Hyundai i20 Sport je hot-hatch jen naoko. Pod kapotou má litrový tříválec

14 komentářů

Marek
7. ledna • 1:17

Litrový tříválec s výkonem 88kW? A jeho předpokládaná životnost? :-P Jinak mi to silně připomíná marketing Škodovky a jejich neuvěřitelné packety. Pak, když se člověk dívá i na bazarové auta, tak vidí třeba vyfešákovanou Fabii ve sportovním packetu, ale s motorem 1,4 55kW :-D a vidím, že to takto funguje dodnes a stále se najdou takový, co si za tohle připlatí. Mě se spíše líbí auta, která nevypadají, ale zato opravdu jedou a hlavně po 100tkm není žádný impuls se jich urychleně zbavovat a hodit, tak riziko nákladné opravy motoru na jiného nešťastníka.

Jarda
6. ledna • 16:43

No že by zrovna německý zákazník čekal na tuhle plečku?
Dále malá oprava, i20 není korejec, ale turek.
Obecně, hnůjdej je auto jen na oko :-D

kl
6. ledna • 11:12

co k tomu rict ... TRAPAS? bez ohledu na znacku, tohle stejne vytvari stejny marktingovy vseumelove ...

yoggi
6. ledna • 9:55

Mna by skor zaujimali technicke data. Da uz korejci s1,0 T zrychlenie z 0 na 100 aspon za 10,8 ci je to este stale nedosiahnutelna meta.
Fabia 1,2 TSI 66kW to ma za 10,9s a 81kW za 9,4s ;-)Len pre porovnanie: Ceed 1,0 T 88kW - 11,1 s a 190km/h
Ceed 1,6 GDI 99kW - 9,9s a 195km/h
Leon 1,0T 85kW - 9,6 s a 202km/hniekde je chyba, to ze korejske motory nejdu az tak moc dobre je zname ale aby ani turbo nepomohlo ?

Jarda
6. ledna • 12:53

Leon je z Podvodkoncernu,moc tomu nevěřím a Korejci berou ohled na ekologii a spolehlivost,což jsou u VW neznámá slova. Papír snese všechno a až se budou diesely vracet v dubnu ze servisů tak se podělte se zážitky a porovnáme pár německých a korejských motorů. Jen tak mimochodem,proč si Španělé poslední dobou vychvalují Hyundai a ne domácí Seat?

Jarda
6. ledna • 16:48

Tak se podívej na statistiky závad u TÜV. Max. tříletý Hnůj ještě OK, ale pak už táhnou na dno za Fiaty, Renaulty a podobnými křapkami.
Jo a i20 není korejec, ale turek.

ACE
6. ledna • 11:06

To bych moc nepitval, jde o to jaké motory nejedou, třeba pro srovnání:
Mazda 3 88kW 8,9s ;-)

yoggi
6. ledna • 11:49

Mazda 3 je 2,0 88kW a tusim 210Nm, co nie su zle hodnoty na auto nizsej strednej. Takze mna to neprekvapuje ;-) doba techniky a technologie ide dopredu, skor su udivne ine veci .........................................

ACE
6. ledna • 14:09

Ano máš pravdu, nejsou to zlé hodnoty, dle mě jsou papírově průměrné možná spíše podprůměrné, ale jízdní vlastnosti s tím auto dosahuje velmi slušné, např. Rapid se na podobné hodnoty nedostane ani s jejich špičkou. Nevím které věci Tě udivují a v jakém případě?

ACE
6. ledna • 14:09

Ano máš pravdu, nejsou to zlé hodnoty, dle mě jsou papírově průměrné možná spíše podprůměrné, ale jízdní vlastnosti s tím auto dosahuje velmi slušné, např. Rapid se na podobné hodnoty nedostane ani s jejich špičkou. Nevím které věci Tě udivují a v jakém případě?

řidič
6. ledna • 7:57

To by mne,, redaktorskej zajímalo, jak se tedy podle vás tváří Fabia Monte Carlo s 1,2 TSi 77 kW.... že zám ten Hundai tak leží v žaludku... příště zkust jiný název článku:-/

yoggi
6. ledna • 9:50

Len pre doplnenie informacii Fabia Monte Carlo nema 1,2 TSI 77kW ale bud 66 alebo 81kW motor rady EA211 s EU 6. ;-)

tom
6. ledna • 8:38

Myslitel, monte carlo je jen opti paket s vybavou. Nikde se o nem nepise, ze dela auto sportovni. Tobe ta skodovka musi lezet v zaludku, priste se zkus zamyslet:-)

řidič
6. ledna • 9:43

A co tedy i20 sport, že by I20 se sportovní výbavou??:-D

Doporučujeme

Články odjinud