Hyundai i20 Coupe vstoupil na český trh

Hyundai i20 Coupe vstoupil na český trh

Nový model Hyundai i20 Coupe se začal prodávat v České republice. Sportovně laděný vůz ve třídveřové karosérii je k dispozici ve dvou úrovních výbavy s benzínovými motory o objemu 1,2 a 1,4 litru. Cena modelu začíná na 364 990 korunách.

Hyundai zvyšuje atraktivitu nové generace modelové řady i20 o variantu Coupe. Třídveřový vůz segmentu B se od pětidveřové verze výrazně odlišuje. Dynamický exteriér a neobyčejný design interiéru by měl nejvíce zaujmout především mladé, lifestylově orientované spotřebitele.

Jedinečná silueta

Nový model i20 Coupe má vlastní, jedinečnou siluetu. Skloněné střešní sloupky A, B i C jsou výrazně odlišné od pětidveřového modelu a dávají verzi Coupe dynamičtější profil. Odlišné pojetí má šestiúhelníková maska chladiče, jiný je i nárazník, na němž je posazena. Zadním partiím dominují odvážné oblouky podběhů kol a přecházejí do nového designu zadního nárazníku. Výsledkem jsou výrazně atletické křivky karosérie.

Navzdory sportovnějšímu vzhledu se stále jedná o praktický vůz, který nabízí s objemem 336 litrů největší zavazadlový prostor ve své třídě. Hyundai dále odlišil třídveřové i20 Coupe unikátním oranžovým odstínem karosérie (Tangerine), s nímž sladil rovněž některé prvky v interiéru. Skvělý dojem z nového modelu podtrhuje i originální design 17“ kol z lehké slitiny a nový zadní spoiler.

Dva motory, dvě úrovně výbavy

Hyundai i20 Coupe bude k dispozici s dvojicí zážehových motorů o objemu 1,25 nebo 1,4 litru. Nový přeplňovaný zážehový tříválec 1,0 litru rozšíří nabídku v průběhu roku 2015. Motor o objemu 1,25 litru nabídne pod kapotou vozu 62 kW, tedy 84 koní a je osazen manuální pětistupňovou převodovkou. U druhé varianty 1,4 litru dosahuje motor výkonu 74 kW (100 koní) a ovládá se šestistupňovou převodovkou.

Model i20 Coupe se nabízí ve dvou úrovních výbavy: Sport Plus a Sport Style, v jejichž dlouhém seznamu jsou kupříkladu bezpečnostní systémy ABS, EBD (elektronický rozdělovač brzdné síly) nebo BAS (brzdový asistent), dále i VSM (elektronický stabilizační systém), HAC (asistent pro rozjezd do kopce), šestice airbagů, varovný systém vyjetí vozu z jízdního pruhu, elektricky ovládaná přwsní okna, centrální zamykání, monitorování tlaku v pneumatikách apod. Vyšší úroveň Sport Style má navíc například dešťový senzor, automatické světlomety, automatickou klimatizaci, vyhřívaný volant nebo samostmívací vnitřní zpětné zrcátko.

Pětiletá záruka bez omezení

Nová generace i20 Coupe byla navržena, zkonstruována a vyvinuta v Evropě s ohledem na potřeby náročných evropských zákazníků. Nová generace modelové řady i20 je vyráběna v tureckém závodě Hyundai v Izmitu a na českém trhu se prodává od 364 990 korun.

Stejně jako pro všechny nové modely Hyundai prodávané v Evropě, platí i pro nový model  i20 Coupe jedinečná pětiletá komplexní záruka Hyundai. Součástí záručního paketu je pětiletá záruka bez omezení ujetých kilometrů, pět let asistenční služby zdarma a pět let kondičních prohlídek zdarma.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků