Hyundai i30 HB je zpátky v Česku. A s ním přichází i levná verze Classic

21 komentářů

JOSEPHINE
3. dubna • 15:43

Kde že je ten levný HYUNDAI?,já nic nevidím.Že to zlevní o pár kaček,ještě neznamená že je to levné.Už se proberte prosím!

Brutus
2. dubna • 20:42

Je to logické. Hyundai potřeboval naplnit silnice kombíkem a uvést Ceed. To je celé tajemství proč schovat HB na pár měsíců do sklepa.

asdf
2. dubna • 20:41

Aby jste se nedivili jakou tam dali do toho klasiku zadni napravu :-D

Milan
2. dubna • 18:41

Panu redaktorovi nějak utekl detail. V galerii není hatchback, ale kombi ;-). Jinak na podzim se kombi dalo koupit v edici Best of Czech (litá kola, jízdní asistenty, manuální klima, všechno v elektrice, volant a hlavice řadicí páky v kůži, motor benzin 1,4 GDI (140 koní) za 359 000,- v akci. To ve škodovce byl průměrně vybavený Rapid.

Marek71
3. dubna • 10:43

Přesně tohle koupil známý, tu edici best of Czech Club a s motorem 1.4 a základní bílá barva. Sice za 370, ale taky dobrá cena, rozhodně lepší nabídka než co prezentují dnes... to je na Hyundai drahé.

Arbitr
2. dubna • 8:58

Kaderu zdrogovali a přinutili napsat epos na Fabii ve verzi long. Vůz je je tak skvělý a levný, že otevírat diskuzi je zbytečné.

Alfronzo
2. dubna • 9:32

Tak tak. To auto půjde na dračku! Veškeré kecy v diskuzi jsou zbytečné. Jo a při jízdě se budete smát.... to věřím. Nesmí to bejt ale vaše plechovka. :-D

petr
2. dubna • 14:09

Dobré přibližovadlo - za cenu fabie o třídu vyšší auto bez turba s klasickou atmosferou.
Základní výbava včetně tempomatu a koženýc prvků taky slušné.
Kdo potřebuje prostě auto a nepotřebuje nikomu vytřít zrak je zde vítěz a bude se smát.

komik
2. dubna • 0:05

super nabídka.. o 10.ooo levnejsi než hezčí liftback se silnějším motorem.. (než slabou atmo... to už raději 3hrnek :( )

josephko
1. dubna • 20:55

Nejlepší český liftback všech dob je zpátky... A teď ujede všem. :-D

Marek
2. dubna • 7:37

S těmi zoufale slabýma atmo motorama rozhodně 🤣 ten bude rád, když ujede svému oblaku páry z výfuku.

Arbitr
2. dubna • 8:31

To je úplně jedno, hlavní je, že za skvělou cenu máš 1.4t 103kw. Což odpovídá cenovému zařazení vozu.

Scarab
1. dubna • 19:25

Jenže motor 73kW CVVT (byť jinak dobrý) je na tak těžké auto zoufale slabý. Kromě toho vychází sesterská KIA Ceed ve všech motorizacích a při všech stupních výbav cca o 50 tis. levněji než Hyundai a to nemluvím o daleko větší servisní síti proti Hyundai (např. v celém Pardubickém kraji nemá Hyundai díky "politice" p. Vošického ani jediné zastoupení, takže se záručním servisem je problém). Třeba mě se interiér Ceedu líbí víc než i30 (exteriér mi přijde skoro stejný), ale to je samozřejmě jen záležitost mého vkusu.

Petr
1. dubna • 22:03

Mas tedy pro me nabidku na Ceeda pod 300 a nebo 1.4turbo za 400? Posli navrh smlouvy, at se domluvime...

civ
1. dubna • 20:45

Pro me je to taky slabe, jenze rodice ted kupovali noveho ceeda s timhle motorem a za 1.6 nechteli priplatit. Marne jsem se jim snazil vysvetlit, ze je to slabe. Jenze oni si to byli vyzkouset, a kdyz presedli z felicie 1.9 47kw, tak to pro ne bylo jako ''raketa''. Takze tem, kteri to koupi misto neceho takoveho, to bohate staci. Navic, zadny primy vstrik, zadny turbo, zadny mezichladic, zadny filtr pevnych castic, startstop, silnejsi baterie, atd.
Takze tu volbu proste chapu, i kdyz ja bych si to nekoupil - v Riu ale ano.

tom
2. dubna • 11:26

Rozdíl ve zrychlení 0-100 dle technické specifikace i30-rio je ale kupodivu minimální

civ
2. dubna • 18:27

jo, to je dane zprevodovanim, ale auto je podstatne lehci

šofér
1. dubna • 19:13

Vošický pryč a hned to jde.... pak že ten chlápek nebyl nesympatickou brzdou ....

Vošický v důchodu
1. dubna • 17:13
setr
1. dubna • 17:53

Ale má zbytečnej válec navíc, chybí simplyklevr nalejvátko a vůbec, pod půl mega to nemůže bejt pořádný auto.

Jano
1. dubna • 18:53

A bez arogantných predajcov zvyknutých ojebavat dôchodcov a cashovat firmy - to nie je ziadna zábava!!

Doporučujeme

Články odjinud