Hyundai i30 3dv. vs. Kia Pro_Cee′d: který je hezčí?

Pařížský autosalon je protknut škálou vynikajících premiér včetně automobilů ze sfér, jež většině z nás zůstanou nejspíš navždy zapovězeny. Ale jsou zde také stroje, jež nadělají dostatek parády a mnoho nestojí. Z jediné stáje zde startují třídveřový Hyundai i30 3dv. a Kia Pro_Cee'd.

Kapitálem těsně propojené automobilové koncerny Hyundai Motor Group a Kia Motors, mezi nimiž však hraje první housle Hyundai, představily na letošním autosalonu v Paříži třídveřové verze svých aktuálních modelů Hyundai i30 a Kia Cee'd nabízených v evropském segmentu nižší střední třídy. Na svých stáncích obě značky vystavily celou řadu zajímavých novinek (včetně MPV Kia Carens), ale nás zaujala možnost srovnání právě těchto „kupé“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přímé srovnání novinek z Paříže: v horní řadě Kia Pro_Cee'd, dole třídveřový Hyundai i30
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
A ještě jednou: zde je Kia...

Úpravy najdeme také na předních náraznících, ale za skutečná kupé tyto stroje opravdu považovat nelze. Nové modely Hyundai i30 3dv. a Kia Pro_Cee'd samozřejmě stojí na identické podlahové plošině a připraveny jsou pro ně také stejné zážehové a vznětové pohonné jednotky s objemy 1,4 a 1,6 l.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
... a tady Hyundai
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků