Hlavní konkurent Škody Fabia má po faceliftu. Dostal i novou převodovku

38 komentářů

lom
9. října • 0:16

i20 vs Fabia? Směšné. Stejně jako i30 vs Octavia. i30 je srovnatelné tak možná s Fabií. Rozměrově i cenou.

Marťas
19. června • 20:18

facelift povedený pro tenhle rok, to vezme vítr z plachet tý fabii, která už je přes rok stará. Dělají jen pěkný auta hyundai

Samuel Mrázek
25. května • 22:24

Kam se hrabe nějaká fábka. Tohle auto je mnohem zajímavější jak vzhledobě tak motorově a dokonce i cenově což zajímá drtivou většinu lidí.

Pavel
8. května • 19:35

jako facelift se jim povedl to se musí uznat, přijde mi, že snad lepší než ta hranatá fabie

Ondrej
7. května • 22:06

fabka bude vzdy ve stinu golfa a pola kdyz kluci z koreji jeste zamkaj bude to mozna zajimave i pro mne, ale ty suv klobouk dolu ale na ty zas nejsem ja

Robin Doležal
4. května • 21:11

Daleko hezčí než fábka. Za mě musím říct, že je to sakra konkurent.

Eliáš
4. května • 20:19

hele za mě jednoznačně hyundai, ta vypadá fakt luxusně, to asi fábie dostane na prdel

Jan
27. dubna • 16:14

Facelift se jim celkem povedl, takový autíčko pro manželky, ženský. Osobně bych si ho nekoupil, ale přijít zamnou manželka, že se jí líbí, tak bych jí ho i koupil, protože vzhledově a hlavně to má něco uvnitř.

joachym
27. dubna • 7:39

mozna tyhle auta budou lepsi nez ty ze skodovky, ta se strasne brzo okoukaji a ja na ni zanevrel, proc nedelaji auta jako wv, u passsatu nemusite krapat kufrem a nic tam nevrze :D

Pavel
26. dubna • 21:06

Ten facelift se jim povedl, za mě super, takový to autíčko pro manželku akorát dělaný, na nákupy a tak podobně.

Jirkus
25. dubna • 19:38

to má fabie upřímně dost problém, protože jako mít nějaký úspory určitě půjdu do tohohle, vypadá to fakt luxusně, jak z venku, tak uvnitř, moc se jim to povedlo:-O

Anti-automat
25. dubna • 18:21

Takze co sa tyka motora, 1.2 atmo jednoznacna volba. Ziadny filter, ziadne turbo. Priemerne zarabajucej tunajsej rodine (rozumej zijucej na hranici chudoby a biedy), ktora pocita kazdu korunu a potrebuje dlhodobu, nenarocnu a spolahlivu investiciu, niet o com dalej diskutovat. Skoda ma problem, nijaky podobny motor totiz co? NEMA.
Inak, nie som fanusik znacky, kedze sa vynori hromada uplne psychotickych hejtov. Setrite si zlc. Nerobim nic ine, len uvazujem ako priemerne zarabajuci clovek v nasich koncinach.

mpolan
25. dubna • 22:11

Akorát ta normami udušená dvanáctistovka vůbec nepojede. Možná v té silnější verzi by za něco stála. Lepší volbou by byla ta čtrnáctistovka, ale smůla, dávají ji jen do plasťáku.

Anti-automat
26. dubna • 19:43

Nasa eko-sk.rvena jednasestka robi dve kila a to ma este aj zdvihnutu skrinu. Ked ju prehodim cez 35oo a tocim do nejakych 5500, je to neprijemna vec ak si chce niekto na nej honit ego. Felda 1.6 taketo snahy nejakeho nagelovaneho debilka doslova utopila v krvi.
Ale inak ano - 14oo atmo je do tohoto auta idealny kus, hoci trojvalec o 16oo by bol este lepsi. Ale klud, aj to pride, uvidite. Dockame sa aj toho.:-)

Anti-automat
27. dubna • 19:08

A odpoviem si sam sebe, v Cine to uz Ford ma, viz inu diskusiu. Len v tom faso-eu-rajchu si musite kupit to, co vlastne ani nechcete.

Danny
25. dubna • 14:14

za ty prachy, no líbí se mi to víc než fabie, oni ty pracovití korejci za pár let budou dělat asi možná lepší auta než ten koncérn...

Motorhead
6. května • 22:20

Oni je dělají lepší už teď!!! ;-) Koncern je největší hnůj!

XY
25. dubna • 18:51

Ale nejdřív by měl Hnujdej zapracovat na bezpečnosti... Pokud si já jako uživatel kolenem šťouchám do klíčku a za jízdy si vypínám motor (i při ježdění), tak by měli najmout designéry, kteří ví jak uživatelé jejich produkt používají. A nadesignovat to tak, aby to prostě nešlo. U IX20 to jde velmi snadno.... Používá se k tomu designová FMEA...

Anti-automat
25. dubna • 18:38

Bohuzial sikmaci tie auta nevyrabaju. Ale prisli na to, ako z mala vytazit maximum. A vratane pracovnej sily. Kto pracoval v takej firme, asi vie o com je rec. A to ako pozitivny signal zrovna neberiem. V zaujme objektivity.

GR8
25. dubna • 11:46

Toto uz je vazne pisalkovska zumpa. Je mi jedno jake to je auto. Ale napsat podobny nadpis bez nazvu auta o ktere jde a nacpat tam Skodu. No.....To chce mit opravdu jasny nezavisly pohled radoby novinare. Bravo. Bravo.:-D:-D:-D..

Peter
25. dubna • 11:14

Pane "redaktore", pokud popisujete i20, tak u Kia tomu odpovídá Venga, nikoli Rio! Aspoň to byste mohl vědět.

mikaro
25. dubna • 11:37

V článku sa píše o i20, nie o ix20 !

Peter
25. dubna • 12:38

Sorry, omluva.

Switch007
25. dubna • 11:28

A na to jste přišel jak? :-D

Lukáš
25. dubna • 10:02

Škoda toho filtru pevných částic, který je nově i u benzínových motorů. To je další věc, která si dříve nebo později vyžádá velmi nákladný servis. Bohužel, mám dojem, že ty filtry jsou již nařízeny pro všechna nová auta.

Saman
25. dubna • 10:42

na i30 stoji 8-9 tisic, no to bude desna rana za tech 5-10 let az to lidi budou menit u i20tek a cena bude pravdepodobne jeste niz :-Dspis nez filtr pevnych castic budou lidi v te dobe resit zakazy vjezdu do mest fosilnich aut vseobecne ;-)

Shimi
25. dubna • 10:22

Lukáš: Omyl, GPF je už dnes cenově v průměru na 1/50 ceny DPF a po rozšíření produkce to bude ještě levnější, takže tohoto bych se vůbec nebál.

Dix_
25. dubna • 9:37

Konečně tam dali 7.st.automat.Ten čtyřkvalt v předFL byla ostuda.

king014
25. dubna • 9:19

vyroben v Turecku z indických součástek, za tu cenu je to fakt kauf století

Joe
25. dubna • 10:30

Ani vtipnej nejsi - jen blbej, píšeš nesmysly šmudlo... :-)

Marek
25. dubna • 13:27

Má pravdu.

Luboš S.
25. dubna • 9:16

Bože aspoň do nadpisu dejte jméno a typ auta, o kterém se v článku píše. Ty český novináři jsou už naprosto mimo. Je vlastně jedno, o kterém autě je článek, proště v nadpisu bude vždy Škoda. Už jste s tou Škoda mánií naprosto trapný. Vy tu škodovku za chvíli nacpete i do článku o vaření. Chápejte, čeho je moc toho je příliš a škodovka začíná už lézt právě kvůli vám lidem na nervy.

Alias
25. dubna • 10:43

Tohle taky nechapu. Asi za kazde slovo Skoda jsou premie. Aby to nakonec nezacalo byt kontraproduktivni jako reklamy od Hjundee. A kdyz uz to slovo nemaji v nadpisu, tak se musi natlacit do clanku jako zminka ci srovnani s produktem, o kterem clanek je.

Joe Doe
25. dubna • 10:58

V titulku nie je Hyundai ale Skoda preto, lebo SEO - skratka je potom mensia sanca, ze ked hladas Hyundai, tak sa dostanes k vysledku.Takze cielom je naozaj v search engines pri vyhladavani na autorevue.cz pomoct Skode na ukor konkurencie.

jakop
25. dubna • 9:18

To je naprosto přesné. Vlastně vůbec nejde o jaké auto jde, jen jestli to je konkurent škody.
Trapný a nedůstojný.

Ivo
25. dubna • 9:06

Jo, jo, další nejlepší české auto. Má i převodovku ! Prostě vždy nejlepší nabídka.

JirkaX
25. dubna • 12:23

To auto se vyrábí v Turecku ty šašku.

neodborník
25. dubna • 12:51

Nepochopená nadsázka, ještě pravopisné chyby ....

Doporučujeme

Články odjinud