Hyundai i20 Sport je hot-hatch jen naoko. Pod kapotou má litrový tříválec

Hyundai i20 Sport je hot-hatch jen naoko. Pod kapotou má litrový tříválec

Němečtí zákazníci si brzy budou moci koupit slibně vypadající verzi Hyundai i20. Nové provedení Sport se tváří jako nějaký hot-hatch, nicméně realita je trochu jiná. Pod kapotou totiž nenajdete žádnou přeplňovanou šestnáctistovku nebo snad něco většího, o pohon tohoto automobilu se stará nový litrový tříválec.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Malý přeplňovaný tříválec nabídne maximální výkon 88 kW (120 k) a vrchol točivého momentu 172 Nm. Standardem je vždy šestistupňová manuální převodovka a poháněna je přirozeně přední náprava.

Hyundai i20 Sport navíc přidá několik drobností, z nichž tou nejdůležitější je sportovní podvozek snížený o dva centimetry. Součástí výbavy jsou i pěkná osmnáctipalcová kola, prahové nástavce, difuzor a střešní spoiler vzadu, stejně jako chromová koncovka výfuku.

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Ve výbavě pak najdete diody denního svícení, multimediální systém nebo bezklíčkové odemykání. Sport se bude nabízet jako pětidveřový hatchback vždy lakovaný v bílé barvě Polar White. Cena na německém trhu činí 19 990 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků