Hyundai i20 N oficiálně: Manuál, 204 koní a samosvor v boji proti elitě malých aut

LOL2000  |  21. 10. 2020 07:54

Tohle půjde na odbyt. Hyundai se neustále posouvá a k lepšímu. Jiní odcházejí....rezignují na tyto modely. Vždy jsem si myslel že koncern H/K bude jen o poměru cena výkon. No a ono to bude ještě jinak...

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  21. 10. 2020 08:39

Škoda absence automatu. Potřebu malýho auta do města bych ženě asi vysvětlil, ale ne kladek. Cesta zpět už není možná. Nicméně i a tak to auto je super a docela Polo GTI zatopí...víc toho asi v segmentu už za zmínku nestojí. Navíc tím, jak ty auta mezigeneračne rostou je velikost OK.

Odpovědět  |   | 
Odpověď  |  21. 10. 2020 11:09

Napíšu to drnějsi, tak se předem za to omlouvám, ale tohle je auto čistě pro zábavu a řidičský zážitky, takže kdo nemá schopnosti na manuál u HH, tak ať se do takový segmentu vůbec nesere

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  21. 10. 2020 12:55

Čistě pro zábavu a zážitky je závodní auto nebo supersport. Tohle není ani jedno, je to hothatch, tedy auto schopné jak každodenního života v provozu, tak blbnutí na okruhu.

Odpovědět  |   | 
Maro Fetucina  |  21. 10. 2020 19:13

To má barvu jako Viagra Asi se majitelům už nepostaví, tak si hrají s takovou motoristickou náhražkou. Součástky z toho odpadávají, řve to jako umírající lvice, jede max. jako Jawa Pionýr Hjundaj teda postavil pěkně uprděné vozítko. Prdíky z kyselého zelí s prošlou viagrou.

Odpovědět  |   | 
Djev  |  21. 10. 2020 19:33

Závidíš frustráte, co?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 10. 2020 08:34

Příští rok budeme kupovat druhé auto do rodiny. Už vím, co to bude...
Snad mi ho drahá občas půjčí...

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 10. 2020 08:45

Tohle je velká paráda. Zatím co ostatní tento segment alých HH opuští, přijede Hyundai s takovou parádou a HLAVNĚ v manuálu. Prostě auto pro radost z jízdy.

PS: kde máme toho ňoumu s fabii, aby nám vysvětlil, že tohle tak dobrý není

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 10. 2020 09:13

Len pockaj, zachvilu je tu a vysvetli ti, ako s tym svojim twinchargerom toto i20N vyklepe na pockanie :D

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  21. 10. 2020 12:05

Jak pises, alých HH opuští..:) .V nadpisu pisou ale neco o elite..

PS: Jeste jsem ani nedoslavil svetovy rekord sedmirychlostniho automatizovaneho twin ladovace SC a uz zvachas v hube wasabi.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 10. 2020 12:27


Nechceš toho jezevčíka považovat za elitu? To bylo nejhorší RS co kdy Škoda vůbec vypustila a to že nikdy neměla nic extrovního vůbec. To už ten Kodiaq RS byl smyslupnější, protože to zkrátka byl silný nafťák v SUV.
Ty by jsi mohl stanovit světový rekord v tuposti.

Tvé výroky: Fabia je Elita, Fabia je jako Bugatti Chiron a Fabia je jako SSC co stanovilo rekord na 533km/h

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  21. 10. 2020 12:56

Elita je elita.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  21. 10. 2020 14:16

RS fabka kolik váží vč řidiče a plné nádrži?být ten motor v aktuální fabce i s manuálem tak si H I20 ani neskrtne.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  21. 10. 2020 14:28

1320kg. Mam to cca 10kg na 1kw.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  21. 10. 2020 15:12

Já 1500kg tj 9,26kg 1kw ale koncern kecá o výkonech a mívá tak 10procent navíc u turbíček.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  21. 10. 2020 15:42

Presne tak. Jsme elita Skoda tymu.. i kdybych s tebou sprinty a maximalky prohral. Dobre jsme se ale v roce 2014 rozhodli

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  21. 10. 2020 16:33

Rok i značka sedí.Neprovokuj ty ostatní tady co mají pod kapotou půlku stačí že je serem když je lusknutí prstů předjedem..někdo i nás.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 10. 2020 21:37

Ja mam 7kg na 1 kW a jako uz to jde, ale zadna raketa, takze vam to asi moc nepojede....

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  22. 10. 2020 08:27

To máš něco jako Cupru,GR,Fo ST.Jako s jen chipem bych to taky měl ale prdím na to ať se neserou věci kolem.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  21. 10. 2020 09:05

Na německým AUTOBILD už v tom sedí a cenu odhadují 22-24 u nich.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 10. 2020 09:14

Konkretne na 24.500 +- ;)

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 10. 2020 09:13

V boji proti elitě? Ehm, proti jaké elitě? Vždyť reálný konkurent už je jenom Fiesta ST. Celá třída HH B segmentu v podstatě vymřela. Polo GTI zmizelo z ceníku a už je jenom jako skladovka a Yaris GR je zaměřením a cenově mimo třídní realitu. Ještě by se dalo uvažovat o Audi A1 S-line s 2.0T 147 kW, ale to už taky vypadlo z ceníku. Takže by se slušelo Hyundai poděkovat, že ještě drží tuhle třídu nad vodou. Jinak auto jako takové bude skvělé, o tom nepochybuji. Co mě ale vadí je exteriér, respektive zadní část, ta se z mého pohledu nepovedla. Vůbec to neladí se zbytkem auta, ta svažující se světla nepůsobí hezky.

Odpovědět  |   | 
Chytrák  |  21. 10. 2020 10:15

Ono by Pólo GTI šlo na odbyt, jenže kvůli emisím ho VW nechce nabízet. Prostě z.m.r.d.i Bruselský.... Soudruzi by chtěli to jo....jenže nejsou emis. povolenky.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  21. 10. 2020 15:39

Polo Gti v nabídce je ale ne u nás ale v D.Stačí jen dovézt

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  21. 10. 2020 11:18

Tříválcova Fiesta není taky žádný zázrak a vevnitř je menší. Navíc ta i20 by mohla být zajímavou volbou vůči HH. Ty take vyklízejí pole a jdou s cenou nahoru. 200k a solidní výbava za nějakých 600k je teď velmi dobrá nabídka. Navíc to má spoustu zajímavých prvků jako lunch control, upravený diferencial ....a podle videí i krásne praská výfuk.

Odpovědět  |   | 
-  |  21. 10. 2020 15:31

Fiesta je a bude vždy lepšia ako ten kórejský hnuj

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 10. 2020 20:13

Já v ani jenom neseděl, nejel, myslím tím Fiestu ST a i20 N, v té už vůbec ne. Rozhodně bych to tak kategoricky nepsal, myslím, že jsi v tom také neseděl, natož jel. Jízdní parametry má lepší Fiesta ST. Prostor také nejsem schopen zhodnotit. Ve Fiestě 1.0 EB jsem jezdil, i 20 jsem ani neviděl. Výfuk praská i Fiestě ST.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  21. 10. 2020 09:49

Ma niekto skusenost so spolahlivostou Hjundee ako takeho? pocul som docela strasidelne pribehy..

Odpovědět  |   | 
Chytrák  |  21. 10. 2020 10:17

To si pleteš hřiště tam problémy právě skoro vůbec nejsou.........a taky 5-7 let (H/K) záruka.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  21. 10. 2020 11:26

Neviem, nemam skusenost. preto sa pytam..

Odpovědět  |   | 
Rapik  |  22. 10. 2020 13:12

Já zkušenost mám, bohužel je to nejméně poruchová značka pro kterou jsem kdy pracoval, v poměru záručních oprav je na tom výrazně lépe ( o parník) než jiné značky... co mne nejvíce šokovalo je spokojenost zákazníků, kteří ji mají. Nejde mi to moc přes hubu, ale to se vážně ne...re. Prostě to jednoduše funguje a nějak to nemůžu skousnout, asi mám pořád předsudky. Vím, že se mi tady budou posměváčci vysmívat, ale jsem v oboru nových vozů přes 20 let, takže si myslím, že mám s čím srovnávat. Je to normální značka pro obyčejné lidi s minimální poruchovostí.

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  22. 10. 2020 16:26

Jediná pravdivá zkušenost je ta, kterou si prožiješ...

Odpovědět  |   | 
Malá ochutnávka  |  21. 10. 2020 11:16

Kdo neumí anglicky, má smůlu
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Dubraro  |  21. 10. 2020 21:28

Fiesta nebo Golf pro tohle nejsou konkurence, to je vyšší třída.
Spíš Polo, Clio nebo Suzuki Swift.
A jestli se tenhle bejby Hyundai povedl jako jeho větší bratříček, tak si s ním řidiči užijí za relativně málo peněz hodně zábavy.

Odpovědět  |   | 
kari  |  22. 10. 2020 09:02

Fiesta je vyšší třída?
Společně s Golfem je Focus. Fiesta je jasným konkurenten i20.
Polo jen v autmatu a nelze již objednat, Clio RS už není a Swift sice je, ale po Fl s motorem 95KW a zrychlením 901s na stovku. Takže zdá se opravdovým konkurentem je právě jen Fiesta a teoreticky Mini, které ale bude dražší.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  22. 10. 2020 10:46

Si spletl focus s fiestou.No to tvoje zrychlení na sto za 901sec je taky něco :))

Odpovědět  |   | 
kari  |  22. 10. 2020 10:57

tak je jasné že v rychlosti jsem místo čárky klikl na nulu, ale měl jsem si to přečíst, než jsem to odeslal

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  22. 10. 2020 12:53

Protoze kdybys stejnym zpusobem v rychlosti i sajtrpakoval tak si odvaris prevodovku

Odpovědět  |   | 

Pěkný auto a to Hnůjdaj moc nemusim.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  23. 10. 2020 08:55

Hmm, ze by konecne nahrada za muj dvojtej ladovac?

Odpovědět  |   | 
kari  |  23. 10. 2020 09:36

Nezapomínej ale, že tohle není tak výhodnej HH kauf za půl míče v plný palbě jak jsi koupil tehdy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

dnes | Jan Mička | 64 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 45 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster