Hyundai i20 se představuje na oficiální skice a dalších fotkách

31 komentářů

luke
13. srpna • 20:33

nevím, jakej ty "oficiální skicy" s ostrým designem a velkýma kolama mají smysl, když pak auto stejně vypadá uplně jinak.. Teď nemám nic proti I20 ani Hyundai, dělají to všechny automobilky..

Pavel 528
3. srpna • 21:28

Proc je proboha ten spon na kapote s tou maskou?To slo snad udelat v celku ne?To je ale hnus...pricemz na te skice ten spoj neni....

Ivan
3. srpna • 20:41

krásny další hyundai,tzv skatula VW fabia sa môže schovat!B-]

Revan_21
4. srpna • 10:10

Další krásný hundaj? Jedinej hezkej hundaj byl Genesis:D
To ostatní jsou příšerné přeplacané obludy.

Shimi
1. srpna • 12:37

Ono je to celkem jednoduché. Automobilek je tolik, a každá se chce odlišit, že už se to nedá designově vybalancovat. A když k tomu ještě přidáme fakt, že se chtejí odlišit "za každou cenu", tak z toho potom vznikají podobný slepence. Problém je ale v tom, že dříve byl slepenec raritou. V dnešní době je to ale přesně naopak. Hezké auto aby člověk pohledal.

Jozef Kostelansky
1. srpna • 12:58

Presne tak. Čím ďalej tým viac oceňujem škodovácky dizajn. Jednotková Octávka sa začala vyrábať pred 18 rokmi, a stále vyzerá celkom slušne - hlavne verzia kombi.
Trojková Fabia je odsúdená na úspech - bude to auto presne pre obyčajných ľudí...

Grof Drblina
1. srpna • 18:16

Vieš čo ty mudrc, ja ti poviem ako to je Octa I bola najkrajšia, niektorý ju aj tunovali dokonca. Octa 2 prišla, totálna škaredosť, odporný dizajn predku, svetiel. Potom Octa 2 facelift boli tie predné svetlá ako vysiace hovná. A posledná Octa je najškaredšia zo všetkých čo boli. Brutal humus spredu, škaredšie jak passat. Taký istý postup bol aj s Fabiami. Tak čo sa ti na tom páči? A tento hyundai i20 je stokrát krajší ako tá Fabia.

Saj
2. srpna • 10:16

Typickej diskutant s hounem v hlavě

Jozef Kostelansky
1. srpna • 18:24

Ty musíš byť asi "chlapec z Bratislavy", né? Takí preafektovní borci sú len v Blave...
Jaj sedlák, sedlák nasadil stromy,
kvety a k tomu iné veci
stupídne,
a preto, preto my chlapci z
Bratislavy,
starý môj nemáme kam
stúpiť, ne?

Grof Drblina
1. srpna • 18:43

Ne, ja som z východu :-P Len som nepochopil čo sa ti na tých škodovkách môže páčiť, šak je to škaredšie jak VW, škaredšie jak Seat. Jednoznačne najškaredšia značka koncernu a bohužiaľ s každou novou generáciou je to horšie a horšie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jozef Kostelansky
1. srpna • 19:18

Keď budeš starší, pochopíš. Aby bolo jasné, ja nie som škodovkár, mám mazdu. Ale z hľadiska dizajnu u škodovky platí, že čím je staršia, tým lepšie vyzerá.
Dvojková Octavia pred faceliftom sa mi páči o niečo viac ako natiahnutý jazvečík - trojková. Ale len o trochu. No a interiérom škodovky konkurenciu (okrem VW) vždy doslova prevalcujú. Žiadne extravagantnosti ako u Focusu, Oplu, Peugeotu či Renaultu. Len pekná a jednoduchá účelnosť. Taký interiér dobre vyzerá aj po 20 rokoch. Mne sa napr. doteraz páči palubka Felicie.

Jiří Kokoška
1. srpna • 17:26

Jasně tak tak ale jenom díky Nošovicím!:-D

k22
1. srpna • 13:22

Právě Hyundai pro novou FIII vyrábí díly karosérie z vyskopevnostní oceli, holt Škodovka nemá na chlazené lisy prachy ..

jehovista
3. srpna • 16:42

A je nutny tohle cist pod kazdou diskuzi? To ses neco dozvedel a ted to tady budes pul roku zcracet pod kazdy clanek?

Karel
2. srpna • 9:01

Právě z vysokopevnostních ocelí se dělají díly v Tawesco (bývalá Tatra)

Revan_21
1. srpna • 20:12

Mužeš tento blud něčím doložit?:D Protože to je asi největší blbost, co jsem dnes četl.

Jiří Kokoška
2. srpna • 9:44

Zeptej se kamaráda co dělá ve Škodovce, rád ti to potvrdí! Škodovka nemá předehřívané lisy a tudíž nemůže vyrábět výlisky z vysokopevnostní oceli! A tak je pro novou Fábii kupuje od Hjundé! A pokud tomu nevěříš tak už brzy se na toto téma dostane na světlo více informací! Je to paradox že právě díky Hjundé muže po dovolené spustit Škodovka výrobu nové Fábie! Nejsi náhodou v šoku!??? Hlavně se nezačni z toho počůrávat nebo koktat!!! :-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
2. srpna • 11:02

Jedna bába povidala :) Lžeš kámo jak politik.
Nová fábka se hlavně ještě nedělá :) Je jich tak maximalně 10 v testovací fázi. Ty se ale chytneš každé anti-škodovkářské lži jak hovno košile, protože se ti to prostě hodí do krámu :) Misto abys předložil nějaký relevantní dukaz, tak budeš vytrvale opakovat nějaký výmysl :)

Jiří Kokoška
2. srpna • 11:28

Už se konečně nauč číst! Začne se vyrábět po dovolené v polovině srpna a Škodovka nemá bohužel vyhřívané lisy a není schopna vysokopevnostní plechy lisovat! Na Fábii zrovna jako na 3 Octavii je nucena tyto výlisky kupovat!!! Bože už se prober ne neblni!!! Zeptej ve Škodovce a dozvíš se ke svému zděšení kde je pravda!!! :-P:-P:-P

Revan_21
3. srpna • 11:51

Plácáš okolo sebe jak ryba na suchu, a NEDOKAZES prokazat své tvrzení žádným relevatním dukazem. Jsi ubohý :)))

Ondra
2. srpna • 11:43

Ty asi myslíš ty plechy od Hysco,ale to je už známá věc..

JC
2. srpna • 21:56

Takže má pravdu.

Toper
2. srpna • 22:28

Což není hyundai. Takže lže.

Jiří Kokoška
1. srpna • 17:24

A kolik jich vyrábí pro Octavii?

legnaw
1. srpna • 11:58

zcasti zmensena kia ceed, z casti prvky kia Rio (prave rio melo byt puvodne i20)
ikdyz cumak vypada hodne a la 208..
na me to pusobi dost oldfashioned :((

neodborník
1. srpna • 11:06

Tak tentokrát Hyundaie okopíroval designem Citroen se svojí C4, hlavně z profilu. Naprosto logické, ne ?

james
1. srpna • 13:01

zas cakat od sikmoociek nieco dizajnovo zaujimave je asi zbytocne, oni viac dokazu pajcovat ako mysliet.. ked uz nieco sami spravia tak je to kolotocarina na 99 percent

k22
1. srpna • 11:41

Mě to je nějak jedno, kdo od koho co okopíroval, buď se mi to líbí nebo ne...;-)

Revan_21
1. srpna • 20:14

Pokud ti nevadí jezdit v parodii...

Radim
2. srpna • 11:12

Fábia II je parodie na design a přece s ní jezdí dost lidí.:-)..ale zase má perfektní motor a bezkonkurenční cenu takže s ní rozhodně nemůže nikdo soupeřit..

Doporučujeme

Články odjinud