Hyundai i20: nástupce Getzu na první fotografii

Jihokorejská automobilka Hyundai zveřejnila první oficiální fotografii nového modelu i20, který v nabídce vystřídá úspěšný Getz. Vzhled této horké novinky má na svědomí německé designérské studio sídlící ve městě Russelsheim, přičemž vůz má svým designem oslovit především zdejší zákazníky. Nový pětidveřový prcek, který nejen svým vzhledem, ale i svým jménem zapadá do portfolia automobilky, má oproti svému předchůdci o něco větší rozvor náprav, takže se můžeme těšit na více vnitřního prostoru.

V souboji o zákazníky se Hyundai i20 potká s modely jako je Ford Fiesta, nebo Toyota Yaris a náskok v konkurenčním boji prý získá zcela novým podvozkem a pokročilými technologiemi. Zatímco automobilka nezveřejnila žádné bližší informace, spekuluje se, že v nabídce agregátů si své místo najdou i úsporné motory objemu 1,2 l a 1,4 l. Pro trochu odvážnější povahy vyžadující dynamičtější jízdu zde bude dostupný 1,6 litrový benzínový čtyřválec. Hyundai i20 se do prodejů dostane zřejmě již začátkem příštího roku, ještě před tím jej ale čeká premiéra na Pařížském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i20: skutečně „zatopí” novému Fordu Fiesta?
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků