Nový Hyundai i20 dorazil do Česka. Stojí tak akorát, ale můžete ho mít i zadarmo

Nechápu  |  01. 09. 2020 17:30

To by mě zajímalo, zda si ty ceny cucají z prstu nebo jak? Nejdražší I20 je skoro na stejno s I30, čtyřmi válci 1.5 a vyšší výbavou, atd... To bude I20 kompletovat sám pretident Hyundai, že to vyjde tal vysoko?

Odpovědět  |   | 

vejde se ti do garáže s vozíkem I30? Čím menší auto neznamená ošizené.

Odpovědět  |   | 
Nechápu  |  01. 09. 2020 18:08

Tak máš tam více kg materiálu, který se musel i zpracovat. R4 1.5 je dražší než R3 1.0, máš lepší podvozek, vnitřní materiály, brzdy, odhlučnění. Zkrátka vůz o třídu výše.

Odpovědět  |   | 

bezpečnostní a ekologická výbava je dražší u menších aut, psali to i tady, že třeba citigo se nevyplácí vyrábět se spalovacím motorem. Ale taky vybírám malé auto a říkám si, že jsou dražší jak větší(yaris versus corolla)

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  01. 09. 2020 19:59

Nesrovnávejte Citigo s takovým vypraseným paskvilem jako je Hiunday i20

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 09. 2020 20:15

Jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet.

Odpovědět  |   | 

já nic nesrovnávám jenom píši příklad, že malá auta se zdražují výrobcům více. A je vidět, že třeba škoda jde jen a jen pro blaho svojeho majitele, kdežto HYUNDAI a TOYOTA vyrábějí auta pro odběratele- viz aygo a i10. i20 za chvilku dá brouka do hlavy a koncern fabii ani neuvede do výroby.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  01. 09. 2020 21:03

Máš ty auta obráceně.

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  01. 09. 2020 19:34

Ten materiál na tom stojí nejmíň. Testy a certifikace stojí cca stejně. Těch či SW vývoj bude stát taky cca stejně.

Odpovědět  |   | 
k22  |  01. 09. 2020 22:26

i30 se dělá v Nošovicích,levná pracovní síla

Odpovědět  |   | 

škoda, že je to jen mild hybrid, soupeř nebude fábia, ale yaris. Fábia nemá hybrid.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  01. 09. 2020 18:12

Tak v těch cenách se docela ustříkli. Za dané situace je lepší volbou Clio i 208. No jo, Hyundai cítí, že na českém trhu začíná zase nabírat sílu, tak nasadí ceny z Marsu. U faceliftu i30 to ještě jakžtakž udrželi, ale tady jsou mimo.

Odpovědět  |   | 
k22  |  01. 09. 2020 22:28

Cena je srovnatelná s Cliem, Fabka je nestoudně drahá (výbehový model s 2letou zárukou)

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 09. 2020 07:42

Jo, jenže to Clio je elita malých aut, a na to si tedy bude muset Hyundai ještě hodně počkat a nebo se opravdu extra vytáhnout co do kvality a výbavy. A zatím to tak docela neodpovídá. Vezmi si, že třeba Clio má LED světla už v základu, tady jen ve vyšších verzích. Druhá výbava Clia (Life fakt neberu vážně kvůli omezení na jeden nesmyslný motor) umí vše, co malé auto potřebuje a levněji.

Odpovědět  |   | 
René Závistivý  |  01. 09. 2020 18:52

No nevím, nejspíš bych dal přednost yarisu 1.5 bez hybridu

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 09. 2020 18:59

Já též.

Odpovědět  |   | 

Já zase NE. Zkuste se projet, změníte názor, sice hybrid je dražší o a je toho dost co dostaneš navíc od čistého spalováku.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 01. 09. 2020 19:15

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  01. 09. 2020 20:22

To bylo z mé strany jen takové bychaření, nejsem cílovka těchto základních modelů. Mně reálně v B segmentu zbyla už jen Fiesta ST.

Odpovědět  |   | 
Cechystan  |  02. 09. 2020 05:55

A co Yaris GR ty cilovko? 😁

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 09. 2020 06:56

Yaris GR je sice exkluzivní pila, ale dělá se pouze ve 3D variantě a já potřebuju 5D. Pro někoho možná prkotina, pro mě zásadní věc. Jinak co je směšného na tom, že cílím na HH B segmentu?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 09. 2020 20:22

Přesně moje řeč a to nemluvím o poměru výbava x cena, tam je Yaris opravdu bezkonkurenční.

Odpovědět  |   | 
Jirik  |  01. 09. 2020 20:42

Yaris je v rámci kategorie asi nejlepší auto Jen nevím, proč nám zde cpou ten Hůjdaj

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 09. 2020 21:15

Nikdo ho necpe, jen informujou že je tu novej model, co se ti na tom nezdá. Jestli i ho necháš cpát nebo ne, to už je tvoje soukromá záležitost. A je jedině dobře, když je další možnost výběru, nebo snad bys rád, aby bylo jedna varianta pro všechny?

Odpovědět  |   | 
Cechystan  |  02. 09. 2020 06:00

Oni byli hateri Korejci zvyklí, že za Vosickeho se neinzerovalo a teď čumí, když nové vedení H proniklo do všech webových platku a najednou se informuje o každém prdu... nesou těžce, že hnojvagen, das problem, má najednou v počtu adoracnich článku skutečného konkurenta 😁

Odpovědět  |   | 

protože mají stejnou filozofii prodeje jak toyota-firmám až nakonec. To škoda se bez firemních zákazníků neobejde a už k vuli nim ruší diesly a počítají ztráty.

Odpovědět  |   | 
P  |  02. 09. 2020 13:26

Akorát u toho Yarisu se podívejte jaké jsou servisní náklady na prvních 100k km nebo 5 let provozu. Pak zjistíte, že jediné co se vyplatí koupit je Clio a pak P208. A když se podíváte na prodeje v Evropě tak to není jen můj názor, ale i většiny kupujících auta v tomto segmentu.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 09. 2020 19:46

Jaké?

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 09. 2020 19:09

Tak kolečka klimy pryč, tápání po displeji někde před šaltrpákou. Další nebezpečné auto odvádějící pozornost od řízení. A jak nemám rád ty vystrčené "tablety", tak tohle je doslova hrůza. I co se týče venkovního vzhledu, tak starší model se mi docala líbil. Tohle ne.

Odpovědět  |   | 
ijon  |  02. 09. 2020 08:00

Kolečko pravda není, ale vlevo na panýlku jsou tlačítka nahoru/dolů. Což je sice o něco horší než kolečko, ale mnohem lepší než nové škodovácké tlapkání na displeji.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti