Hyundai i20: nástupce Getzu na první fotografii

Jihokorejská automobilka Hyundai zveřejnila první oficiální fotografii nového modelu i20, který v nabídce vystřídá úspěšný Getz. Vzhled této horké novinky má na svědomí německé designérské studio sídlící ve městě Russelsheim, přičemž vůz má svým designem oslovit především zdejší zákazníky. Nový pětidveřový prcek, který nejen svým vzhledem, ale i svým jménem zapadá do portfolia automobilky, má oproti svému předchůdci o něco větší rozvor náprav, takže se můžeme těšit na více vnitřního prostoru.

V souboji o zákazníky se Hyundai i20 potká s modely jako je Ford Fiesta, nebo Toyota Yaris a náskok v konkurenčním boji prý získá zcela novým podvozkem a pokročilými technologiemi. Zatímco automobilka nezveřejnila žádné bližší informace, spekuluje se, že v nabídce agregátů si své místo najdou i úsporné motory objemu 1,2 l a 1,4 l. Pro trochu odvážnější povahy vyžadující dynamičtější jízdu zde bude dostupný 1,6 litrový benzínový čtyřválec. Hyundai i20 se do prodejů dostane zřejmě již začátkem příštího roku, ještě před tím jej ale čeká premiéra na Pařížském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i20: skutečně „zatopí” novému Fordu Fiesta?

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 263 km
Cena: 36 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 62 450 km
Cena: 185 000 Kč
Hyundai ix35 1,7
Rok výroby: 2015
Stav: 17 071 km
Cena: 430 000 Kč
Hyundai H-1 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 186 359 km
Cena: 220 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 156 433 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků