Hyundai poprvé přiostřil novou i20. Verze N Line lépe vypadá, jezdí i poslouchá

Hyundai i20 N Line bude k mání i s motorem 1.0 T-GDI o výkonu 120 koní. Vedle hezčího vzhledu přidává i něco navíc v podvozku.

Nedlouho po představení standardního modelu se Hyundai i20 ukázal i ve sportovně střižené verzi N Line. Nejnovější přírůstek do rodiny designově okořeněných vozů Hyundai bude k mání se dvěma motory - 1.2 MPI o výkonu 84 koní a 1.0 T-GDI ve dvou výkonových variantách. 

Slabší verzi přeplňovaného agregátu o výkonu 100 koní bude možné na přání vybavit mild-hybridní technologií. Silnější verze o výkonu 120 koní bude touto technologií vybavena standardně.

Ostrý Hyundai Tucson N na povedených ilustracích. Možná nejsou daleko pravdě!

Ostrý Hyundai Tucson N na povedených ilustracích. Možná nejsou daleko pravdě!

Motor s hybridní technologií bude spárovaný s novou šestistupňovou manuální převodovkou iMT se spojkou bez mechanické vazby. Pro motory 1.0 T-GDI výrobce vozu upravil i zavěšení pro lepší jízdu a reakce motoru na plynový pedál. Nechybí ani upravené výfukové potrubí pro lepší zvuk.

Verze N Line se do městského hatchbacku i20 dostala vůbec poprvé. Viceprezident pro marketing a produkt si od toho slibuje, že varianta ještě rozšíří zákaznické portfolio značky. i20 N Line zaujme na první pohled agresivnějšími nárazníky, dvoubarevným lakováním, velkou koncovkou výfuku a 17palcovými koly.

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Rozšíření nabídky Hyundaie i20 dorazí k evropským zákazníkům na jaře příštího roku. Cena prozatím není známá. Vzhledem k tomu, že jde o vrchol nabídky, může základní cena s přeplňovaným motorem přesáhnout půl milionu korun. Výbava Smart s motorem 1.0 T-GDI (120 k) vyjde na 489.990 Kč.

Hyundai i20

Hyundai i20 je malý hatchback od korejského výrobce, který je na trhu od roku 2008. Po větším i30 patří k nejprodávanějším modelům Hyundaie. Jedná se o přímého konkurenta Škody Fabia.

Test prototypu 2020 • Ceny a výbava • 3. generace • Test Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT • Historie Hyundai i20

Za volantem sériového Hyundaie i20 1.0 T-GDI mHEV: Kdo se může od koho učit?

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Třetí generace Hyundaie i20 se už nechce od konkurentů jen učit, ale v řadě ohledů hodlá stanovit nová měřítka.

27.  10.  2020 | Martin Jeník | 15 příspěvků
Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků