Hyundai i20 Active zná českou cenu. Minimálně zaplatíte 369 990 Kč

Po oficiálním představení z minulého týdne zveřejnilo české zastoupení automobilky Hyundai ceník pro nejnovější verzi odvozenou od hatchbacku i20. Oplastované provedení Active si automobilka cení minimálně na 369 990 Kč.

Hyundai i20 Active přichází do ČR. Chce zatopit Škodě Yeti

Hyundai i20 Active přichází do ČR. Chce zatopit Škodě Yeti

Jak Hyundai oznámil dříve, i20 Active nebude dostupný ani s naftovým motorem a už vůbec ne s pohonem všech kol, přestože jde údajně o vůz, který by se měl postavit soupeřům typu Renault Captur nebo Škoda Yeti. Zákazníci mohou vybírat mezi benzinovou čtrnáctistovkou naladěnou na 74 kW (100 k) a přeplňovaným litrovým tříválcem disponujícím výkonem 88 kW (120 k).

Test Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 DSG: maximum mladoboleslavského SUV  

Test Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 DSG: maximum mladoboleslavského SUV  

K dispozici jsou výbavy Active (pouze pro motor 1.4i) a Comfort. Přeplňovaný tříválec dostanete jen ve vyšší výbavě, přičemž jeho cena je 439 990 Kč. Active zahrnuje ocelová patnáctipalcová kola, elektricky ovládaná přední okna, manuální klimatizaci nebo centrální zamykání. Comfort navíc přidá třeba tempomat, o palec větší litá kola, rádio s CD, elektricky ovládaná i zadní okna nebo dojezdovou rezervu.

Verze Active jako taková znamená nové nárazníky, větší oplastování, střešní ližiny a především jiné tlumiče, respektive vyšší podvozek.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků