Hyundai i30 3dv. vs. Kia Pro_Cee′d: který je hezčí?

Pařížský autosalon je protknut škálou vynikajících premiér včetně automobilů ze sfér, jež většině z nás zůstanou nejspíš navždy zapovězeny. Ale jsou zde také stroje, jež nadělají dostatek parády a mnoho nestojí. Z jediné stáje zde startují třídveřový Hyundai i30 3dv. a Kia Pro_Cee'd.

Kapitálem těsně propojené automobilové koncerny Hyundai Motor Group a Kia Motors, mezi nimiž však hraje první housle Hyundai, představily na letošním autosalonu v Paříži třídveřové verze svých aktuálních modelů Hyundai i30 a Kia Cee'd nabízených v evropském segmentu nižší střední třídy. Na svých stáncích obě značky vystavily celou řadu zajímavých novinek (včetně MPV Kia Carens), ale nás zaujala možnost srovnání právě těchto „kupé“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přímé srovnání novinek z Paříže: v horní řadě Kia Pro_Cee'd, dole třídveřový Hyundai i30
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
A ještě jednou: zde je Kia...

Úpravy najdeme také na předních náraznících, ale za skutečná kupé tyto stroje opravdu považovat nelze. Nové modely Hyundai i30 3dv. a Kia Pro_Cee'd samozřejmě stojí na identické podlahové plošině a připraveny jsou pro ně také stejné zážehové a vznětové pohonné jednotky s objemy 1,4 a 1,6 l.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
... a tady Hyundai
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků