Hlavní konkurent Škody Fabia má po faceliftu. Dostal i novou převodovku

Ivo  |  25. 04. 2018 09:06

Jo, jo, další nejlepší české auto. Má i převodovku ! Prostě vždy nejlepší nabídka.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  25. 04. 2018 12:23

To auto se vyrábí v Turecku ty šašku.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  25. 04. 2018 12:51

Nepochopená nadsázka, ještě pravopisné chyby ....

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  25. 04. 2018 09:16

Bože aspoň do nadpisu dejte jméno a typ auta, o kterém se v článku píše. Ty český novináři jsou už naprosto mimo. Je vlastně jedno, o kterém autě je článek, proště v nadpisu bude vždy Škoda. Už jste s tou Škoda mánií naprosto trapný. Vy tu škodovku za chvíli nacpete i do článku o vaření. Chápejte, čeho je moc toho je příliš a škodovka začíná už lézt právě kvůli vám lidem na nervy.

Odpovědět  |   | 
jakop  |  25. 04. 2018 09:18

To je naprosto přesné. Vlastně vůbec nejde o jaké auto jde, jen jestli to je konkurent škody.
Trapný a nedůstojný.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  25. 04. 2018 10:43

Tohle taky nechapu. Asi za kazde slovo Skoda jsou premie. Aby to nakonec nezacalo byt kontraproduktivni jako reklamy od Hjundee. A kdyz uz to slovo nemaji v nadpisu, tak se musi natlacit do clanku jako zminka ci srovnani s produktem, o kterem clanek je.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 04. 2018 10:58

V titulku nie je Hyundai ale Skoda preto, lebo SEO - skratka je potom mensia sanca, ze ked hladas Hyundai, tak sa dostanes k vysledku.

Takze cielom je naozaj v search engines pri vyhladavani na autorevue.cz pomoct Skode na ukor konkurencie.

Odpovědět  |   | 
king014  |  25. 04. 2018 09:19

vyroben v Turecku z indických součástek, za tu cenu je to fakt kauf století

Odpovědět  |   | 
Joe  |  25. 04. 2018 10:30

Ani vtipnej nejsi - jen blbej, píšeš nesmysly šmudlo...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  25. 04. 2018 13:27

Má pravdu.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  25. 04. 2018 09:37

Konečně tam dali 7.st.automat.Ten čtyřkvalt v předFL byla ostuda.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  25. 04. 2018 10:02

Škoda toho filtru pevných částic, který je nově i u benzínových motorů. To je další věc, která si dříve nebo později vyžádá velmi nákladný servis. Bohužel, mám dojem, že ty filtry jsou již nařízeny pro všechna nová auta.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 04. 2018 10:22

Lukáš: Omyl, GPF je už dnes cenově v průměru na 1/50 ceny DPF a po rozšíření produkce to bude ještě levnější, takže tohoto bych se vůbec nebál.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  25. 04. 2018 10:42

na i30 stoji 8-9 tisic, no to bude desna rana za tech 5-10 let az to lidi budou menit u i20tek a cena bude pravdepodobne jeste niz

spis nez filtr pevnych castic budou lidi v te dobe resit zakazy vjezdu do mest fosilnich aut vseobecne

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 04. 2018 11:14

Pane "redaktore", pokud popisujete i20, tak u Kia tomu odpovídá Venga, nikoli Rio! Aspoň to byste mohl vědět.

Odpovědět  |   | 
Switch007  |  25. 04. 2018 11:28

A na to jste přišel jak?

Odpovědět  |   | 
mikaro  |  25. 04. 2018 11:37

V článku sa píše o i20, nie o ix20 !

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 04. 2018 12:38

Sorry, omluva.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  25. 04. 2018 11:46

Toto uz je vazne pisalkovska zumpa. Je mi jedno jake to je auto. Ale napsat podobny nadpis bez nazvu auta o ktere jde a nacpat tam Skodu. No.....To chce mit opravdu jasny nezavisly pohled radoby novinare. Bravo. Bravo...

Odpovědět  |   | 
Danny  |  25. 04. 2018 14:14

za ty prachy, no líbí se mi to víc než fabie, oni ty pracovití korejci za pár let budou dělat asi možná lepší auta než ten koncérn...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 04. 2018 18:38

Bohuzial sikmaci tie auta nevyrabaju. Ale prisli na to, ako z mala vytazit maximum. A vratane pracovnej sily. Kto pracoval v takej firme, asi vie o com je rec. A to ako pozitivny signal zrovna neberiem. V zaujme objektivity.

Odpovědět  |   | 
XY  |  25. 04. 2018 18:51

Ale nejdřív by měl Hnujdej zapracovat na bezpečnosti... Pokud si já jako uživatel kolenem šťouchám do klíčku a za jízdy si vypínám motor (i při ježdění), tak by měli najmout designéry, kteří ví jak uživatelé jejich produkt používají. A nadesignovat to tak, aby to prostě nešlo. U IX20 to jde velmi snadno.... Používá se k tomu designová FMEA...

Odpovědět  |   | 
Motorhead  |  06. 05. 2018 22:20

Oni je dělají lepší už teď!!! Koncern je největší hnůj!

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 04. 2018 18:21

Takze co sa tyka motora, 1.2 atmo jednoznacna volba. Ziadny filter, ziadne turbo. Priemerne zarabajucej tunajsej rodine (rozumej zijucej na hranici chudoby a biedy), ktora pocita kazdu korunu a potrebuje dlhodobu, nenarocnu a spolahlivu investiciu, niet o com dalej diskutovat. Skoda ma problem, nijaky podobny motor totiz co? NEMA. Inak, nie som fanusik znacky, kedze sa vynori hromada uplne psychotickych hejtov. Setrite si zlc. Nerobim nic ine, len uvazujem ako priemerne zarabajuci clovek v nasich koncinach.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 04. 2018 22:11

Akorát ta normami udušená dvanáctistovka vůbec nepojede. Možná v té silnější verzi by za něco stála. Lepší volbou by byla ta čtrnáctistovka, ale smůla, dávají ji jen do plasťáku.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  26. 04. 2018 19:43

Nasa eko-sk.rvena jednasestka robi dve kila a to ma este aj zdvihnutu skrinu. Ked ju prehodim cez 35oo a tocim do nejakych 5500, je to neprijemna vec ak si chce niekto na nej honit ego. Felda 1.6 taketo snahy nejakeho nagelovaneho debilka doslova utopila v krvi. Ale inak ano - 14oo atmo je do tohoto auta idealny kus, hoci trojvalec o 16oo by bol este lepsi. Ale klud, aj to pride, uvidite. Dockame sa aj toho.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  27. 04. 2018 19:08

A odpoviem si sam sebe, v Cine to uz Ford ma, viz inu diskusiu. Len v tom faso-eu-rajchu si musite kupit to, co vlastne ani nechcete.

Odpovědět  |   | 
Jirkus  |  25. 04. 2018 19:38

to má fabie upřímně dost problém, protože jako mít nějaký úspory určitě půjdu do tohohle, vypadá to fakt luxusně, jak z venku, tak uvnitř, moc se jim to povedlo

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  26. 04. 2018 21:06

Ten facelift se jim povedl, za mě super, takový to autíčko pro manželku akorát dělaný, na nákupy a tak podobně.

Odpovědět  |   | 
joachym  |  27. 04. 2018 07:39

mozna tyhle auta budou lepsi nez ty ze skodovky, ta se strasne brzo okoukaji a ja na ni zanevrel, proc nedelaji auta jako wv, u passsatu nemusite krapat kufrem a nic tam nevrze :D

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 04. 2018 16:14

Facelift se jim celkem povedl, takový autíčko pro manželky, ženský. Osobně bych si ho nekoupil, ale přijít zamnou manželka, že se jí líbí, tak bych jí ho i koupil, protože vzhledově a hlavně to má něco uvnitř.

Odpovědět  |   | 
Eliáš  |  04. 05. 2018 20:19

hele za mě jednoznačně hyundai, ta vypadá fakt luxusně, to asi fábie dostane na prdel

Odpovědět  |   | 
Robin Doležal  |  04. 05. 2018 21:11

Daleko hezčí než fábka. Za mě musím říct, že je to sakra konkurent.

Odpovědět  |   | 
Ondrej  |  07. 05. 2018 22:06

fabka bude vzdy ve stinu golfa a pola kdyz kluci z koreji jeste zamkaj bude to mozna zajimave i pro mne, ale ty suv klobouk dolu ale na ty zas nejsem ja

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  08. 05. 2018 19:35

jako facelift se jim povedl to se musí uznat, přijde mi, že snad lepší než ta hranatá fabie

Odpovědět  |   | 
Samuel Mrázek  |  25. 05. 2018 22:24

Kam se hrabe nějaká fábka. Tohle auto je mnohem zajímavější jak vzhledobě tak motorově a dokonce i cenově což zajímá drtivou většinu lidí.

Odpovědět  |   | 
Marťas  |  19. 06. 2018 20:18

facelift povedený pro tenhle rok, to vezme vítr z plachet tý fabii, která už je přes rok stará. Dělají jen pěkný auta hyundai

Odpovědět  |   | 
lom  |  09. 10. 2018 00:16

i20 vs Fabia? Směšné. Stejně jako i30 vs Octavia. i30 je srovnatelné tak možná s Fabií. Rozměrově i cenou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A