Hyundai i20 Sport je hot-hatch jen naoko. Pod kapotou má litrový tříválec

Hyundai i20 Sport je hot-hatch jen naoko. Pod kapotou má litrový tříválec

Němečtí zákazníci si brzy budou moci koupit slibně vypadající verzi Hyundai i20. Nové provedení Sport se tváří jako nějaký hot-hatch, nicméně realita je trochu jiná. Pod kapotou totiž nenajdete žádnou přeplňovanou šestnáctistovku nebo snad něco většího, o pohon tohoto automobilu se stará nový litrový tříválec.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Malý přeplňovaný tříválec nabídne maximální výkon 88 kW (120 k) a vrchol točivého momentu 172 Nm. Standardem je vždy šestistupňová manuální převodovka a poháněna je přirozeně přední náprava.

Hyundai i20 Sport navíc přidá několik drobností, z nichž tou nejdůležitější je sportovní podvozek snížený o dva centimetry. Součástí výbavy jsou i pěkná osmnáctipalcová kola, prahové nástavce, difuzor a střešní spoiler vzadu, stejně jako chromová koncovka výfuku.

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Ve výbavě pak najdete diody denního svícení, multimediální systém nebo bezklíčkové odemykání. Sport se bude nabízet jako pětidveřový hatchback vždy lakovaný v bílé barvě Polar White. Cena na německém trhu činí 19 990 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

včera | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků