Hyundai i20 N oficiálně: Manuál, 204 koní a samosvor v boji proti elitě malých aut

41 komentářů

WRC Fabia R2 TwinCharger
23. října • 8:55

Hmm, ze by konecne nahrada za muj dvojtej ladovac?

kari
23. října • 9:36

Nezapomínej ale, že tohle není tak výhodnej HH kauf za půl míče v plný palbě jak jsi koupil tehdy.

Kuk Vykuk
23. října • 0:20

Pěkný auto a to Hnůjdaj moc nemusim.

Dubraro
21. října • 21:28

Fiesta nebo Golf pro tohle nejsou konkurence, to je vyšší třída.
Spíš Polo, Clio nebo Suzuki Swift.
A jestli se tenhle bejby Hyundai povedl jako jeho větší bratříček, tak si s ním řidiči užijí za relativně málo peněz hodně zábavy.

kari
22. října • 9:02

Fiesta je vyšší třída? :-O
Společně s Golfem je Focus. Fiesta je jasným konkurenten i20.
Polo jen v autmatu a nelze již objednat, Clio RS už není a Swift sice je, ale po Fl s motorem 95KW a zrychlením 901s na stovku. Takže zdá se opravdovým konkurentem je právě jen Fiesta a teoreticky Mini, které ale bude dražší.

Michal2
22. října • 10:46

Si spletl focus s fiestou.No to tvoje zrychlení na sto za 901sec je taky něco :))

kari
22. října • 10:57

tak je jasné že v rychlosti jsem místo čárky klikl na nulu, ale měl jsem si to přečíst, než jsem to odeslal

WRC Fabia R2 TwinCharger
22. října • 12:53

Protoze kdybys stejnym zpusobem v rychlosti i sajtrpakoval tak si odvaris prevodovku:-P

Malá ochutnávka
21. října • 11:16

Kdo neumí anglicky, má smůlu:-))
https://www.youtube.com/watch...

JA-NE
21. října • 9:49

Ma niekto skusenost so spolahlivostou Hjundee ako takeho? pocul som docela strasidelne pribehy..

Čechystán
22. října • 16:26

Jediná pravdivá zkušenost je ta, kterou si prožiješ...

Rapik
22. října • 13:12

Já zkušenost mám, bohužel je to nejméně poruchová značka pro kterou jsem kdy pracoval, v poměru záručních oprav je na tom výrazně lépe ( o parník) než jiné značky... co mne nejvíce šokovalo je spokojenost zákazníků, kteří ji mají. Nejde mi to moc přes hubu, ale to se vážně ne...re. Prostě to jednoduše funguje a nějak to nemůžu skousnout, asi mám pořád předsudky. Vím, že se mi tady budou posměváčci vysmívat, ale jsem v oboru nových vozů přes 20 let, takže si myslím, že mám s čím srovnávat. Je to normální značka pro obyčejné lidi s minimální poruchovostí.

Chytrák
21. října • 10:17

To si pleteš hřiště tam problémy právě skoro vůbec nejsou.........a taky 5-7 let (H/K) záruka.B-]

JA-NE
21. října • 11:26

Neviem, nemam skusenost. preto sa pytam..

Shimi
21. října • 9:13

V boji proti elitě? Ehm, proti jaké elitě? Vždyť reálný konkurent už je jenom Fiesta ST. Celá třída HH B segmentu v podstatě vymřela. Polo GTI zmizelo z ceníku a už je jenom jako skladovka a Yaris GR je zaměřením a cenově mimo třídní realitu. Ještě by se dalo uvažovat o Audi A1 S-line s 2.0T 147 kW, ale to už taky vypadlo z ceníku. Takže by se slušelo Hyundai poděkovat, že ještě drží tuhle třídu nad vodou. Jinak auto jako takové bude skvělé, o tom nepochybuji. Co mě ale vadí je exteriér, respektive zadní část, ta se z mého pohledu nepovedla. Vůbec to neladí se zbytkem auta, ta svažující se světla nepůsobí hezky.

Honimir
21. října • 11:18

Tříválcova Fiesta není taky žádný zázrak a vevnitř je menší. Navíc ta i20 by mohla být zajímavou volbou vůči HH. Ty take vyklízejí pole a jdou s cenou nahoru. 200k a solidní výbava za nějakých 600k je teď velmi dobrá nabídka. Navíc to má spoustu zajímavých prvků jako lunch control, upravený diferencial ....a podle videí i krásne praská výfuk.

Mirek
21. října • 20:13

Já v ani jenom neseděl, nejel, myslím tím Fiestu ST a i20 N, v té už vůbec ne. Rozhodně bych to tak kategoricky nepsal, myslím, že jsi v tom také neseděl, natož jel. Jízdní parametry má lepší Fiesta ST. Prostor také nejsem schopen zhodnotit. Ve Fiestě 1.0 EB jsem jezdil, i 20 jsem ani neviděl. Výfuk praská i Fiestě ST.
https://www.youtube.com/watch...

-
21. října • 15:31

Fiesta je a bude vždy lepšia ako ten kórejský hnuj

Chytrák
21. října • 10:15

Ono by Pólo GTI šlo na odbyt, jenže kvůli emisím ho VW nechce nabízet. Prostě z.m.r.d.i Bruselský....3-[ Soudruzi by chtěli to jo....jenže nejsou emis. povolenky.:-DB-]:-O

Michal2
21. října • 15:39

Polo Gti v nabídce je ale ne u nás ale v D.Stačí jen dovézt

Michal2
21. října • 9:05

Na německým AUTOBILD už v tom sedí a cenu odhadují 22-24 u nich.

Milan
21. října • 9:14

Konkretne na 24.500 +- ;)

kari
21. října • 8:45

Tohle je velká paráda. Zatím co ostatní tento segment alých HH opuští, přijede Hyundai s takovou parádou a HLAVNĚ v manuálu. Prostě auto pro radost z jízdy.PS: kde máme toho ňoumu s fabii, aby nám vysvětlil, že tohle tak dobrý není :-D

WRC Fabia R2 TwinCharger
21. října • 12:05

Jak pises, alých HH opuští..:) .V nadpisu pisou ale neco o eliteB-]..PS: Jeste jsem ani nedoslavil svetovy rekord sedmirychlostniho automatizovaneho twin ladovace SC a uz zvachas v hube wasabi.

kari
21. října • 12:27

:-D:-D:-D:-D
Nechceš toho jezevčíka považovat za elitu? To bylo nejhorší RS co kdy Škoda vůbec vypustila a to že nikdy neměla nic extrovního vůbec. To už ten Kodiaq RS byl smyslupnější, protože to zkrátka byl silný nafťák v SUV.
Ty by jsi mohl stanovit světový rekord v tuposti.Tvé výroky: Fabia je Elita, Fabia je jako Bugatti Chiron a Fabia je jako SSC co stanovilo rekord na 533km/h :-D:-D:-D:-D:-D:-D

WRC Fabia R2 TwinCharger
21. října • 12:56

Elita je elita. B-]

Michal2
21. října • 14:16

RS fabka kolik váží vč řidiče a plné nádrži?být ten motor v aktuální fabce i s manuálem tak si H I20 ani neskrtne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WRC Fabia R2 TwinCharger
21. října • 14:28

1320kg. Mam to cca 10kg na 1kw.

Michal2
21. října • 15:12

Já 1500kg tj 9,26kg 1kw ale koncern kecá o výkonech a mívá tak 10procent navíc u turbíček.

WRC Fabia R2 TwinCharger
21. října • 15:42

Presne tak. Jsme elita Skoda tymu.. i kdybych s tebou sprinty a maximalky prohral. Dobre jsme se ale v roce 2014 rozhodli;-)

Michal2
21. října • 16:33

Rok i značka sedí.Neprovokuj ty ostatní tady co mají pod kapotou půlku stačí že je serem když je lusknutí prstů předjedem..někdo i nás.

Honza
21. října • 21:37

Ja mam 7kg na 1 kW a jako uz to jde, ale zadna raketa, takze vam to asi moc nepojede....:-P

Michal2
22. října • 8:27

To máš něco jako Cupru,GR,Fo ST.Jako s jen chipem bych to taky měl ale prdím na to ať se neserou věci kolem.

Milan
21. října • 9:13

Len pockaj, zachvilu je tu a vysvetli ti, ako s tym svojim twinchargerom toto i20N vyklepe na pockanie :D

Petr
21. října • 8:34

Příští rok budeme kupovat druhé auto do rodiny. Už vím, co to bude...
Snad mi ho drahá občas půjčí...

LOL2000
21. října • 7:54

Tohle půjde na odbyt. B-] Hyundai se neustále posouvá a k lepšímu. Jiní odcházejí....rezignují na tyto modely. Vždy jsem si myslel že koncern H/K bude jen o poměru cena výkon. No a ono to bude ještě jinak...

Pikus
21. října • 8:39

Škoda absence automatu. Potřebu malýho auta do města bych ženě asi vysvětlil, ale ne kladek. Cesta zpět už není možná. Nicméně i a tak to auto je super a docela Polo GTI zatopí...víc toho asi v segmentu už za zmínku nestojí. Navíc tím, jak ty auta mezigeneračne rostou je velikost OK.

Odpověď
21. října • 11:09

Napíšu to drnějsi, tak se předem za to omlouvám, ale tohle je auto čistě pro zábavu a řidičský zážitky, takže kdo nemá schopnosti na manuál u HH, tak ať se do takový segmentu vůbec nesere:-))

Allamarein
21. října • 12:55

Čistě pro zábavu a zážitky je závodní auto nebo supersport. Tohle není ani jedno, je to hothatch, tedy auto schopné jak každodenního života v provozu, tak blbnutí na okruhu.

Maro Fetucina
21. října • 19:13

To má barvu jako Viagra :-D Asi se majitelům už nepostaví, tak si hrají s takovou motoristickou náhražkou. Součástky z toho odpadávají, řve to jako umírající lvice, jede max. jako Jawa Pionýr :-D Hjundaj teda postavil pěkně uprděné vozítko. Prdíky z kyselého zelí s prošlou viagrou. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Djev
21. října • 19:33

Závidíš frustráte, co?;-)

Doporučujeme

Články odjinud