Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Hyundai i20 N Sport má zatím přeladěnou čtrnáctistovku o výkonu 115 koní a točivém momentu 160 Nm.

Hyundai odhalil první produkt divize N Sport, což má být něco jako RS, M nebo AMG. Zkrátka má jít o samostatnou divizi, která bude ladit vybrané modely. Jako první přichází Hyundai i20. Poznáte ho podle jiných kol a hlučnějšího výfuku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Více snímků zatím k dispozici není. Navíc se nejedná o model pro evropský
trh a klidně může být i pod kapotou všechno úplně jinak

Pod kapotou je atmosférická čtrnáctistovka laděná na 85 kW (115 k) a 160 Nm. Je spojena s nakrátko poskládaným šestistupňovým manuálem a i20 N Sport má samozřejmě i upravený podvozek, větší brzdy a specifické detaily v interiéru.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Bohužel Hyundai nedoprovází představení modelu větší sadou fotografií, k dispozici jsou pouze tyto dva nevelké snímky. Navíc se nejedná o evropský model.

Nezbývá než počkat na evropskou specifikaci a také na to, jestli vůbec upravená čtrnáctistovka s atmosférickým sáním a krátkou převodovkou projde přes emisní normy. V záloze je nový tříválec s turbem.

bazar

Hyundai i30 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 112 km
Cena: 290 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 156 433 km
Cena: 280 000 Kč
Hyundai i30 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 58 963 km
Cena: 235 000 Kč
Hyundai Accent 1,4
Rok výroby: 2007
Stav: 126 041 km
Cena: 62 000 Kč
Hyundai i30 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 71 040 km
Cena: 203 000 Kč
Hyundai i20 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 64 330 km
Cena: 119 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků