Hyundai i20 se představuje na oficiální skice a dalších fotkách

neodborník  |  01. 08. 2014 11:06

Tak tentokrát Hyundaie okopíroval designem Citroen se svojí C4, hlavně z profilu. Naprosto logické, ne ?

Odpovědět  |   | 
k22  |  01. 08. 2014 11:41

Mě to je nějak jedno, kdo od koho co okopíroval, buď se mi to líbí nebo ne...

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  01. 08. 2014 20:14

Pokud ti nevadí jezdit v parodii...

Odpovědět  |   | 
Radim  |  02. 08. 2014 11:12

Fábia II je parodie na design a přece s ní jezdí dost lidí...ale zase má perfektní motor a bezkonkurenční cenu takže s ní rozhodně nemůže nikdo soupeřit..

Odpovědět  |   | 
james  |  01. 08. 2014 13:01

zas cakat od sikmoociek nieco dizajnovo zaujimave je asi zbytocne, oni viac dokazu pajcovat ako mysliet.. ked uz nieco sami spravia tak je to kolotocarina na 99 percent

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  01. 08. 2014 11:58

zcasti zmensena kia ceed, z casti prvky kia Rio (prave rio melo byt puvodne i20)
ikdyz cumak vypada hodne a la 208..
na me to pusobi dost oldfashioned :((

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 08. 2014 12:37

Ono je to celkem jednoduché. Automobilek je tolik, a každá se chce odlišit, že už se to nedá designově vybalancovat. A když k tomu ještě přidáme fakt, že se chtejí odlišit "za každou cenu", tak z toho potom vznikají podobný slepence. Problém je ale v tom, že dříve byl slepenec raritou. V dnešní době je to ale přesně naopak. Hezké auto aby člověk pohledal.

Odpovědět  |   | 

Presne tak. Čím ďalej tým viac oceňujem škodovácky dizajn. Jednotková Octávka sa začala vyrábať pred 18 rokmi, a stále vyzerá celkom slušne - hlavne verzia kombi.
Trojková Fabia je odsúdená na úspech - bude to auto presne pre obyčajných ľudí...

Odpovědět  |   | 
k22  |  01. 08. 2014 13:22

Právě Hyundai pro novou FIII vyrábí díly karosérie z vyskopevnostní oceli, holt Škodovka nemá na chlazené lisy prachy ..

Odpovědět  |   | 

A kolik jich vyrábí pro Octavii?

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  01. 08. 2014 20:12

Mužeš tento blud něčím doložit?:D Protože to je asi největší blbost, co jsem dnes četl.

Odpovědět  |   | 

Zeptej se kamaráda co dělá ve Škodovce, rád ti to potvrdí! Škodovka nemá předehřívané lisy a tudíž nemůže vyrábět výlisky z vysokopevnostní oceli! A tak je pro novou Fábii kupuje od Hjundé! A pokud tomu nevěříš tak už brzy se na toto téma dostane na světlo více informací! Je to paradox že právě díky Hjundé muže po dovolené spustit Škodovka výrobu nové Fábie! Nejsi náhodou v šoku!??? Hlavně se nezačni z toho počůrávat nebo koktat!!!

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  02. 08. 2014 11:02

Jedna bába povidala :) Lžeš kámo jak politik.
Nová fábka se hlavně ještě nedělá :) Je jich tak maximalně 10 v testovací fázi.

Ty se ale chytneš každé anti-škodovkářské lži jak hovno košile, protože se ti to prostě hodí do krámu :) Misto abys předložil nějaký relevantní dukaz, tak budeš vytrvale opakovat nějaký výmysl :)

Odpovědět  |   | 

Už se konečně nauč číst! Začne se vyrábět po dovolené v polovině srpna a Škodovka nemá bohužel vyhřívané lisy a není schopna vysokopevnostní plechy lisovat! Na Fábii zrovna jako na 3 Octavii je nucena tyto výlisky kupovat!!! Bože už se prober ne neblni!!! Zeptej ve Škodovce a dozvíš se ke svému zděšení kde je pravda!!!

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  02. 08. 2014 11:43

Ty asi myslíš ty plechy od Hysco,ale to je už známá věc..

Odpovědět  |   | 
JC  |  02. 08. 2014 21:56

Takže má pravdu.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  02. 08. 2014 22:28

Což není hyundai. Takže lže.

Odpovědět  |   | 
JC  |  03. 08. 2014 08:21
Revan_21  |  03. 08. 2014 11:51

Plácáš okolo sebe jak ryba na suchu, a NEDOKAZES prokazat své tvrzení žádným relevatním dukazem. Jsi ubohý :)))

Odpovědět  |   | 
Karel  |  02. 08. 2014 09:01

Právě z vysokopevnostních ocelí se dělají díly v Tawesco (bývalá Tatra)

Odpovědět  |   | 
jehovista  |  03. 08. 2014 16:42

A je nutny tohle cist pod kazdou diskuzi? To ses neco dozvedel a ted to tady budes pul roku zcracet pod kazdy clanek?

Odpovědět  |   | 

Jasně tak tak ale jenom díky Nošovicím!

Odpovědět  |   | 
Grof Drblina  |  01. 08. 2014 18:16

Vieš čo ty mudrc, ja ti poviem ako to je Octa I bola najkrajšia, niektorý ju aj tunovali dokonca. Octa 2 prišla, totálna škaredosť, odporný dizajn predku, svetiel. Potom Octa 2 facelift boli tie predné svetlá ako vysiace hovná. A posledná Octa je najškaredšia zo všetkých čo boli. Brutal humus spredu, škaredšie jak passat. Taký istý postup bol aj s Fabiami. Tak čo sa ti na tom páči? A tento hyundai i20 je stokrát krajší ako tá Fabia.

Odpovědět  |   | 

Ty musíš byť asi "chlapec z Bratislavy", né? Takí preafektovní borci sú len v Blave...
Jaj sedlák, sedlák nasadil stromy,
kvety a k tomu iné veci
stupídne,
a preto, preto my chlapci z
Bratislavy,
starý môj nemáme kam
stúpiť, ne?

Odpovědět  |   | 
Grof Drblina  |  01. 08. 2014 18:43

Ne, ja som z východu Len som nepochopil čo sa ti na tých škodovkách môže páčiť, šak je to škaredšie jak VW, škaredšie jak Seat. Jednoznačne najškaredšia značka koncernu a bohužiaľ s každou novou generáciou je to horšie a horšie.

Odpovědět  |   | 

Keď budeš starší, pochopíš. Aby bolo jasné, ja nie som škodovkár, mám mazdu. Ale z hľadiska dizajnu u škodovky platí, že čím je staršia, tým lepšie vyzerá.
Dvojková Octavia pred faceliftom sa mi páči o niečo viac ako natiahnutý jazvečík - trojková. Ale len o trochu. No a interiérom škodovky konkurenciu (okrem VW) vždy doslova prevalcujú. Žiadne extravagantnosti ako u Focusu, Oplu, Peugeotu či Renaultu. Len pekná a jednoduchá účelnosť. Taký interiér dobre vyzerá aj po 20 rokoch. Mne sa napr. doteraz páči palubka Felicie.

Odpovědět  |   | 
Saj  |  02. 08. 2014 10:16

Typickej diskutant s hounem v hlavě

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  03. 08. 2014 20:41

krásny další hyundai,tzv skatula VW fabia sa môže schovat!

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  04. 08. 2014 10:10

Další krásný hundaj? Jedinej hezkej hundaj byl Genesis:D
To ostatní jsou příšerné přeplacané obludy.

Odpovědět  |   | 
Pavel 528  |  03. 08. 2014 21:28

Proc je proboha ten spon na kapote s tou maskou?To slo snad udelat v celku ne?To je ale hnus...pricemz na te skice ten spoj neni....

Odpovědět  |   | 
luke  |  13. 08. 2014 20:33

nevím, jakej ty "oficiální skicy" s ostrým designem a velkýma kolama mají smysl, když pak auto stejně vypadá uplně jinak.. Teď nemám nic proti I20 ani Hyundai, dělají to všechny automobilky..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A