Hyundai i20 bude umět hezky hrát. Jako první model v Evropě dostal prémiové audio

WRC Fabia R2 TwinCharger  |  01. 08. 2020 14:17

V mem pripade si hudbu poustim malokdy.. Hraje mi tam pod kapotou zvlastni rock'n'roll, ktery rad pozira kilometry libivym a sveraznym zpusobem

Odpovědět  |   | 
joe  |  02. 08. 2020 06:28

smradlavá popelnice

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  02. 08. 2020 08:38

Nejmelodictejsi a benzinove vonave AMG od Skodovky

Odpovědět  |   | 
Kari  |  02. 08. 2020 19:37

Tím, že si naklikáš plusy to pravda být nezačne

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  02. 08. 2020 21:40

...to je pravdiva osobni zkusenost s tim, jak to male nadupane Skodovacke faro jezdi, slouzi a tak. Kdyz uz se mi plusy objevi, tak mi je nezavid..a nekoukej na to z perspektivy indickeho kari tuktuku.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 08. 2020 08:08

male nadupane Skodovacke faro
To je (_!_)...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  01. 08. 2020 14:47

Relativně prémiové audio má i VW Polo Beats, včetně subwooferu, ale nejel jsem s ním, takže osobně nemohu posoudit.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 08. 2020 19:16

Beats? Hudební odpad pro puboše bez vkusu.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  01. 08. 2020 14:52

A Yaris GR má v příplatkovém paketu prémiové audio JBL, to už posoudit mohu, protože ho mám v autě

Odpovědět  |   | 

každá automobilka má i víc dodavatelů, třeba tucson má KRELL. To polo a ten BEATS jestli neskončí, když v turecku nebude automobilka protože pro evropu se to vrábí v turecku a neznám nikoho, kdo byl v turecku a nekoupil tam něco se znakem b, ale to JBL je vlastně tutovka, to se ví aji u telefonu samsung, že špička.

Odpovědět  |   | 
Eruda  |  02. 08. 2020 11:50

Hyundai (Genesis) používá zvukové aparatury zn. Lexicon, stejnou má i Rolls Royce Phantom a která je brána za světovou absolutně Top značku High-endu v AV.
"Společnost Genesis se snaží vytvářet ty nejlepší automobily a související produkty a služby pro znalce po celém světě. Není tedy žádným překvapením, že Lexicon byl vybrán jako nejmodernější audio partner pro toto prémiové vozidlo. Kombinace designu a konstrukce vozidla Genesis s bezkonkurenční zvukovou dokonalostí Lexicon je novým standardem. Lexicon je americká audiotechnická a výrobní společnost z Walthamu, Massachusetts, je jedním z nejdůležitějších průkopníků v oblasti zvuku 20. století.
Lexicon v Genesisu má 17 vysoce výkonných reproduktorů s 900 watty výkonu, čímž získáte trojrozměrný dynamický zvuk. Pocit, že jste v publiku na koncertu nebo slyšíte izolované zvukové prvky, jako byste byli přímo na jevišti. S Lexiconem uslyšíte výsledky desetiletých technologických zkušeností, výzkumu a umělecké vášně."

Zdroj:
https://translate.google.com/translate...
http://automacha.com/genesis-rolls-royce-uses-... ...

Odpovědět  |   | 
Eruda  |  02. 08. 2020 12:05

Genesis v některých modelech (G80 a GV80) používá i 21 reproduktorů a sinusový výkon 1050W.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  03. 08. 2020 13:31

Tyhle marketingové řeči byly součástí katalogu i u Audi. 23 repro a 2000W. Mám to v autě, stalo to v připlatku 181 tisíc a je to o ničem. Nic mimořádného se nekoná. Za mě nejlepší, co jsem slyšel je Naim v Bentley.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  01. 08. 2020 17:43

Taky jsem si jednou koupil omylem nového Hyundaie. Ale pro samé problémy a opravy jsem ani nezaregistroval, jaké rádio tam bylo, bylo-li tam vůbec nějaké. Ten střihlý šroub na klikové hřídeli to všechno tak nějak přebil. Takže mě spíš zajímá, jestli už tam montují nějaké normální motory, než jaké je tam rádio.

Odpovědět  |   | 
Rudolf  |  01. 08. 2020 17:56

Hyundai si člověk nekoupí omylem, já mám již druhého a jsem nadmíru spokojen, akorát si chytil šmejd kus kterej vyrobí i slavná Škodovka a jiné :)

Odpovědět  |   | 

karle, škoda, že jsi nekoupil automat, tys určitě blbě podřadil a motor přetočil. A tím střihlým šroubem na klikovce myslíš co? Klikovka je výkovek z jednoho kusu asi zi začátečník jak v technice tak v řízení.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  01. 08. 2020 20:11

Tentokrát s tebou nesouhlasím. Nepodřadikl jsem blbě, mám milion km bez nehody, jezdím od roku 1955 se vším, co má kola. To jen prostě "Hyundai motors India" odvedl moc špatnou práci. Začátečník? Neblázni. Tato závada se vyskytovala i u sesterské KIA, ví se o tom, a mlčí se o tom. Pro vysvětlení technickému začátečníkovi: Na klikovce jsou nasazeny různé pohony, které jsou uchyceny a zajištěny pomocí šroubů. Byl to jeden z nich.

Odpovědět  |   | 
Všude jsou problémy  |  01. 08. 2020 20:39

Znám člověka, kterému vyletěla klikovka u x5 30d, neměl ani 50tis km. Tak asi tak.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Konečný  |  01. 08. 2020 23:34

Tak s tím zadřeným motorem Made in India mám taky zkušenost, ruplo to při 10 tis. km a dostal jsem nový motor. Pak jsem auto poslal do světa.

Odpovědět  |   | 
Libor K.  |  02. 08. 2020 14:36

A jaký to byl model, že to mělo motor z Indie?

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  02. 08. 2020 16:26

Tipuju i20 první generace

Odpovědět  |   | 

ne, klikovka je dutá je tam olejový kanálek, šrouby jsou jen podélně na koncích kde je setrvák a přední závaží. Piš srozumitelně, prasknutý kliky jsem viděl, ale šrub v klikovce ne. Napiš VIN, typ motoru a model auta. A nevím co má klikovka společnýho s hudbou.

Odpovědět  |   | 
Eruda  |  02. 08. 2020 11:04

Karel je jen troll. Nic mu nevěř.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  03. 08. 2020 07:26

A ty jsi jen trotl a taky ti nic nevěříme.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 08. 2020 14:09

To jako vážně ti je cca 83 let?

Odpovědět  |   | 
Karel  |  03. 08. 2020 07:25

Ano, a jezdím od 15 roků a s náklaďáky od vojny. Jezdil jsem v době, kdy synchrony nebo jakékoli posilovače neexistovaly. Přeřadit po rozjezdu na šachtě v naložené T 111 v bahně bylo umění, o to více mne uráží, když si tady z mého názoru střílí týpek, který podobné věci nezažil. Pochybuji že má více zkušeností s řízením všeho, co má kola a pásy. Názor mám takový, jaký ve mě Hyundai motors India vytvořil. To že mi ho budete mínusovat na věci nic nemění.

Odpovědět  |   | 
joe  |  03. 08. 2020 08:04

Tak ses tu pochlubil jak dlouho jezdíš a kolik máš kilometrů...
Nevím proč bys nemohl podřadit blbě - to se může stát každýmu i tobě... Mimochodem milion to moc nemáš na ty roky, to mám za 10 let...

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  03. 08. 2020 11:14

Dřívější kilometr odpovídal s tehdejší technikou a stavem silnic dnešním 3km. Dnes nalítat 600km za den po dálnicích a jedničkách je asi tak jako dříve 150km po dlažkách. Kolik jsi ty v životě najezdil s Tatrou? Vůbec bych se nedivil, že ani zpovzdálí netušíš, co ve skutečnosti obnáší převodovka bez synchronů, či co znamená "dvojitá spojka"

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 08. 2020 19:05

Ty jsi Karel? Tak kilometr je kilometr a byl vždy jeden. Nepřepočítávej to jako u délky života psů a jiných zvířat. To, že se dříve jezdilo méně a pomaleji, je jiná věc.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  02. 08. 2020 14:00

Mám i20 první generace, tureckou. Slouží dobře, což o to, kromě výměny ložisek v obou předních kolech už před najetím 60 tisíc km dodnes žádná závada. Jen jednou za rok pravidelná údržba.

K čemu je mi ale prémiová aparatura, když je uvnitř za jízdy i po pokusu o dodatečné odhlučnění za jízdy kravál jak na nádraží? Jet s tím po dálnici nad 120 je nemyslitelné pokud člověk nemá nasazené klapky na uších.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  02. 08. 2020 14:02

Teď to po sobě čtu a napsal jsem blbě tureckou. Mám indickou z roku 2009. Holt je venku horko ...

Odpovědět  |   | 
Mich  |  02. 08. 2020 14:17

Já mám i20 z r.2018 a jede bez kraválu. 120km/h člověku ani nepřijde. Kdybych se nepodival na tacho myslel bych že jedu 80. Dílenské zpracování je super, nikde nic nevrže a ani náznak. Lícování dílů a karoserie taky super.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  02. 08. 2020 14:22

Ještě že tak. Za těch 10 let se to už snad naučili. Tak ať dobře slouží.

Odpovědět  |   | 
Libor K.  |  02. 08. 2020 14:42

Myslíš ti Indové... Já bych si aut jakékoli značky vyrobené v Indii nikdy nekoupil.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  02. 08. 2020 14:55

Ne, myslím Hyundai obecně. Jo a mimochodem, indické i20 byly v první generaci povedené, pokazilo se to když je začali vyrábět v Turecku. Pak se to zase z zlepšilo. Jaký je stav nyní nevím, už to nesleduji.
Takže to nebude ani tak o původu lidí na páse, ale spíše o vrchnosti, která to řídí, jak si to ošéfuje.

Odpovědět  |   | 
Boda70  |  01. 08. 2020 21:20

Pánové, ve firmě máme dvě Audi Q7 a majitele to 2x nechalo na dálnici, (řídící jednotka), takže se chyba může objevit kdekoli a nezáleží na značce auta. Takže asi tak.

Odpovědět  |   | 

taky jsem myslel, že diskuze bude o wifi, sem třeba automechanik a kdyby se auta nekazila, tak možná bych zemřel hlady.

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  02. 08. 2020 05:57

Ale to je mi překvapení. Co takhle Fiesta 2017- s audiem B&O (Bang & Olufsen - Dánská firma vyrábějící luxusní, špičkovou a patřičně drahou elektroniku. Audi se za ni nebálo naúčtovat i 6000 dolarů - ale to je jiná třída.) s 9-ti repro a. subwoferu s výkonem 675 W. A jistě se najdou i jiní. To "první" bych asi vynechal. Jinak jsem někde zaslechl ,že ti čechokorejci se snad ani nehupují ale vyhrávají se v tombole. A "10" se prý budou vracet u pokladen místo drobných .

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 08. 2020 08:50
Michal2  |  02. 08. 2020 08:30

Mám vpředu Rockford Fosgate T1650 2velké-2malé a vzadu ňáký levnější set a v kufru zesilovač a sériové rádio.Basy stáhlé na minimum.Na max je to na špunty do uší.Oproti sérii výrazný rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  02. 08. 2020 12:13

U Renaultu je mozne uz dlouha leta objednat Bose do vsech aut, tzn. i do Clia. Dokonce jednu dobu meli i tzv. Bose edition.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  02. 08. 2020 15:04

Mám i30 II.gen. r.v. 2014 a musím konstatovat, že audio má absolutně neporovnatelně lepší zvuk, než audio v Superbu v té nejvyšší výbavě z té doby. A to mám standardní základní rádio Hyundai jen s šesti reproduktory. Porovnával jsem je osobně s několika přáteli a názor všech byl jednoznačný. Je vidět, že se Hyundai tímto modelem chtěl dobře zapsat i co se kvality audia týče.
Kdekoliv projíždím s puštěným audiem, budím obdiv kolemjdoucích, jak silným a kvalitním zvukem i30 oplývá.

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  02. 08. 2020 16:30

To zní jak z pohádky
Já měl i30 II taky, ale nevzpúomínám si, že bych měl nějaký extra pocit z audia na palubě. Co mě deptalo a týká se to i sesterského ceedu, byl strašně slabý tuner na analog rádio.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  02. 08. 2020 17:53

Ano, tuner byl slabý, ale já používal zásadně jen CD nebo USB a rozdíl to byl neuvěřitelný. Superb byl i s USB nepoužitelný.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  02. 08. 2020 17:54

Nevím, proč to píšu v minulém čase. To auto mám pořád.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  04. 08. 2020 09:20

To je to nové I20 N...kdy už bude v prodeji?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan