Hyundai i20 Sport je hot-hatch jen naoko. Pod kapotou má litrový tříválec

Hyundai i20 Sport je hot-hatch jen naoko. Pod kapotou má litrový tříválec

Němečtí zákazníci si brzy budou moci koupit slibně vypadající verzi Hyundai i20. Nové provedení Sport se tváří jako nějaký hot-hatch, nicméně realita je trochu jiná. Pod kapotou totiž nenajdete žádnou přeplňovanou šestnáctistovku nebo snad něco většího, o pohon tohoto automobilu se stará nový litrový tříválec.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Malý přeplňovaný tříválec nabídne maximální výkon 88 kW (120 k) a vrchol točivého momentu 172 Nm. Standardem je vždy šestistupňová manuální převodovka a poháněna je přirozeně přední náprava.

Hyundai i20 Sport navíc přidá několik drobností, z nichž tou nejdůležitější je sportovní podvozek snížený o dva centimetry. Součástí výbavy jsou i pěkná osmnáctipalcová kola, prahové nástavce, difuzor a střešní spoiler vzadu, stejně jako chromová koncovka výfuku.

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Ve výbavě pak najdete diody denního svícení, multimediální systém nebo bezklíčkové odemykání. Sport se bude nabízet jako pětidveřový hatchback vždy lakovaný v bílé barvě Polar White. Cena na německém trhu činí 19 990 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků