Hlavní konkurent Škody Fabia má po faceliftu. Dostal i novou převodovku

Ivo  |  25. 04. 2018 09:06

Jo, jo, další nejlepší české auto. Má i převodovku ! Prostě vždy nejlepší nabídka.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  25. 04. 2018 12:23

To auto se vyrábí v Turecku ty šašku.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  25. 04. 2018 12:51

Nepochopená nadsázka, ještě pravopisné chyby ....

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  25. 04. 2018 09:16

Bože aspoň do nadpisu dejte jméno a typ auta, o kterém se v článku píše. Ty český novináři jsou už naprosto mimo. Je vlastně jedno, o kterém autě je článek, proště v nadpisu bude vždy Škoda. Už jste s tou Škoda mánií naprosto trapný. Vy tu škodovku za chvíli nacpete i do článku o vaření. Chápejte, čeho je moc toho je příliš a škodovka začíná už lézt právě kvůli vám lidem na nervy.

Odpovědět  |   | 
jakop  |  25. 04. 2018 09:18

To je naprosto přesné. Vlastně vůbec nejde o jaké auto jde, jen jestli to je konkurent škody.
Trapný a nedůstojný.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  25. 04. 2018 10:43

Tohle taky nechapu. Asi za kazde slovo Skoda jsou premie. Aby to nakonec nezacalo byt kontraproduktivni jako reklamy od Hjundee. A kdyz uz to slovo nemaji v nadpisu, tak se musi natlacit do clanku jako zminka ci srovnani s produktem, o kterem clanek je.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 04. 2018 10:58

V titulku nie je Hyundai ale Skoda preto, lebo SEO - skratka je potom mensia sanca, ze ked hladas Hyundai, tak sa dostanes k vysledku.

Takze cielom je naozaj v search engines pri vyhladavani na autorevue.cz pomoct Skode na ukor konkurencie.

Odpovědět  |   | 
king014  |  25. 04. 2018 09:19

vyroben v Turecku z indických součástek, za tu cenu je to fakt kauf století

Odpovědět  |   | 
Joe  |  25. 04. 2018 10:30

Ani vtipnej nejsi - jen blbej, píšeš nesmysly šmudlo...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  25. 04. 2018 13:27

Má pravdu.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  25. 04. 2018 09:37

Konečně tam dali 7.st.automat.Ten čtyřkvalt v předFL byla ostuda.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  25. 04. 2018 10:02

Škoda toho filtru pevných částic, který je nově i u benzínových motorů. To je další věc, která si dříve nebo později vyžádá velmi nákladný servis. Bohužel, mám dojem, že ty filtry jsou již nařízeny pro všechna nová auta.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 04. 2018 10:22

Lukáš: Omyl, GPF je už dnes cenově v průměru na 1/50 ceny DPF a po rozšíření produkce to bude ještě levnější, takže tohoto bych se vůbec nebál.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  25. 04. 2018 10:42

na i30 stoji 8-9 tisic, no to bude desna rana za tech 5-10 let az to lidi budou menit u i20tek a cena bude pravdepodobne jeste niz

spis nez filtr pevnych castic budou lidi v te dobe resit zakazy vjezdu do mest fosilnich aut vseobecne

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 04. 2018 11:14

Pane "redaktore", pokud popisujete i20, tak u Kia tomu odpovídá Venga, nikoli Rio! Aspoň to byste mohl vědět.

Odpovědět  |   | 
Switch007  |  25. 04. 2018 11:28

A na to jste přišel jak?

Odpovědět  |   | 
mikaro  |  25. 04. 2018 11:37

V článku sa píše o i20, nie o ix20 !

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 04. 2018 12:38

Sorry, omluva.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  25. 04. 2018 11:46

Toto uz je vazne pisalkovska zumpa. Je mi jedno jake to je auto. Ale napsat podobny nadpis bez nazvu auta o ktere jde a nacpat tam Skodu. No.....To chce mit opravdu jasny nezavisly pohled radoby novinare. Bravo. Bravo...

Odpovědět  |   | 
Danny  |  25. 04. 2018 14:14

za ty prachy, no líbí se mi to víc než fabie, oni ty pracovití korejci za pár let budou dělat asi možná lepší auta než ten koncérn...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 04. 2018 18:38

Bohuzial sikmaci tie auta nevyrabaju. Ale prisli na to, ako z mala vytazit maximum. A vratane pracovnej sily. Kto pracoval v takej firme, asi vie o com je rec. A to ako pozitivny signal zrovna neberiem. V zaujme objektivity.

Odpovědět  |   | 
XY  |  25. 04. 2018 18:51

Ale nejdřív by měl Hnujdej zapracovat na bezpečnosti... Pokud si já jako uživatel kolenem šťouchám do klíčku a za jízdy si vypínám motor (i při ježdění), tak by měli najmout designéry, kteří ví jak uživatelé jejich produkt používají. A nadesignovat to tak, aby to prostě nešlo. U IX20 to jde velmi snadno.... Používá se k tomu designová FMEA...

Odpovědět  |   | 
Motorhead  |  06. 05. 2018 22:20

Oni je dělají lepší už teď!!! Koncern je největší hnůj!

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 04. 2018 18:21

Takze co sa tyka motora, 1.2 atmo jednoznacna volba. Ziadny filter, ziadne turbo. Priemerne zarabajucej tunajsej rodine (rozumej zijucej na hranici chudoby a biedy), ktora pocita kazdu korunu a potrebuje dlhodobu, nenarocnu a spolahlivu investiciu, niet o com dalej diskutovat. Skoda ma problem, nijaky podobny motor totiz co? NEMA. Inak, nie som fanusik znacky, kedze sa vynori hromada uplne psychotickych hejtov. Setrite si zlc. Nerobim nic ine, len uvazujem ako priemerne zarabajuci clovek v nasich koncinach.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 04. 2018 22:11

Akorát ta normami udušená dvanáctistovka vůbec nepojede. Možná v té silnější verzi by za něco stála. Lepší volbou by byla ta čtrnáctistovka, ale smůla, dávají ji jen do plasťáku.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  26. 04. 2018 19:43

Nasa eko-sk.rvena jednasestka robi dve kila a to ma este aj zdvihnutu skrinu. Ked ju prehodim cez 35oo a tocim do nejakych 5500, je to neprijemna vec ak si chce niekto na nej honit ego. Felda 1.6 taketo snahy nejakeho nagelovaneho debilka doslova utopila v krvi. Ale inak ano - 14oo atmo je do tohoto auta idealny kus, hoci trojvalec o 16oo by bol este lepsi. Ale klud, aj to pride, uvidite. Dockame sa aj toho.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  27. 04. 2018 19:08

A odpoviem si sam sebe, v Cine to uz Ford ma, viz inu diskusiu. Len v tom faso-eu-rajchu si musite kupit to, co vlastne ani nechcete.

Odpovědět  |   | 
Jirkus  |  25. 04. 2018 19:38

to má fabie upřímně dost problém, protože jako mít nějaký úspory určitě půjdu do tohohle, vypadá to fakt luxusně, jak z venku, tak uvnitř, moc se jim to povedlo

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  26. 04. 2018 21:06

Ten facelift se jim povedl, za mě super, takový to autíčko pro manželku akorát dělaný, na nákupy a tak podobně.

Odpovědět  |   | 
joachym  |  27. 04. 2018 07:39

mozna tyhle auta budou lepsi nez ty ze skodovky, ta se strasne brzo okoukaji a ja na ni zanevrel, proc nedelaji auta jako wv, u passsatu nemusite krapat kufrem a nic tam nevrze :D

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 04. 2018 16:14

Facelift se jim celkem povedl, takový autíčko pro manželky, ženský. Osobně bych si ho nekoupil, ale přijít zamnou manželka, že se jí líbí, tak bych jí ho i koupil, protože vzhledově a hlavně to má něco uvnitř.

Odpovědět  |   | 
Eliáš  |  04. 05. 2018 20:19

hele za mě jednoznačně hyundai, ta vypadá fakt luxusně, to asi fábie dostane na prdel

Odpovědět  |   | 
Robin Doležal  |  04. 05. 2018 21:11

Daleko hezčí než fábka. Za mě musím říct, že je to sakra konkurent.

Odpovědět  |   | 
Ondrej  |  07. 05. 2018 22:06

fabka bude vzdy ve stinu golfa a pola kdyz kluci z koreji jeste zamkaj bude to mozna zajimave i pro mne, ale ty suv klobouk dolu ale na ty zas nejsem ja

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  08. 05. 2018 19:35

jako facelift se jim povedl to se musí uznat, přijde mi, že snad lepší než ta hranatá fabie

Odpovědět  |   | 
Samuel Mrázek  |  25. 05. 2018 22:24

Kam se hrabe nějaká fábka. Tohle auto je mnohem zajímavější jak vzhledobě tak motorově a dokonce i cenově což zajímá drtivou většinu lidí.

Odpovědět  |   | 
Marťas  |  19. 06. 2018 20:18

facelift povedený pro tenhle rok, to vezme vítr z plachet tý fabii, která už je přes rok stará. Dělají jen pěkný auta hyundai

Odpovědět  |   | 
lom  |  09. 10. 2018 00:16

i20 vs Fabia? Směšné. Stejně jako i30 vs Octavia. i30 je srovnatelné tak možná s Fabií. Rozměrově i cenou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A