Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Hyundai i20 N Sport se snaží přinést trochu zábavy

Hyundai odhalil první produkt divize N Sport, což má být něco jako RS, M nebo AMG. Zkrátka má jít o samostatnou divizi, která bude ladit vybrané modely. Jako první přichází Hyundai i20. Poznáte ho podle jiných kol a hlučnějšího výfuku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Více snímků zatím k dispozici není. Navíc se nejedná o model pro evropský
trh a klidně může být i pod kapotou všechno úplně jinak

Pod kapotou je atmosférická čtrnáctistovka laděná na 85 kW (115 k) a 160 Nm. Je spojena s nakrátko poskládaným šestistupňovým manuálem a i20 N Sport má samozřejmě i upravený podvozek, větší brzdy a specifické detaily v interiéru.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Bohužel Hyundai nedoprovází představení modelu větší sadou fotografií, k dispozici jsou pouze tyto dva nevelké snímky. Navíc se nejedná o evropský model.

Nezbývá než počkat na evropskou specifikaci a také na to, jestli vůbec upravená čtrnáctistovka s atmosférickým sáním a krátkou převodovkou projde přes emisní normy. V záloze je nový tříválec s turbem.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků