Hyundai i30 3dv. vs. Kia Pro_Cee′d: který je hezčí?

Pařížský autosalon je protknut škálou vynikajících premiér včetně automobilů ze sfér, jež většině z nás zůstanou nejspíš navždy zapovězeny. Ale jsou zde také stroje, jež nadělají dostatek parády a mnoho nestojí. Z jediné stáje zde startují třídveřový Hyundai i30 3dv. a Kia Pro_Cee'd.

Kapitálem těsně propojené automobilové koncerny Hyundai Motor Group a Kia Motors, mezi nimiž však hraje první housle Hyundai, představily na letošním autosalonu v Paříži třídveřové verze svých aktuálních modelů Hyundai i30 a Kia Cee'd nabízených v evropském segmentu nižší střední třídy. Na svých stáncích obě značky vystavily celou řadu zajímavých novinek (včetně MPV Kia Carens), ale nás zaujala možnost srovnání právě těchto „kupé“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přímé srovnání novinek z Paříže: v horní řadě Kia Pro_Cee'd, dole třídveřový Hyundai i30
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
A ještě jednou: zde je Kia...

Úpravy najdeme také na předních náraznících, ale za skutečná kupé tyto stroje opravdu považovat nelze. Nové modely Hyundai i30 3dv. a Kia Pro_Cee'd samozřejmě stojí na identické podlahové plošině a připraveny jsou pro ně také stejné zážehové a vznětové pohonné jednotky s objemy 1,4 a 1,6 l.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
... a tady Hyundai
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků