Hyundai i20 bude umět hezky hrát. Jako první model v Evropě dostal prémiové audio

46 komentářů

Michal2
4. srpna • 9:20

To je to nové I20 N...kdy už bude v prodeji?

Jarda
2. srpna • 15:04

Mám i30 II.gen. r.v. 2014 a musím konstatovat, že audio má absolutně neporovnatelně lepší zvuk, než audio v Superbu v té nejvyšší výbavě z té doby. A to mám standardní základní rádio Hyundai jen s šesti reproduktory. Porovnával jsem je osobně s několika přáteli a názor všech byl jednoznačný. Je vidět, že se Hyundai tímto modelem chtěl dobře zapsat i co se kvality audia týče.
Kdekoliv projíždím s puštěným audiem, budím obdiv kolemjdoucích, jak silným a kvalitním zvukem i30 oplývá.

Čechystán
2. srpna • 16:30

To zní jak z pohádky :-)
Já měl i30 II taky, ale nevzpúomínám si, že bych měl nějaký extra pocit z audia na palubě. Co mě deptalo a týká se to i sesterského ceedu, byl strašně slabý tuner na analog rádio.

Jarda
2. srpna • 17:53

Ano, tuner byl slabý, ale já používal zásadně jen CD nebo USB a rozdíl to byl neuvěřitelný. Superb byl i s USB nepoužitelný.

Jarda
2. srpna • 17:54

Nevím, proč to píšu v minulém čase. To auto mám pořád.

Alias
2. srpna • 12:13

U Renaultu je mozne uz dlouha leta objednat Bose do vsech aut, tzn. i do Clia. Dokonce jednu dobu meli i tzv. Bose edition.

Michal2
2. srpna • 8:30

Mám vpředu Rockford Fosgate T1650 2velké-2malé a vzadu ňáký levnější set a v kufru zesilovač a sériové rádio.Basy stáhlé na minimum.Na max je to na špunty do uší.Oproti sérii výrazný rozdíl.

Vladimír
2. srpna • 5:57

Ale to je mi překvapení. Co takhle Fiesta 2017- s audiem B&O (Bang & Olufsen - Dánská firma vyrábějící luxusní, špičkovou a patřičně drahou elektroniku. Audi se za ni nebálo naúčtovat i 6000 dolarů - ale to je jiná třída.) s 9-ti repro a. subwoferu s výkonem 675 W. A jistě se najdou i jiní. To "první" bych asi vynechal. Jinak jsem někde zaslechl ,že ti čechokorejci se snad ani nehupují ale vyhrávají se v tombole. A "10" se prý budou vracet u pokladen místo drobných :-)).

Boda70
1. srpna • 21:20

Pánové, ve firmě máme dvě Audi Q7 a majitele to 2x nechalo na dálnici, (řídící jednotka), takže se chyba může objevit kdekoli a nezáleží na značce auta. Takže asi tak.

petr r. (petrumr)
2. srpna • 8:30

taky jsem myslel, že diskuze bude o wifi, sem třeba automechanik a kdyby se auta nekazila, tak možná bych zemřel hlady.

Karel
1. srpna • 17:43

Taky jsem si jednou koupil omylem nového Hyundaie. Ale pro samé problémy a opravy jsem ani nezaregistroval, jaké rádio tam bylo, bylo-li tam vůbec nějaké. Ten střihlý šroub na klikové hřídeli to všechno tak nějak přebil. Takže mě spíš zajímá, jestli už tam montují nějaké normální motory, než jaké je tam rádio.

Jiří
2. srpna • 14:00

Mám i20 první generace, tureckou. Slouží dobře, což o to, kromě výměny ložisek v obou předních kolech už před najetím 60 tisíc km dodnes žádná závada. Jen jednou za rok pravidelná údržba. K čemu je mi ale prémiová aparatura, když je uvnitř za jízdy i po pokusu o dodatečné odhlučnění za jízdy kravál jak na nádraží? Jet s tím po dálnici nad 120 je nemyslitelné pokud člověk nemá nasazené klapky na uších. :-/

Jiří
2. srpna • 14:02

Teď to po sobě čtu a napsal jsem blbě tureckou. Mám indickou z roku 2009. Holt je venku horko ...

Mich
2. srpna • 14:17

Já mám i20 z r.2018 a jede bez kraválu. 120km/h člověku ani nepřijde. Kdybych se nepodival na tacho myslel bych že jedu 80. Dílenské zpracování je super, nikde nic nevrže a ani náznak. Lícování dílů a karoserie taky super.

Jiří
2. srpna • 14:22

Ještě že tak. Za těch 10 let se to už snad naučili. Tak ať dobře slouží.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Libor K.
2. srpna • 14:42

Myslíš ti Indové... Já bych si aut jakékoli značky vyrobené v Indii nikdy nekoupil.

Jiří
2. srpna • 14:55

Ne, myslím Hyundai obecně. Jo a mimochodem, indické i20 byly v první generaci povedené, pokazilo se to když je začali vyrábět v Turecku. Pak se to zase z zlepšilo. Jaký je stav nyní nevím, už to nesleduji.
Takže to nebude ani tak o původu lidí na páse, ale spíše o vrchnosti, která to řídí, jak si to ošéfuje.

petr r. (petrumr)
1. srpna • 19:31

karle, škoda, že jsi nekoupil automat, tys určitě blbě podřadil a motor přetočil. A tím střihlým šroubem na klikovce myslíš co? Klikovka je výkovek z jednoho kusu asi zi začátečník jak v technice tak v řízení.

Karel
1. srpna • 20:11

Tentokrát s tebou nesouhlasím. Nepodřadikl jsem blbě, mám milion km bez nehody, jezdím od roku 1955 se vším, co má kola. To jen prostě "Hyundai motors India" odvedl moc špatnou práci. Začátečník? Neblázni. Tato závada se vyskytovala i u sesterské KIA, ví se o tom, a mlčí se o tom. Pro vysvětlení technickému začátečníkovi: Na klikovce jsou nasazeny různé pohony, které jsou uchyceny a zajištěny pomocí šroubů. Byl to jeden z nich.

joe
3. srpna • 8:04

Tak ses tu pochlubil jak dlouho jezdíš a kolik máš kilometrů...:-D
Nevím proč bys nemohl podřadit blbě - to se může stát každýmu i tobě... Mimochodem milion to moc nemáš na ty roky, to mám za 10 let...B-]B-]B-]

moje jmeno
3. srpna • 11:14

Dřívější kilometr odpovídal s tehdejší technikou a stavem silnic dnešním 3km. Dnes nalítat 600km za den po dálnicích a jedničkách je asi tak jako dříve 150km po dlažkách. Kolik jsi ty v životě najezdil s Tatrou? Vůbec bych se nedivil, že ani zpovzdálí netušíš, co ve skutečnosti obnáší převodovka bez synchronů, či co znamená "dvojitá spojka" ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
3. srpna • 19:05

Ty jsi Karel? Tak kilometr je kilometr a byl vždy jeden. Nepřepočítávej to jako u délky života psů a jiných zvířat. To, že se dříve jezdilo méně a pomaleji, je jiná věc.

Mirek
2. srpna • 14:09

To jako vážně ti je cca 83 let?

Karel
3. srpna • 7:25

Ano, a jezdím od 15 roků a s náklaďáky od vojny. Jezdil jsem v době, kdy synchrony nebo jakékoli posilovače neexistovaly. Přeřadit po rozjezdu na šachtě v naložené T 111 v bahně bylo umění, o to více mne uráží, když si tady z mého názoru střílí týpek, který podobné věci nezažil. Pochybuji že má více zkušeností s řízením všeho, co má kola a pásy. Názor mám takový, jaký ve mě Hyundai motors India vytvořil. To že mi ho budete mínusovat na věci nic nemění.

petr r. (petrumr)
2. srpna • 8:07

ne, klikovka je dutá je tam olejový kanálek, šrouby jsou jen podélně na koncích kde je setrvák a přední závaží. Piš srozumitelně, prasknutý kliky jsem viděl, ale šrub v klikovce ne. Napiš VIN, typ motoru a model auta. A nevím co má klikovka společnýho s hudbou.

Eruda
2. srpna • 11:04

Karel je jen troll. Nic mu nevěř.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HRD
3. srpna • 7:26

A ty jsi jen trotl ;-) a taky ti nic nevěříme.

Tomáš Konečný
1. srpna • 23:34

Tak s tím zadřeným motorem Made in India mám taky zkušenost, ruplo to při 10 tis. km a dostal jsem nový motor. Pak jsem auto poslal do světa.

Libor K.
2. srpna • 14:36

A jaký to byl model, že to mělo motor z Indie?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Čechystán
2. srpna • 16:26

Tipuju i20 první generace

Všude jsou problémy
1. srpna • 20:39

Znám člověka, kterému vyletěla klikovka u x5 30d, neměl ani 50tis km. Tak asi tak.

Rudolf
1. srpna • 17:56

Hyundai si člověk nekoupí omylem, já mám již druhého a jsem nadmíru spokojen, akorát si chytil šmejd kus kterej vyrobí i slavná Škodovka a jiné :)

Honza
1. srpna • 14:52

A Yaris GR má v příplatkovém paketu prémiové audio JBL, to už posoudit mohu, protože ho mám v autě :-))

petr r. (petrumr)
1. srpna • 16:34

každá automobilka má i víc dodavatelů, třeba tucson má KRELL. To polo a ten BEATS jestli neskončí, když v turecku nebude automobilka protože pro evropu se to vrábí v turecku a neznám nikoho, kdo byl v turecku a nekoupil tam něco se znakem b, ale to JBL je vlastně tutovka, to se ví aji u telefonu samsung, že špička.

Eruda
2. srpna • 11:50

Hyundai (Genesis) používá zvukové aparatury zn. Lexicon, stejnou má i Rolls Royce Phantom a která je brána za světovou absolutně Top značku High-endu v AV.
"Společnost Genesis se snaží vytvářet ty nejlepší automobily a související produkty a služby pro znalce po celém světě. Není tedy žádným překvapením, že Lexicon byl vybrán jako nejmodernější audio partner pro toto prémiové vozidlo. Kombinace designu a konstrukce vozidla Genesis s bezkonkurenční zvukovou dokonalostí Lexicon je novým standardem. Lexicon je americká audiotechnická a výrobní společnost z Walthamu, Massachusetts, je jedním z nejdůležitějších průkopníků v oblasti zvuku 20. století.
Lexicon v Genesisu má 17 vysoce výkonných reproduktorů s 900 watty výkonu, čímž získáte trojrozměrný dynamický zvuk. Pocit, že jste v publiku na koncertu nebo slyšíte izolované zvukové prvky, jako byste byli přímo na jevišti. S Lexiconem uslyšíte výsledky desetiletých technologických zkušeností, výzkumu a umělecké vášně."Zdroj:
https://translate.google.com/translate...
http://automacha.com/genesis-rolls-royce-uses-... ...

Eruda
2. srpna • 12:05

Genesis v některých modelech (G80 a GV80) používá i 21 reproduktorů a sinusový výkon 1050W.

stealth01
3. srpna • 13:31

Tyhle marketingové řeči byly součástí katalogu i u Audi. 23 repro a 2000W. Mám to v autě, stalo to v připlatku 181 tisíc a je to o ničem. Nic mimořádného se nekoná. Za mě nejlepší, co jsem slyšel je Naim v Bentley.

Honza
1. srpna • 14:47

Relativně prémiové audio má i VW Polo Beats, včetně subwooferu, ale nejel jsem s ním, takže osobně nemohu posoudit.

Allamarein
2. srpna • 19:16

Beats? Hudební odpad pro puboše bez vkusu.

WRC Fabia R2 TwinCharger
1. srpna • 14:17

V mem pripade si hudbu poustim malokdy.. Hraje mi tam pod kapotou zvlastni rock'n'roll, ktery rad pozira kilometry libivym a sveraznym zpusobemB-]

Kari
2. srpna • 19:37

Tím, že si naklikáš plusy to pravda být nezačne

WRC Fabia R2 TwinCharger
2. srpna • 21:40

...to je pravdiva osobni zkusenost s tim, jak to male nadupane Skodovacke faro jezdi, slouzi a tak. Kdyz uz se mi plusy objevi, tak mi je nezavid..a nekoukej na to z perspektivy indickeho kari tuktuku.

Petr
3. srpna • 8:08

male nadupane Skodovacke faro
To je (_!_)...:-D:-D:-D

joe
2. srpna • 6:28

smradlavá popelnice

WRC Fabia R2 TwinCharger
2. srpna • 8:38

Nejmelodictejsi a benzinove vonave AMG od SkodovkyB-]

Doporučujeme

Články odjinud