagCelá ta jejyh pladforma MQEB je pjekná mrtka! žebřyňág hadrr!

Platyn75
29. dubna • 1:41

Ten Hyundai má aspoň motor koukám.😊

Senior f Kundaji
29. dubna • 16:13

No jyzťe! Ané ňákou třýválcovou mrtku!

Josef
29. dubna • 1:08

3-[ Chodte uz s tema Hovnajcema do riti ! 3-[

xy
29. dubna • 11:49

hele, nepouzivej nick Josefa, je sice poznat podle obsahu tvojeho inteligentního sdeleni ze nejsi Josef, ale i tak. Muzes pouzivat tvoje slovo Hovnajc, ktery se na tebe hodi.

Josef
29. dubna • 14:19

Ja se nemenuju xy jako ty :-P Mas neco proti nam Pepikum? No proto ;-) Pro tebe ty dylino : HOVNAJC HOVNAJC HOVNAS

Josef
29. dubna • 21:41

Pepíkům děláš akorát ostudu...

Mirek
29. dubna • 15:48

Odkud tě pustili?

Karel
28. dubna • 21:29

Hyundai je konkurent tak maximalně pro Dacii. Kdo to jednou měl, už nikdy nekoupí

Arthur55
11. října • 1:37

Skoda je konkurent pro Dacii také, tak o cem se tu bavíme :D

Fuj
28. dubna • 21:31

Ty jsi to měl?

Nornik
28. dubna • 22:18

Ten to bude mít až za 5 let olitane z bazaru

epidem
28. dubna • 19:48

Ani jedno auto neresim, at si kazdy vybere co jeho jest.
Me ale pobavila ta vybava i30 kdy clovek dostane zbytecne a "futuristicke" asistenty, ale v zadu svihadla a manualni klima k tomu.

Mirek
28. dubna • 20:48

Ty jsi zase pobavil mě. Nejspíš jsi nedočetl ani tak krátký článek do konce, jinak by ses dozvěděl, že výbava Scaly s cenou asi o 70 000 Kč výše má tuto výbavu "...manuální klimatizaci, výškově nastavitelná přední sedadla, infotainment Swing s 6,5palcovým displejem a Apple konektivitou, elektrické ovládání předních oken...". tedy vzadu švihadla a manuální klimatizaci, výbavu, která tě pobavila u levné i30.
Ty budeš asi také z těch, co si myslí, že Hyundai musí dát do auta za 320 000 Kč minimálně 2.0 diesel, kožené čalounění, laserové světla... jinak to za ty peníze nestojí. "Vždyť konkurence to přece má taky.":-D

epidem
28. dubna • 22:03

Za to ty jsi asi neprecetl ani mou prvni vetu, kde rikam ze "podobna auta neresim" :D. Mozna proto, me to tak pobavilo, protoze jsem netusil, ze se to tak jeste dela.
Diesel patri do lokomotiv ne do takovych malych hnusnych krabicek, jako ty dve tady...

Emil Nádeníček
29. dubna • 10:58

Jasně bazarowej kowboji. :-D

Fuj
28. dubna • 20:29

Ty zbytečmé a "futuristicke" asistenty budou nebo možná již jsou povinné. Tak proto.

petr r. (petrumr)
28. dubna • 20:05

Vezmi třeba, že v tom bude jezdit jen řidič a někdy jeden spolujezdec. Postav se na křižovatku a počítej auta kolik vezou lidí. Znám jednoho, co má bmw, vzadu televizi s barem a řídí a jezdí vždy sám.

koncernový antipíčus
28. dubna • 19:36

Tak Scala je sice trošičku lowcost, ale tak je to nutné brát především v rámci Koncernu! Ve srovnání s konkurencí je pořád napřed a ve srovnání s Kundajem i30 z přidružené výroby nošovického JZD je Scala napřed o světelné roky, to musí vidět i slepý. Kundaj i30 to jsou prakticky devadesátky.

Arthur55
11. října • 1:38

Ublizenej picus

slovacik
28. dubna • 21:27

No tak si najdi diskusiu k Scale na fore a docitas sa tam aka je nekvalitna. Sam vlastnim Scalu a bola to chyba ju kupit. Ano co sa tyka priestoru je ok. Co sa tyka kvality spracovania hrozne az neskutocne. Co sa tyka ich vychvalovaneho spojenia tak si precitaj kolko ludi ma problemy a Skoda ho nedokaze riesit. Proste najdi si forum a vytriezvejes s kvality Skodovky.

slovacik
29. dubna • 6:53

Este pridam forum, pre tych co si myslia, ze Scala je kvalita. Ono ked ti nevadia na novom aute malickosti ako:posuvanie operadla, nekvalitne spasovane zadne svetla, orosovanie svetiel, nefungujuci care connect , vrganie vnutry tak je Scala ok auto :)
https://forum.skodahome.cz/forum/510-škoda-scala/...

Škoda simply never
29. dubna • 14:23

No jo, ale zkus si pročíst Hyundai forum k nové i30 a zjistíš, že vrže taky. A já myslel, že mám jenom já vadný kus. Vrže to v místě, kde přechází měkčená část palubky na tvrdou. Tak aspoň co se týče kvality, tak Hyundai dohnal souseda z Boleslavi :-)

Color
28. dubna • 20:18

"Kundaj" nejsou žádné devadesátky, ale normálně vysypaný vrak!

petr r. (petrumr)
28. dubna • 19:41

V čem je napřed, že vývoj a výroba se už ví, že se nezaplatí?

Allamarein
28. dubna • 19:37

Ty jsi vůl.

Josef
28. dubna • 17:25

Před pár dny mne zaujal článek s provoktivním nadpisem: "I Škoda Octavia téměř za milion může mít nejlevnější podvozek. A funguje výborně!"
Napsal jsem, že očekávám článek s nadpisem:
"I Škoda Octavia téměř za milion může mít nejlevnější tříválcový motor. A funguje výborně!"A dnes vidím nadpis: "Hyundai i30 dál drtí Škodu Scala nejnižší cenou. O výhodu ale nakonec může přijít".
:-)):-)):-))Tato kategorie aut mne nezajímá, proto jsem jen letmo nahlédl do bouřlivé diskuse. Podle mne stačí 2 strany pohledu.
První - jednoduše si obě auta projet, pořádně vyzkoušet rozhodnout, které je lepší a to si případně koupit. (Každému vyhovuje něco jiného, má různé priority a různé obecné požadavky a vnímání, vkus,...atd.) V tomto pohledu mohou být výsledky rozhodnutí různé a správné - někomu bude vhovovat Hyundai i30 a někomu jinému Škoda Scala.
Druhý - podívat se na obě auta z technického hlediska, podívat se z jakých komponent jsou poskládaná, jaký mají motor, jaké nápravy, odpružení a vyzkoušet jak to funguje v praxi a potom zhodnotit a rozhodnout. V tomto pohledu vidím jasného vítěze - Hyundai. (Navíc v případě i30 lze připlatit a zvolit alternativu Combi, což v případě Scaly nelze.) Stačí si též přečíst hodnocení 3 válcového motoru v testu t-cross s koncernovou 1,5 TSI, aby člověk získal nápovědu, jak to s tím 3-válcem je jaké jsou rozdíly se 4-válcem. https://www.auto.cz/volkswagen-t-cross-r-line... ...
--------------------------------------
Já jsem po zkušenosti s "hybridní" kompromisní skládačkou "levné" nabídky rozšířené "modelové řady" v podobě Rapidu a související "obchodní politikou" značky Škoda hodně opatrný. Zkrátka - považuji za dobrý výrobek Škody akorát Octavii a Superba s motory 2.0 (benzin nebo nafta). Ještě slušně jezdí (má nabídku motorů) a vypadá Karoq a jinak nic. Motory jsou z mého hlediska důležité a ty dvoulitry jsou to nejlepší (a osvědčené i v jiných modelech značek koncernu VW), co lze u Škody koupit. Jenže takové "škodovky" jsou cenově tak drahé, že se soukromník už dívá jinde, protože nekupuje za cenu určenou fleetovým zákazníkům. Jak jsem se už vícekrát zmínil, pokud bych nakupoval u koncernu, volil bych Golfa nebo Passata a ne Octavii nebo Superba. A už vůbec ne něco 3-válcového splácaného jako Scala. To už raději tu i30 Hyundai.
Ale vidím bohatou nabídku olítaných fleetových škodovek, které "škodovkáři" kupují jako sázku na jistotu, protože jsou levné (ve srovnání s ceníkem nových vozů) a zaručeně spolehlivé, protože jsou zajeté a jsou levné náhradní díly a levný servis a opraví jim to na každém rohu,...atd. ...;-) (a mají jen 3 válce, a proto při výměně svíček nemusí kupovat a plati 4 a to se vyplatí...)

LeonST
29. dubna • 19:56

Rozhodně po zkušenosti jakou jsem udělal s trojkovým Leonem ST bych volil ze segmentu C právě toto auto. FR nebo Xcellence proti Scale o třídu lepší vůz a to v každém ohledu. Technicky je to prakticky Golf 7, ale podstatně atraktivnější a v současných výprodejích cenově velmi dobře dostupný.

Josef
29. dubna • 21:37

Pro LeonST - Se Seatem nemám zkušenosti. Jak jsem se už vicekrát zmiňoval, mám letité zkušenosti se služebními Octaviemi a něco jsem najezdil i se služebním Suberbem. Nějakou dobu jsem měl v práci přiděleného Passata, ten mi vyhovoval nejvíc. A potom něco jsem se povozil s Golfem. Protože mne zajímají detaily ve zpracování - v kvalitě, prohlížel jsem si detaily a rozdíly jsem poznal a nejlépe propracované byly VW ve srovnání se Škodou. Předpokládám že Leon bude též zajímavý a jízdně zábavnější než Octavia a smozřejmě nesrovnatelný se Scalou, detaily ve zpracování Seatu jsem ale nezkoumal. Vzhledově není špatný, má celkem šmrnc. Ale jak jsem se též zmínil, jako soukromé auto mám doma víceválcového sportovního sedana jiné kategorie (i cenové...) a jsem moc spokojen a do nižší kategorie nepůjdu a do nejnižší už vůbec (před 15 lety jsem měl krátce jako druhé auto v rodině Fabii HTP a to mi stačilo....). Plánuji koupit ještě jednou pořádné auto na důchod a budu ho mít až do konce života... A těch pár let do důchodu budu krmě toho sedana ještě dál jezdit se služebním produktem koncernu. Doufám, že kvůli krizi nedostanu přidělené něco horšího než Octavie, Golf nebo ten Leon. O Passatu nebo Superbu vůbec neuvažuji - toho dostávají v práci ředitelé... Ale doma (a o dovolených) se povozím ve vlastním lepším "lepším" autě užívám si to...
Pokud se vrátím k tématu a ke srovnání Scala versus i30, tak si myslím, že máme shodný názor, že z těch dvou je lepší ten Hyundai. Ale Golf nebo Leon je zase lepší jak ten Hyundai i30. (dal jsem ti plus k tvému příspěvku, někdo jiný ti dal ale minus...:-))

Tak to není
29. dubna • 21:54

Josefe, Lexus IS250 je úžasný kočár, ale není to sportovní sedan. Sportovní sedan je M3, RS4 a jim podobné.

Josef
29. dubna • 22:18

;-) Jak jsi to poznal, že mám Lexuse? Jsi si tím jist?:-)
S tou definicí sedanu je to složitější a nejsou úplně jednoznačné diferenciace v označování.
Dobré a rozšířené často používané rozdělení je ve wikipedii ¨:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Sedan_... (automobil)
Z toho rozdělení já vycházím. Nemám supersportovní sedan ale jenom sportovní...
(Ale moc nescházelo a měl jsem ho - poctivou M3... akorát byla bohužel na mne moc drahá - nepodařilo se mi přesvědčit manželku :-( ...)
Později jsem ale uznal, že jsem měl rozum potlačen vášní.... bylo to bohužel opravdu moc peněz...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
29. dubna • 22:19

pardon, správný odkaz je: https://cs.wikipedia.org/wiki/Sedan_... (automobil)

Josef
29. dubna • 22:23

https://cs.wikipedia.org/wiki/Sedan_... (automobil)
Teď do třetice to už snad půjde.

Josef
29. dubna • 22:26

bohužel nejde to:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Sedan_... (automobil)
hypertextový odkaz oddělí:_(automobil) a proto se místo sedan auto najde Sedan město.
Kdo bude mít zájem, tak si to najde sám.

Tak to není
29. dubna • 22:57

Taky to chce klidné spaní. Kdyby jsi se finančně přepnul, tak pak budeš, jak na trní, aby ti to někdo nenabořil, neukradl. Návštěva servisu by byla taky slušná dojárna. Královský vůz a královské provozní náklady.

Josef
1. května • 9:35

Je to tak. Koupě auta není všechno, člověk musí počítat s dalšími náklady (pojištění, servis,...). Z tohoto hlediska tím, že jsem ušetřil zhruba milion při nákupu vozidla a když jsem peníze převedl do virtuální pokladničky, tak s tou "úsporou", můžu jezdit minimálně 10 let zadarmo. Tu M3 je možné naplno využít stejně jenom na uzvřených okruzích. Do běžného provozu mi ten můj "slabý" sportovní sedan naprosto postačuje.
--------------
Pokkud se ještě vrátím k Scale a i30, o kterých se "diskutuje", nejsou to "pořádná auta", ale bežná konfekce na každodenní používání k přemisťování z místa A do místa B. Je na každém, co si vybere. Na "pořádná auta" (výkon, jízdní vlastnosti, kvalita zpracování detailů,...) se musí pořádně připlatit a musí se počítat s cenou na milion korun.
Diskuse třeba o motorech diskutované Scaly a i30 a jejich srovnání by bylo rozumější, než tlachy některých zdejších debilů (hyundai kundai,...). Asi každý ví, že ten 4 válec atmo Hyudai nebude v i30 žádným "trhačem asfaltu", ale je výhodou bude životnost, zejména při častých studených startech a jízdách n krátké vzdálenosti. Dynamičtější bude ten turbo 3 válec, ale žádná sláva to není a jeho životnost bude záležet na způsobu užívání a servisu. Je na každém, jaké má priority a co mu bude vyhovovat. To je vše, dále nemám zájem o autech kategorie Scala a i30 diskutovat.

CervezaMatador
29. dubna • 10:48

+1

šofér
28. dubna • 16:21

Překvapilo mě, jak se Scala oproti jiným škodovkám blbě prodává. Ale zase... bode na silnici vyjímečná. Já ji měl půjčenou jako náhradní vozidlo s tím silnějším 1,0. Nikdo mi nebude tvrdit, že je to neporovnatelné s běžnou atmosférou, člověk musel furt jednou rukou kvedlat fofrklackem, aby to jelo. Bo jak spadly otáčky, už to nejelo, když byly otáčky moc, zase to nejelo, jen řvalo... s takovým motorem ať jsou do prdele!

Petr Vaněk
28. dubna • 16:48

Co, že se na vás blbě nadává? No jistě, takové vyjadřování. Navíc ani ve svém věku neumíte řídit :-D Příště puding a lístek na tramvaj ;-)

Má pravdu
28. dubna • 17:05

Aby jsi se neposral. Má pravdu. Potvrzuji, že R3 1.0T je laciná jebka, se kterou nelze jezdit. Nejdřív netáhne, pak to jede, jak splašený kůň, aby to zase z ničeho nic chcíplo. Motor je naprosto nepředvídatelný, úzký rozsah použitelných otáček, proto to neustále řazení, kterým si bohužel stejně nepomůžeš. V této cenové kategorii je atmo 1.5 zázrak a myslím si, že bude dost poptávaný. Dále moc fandím Mazdě, ale ta je už dražší.

Kapr
29. dubna • 8:16

A v čem konkrétně je problém? Podtáčení nesvědčí žádnému motoru a jestli si neumíte motor držet v optimálních otáčkách, tak jste buď nováček, nebo řidič na hov no. A optimální otáčky neznamená 2k-4k.

Má pravdu
29. dubna • 12:50

Těžko vysvětlit. Vyzkoušej a uvidíš, že se laciná přeplňovaná malá sračka drží v optimálních otáčkách těžko. Doba motorům nepřeje. Výkon se zvyšuje, ale projev levných motorů je strašný.

šofér
29. dubna • 12:40

Kapře neplácej, tomu motoru chybí pružnost, jestliže ten motúrek musí stále držet v rozmezí 1500 otáček, tak je to o tom, furt řadit. A nedejbože s tím předjíždět, protože sotva se rozjedeš, tak musíš přeřadit, protože motor už netáhne, jen řve a každé přeřazení je časová ztráta. Prostě úplně na hovno! A kdo neví, o co jde, ať si někdy vychutná rozjezd a zrychlování atmosféry, třeba i na motorce.

k.ik
28. dubna • 16:06

scala bujuje s tím, že se pod stejným názvem v Itálii vyrábí toaletní papír, proto se asi renault zbavil toho jména

simson33
28. dubna • 15:16

Z mého pohledu je největším plus pro Hyundai použití klasického atmosférického čtyřválce s nepřímým vstřikováním MPi. Tato koncepce motoru nevyžaduje použití filtru pevných částic GPF a díky nepřímému vstřiku motor nebude trpět na tvorbu karbonových úsad. Z hlediska spolehlivosti výborné řešení, jsem zvědavý jak se tenhle motor bude reálně chovat. Myslím, že taková jednotka koncernu VW v Evropě chybí, resp. chybí některým jeho zákazníkům.

Skrew77
28. dubna • 17:15

Ten motor se bude chovat podobne jako starsi 1.4 CVVT, ktera se montovala uz do prvni generace i30 a Ceedu (a i do nekterych starsich modelu). Necekal bych tam zadny dramaticky rozdil.

Kapr
29. dubna • 8:11

Nesouhlasím. 1,4 cvvt jsem měl v i20 a nic tak líného jsem ještě nezažil. Zlaté tsi

Driver
14. června • 20:31

Tak to je blbost. 1.4 D-CVVT 73kW mám v i30 druhé generace a žádný lenoch to v žádném případě není.
0-100km/h za 9,6 s, měřeno s co největší přesností na okruhu v Mostě. Oproti ofiko hodnotám od Hyundaie o 3,3 s rychlejší.
Je evidentní, že neumíš jezdit s atmo motorem, který aby měl dostatečný výkon potřebuje točit optimálně 3,5-5,5 tis ot./min. Takže příště je potřeba použít řadící páku a ne dusit motor z nízkých otáček.;-)

simson33
28. dubna • 18:45

Doufám, že 1.5 Dual Port bude lepší, protože díky stále se zpřísňujícím emisním předpisům už byla dosavadní 1.4 CVVT ve verzi Euro 6 dost udušená. Zvětšení objemu, nové vstřikování atd. snad zase tu atmosféru přiblíží starým dobrým časům!

k22
28. dubna • 18:31

Má plošší křivku krouťáku a DPI.

Freddka
28. dubna • 14:25

Ja nevim ale ty motory nejsou srovnatelny.Nerikam ze jeden je lepsi nez druhy, kazdy ma sve prednosti.Ale vykonove je Scala s 1.0 tsi o dost napred.

mpolan
28. dubna • 15:25

Měl jsem párkrát možnost si zkusit tu 1,0 TSI ve Fabii (máme je nově v práci) a opravdu to ve svém autě nechci. Když už jede, tak fajn. Ale třeba typická jízda ve městě je za trest, na křižovatkách je ten motor zoufale líný, i 1,2 Clio se chová líp.

simson33
28. dubna • 19:52

Protože má motor objem jen 999 cm a při rozjezdu ještě v nízkých otáčkách pořádně neběží turbo. Proto jsou malé tříválce ve městě, kde jsou rozjezdy z místa časté, uživatelsky nepřívětivé

Driver
28. dubna • 21:24

:-D Jo a proto se tam začíná dávat k turbu navíc hybridní elektro motor, viz třeba Fiat 500 r2020 to je panečku nápad století. (A používat to budou skoro všichni, viz CO2)
Dosud tam byl čtyřválec bez turba, teď tříválec turbo hybrid...
Kdo tohle koupí, je naprostý šílenec. Navíc ta hybridní baterka je tak malá, že ten elektrický boost při rozjezdu vydrží poměrně krátkou dobu a navíc z důvodu životnosti auto nerekuperuje, dokud se nezahřeje, takže cca prvních 15km rekuperovat NELZE. :-O

Skrew77
28. dubna • 15:10

Cely clanek je o autech za "cenu od". Takze se tady bavime o zakladnim motoru, ktery auto rozjede, ale zazraky se od toho cekat nedaji.

mpolan
28. dubna • 15:22

Já ti nevím, ale 81 kW a zrychlení kolem 12 sekund zase není taková bída, aby se o motoru mluvilo jako že "auto rozjede". To se dalo říkat třeba o Peugeotu 308 s atmosférickou dvanáctistovkou 60 kW, to byla fakt slabota. Připadá mi, že lidi rozežraností fakt už ztrácí soudnost.

Epidem
28. dubna • 18:39

To neni rozezranosti ani ztratou soudnosti. Ale tim ze cesti setrilci byli vychovani a zvykli na auta s motory, ktere by se vykonem hodily tak do motorky...

Skrew77
28. dubna • 17:12

Tech 81 kW je maximalni vykon ve vysokych otackach, bezne na nej nedosahnete. Mam doma 1.4 CVVT. Delalo se to puvodne jako 80kW, pak s tim ruzne carovali a prodavali to tusim jako 66, 73 a 77 kW. Ale rozdil byl jen v maximalnich otackach, pri bezne jizde do cca 4000 jsou ty motory stejne a pak uz to strasne rve :) Vice nez 4500 jsem to za 8 let tocil mozna jednou abych na dalnici otestoval co to da. Kdyz v tom clovek jezdi sam a bez klimy, tak je to v pohode. Kdyz jedete v lete jednou za cas na vylet se znamyma a do kufru hodite nejake tasky, tak to do kopce tlacite ocima a na klimu se neodvazite podivat. Ale jako zakladni motor dobry.

Allamarein
28. dubna • 18:41

Kdybys nekecal a nepřeháněl...

k22
28. dubna • 18:30

Maximální výkon "běžně" nepotřebuješ a když ano, tak podřadíš a motor vytočíš. Pro mě je dobrým zvykem mít čtyřválec, pro "bežnou" jízdu bohatě stačí )když má odpovídají výkon).
Vše ostatní je o pocitech a zvyku..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skrew77
29. dubna • 9:40

Ano, ja vim jak funguje razeni :D Kdyz potrebuju vykon, podradim a klidne to vytocim na 4500 otacek. Vim, ze ten motor ma promenne casovani ventilu a umi i vyssi otacky. Ale realne uz tam roste jen hluk, kroutici moment klesa. Tohle opravdu neni zavodni motor.

Milan
28. dubna • 17:04

Dnes je žiaľ taká doba. Všetko, čo nemá z 0-100 aspoň pod 10 s je považované za línou lemru. A čo nedá z 0-100 aspoň pod 6 s, si nezaslúži pomenovanie šporťák :/

Milan
28. dubna • 14:32

Tie motory su porovnatelne, pretoze su to zakladne motory. U Hyundaia este klasicka atmosfera, u Skody uz fukany trojvalec.

Skrew77
28. dubna • 13:58

Mohu se zeptat ve kterem priplatkovem paketu je sesty prevodovy stupen k tomu skodovackemu trivalci? :D

ould
1. května • 0:07

za zeptání nic nedáš;-)
u benzínu 1,0 TSI 85kW si můžeš vybrat 6-stup. manuál nebo 7-stup. automat

Skrew77
28. dubna • 13:59

Zapomnel jsem pro vysvetleni uvest, ze mate chybku ve srovnavaci tabulce.

petr r. (petrumr)
28. dubna • 15:10

u škodovek se počítá i zpátečka, byla horlivá diskuze o tym asi před rokem.

OnlyTruth
28. dubna • 11:07

i30 = oktavia .. sacla je triedou i20 .. to, že je natiahnutá nerobí z toho vyššiu triedu...

Joe Doe
28. dubna • 16:53

i30 a Scala maju zhodny razvor a ostatnymi rozmermi su si podobne ako vajce vajcu.

petr r. (petrumr)
28. dubna • 15:08

šak to redaktor tiše napsal, že i30 je velikostí golf/octávka, ale cenově vlezla k předražené scale. On nemůže být sprostý a nadávat na cenu octávky a tak se zrodilo tohle srovnání.

iPace
28. dubna • 11:51

Octavia a Scala obe patri do segmentu C neboli Compact cars (Nižší střední třída) , vesmes si Skodovka natahnutim zajistila prave to aby byla zase vnimana na pomezi trid, takze ac je auto mensi, tak se radi do vyzsiho segmentu s casto vyzsi cenovkou

R
28. dubna • 14:16

Možná si to myslí PR oddělení škody ale jinak je Scala typicky představitel B trochu natažený jako jezevčík. Hodně mi připomíná Superba II
B-]B-]B-]

iPace
28. dubna • 18:01

co si mysli Skodavka je celkem jedno, do C segmentu Scalu radi vsechny organizace ktere se nejak dotykaji automotive ;-) Skoda zarazeni ovlivni jen rozmery auta, jine moznosti nema

R
28. dubna • 19:37

a že svět už není normální jste nepochytil? :-P

Shimi
28. dubna • 11:26

OnlyTruth: Ač nejsem zastánce Škody, tak tady se ji musím zastat. Scala rozhodně není B-segment, to ani omylem.

mpolan
28. dubna • 13:32

Scala je do extrému natáhlý B segment. Svým způsobem něco jako bylo Clio kombi III. generace. Prodloužený rozvor, délka, ale uvnitř pořád jen malé auto. Scala je třeba šířkou kufru dokonce menší, než to Clio!

Driver
28. dubna • 21:10

:-D Seděl jsi někdy v Cliu vzadu? Se tam nevejde normální 190cm chlap a za něj kojenec, protože nemá kam dát nohy!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Autosedačka zabírá celý zadní prostor a dítě tam už nevleze, nebo vleze když se přilepíš na volant, ale pak tě kope do zad a řve že se máš posunout a není kam)
Scala je skoro MINI Superb, auto s takovým podélným prostorem, abys pohledal ;-)

mpolan
29. dubna • 12:16

Clio III kombi má prodloužený rozvor, takže je tam místa dost i na tebou popsaný případ. Scala je jen o trošku delší, ale rozhodně nic na vyskakování. To jde říci až u Octavie, ty Superblbe.

28. dubna • 22:19

Souhlasím, byl jsem si vyzkoušet clio a byl jsem velmi zklamaný. I v předu jsem se cítil ztísněně a dokonce i partnerka, která má jen 160 cm se cítila v cliu hrozně. V současném yarisu máme více místa bež v cliu. Dnes jsme šli vyzkoušet scalu a místa je v ní vážně hodně a člověk se v ní cíti komfortně. Vysoká cena to auto ale degraduje :-(

OnlyTruth
28. dubna • 11:38

Ani ja , nemam preferenciu ani v jednej zo znaciek ale Scala je na zaklade platformy A0 co ma Fabia, len je natiahnuta - a kvoli takymto titulkom vela ludi poblaznia, lebo nemaju prehlad

ártůdýtů
28. dubna • 13:01

Scala je stejná platforma jako rozměrově a rozvorově menší Polo a Ibiza. Má však stejnou techniku jako tyto vozy, např. brzdový systém. Třeba Golf je paradoxně kratší než Scala, ale je to auto, které je stavěné na úplně jinou techniku - motor až dvoulitr 300 koní, podvozek snese daleko větší zátež. Scala je jen malé auto vyhnané do extrému v rozměrech, technika dospělejšího auta by v ní nefungovala. Je to stejné jak když chtěli kdysi do Fábie nacpat silnější motor - muselo se hodně věcí předělávat, aby se to auto třeba i nekroutilo! Shrnutí - třeba Golf nebo Octavia jsou pro mě plnohodnotné vozy segmentu C (a ta oktávka není vůbec tak velká, jak si všichni myslí, stačí se podívat na rozvory konkurentů), Scala je technikou segment B natáhly velikostně na segment C. Nijak ale nesnižuji Scalu jako celek, pokud bych měl kupovat auto kolem 370 tisíc po slevách od dealera, tak Scala bude jeden z favoritů. V cenách kolem půl milionu ve vyšší výbavě mi to auto ale smysl nedává.

Xixao
29. dubna • 7:24

O jakem motoru ve fabio mluvis a kterych hodne veci se muselo predelavat, aby se to nekroutilo?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
29. dubna • 8:58

O žádných, jediný problém byl s hmotností motorů, jako třeba 2.0 MPI.

simson33
28. dubna • 15:06

Polo i Golf, stejně jako Scala mají platformu MQB, takže do motorového prostoru se dvoulitrové motory bez problému vejdou. Vždyť Polo už teď má 2.0 TSI, dokonce s DSG. Až skončí ve Scale na podzim motor 1.6 TDI, tak bude taky nahrazen 2.0 TDI. To, že Golf má výkonnější motory než Scala, rozhodně není kvůli technickým omezením, ale aby se ta auta tržně nepřekrývala! Tož tak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ártůdýtů
28. dubna • 15:27

Tak Scala je MQB A0, což je dost podstatný rozdíl od MQB A1, na kterém je Golf.

simson33
28. dubna • 15:57

Nejpodstatnější rozdíl je hlavně marketingový, alespoň mně to tak přijde. Protože když dojde na lámání chleba, tak veškerou techniku lze dát i do MQB A0 - viz Audi S1, které na této platformě jezdí ve verzi quattro s dvoulitrem...

Allamarein
28. dubna • 18:39

Audi S1 je ale zatím jen odvozená z minulé generace jedničky, a ta byla na PQ25, nikoli na MQB A0. Tam bylo Quattro možné, v A0 není.

simson33
28. dubna • 19:01

S1 quattro na MQB A0 se ještě neprodává, ale bude...
https://www.auto.cz/audi-s1-bude-dorazi-prist... ...

Allamarein
28. dubna • 19:36

No, zatím to jsou jen velmi vzdálené spekulace. A pokud opravdu takové auto přijde, cena bude ne nesmyslná (to je už za normální A1), ale úplně hovadská, protože to bude pomalu ruční výroba.
A nebo udělají "falešné Quattro" s elektromotorem vzadu. :-D

petr r. (petrumr)
28. dubna • 15:13

má scala stejný brzdy jak golf?

simson33
28. dubna • 15:18

To těžko, protože v základu jsou vzadu bubny. Ale to, jaké brzdy se namontují, nijak nesouvisí s typem podvozku. Polo s 2.0 TSI bude mít zcela jistě lepší brzdy než Golf s 1.0 TSI, byť má "jen" platformu MQB A0.

petr r. (petrumr)
28. dubna • 17:15

jistě, ale s výkonem a výbavou ano.

Driver
28. dubna • 21:04

Bubny vzadu má i MEB "což je téměř MQB elektro" třeba ID3, rozměry uvnitř kabiny jako Passat, a z venku jako Golf, a vzadu....... bubny............ za cenu okolo mega ;-)
:-D
Scala nebo i30 oboje dobrá auta, i30 je trošku lepší s komfortem, a Scala zase lepší volba na velké porce km ale jinak bych to neprožíval.
Zásadně bych se zaměřil na nějaký slušnější motor a důstojnou výbavu a pak už jsou ceny tak vysoko, že je otázka, zda takové auto chtít.

Fuj
28. dubna • 11:59

To máš jedno. Například, 5gt bylo na platformě 7er, nástupce 6gt je na platformě 5er. Tohle všechno jsou takové marketingové fintičky. Pro mě je Scala je obecnou stavbou lowcostový základ nižší střední třídy s tím, že si můžeš připlatit za dobrý motor, převodovku, výbavu. S podvozkem a chováním vozu však nikdo nepohne. Když si Scalu objednají firmy, dostanou slevu, proč ne. Co zaplatíš, to dostaneš. Kdybych musel volit mezi těmito vozy, jdu do Hyundai. S R3 1.0t neumím jezdit, motory za trest.

Ondráš
28. dubna • 17:54

Hovnají? To je dobrej vtip haha :-D :-D :-D redakce ví, že se tu akorát lidé vybouří, tak honí počet příspěvků. Ale že během 2 dnů 2 reklamní články na výprodej evidentně nechtěné i30 a stejně nad ní lidé mávli rukou, tak to nic. Dámské vložky z Nošovic, no to zrovna.:-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
28. dubna • 19:11

ondro, pochopíš to, že tenhle server není jen o flotile pro firmy, ale jsou tady lidé co si kupují auta za vlastní a jsou u majitelé. Ty někdy máš krámy, že se zajímáš o vložky?....Lidé se nevybouří, ale dostanou červa do hlavy, proč kupují škody, když v čr je více výrobců, kteří jsou levnější, prostě nemají německé ceny. V televizi běží reklama na výprodej skladovek-škodovek které se nedaří prodat.......

Fuj
28. dubna • 18:35

Nechtěné?! Je jich v ulicím mnohem více než Meganů, Focusů, C4, 308. A když se podíváš na tržní % podíl v eu za posledních 20let, tak rostou.

Assasin
28. dubna • 13:05

Podpis.

Shimi
28. dubna • 11:53

OnlyTruth: Škoda sice umí s podvozky čarovat, ale i tak se stačí podívat na holá technická data:
Scala
Rozvor - 2636 mm (Octávia 2. gen. - 2578 mm!, 3. gen. 2686 mm)
Délka - 4362 mm
Kufr - 467 litrůi20
Rozvor - 2570 mm
Délka - 4035 mm
Kufr - 326 litrůAno, rozchodem se ta auta přibližují, ale tento parametr sám o sobě nedělá třídu.

OnlyTruth
28. dubna • 16:04

takze v tom pripade je Octavia stredna trieda? Superb vyssia stredna? a scala nizsia stredna?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
28. dubna • 16:16

OnlyTruth: Ne, Octavia je C-segment (nižší střední) a Superb D-segment (střední). To ale nic nemění na tom, že Scala není B-segment. Nechceš mi snad tvrdit, že je Fabia a Scala jedno a to samé, že ne? Už jenom vizuálním pohledem ti musí být jasné, že jsou to dvě rozdílné třídy.

OnlyTruth
29. dubna • 9:41

ja viem - len stym som checl povedat , ze skoda sa snazi oklamat pohladom , aby auta vyzerali ako vyssie triedy co niesu

Shimi
29. dubna • 12:21

OnlyTruth: Ne, Škoda se nesnaží nikoho oklamat, protože 99% reálných kupců vůbec netuší, že nějaké třídy existují.

Allamarein
28. dubna • 17:05

Fabia doplácí vůči Scale na starou platformu. Tak to ber z pohledu Polo a Scala, obojí je na A0. Najednou Scala tak nevynikne.

Shimi
28. dubna • 17:25

Allamarein: Hele, na rovinu, mně je v konečném důsledku naprosto u p*dele do jaké virtuální třídy to které auto patří, tohle stejně v reálu při koupi řeší tak max. promile společnosti a to ještě přeháním. Chodím sem 20 let (ano, to ještě někteří zdejší "diskutéři" nebyli ani na světě) a tohle konkrétní téma se nikam neposunulo. Někteří se holt musí smířit s tím, že Škoda určitým způsobem trefila hřebíček na hlavičku. Někdo se tam zamyslel a zjistil, že pohodlí pro 3 cestující vzadu reálně nenabídne ani auto z vyšší střední třídy, takže tento parametr pustili k vodě a zaměřili se na podélný prostor pro 2 + 2, což je nejčastější osazení auta. Tím pádem se z posměšného "jezevčíka" nestalo negativum, ale naprostá trefa do černého.

cosworth
1. května • 8:00

spis mam dojem ze schade miri na ty co jsou trefeny na hlavicku

OnlyTruth
29. dubna • 9:46

a čo tak keď sa natiahne malá lacná platforma a da sa na nu hebedo ? Horsie jazdne vlastnosti a nizsia bezpecnost .... oplati sa to? ano pre VW ano .. pre ludi? tí ktorý sa snažia ukázať, že majú niečo viac ako majú - áno .. pre ludi co zaujima technika? nie...

Shimi
29. dubna • 12:17

OnlyTruth: Samozřejmě, všechno má své hranice, nemůžeš natahovat do nekonečna. Ale to, že ostatní nenatahují, přece není chyba Škody. Ber to z pohledu typického kupce Škody, to rozhodně nění někdo, kdo by se nějak extra zajímal o techniku. A co myslíš, že nakonec u těchto kupců rozhodne? Když se posadí do technicky zaměřeného auta, ale když si sedne sám za sebe, tak má nohy do praku a nebo když se posadí do technicky nezaměřeného auta, ale když si sedne sám za sebe, tak mu před koleny zbyde ještě 15 cm místa? Ano, za b) je správně. A to je přesně to, co lidé ve Škodě pochopili a co nepochopila určitá část zdejších virtuálních internetových bychařů. A že to neprojede zatáčku o 10 km/h rychleji? Proboha, to reálně nikoho z nich nezajímá.

OnlyTruth
30. dubna • 22:22

nastastie to este ostatny nerobia... jasne je to tak vacsina kupcov sa ajtak nevyzna a vybere si nieco co je "vacsie" ... samozrejme ludi ako ja pre koho nie je auto len presuvadlo z bodu A do bodu B je potreba viac ci si niekto za mna sadne v malom aute alebo nie.. premna budu vzdy jazdne vlastnosti na prvom rade

R
28. dubna • 19:35

to Shimi: také u chodím mozna i tech 20 let, ale to co jste napsal je fakt k smíchu nebo k pláči B-]

pacho
28. dubna • 19:27

nemáš pravdu bežne vo európe (nie čr/sr), je obsadenie. 1+1, poprípade 2 +2 detí, a tým pádom tak ospevovaný "jazvečík" dáva zmysel len u nás. Pozri sa myslíš si, iné automobilky by nedokázali natiahnúť B segment?. zže len škoda je taká šikovná a ostatný sú sprostí?? Ale v európe natiahnutý jazvečík nedáva zmysle. Konkrétne Peugeot spravil z 207 natiahnutím 301. úspech má akorát na východ od naších hraníc, a pritom priestorovo je na tom lepšie ako skala.

Allamarein
28. dubna • 18:31

No, jak je vidět na prodejích, tak zrovna tenhle jezevčík moc nezaujal.

Lord Owl
29. dubna • 22:07

Kdo by taky kupoval jezevčíka za cenu vlkodava...

pacho
28. dubna • 12:16

jasná vec, kufor robí triedu, čiže skala je asi segment D ??!!!. pozri sa šírku auta si pre istotu neuviedol, neviem koľko je, ani hľadať ju nebudem, ale určite šírka u skály nie je závratna aby išla do segmentui C. Proste natiahnutá platforma B segmentu , nič viac nič menej., s nevypočítatalnými jazdnými vlastnostami.

Fidó
28. dubna • 11:50

Lžeš, Fabia je na zcela jiné platformě než Scala.

Assasin
28. dubna • 13:03

Nelže. Má pravdu on i ty. Platforma MQB A0 je platforma na základě platformy A. Každopádně měl napsat, že primárně je A určeno pro městské vozy. To, že ji natáhnou a naperou na to auto o 20 čísel větší, je věc jiná. Základ je stejný. Tedy nejlevnější základna, jakou lze použít.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
28. dubna • 13:57

Fabia ale platformu A0 nemá.Bude jí mít až nová stejně jako polo,ibiza.

Lukasz
28. dubna • 16:43

Myslim ze formu ani platformu nikdo moc resit nechce. Bud auto chci nebo nechci. Za sebe rozhodne rikam SCALU !!! :-)

K. Kolmáš
28. dubna • 19:30

Chtělo by to Bmw 5er s šestiválcem B-] ale když ne, tak klidně Scalu, nemám problém :-)

Michal
28. dubna • 18:24

Zezadu scala vypadá divně-"kulatá" pokuđ nemá to zadní příplatkové okno.

Driver
1. května • 15:21

Scala vypadá divně ze všech stran. Je to zkrátka designový paskvil. Ostatně jako skoro všechny modely škodovky. Jediný model, na který se dá trošku dívat, je poslední Superb. Jinak děs běs, hlavně Kodiaq, Karoq, Fabia, Citigo, o dřívějších modelech ani namluvě.

David
12. dubna • 19:56

Tak se podívej na nového Hnusona od Kriváckého Háčka to je hnus příšera fuj

Škodahnus
14. dubna • 20:53

Aaaaaa přiteplenej Davídek se se zase přišel vyzvracet 😁😁 Tak honem do postele pusu mamince a spát

David
17. dubna • 22:12

Zvracim jedině nad Hnujdajem který uráží Škodu a Hnujdajari se ještě zastávají 🤮🤮🤮

Polarka 27
18. dubna • 10:48

ale ale neodpověděl jsi mi, kolikáté máš nové auto a kolik km jsi najel s kolika nehodama
pokud neodpovíš jsi jen ubožák co závidí těm co auta , nová, mají

Polarka 27
12. dubna • 21:52

chlapče kdákáš kraviny, kolik jsi vlastnil aut a jaké ? Kolik máš najeto ? ( nějaké ojetiny nepočítám ). Já mám nyní 10. auto - v pořadí , můj roční nájezd je celkem slušný a projel jsme lecos.
Tak mluv

Michal
28. dubna • 12:12

Fido on se spletl.Až bude nová fabia tak dostane novější podvozek.V té tabulce je asi špatně napsané zrychlení 0-100 u scaly a nebo výkonnější i30 jezdí tak špatně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skrew77
28. dubna • 13:56

Zrychleni tam bude asi spravne. Hyundai ma sice vyssi maximalni vykon, protoze ma objem 1.5 oproti skodovackemu 1.0, ale podivej se na kroutak. CVVT od Hyundaie je porad klasicka bezproblemova atmosfera, ale Skoda nabizi jako zaklad trivalec s turbem. Diky tomu turbu muze mit lepsi zrychleni.

k22
28. dubna • 15:39

Ale houby s voctem, 110 koní je víc než 95, krouťák nehraje roli. Když v Háčku podřadíš tak máš na kolech větší výkon. Rozhodující pro zrychlení je vždy hmotnost/ výkon, ostatní je věc zpřevodování...

Skrew77
28. dubna • 18:06

Ridil jsi nekdy atmosfericky motor? Tenhle ma sice 81 kW, ale v kolika otackach? Mam CVVT doma, tak ho za tech 8 let celkem znam. A verim tomu, ze maly turbomotor muze byt na 100 km/h rychleji.

k22
28. dubna • 18:27

Možná bude na 100ce rychleji, možná ne, ale 1 kilometr s pevným startem vyhraje 110 koní proti 95 při jinak stejné hmotnosti..bez ohledu na krouťák.

ártůdýtů
29. dubna • 10:37

Asi by to chtělo s těmito teoriemi najít si jiný koníček než auta...

Fidó
28. dubna • 12:24

Platforma nijak neurčuje do jaké třídy patří auto na ní postavené. X7 nebo X8 (až bude) jsou na stejné platformě jako 3er (CLAR), dtto třeba A4 i A8 v longu nebo Q7 jsou na stejné platformě, Golf i Viloran (skoro 5,4 metru dlouhá kráva s rozvorem přes 3 metry) jsou na stejné platformě. Od toho mají výrobci universální platformy aby na nich mohli stavět auta nejrůznějších tříd.

Tomket
28. dubna • 11:15

Naprosto přesně tak!

Freddka
28. dubna • 14:23

Bez si do toho sednout. Je to mozna i vetsi a praktictejsi auto nez i30

Michal
28. dubna • 15:25

Já si aspoň do scaly sedl jak dopředu i za sebe dozadu a to je prostorem jak O3 jen s menším kufrem.

Jarda
28. dubna • 19:48

No jo, ale je to JEN škodovka, nicotná to značka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
David
12. dubna • 19:53

Rozhodně lepší než Hnujdaj,nebo Kundaj🤣

Polarka 27
12. dubna • 21:53

davídku a už tě tatíček pustil za volantíček toho šlapadla ?

David
17. dubna • 22:08

🖕🖕🖕

Allamarein
28. dubna • 17:03

Dobrý vtip!

Jiri Kiri
28. dubna • 15:49

Hjůndaj se drtí? Ztrouchnivělá rez s oloupaným interiérem? Že za Thaliu bez kufru = i30 nemůžou požadovat moc chápu. Ale nerozumím tomu, kdo by to chtěl? :-O Dyť to jak by jste vysávali na balkóně a vysavač vám spadl dolů. Brrr. :-(

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
AlešG
29. dubna • 18:17

Kdo si koupí Hiundaye na dosmrti kun.da je. Děkuji. :-D :-D :-D

David
5. dubna • 19:34

Máte to špatně kdo si koupi Hnujdaje 🤣

Wolfsteen
29. dubna • 19:13

A ty jsi toho Hyundaie ani kupovat nemusíš.

Doporučujeme

Články odjinud