Hyundai i20 Sport je hot-hatch jen naoko. Pod kapotou má litrový tříválec

Hyundai i20 Sport je hot-hatch jen naoko. Pod kapotou má litrový tříválec

Němečtí zákazníci si brzy budou moci koupit slibně vypadající verzi Hyundai i20. Nové provedení Sport se tváří jako nějaký hot-hatch, nicméně realita je trochu jiná. Pod kapotou totiž nenajdete žádnou přeplňovanou šestnáctistovku nebo snad něco většího, o pohon tohoto automobilu se stará nový litrový tříválec.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Malý přeplňovaný tříválec nabídne maximální výkon 88 kW (120 k) a vrchol točivého momentu 172 Nm. Standardem je vždy šestistupňová manuální převodovka a poháněna je přirozeně přední náprava.

Hyundai i20 Sport navíc přidá několik drobností, z nichž tou nejdůležitější je sportovní podvozek snížený o dva centimetry. Součástí výbavy jsou i pěkná osmnáctipalcová kola, prahové nástavce, difuzor a střešní spoiler vzadu, stejně jako chromová koncovka výfuku.

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Ve výbavě pak najdete diody denního svícení, multimediální systém nebo bezklíčkové odemykání. Sport se bude nabízet jako pětidveřový hatchback vždy lakovaný v bílé barvě Polar White. Cena na německém trhu činí 19 990 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků