Nový Hyundai i20 dorazil do Česka. Stojí tak akorát, ale můžete ho mít i zadarmo

29 komentářů

.
1. září • 19:09

Tak kolečka klimy pryč, tápání po displeji někde před šaltrpákou. Další nebezpečné auto odvádějící pozornost od řízení. A jak nemám rád ty vystrčené "tablety", tak tohle je doslova hrůza. I co se týče venkovního vzhledu, tak starší model se mi docala líbil. Tohle ne.

ijon
2. září • 8:00

Kolečko pravda není, ale vlevo na panýlku jsou tlačítka nahoru/dolů. Což je sice o něco horší než kolečko, ale mnohem lepší než nové škodovácké tlapkání na displeji.

René Závistivý
1. září • 18:52

No nevím, nejspíš bych dal přednost yarisu 1.5 bez hybridu

Jirik
1. září • 20:42

Yaris je v rámci kategorie asi nejlepší auto :-) Jen nevím, proč nám zde cpou ten Hůjdaj :-/

P
2. září • 13:26

Akorát u toho Yarisu se podívejte jaké jsou servisní náklady na prvních 100k km nebo 5 let provozu. Pak zjistíte, že jediné co se vyplatí koupit je Clio a pak P208. A když se podíváte na prodeje v Evropě tak to není jen můj názor, ale i většiny kupujících auta v tomto segmentu.

ACE
2. září • 19:46

Jaké?

petr r. (petrumr)
1. září • 21:29

protože mají stejnou filozofii prodeje jak toyota-firmám až nakonec. To škoda se bez firemních zákazníků neobejde a už k vuli nim ruší diesly a počítají ztráty.

ACE
1. září • 21:15

Nikdo ho necpe, jen informujou že je tu novej model, co se ti na tom nezdá. Jestli i ho necháš cpát nebo ne, to už je tvoje soukromá záležitost. A je jedině dobře, když je další možnost výběru, nebo snad bys rád, aby bylo jedna varianta pro všechny?

Cechystan
2. září • 6:00

Oni byli hateri Korejci zvyklí, že za Vosickeho se neinzerovalo a teď čumí, když nové vedení H proniklo do všech webových platku a najednou se informuje o každém prdu... nesou těžce, že hnojvagen, das problem, má najednou v počtu adoracnich článku skutečného konkurenta 😁

ACE
1. září • 20:22

Přesně moje řeč a to nemluvím o poměru výbava x cena, tam je Yaris opravdu bezkonkurenční.

Shimi
1. září • 18:59

Já též.

petr r. (petrumr)
1. září • 19:10

Já zase NE. Zkuste se projet, změníte názor, sice hybrid je dražší o a je toho dost co dostaneš navíc od čistého spalováku.

Shimi
1. září • 20:22

To bylo z mé strany jen takové bychaření, nejsem cílovka těchto základních modelů. Mně reálně v B segmentu zbyla už jen Fiesta ST.

Cechystan
2. září • 5:55

A co Yaris GR ty cilovko? 😁

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
2. září • 6:56

Yaris GR je sice exkluzivní pila, ale dělá se pouze ve 3D variantě a já potřebuju 5D. Pro někoho možná prkotina, pro mě zásadní věc. Jinak co je směšného na tom, že cílím na HH B segmentu?

Allamarein
1. září • 18:12

Tak v těch cenách se docela ustříkli. Za dané situace je lepší volbou Clio i 208. No jo, Hyundai cítí, že na českém trhu začíná zase nabírat sílu, tak nasadí ceny z Marsu. U faceliftu i30 to ještě jakžtakž udrželi, ale tady jsou mimo.

k22
1. září • 22:28

Cena je srovnatelná s Cliem, Fabka je nestoudně drahá (výbehový model s 2letou zárukou)

Allamarein
2. září • 7:42

Jo, jenže to Clio je elita malých aut, a na to si tedy bude muset Hyundai ještě hodně počkat a nebo se opravdu extra vytáhnout co do kvality a výbavy. A zatím to tak docela neodpovídá. Vezmi si, že třeba Clio má LED světla už v základu, tady jen ve vyšších verzích. Druhá výbava Clia (Life fakt neberu vážně kvůli omezení na jeden nesmyslný motor) umí vše, co malé auto potřebuje a levněji.

petr r. (petrumr)
1. září • 17:36

škoda, že je to jen mild hybrid, soupeř nebude fábia, ale yaris. Fábia nemá hybrid.

Nechápu
1. září • 17:30

To by mě zajímalo, zda si ty ceny cucají z prstu nebo jak? Nejdražší I20 je skoro na stejno s I30, čtyřmi válci 1.5 a vyšší výbavou, atd... To bude I20 kompletovat sám pretident Hyundai, že to vyjde tal vysoko?

k22
1. září • 22:26

i30 se dělá v Nošovicích,levná pracovní síla :-D

petr r. (petrumr)
1. září • 17:39

vejde se ti do garáže s vozíkem I30? Čím menší auto neznamená ošizené.

Nechápu
1. září • 18:08

Tak máš tam více kg materiálu, který se musel i zpracovat. R4 1.5 je dražší než R3 1.0, máš lepší podvozek, vnitřní materiály, brzdy, odhlučnění. Zkrátka vůz o třídu výše.

Pikus
1. září • 19:34

Ten materiál na tom stojí nejmíň. Testy a certifikace stojí cca stejně. Těch či SW vývoj bude stát taky cca stejně.

petr r. (petrumr)
1. září • 19:06

bezpečnostní a ekologická výbava je dražší u menších aut, psali to i tady, že třeba citigo se nevyplácí vyrábět se spalovacím motorem. Ale taky vybírám malé auto a říkám si, že jsou dražší jak větší(yaris versus corolla)

Petr Vaněk
1. září • 19:59

Nesrovnávejte Citigo s takovým vypraseným paskvilem jako je Hiunday i20 :-O

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Franta
1. září • 21:03

Máš ty auta obráceně.;-)

petr r. (petrumr)
1. září • 21:02

já nic nesrovnávám jenom píši příklad, že malá auta se zdražují výrobcům více. A je vidět, že třeba škoda jde jen a jen pro blaho svojeho majitele, kdežto HYUNDAI a TOYOTA vyrábějí auta pro odběratele- viz aygo a i10. i20 za chvilku dá brouka do hlavy a koncern fabii ani neuvede do výroby.

.
1. září • 20:15

Jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet. :-D

Doporučujeme

Články odjinud