Hyundai

| Hyundai

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Většina značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Většina značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

Další modely značky pak získávají několik zvýhodnění. Menší hatchback i20 koupíte v základní výbavě  Start  s motorem 1.2i o výkonu 55 kW (75 koní) za  229.990 Kč . Dražší výbava  Classic  za příplatek deset tisíc korun nabídne příplatkové položky za  55.000 Kč  zdarma. Nástavba Smart pak dokonce za  60.000 Kč .

Další modely značky pak získávají několik zvýhodnění. Menší hatchback i20 koupíte v základní výbavě Start s motorem 1.2i o výkonu 55 kW (75 koní) za 229.990 Kč. Dražší výbava Classic za příplatek deset tisíc korun nabídne příplatkové položky za 55.000 Kč zdarma. Nástavba Smart pak dokonce za 60.000 Kč.

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

Nyní se českému zastoupení značky podařilo skloubit atraktivní základní cenu a běžný, tedy „neakční“ ceník, do jednoho celku.

Nyní se českému zastoupení značky podařilo skloubit atraktivní základní cenu a běžný, tedy „neakční“ ceník, do jednoho celku.

V dubnu však nastal zlom. Vůz se vrátil na trh s nižší cenou než kdy dříve (od 339.990 Kč), byť se jednalo o akční verzi Made in Czech Classic a ceny ve standardním ceníku byly jinde (1.4 CVVT/73 kW Entry od 394.990 Kč).

V dubnu však nastal zlom. Vůz se vrátil na trh s nižší cenou než kdy dříve (od 339.990 Kč), byť se jednalo o akční verzi Made in Czech Classic a ceny ve standardním ceníku byly jinde (1.4 CVVT/73 kW Entry od 394.990 Kč).

Budoucnost hatchbacku Hyundai i30 na našem trhu byla v minulých měsících nejistá. Vypadnul z nabídky a české zastoupení více tlačilo Fastback a kombi.

Budoucnost hatchbacku Hyundai i30 na našem trhu byla v minulých měsících nejistá. Vypadnul z nabídky a české zastoupení více tlačilo Fastback a kombi.

Hatchback Hyundai i30 koupíte nově pod tři sta tisíc korun. Za cenu  299.990 Kč  vám české zastoupení nadělí vstupní výbavu Start s klimatizací, asistentem pro vedení v pruhu, předkolizním brzděním a automatickými dálkovými světly. Jen pro porovnání, Škoda Scala v základní výbavě nyní stojí  369.900 Kč . Má ale samozřejmě pár prvků výbavy navíc.

Hatchback Hyundai i30 koupíte nově pod tři sta tisíc korun. Za cenu 299.990 Kč vám české zastoupení nadělí vstupní výbavu Start s klimatizací, asistentem pro vedení v pruhu, předkolizním brzděním a automatickými dálkovými světly. Jen pro porovnání, Škoda Scala v základní výbavě nyní stojí 369.900 Kč. Má ale samozřejmě pár prvků výbavy navíc.

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Většina značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.
 Hyundai
 Hyundai
 Hyundai
22
Fotogalerie

Hyundai i30 HB je zpátky v Česku. A s ním přichází i levná verze Classic

Hyundai i30 v provedení hatchback chyběl na českém trhu několik měsíců. Nyní se vrací zpátky a přiváží nabídku, kterou bude těžké odmítnout.

Paleta verzí modelu i30 automobilky Hyundai je v Česku zase kompletní. Možná si vzpomínáte, že jsme v minulosti informovali o stažení hatchbacku z prodeje i navzdory tomu, že na trzích přilehlých zemí byl normálně k mání. Oficiální důvod se nám ani do dnešního dne zjistit nepodařilo, teď už by ale stejně nehrál žádnou roli. Hatchback se totiž na „domácí“ trh po několika měsících vrací a nabízí velice přitažlivé ceny.

Běžná nabídka zřejmě nikoho až tak nepřekvapí. Atmosférická jedna-čtyřka zůstává a ve výbavě Entry je dostupná od 394.990 Kč. Tentýž agregát v linii Trikolor stojí o 40.000 Kč více a pro linii Style není dostupný. Nejlevnější verze s turbomotorem T-GDI (88 kW) přijde na 454.990 Kč, protože je dostupný od prostřední linie Trikolor, a nejvýkonnější verze nabídky, jedna-čtyřka T-GDI (103 kW), přijde na 524.990 Kč (pouze v linii Style). Nechybí ani turbodiesel CRDi 136 (100 kW), za ten však dáte 564.990 Kč (Style).

Hyundai i30 hatchback: České ceny platné k 1. dubnu 2019
Motor Výkon (kW/k) Převodovka Cena Entry [Kč] Cena Trikolor [Kč] Cena Style [Kč]
CVVT 100 73/100 6M 394.990 434.990 -
T-GDI 120 88/120 6M - 454.990 494.990
T-GDI 140 103/140 6M - - 524.990
CRDi 136 100/136 6M - - 564.990

Spekulovalo se o tom, že byl hatchback i30 pro český trh drahý a zákazníci raději šli do kombi či Fastbacku. V souvislosti s tím někteří předpovídali cenově dostupné verze a světe div se, ono se tak stalo. Stačí si otevřít akční ceník a hledat verzi Made in Czech Classic s motorem CVVT 100 (73 kW) a manuálem za 339.990 Kč. Se stejným motorem je také vybavenější verze Made in Czech za 359.900 Kč. Jen je nutné říci, že uvedené ceny platí při platbě v hotovosti.

Verze Made in Czech Classic má ocelová 15palcová kola, sadu na opravu pneumatik, tónovaná skla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, kůží potažený multifunkční volant a hlavici řadicí páky, elektricky ovládaná přední okna a vnější zrcátka (s vyhříváním), manuální klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti, automatické přepínání dálkových a potkávacích světel, rádio se čtyřmi reproduktory, handsfree či bluetooth.

Připlatit si můžete za dojezdovou rezervu (1790 Kč), povinnou výbavu (1199 Kč), velurové koberečky (1290 Kč), metalízu (16.900 Kč) a za necelých sedmnáct stovek za vás dealer vyřídí přihlášení do evidence motorových vozidel. Více toho není. Zkrátka ber, nebo nech být.

Sluší se dodat, že linie Made in Czech je dostupná také pro Fastback a kombi, avšak s několika rozdíly. Pod kapotou vždy pracuje turbomotor a uvedené ceny se nevztahují k platbě v hotovosti, ale s využitím značkového financování. Oproti verzi Classic má třeba litá kola, denní svícení, zadní parkovací senzory či elektricky ovládanou bederní opěrku řidiče.

Za 8000 kč můžete mít zadní parkovací kameru a barevný 8palcový displej. Za 30 až 40 tisíc korun (v závislosti na motoru a karoserii) je možné přikoupit paket Style, který vůz napěchuje luxusní výbavou (navigace, vyhřívaný volant apod.)

Budeme-li se bavit o Fastbacku Made in Czech, ten s motorem T-GDI 120 (88 kW) stojí 369.990 Kč. O 20 koní silnější verze je o 50.000 Kč dražší, na druhou stranu za ni ale dáte stejně jako za nafťák CRDi 115 (85 kW). Kombi začíná lehce pod čtyřmi sty tisíci, silnější turbobenzin stojí 434.900 Kč a turbodiesel CRDI 115 stojí ještě o 5000 Kč více.

Ke kombi se váže zajímavý příplatkový prvek. Za 6990 Kč totiž máte XXL zavazadlový prostor, která má o 11 cm větší využitelnou výšku kufru a je kompatibilní s dojezdovou rezervou.

Hyundai i30: České ceny akčních verzí platné k 1. dubnu 2019
Verze Motor Převodovka HB FB kombi
Made in Czech Classic CVVT 100 6M 339.990 - -
Made in Czech CVVT 100 6M 359.990 - -
Made in Czech T-GDI 120 6M - 369.990 399.990
Made in Czech T-GDI 140 6M - 419.990 434.990
Made in Czech CRDi 136 6M - 419.990 439.990
Ceny HB při platbě v hotovosti, ceny FB a kombi při značkovém financování

Hyundai i30

Hyundai i30 se prezentuje jako české auto. A proč také ne, vždyť se vyrábí v Nošovicích. Hyundai i30 patří k nejprodávanějším vozům nižší střední třídy v ČR. Oblibu si získal především cenovou dostupností.

Cena, výbava, technická data •  Minitest Hyundai i30 N Project C • Hyundai i30 N Line • Minitest Hyundai i30 N Performance • Test Hyundai i30 N Fastback • Minitest Hyundai i30 kombi

Doporučujeme

Články odjinud