Hyundai i20 Coupe dorazil na český trh. Startuje částkou 364 990 Kč

Hyundai i20 nové generace vstoupil na český trh prakticky ve stejnou dobu jako nová Škoda Fabia. A jak se dalo očekávat, nabídka obou těchto nováčků se dále rozrůstá. Korejská automobilka ovšem jde tak trochu proti proudu. Zatímco Fabia přišla s oblíbenou verzí kombi, nabídka i20 byla rozšířena o sportovně střiženou variantu i20 Coupe, která už zná své oficiální české ceny.

Škoda nabízí do nové Fabie „designovou fólii“. Tak jsme si ji objednali

Škoda nabízí do nové Fabie „designovou fólii“. Tak jsme si ji objednali

K dispozici jsou dvě výbavy - Sport Plus a Sport Style. Každá z těchto výbav se vztahuje k jednomu motoru. Tu první pořídíte v kombinaci s 1.2i (62 kW/84 k), tu druhou s výkonnější čtrnáctistovkou (74 kW/100 k). Základní i20 Coupe je vybavena pětistupňovým manuálem a stojí 364 990 Kč, silnější verze dostala šestistupňovou převodovkou a cenu 399 990 Kč.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Výbava jako taková je u obou motorizací téměř stejná a v podstatě kompletní. V ceníku najdete pouze dva příplatky za metalízu (10 900 Kč) a bílý lak Polar White (2 900 Kč). Věci jako palubní počítač, centrální zamykání, klimatizace nebo tempomat jsou v ceně. Sport Style navíc přidá vyhřívání předních sedadel a volantu, samostmívací vnitřní zrcátko nebo automatická světla a automatickou klimatizaci.

Je trochu škoda, že sportovně se tvářící třídveřová varianta i20 nedostala nějaký výkonnější motor. Tohle auto ovšem poslouží jako základ speciálu WRC, takže se třeba v budoucnu dočkáme něčeho na způsob i30 Turbo. V každém případě během letošního roku přijde do nabídky ještě nový přeplňovaný tříválec o objemu jednoho litru. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků