Hyundai i20 po faceliftu má kompletní ceník. V základu nemá ani rádio

78 komentářů

Marty
15. října • 14:31

Tak jako za tu cenovku co je v základu kdo by se zlobill, že tam není rádio. Krásná cena a kdo chce muziku tak si těch pár korun přihodí ne každý potřebuje v autě radio

MaškoAndy
14. října • 11:32

V základu není rádio, tak si něco připlatim, ale alespoň tam necpou tríválce s obsahem 1.0, jako to dělá jedna nejmenovaná automobilka u aut této třídy. Takže cena je více než dobrá.

Lukáš Hrazdil
11. října • 13:39

Za necelých 290 tisíc fungl nové auto, které ma sice nejnižší stupeń výbavy, ale za to vypadá velmi vkusně a na popojíždění po městě bohatě stačí? Proč ne! Tohle se mi na Hyundai líbí, ty jejich ceny jsou opravdu libové :-)

Svetr Vaněk
12. října • 1:12

H0vnajicu nebrat :-P Auto jako Lada Samara a to se oplatí :-D:-D:-D

Balus
11. října • 16:25

Dát za takovýho Hnůjdaje skoro 300k? Na pojíždění ve městě jsem koupil za 250k Peugeot 208 s lepší výbavou a spotřebou do 6l po městě a 5 l mimo město.

Anti-automat
10. října • 12:19

no, tak 3oo.ooo (a cokolvek na dostrel) je uz naozaj vela, tolko nestala ani felda s (ovela silnejsou a totalne neznicitelnou a trufam si okamzite povedat ze aj lepsou) 1.6 a to uz je peknych par rokov dozadu. Za tych 3oo by som ten silnejsi atmo vzal (predsa len istejsia volba ako nejaky preplnany nezmysel), ale nech to ma aspon slusnu vybavu (mne osobne staci elektrika vpredu, radio, tempomat, klima, stredova opierka a nejake tie prakticke veci ako zasterky, denne led apod). Bohuzial najblizsie tomu odpoveda az nerealnych 380 (pridajme par drobnosti a sme na uplne besnych 4oo). Auto je pekne, mne sa paci > ale chyba tomu dostupny slusny vybavovy paket. A tu verziu s 55kW si mohli naozaj odpustit, za usetrene naklady a nutnost drzat vo vyrobe dve verzie riadiaceho softveru sa dalo pridat nieco ovela uzitocnejsie. Tahat z ludi desiatku za inu mapu je nehoraznost.

Marek71
10. října • 12:57

Korejcům v poslední době nechybí sebevědomí a už neplatí, že by Korejec byl nejlevnější. Zase ale, dá se občas vychytat akce a např. na jaře koupila známá i30 kombi s motorem 1.4T 104 kW se slušnou výbavou za nějakých 370 tisíc.

Anti-automat
10. října • 15:18

i30 sa mi lubi, pokukoval som po nom, tucson detto. Mozno staci pockat, kym nalepka 'new' nebude tou najvacsou polozkou a na ano, nejaku tu akciu. Teraz by do toho siel asi len nejaky sadomaso...

Marek71
10. října • 15:37

Další známý kupoval Tucsona, za 750 v nejvyšší výbavě + nějaký paket s prosklenou střechou, vše co tam šlo, s automatem a 2.0 diesel 137 kW. Je to ale verze 2018, která ještě nemá např. adaptivní tempomat a nouzové brzdění, ale i tak slušná cena.

OTA21
10. října • 10:22

On ta Fabia III zas tak předražená nebude......

Cílek
10. října • 0:14

Další předražený Hyundai.

Ivan Chádek
9. října • 17:26

Konečně pekné auto, které není předražené. Ideální do města, tohle se Hyundai povedlo, opravdu.

Yang Hwan
9. října • 23:17

Ty jsi ten bl.be.ček od Hovínajů, vid? :-D :-D :-D prodejní neúspěch no co :-(

Joe Doe
9. října • 17:20

Wow. To chce umenie, aby sa konkurencna skodovka javila ako vyhodna kupa.Kua, ved za 280K (290 5-dverova verzia) - pred 28K zvyhodnenim, sa da kupit Yaris, ktory ma v zakladnej vybaveABS + EBD + BA
VSC + TRC (kontrola stability vozu a kontrola trakce při rozjezdu)
Předkolizní bezpečnostní systém (PCS)
Systém upozornění na opuštění jízdního pruhu (LDA)
Automatická dálková světla (AHB)
Asistent rozjezdu do kopce (HAC)
Stěrače předního okna se senzorem deště
Elektricky ovládaná zpětná zrcátka
Vyhřívaná zpětná zrcátka
Výškově a podélně nastavitelný volant
Zpožděné zhasnutí světel po opuštění vozu („Follow‑me‑home“)
Multiinformační palubní počítač
Manualnu klimatizaciu
Audio

Peter
9. října • 19:09

Akurát, že Yaris je oproti i20 tak o pol triedy menšie auto. Teda aspoň čo sa týka priestoru v interiéri.

Marek71
9. října • 22:11

Obě jsou to nákupní tašky, nějakých pár cm prostoru a pár litrů v kufru nehraje roli. Tohle si nekoupí nikdo jako rodinné auto, to je tak pro jednoho nebo pro dvojici.

nevim
16. října • 20:37

Však to není rodinné auto s dětma, bez nich uplně na pohodu. Kámoška to s přítelem má a jezděj i všude možně po Evropě.

Marek71
16. října • 21:00

Opravdu s tímto autem jezdí po Evropě? To znamená třeba několik set km? Tak to mají můj obdiv, já už bych to nedal. Ale asi už jsem moc zmlsany nebo starý :-)

Anti-automat
10. října • 12:35

uz obycajne citygo by Ta vyviedlo pekne z omylu. Inak na jazdenie po republike, aj mensej rodinke taketo auto uplne staci. Viz trebars fabca. Tento vozik ma vyhodu ze ma moznost r4 atmo, predsa len je to lepsie ako r3 s tymi uzasnymi 90Nm. Problemom je cena, resp.vybavove stupne a uplne zbytocna zakladna verzia. Na tomto ak vyrobca zapracuje, potom to bude urcite velmi konkurencieschopne vozitko.

Marek71
10. října • 12:54

Já neříkám, že se tam nevejdou 4 lidi. Vejdou, ale otázka je jak a jaký je pak komfort cestování vzhledem k prostoru a hlavně výkonu takového auta. Že se takováto auta v chudších zemích někdy používají jako rodinná auta, ještě neznamená, že jimi jsou. Výrobce předpokládá u těchto aut, že budou využívána jako malé městské vozítko pro 1-2 lidi a ne jako rodinné auto.Rodinné auto je něco velikosti Octávky, v normálních (bohatších) zemích je to střední třída (Passat a spol.).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anti-automat
10. října • 15:14

Dvaja dospeli s dvoma detmi plne v pohode. Komfort je ako v kazdom normalnom aute a jazdne vlastnosti (kolesa v rohoch kasne, ziadne previsy) dokonca vyborne. Vykon, no tu uz by sa mohlo pridat. Pokial idete v tom sam, pripadne dvaja a nejaka ta bagaz, na predpisove jazdenie (ale nic viac), to staci, dokonca by Ste tomu mixeru hadali tych konikov viac. Prave preto som uz davnejsie avizoval ze keby tam isiel ten 1.2MPi z Rapida (skodaze ho pustili), bolo by to uplne inde. Inou vecou samozrejme je,ak chcete do toho dostat dve deti a pripadne kocar a par dalsich drobnosti. Ale co sa tyka dvoch dospelych, dvoch deti a nejakeho toho balastu (dajme tomu ze to nie su uz batolata), po republike Vas to dovezie kam chcete. Tento Hyundai ma vyhodu v motorizacii, ale zabija to uplne nemoznou cenovou politikou. A to je skoda.

Marek71
10. října • 15:37

Ale jo... ale o komfortu cestování v Citigo vs. Passat a podobné auto by se dalo diskutovat :-)

nevim
9. října • 21:56

Co se týká prostoru vevnitř je na tom tohle ve svý třídě řekl bych nejlíp. Z venku kompaktní a vevnitř prostorný. Dost kombíků s jedním člověkem ve městech!!

Marek
9. října • 6:49

A oni to tu lidi ještě chválí 🤣🤣 vy jste z těch korejcu fakt hotový 🤣 když to dělaly škodovky před pár lety, tak to byl vrchol drzosti... A kdyby to měla třeba Fabie i dnes, tak by to bylo odsouzeno na popravu 🤣 ale má to hundaj, a najednou to není potřeba 🤣🤣

Petr B.
8. října • 18:52

Ono konec konců na co dávat do základů rádio lepší tam nemít žádné než nějáký laciný a jsou automobilky který hoo do základu dají ale lidi ho mají vyplé protože kvalita toho radia je strašná

Daniel
9. října • 5:57

Přesně tak!To bylo první co letělo z auta a výměna za pořádný audio :-)

Anti-automat
10. října • 12:29

Ja tam mam este povodne Skoda Symphony, len som vymenil repro (nic mimoriadne ani prehnane drahe, ale vyberal som velmi dokladne), hra to celkom znesitelne (samozrejme v ramci toho co to je, spravy si vypocujem a muziku si pustim, dobre sa koleckami ovlada a mono 'display' nijako nerusi, navyse to vidim na maxidote). V podstate jedine, co mi chyba, je usb zastrcka, ale placky prehrava zatial (10 rokov) spolahlivo a okno mi kvoli tej veci este nevyrazili. Takze uz tam aj asi ostane...V novom aute mi postaci to iste, ale nech to ma aspon usb zastrcku a slusnejsie repro. Tie velkoplosne zazraky s integrovanym vsetkym moznym su dobre akurat tak pre fetky. Radio obstara muziku a prenosna navigacia ostatne. Zvysok palubak. Viac mi netreba.

petr r. (petrumr)
10. října • 20:45

no v jednym autě mám i jukebox, prostorový zvuk arkamis, 2x usb bez CD, barevný dva displeje, ovládání na volantu a v druhým mám příplatkový zesilovač s reprákama za 160tkč, vše z pásu, nic domontováno.:-D

Anti-automat
11. října • 11:27

Tak vidis a ja by som si namiesto tych priplatkov radsej dokupil motorku, pripadne silnejsi motor do auta. Tak ale kazdy ma ine priority, no ;-)

Daniel
9. října • 5:57

Přesně tak!To bylo první co letělo z auta a výměna za pořádný audio :-)

Hloupej Honza
8. října • 18:20

Pokud stále platí , že firma musí platit za každé rádio v autě tak co se divit. Nejvíc aut stejně kupují firmy.

Marek71
10. října • 8:18

A určitě ta druhá věta platí i pro Hyundai? A speciálně pro i20?

petr r. (petrumr)
8. října • 18:56

když nepouštíte pro veřejnost, tak se za rádio nemusí platit, nebot řidič platí doma a je jedno kolik a kde tych rádií máte.

Zombot
9. října • 10:42

Hloupej Honza měl na mysli firemní zákazníky, pro které platí úplně jiné výpalné než pro fyzické osoby. Pokud firma vlastní auto, tak platí za jedno každé autorádio samostatně bez ohledu na to, kdo ho poslouchá nebo neposlouchá. Ve svém služebním autě jsem například nikdy žádné rádio neposlouchal, protože mám vlastní hudbu a audioknihy na USB, ale moje firma za něj přesto platí každý měsíc 45Kč rozhlasový poplatek. Stejný princip funguje i u televizí - domácnosti stačí jeden poplatek pro všechny televize dohromady (obývák, kuchyně, ložnice, chata, chalupa, zimní byt v Alpách atd.), ale firmy platí poplatky za jednu každou televizi, která je od výrobce vybavená tunerem. Ve výsledku tak například hotel musí platit za každou televizi na pokoji pro hosty, ale platí to bez rozdílu i pro televize třeba v zasedačkách všech myslitelných firem, které vůbec nemají připojenou anténu nebo jiný zdroj televizního vysílání, ale slouží jen k pouštění prezentací z notebooku.

petr r. (petrumr)
10. října • 20:38

nějaký firmy se brání a neplatí.

Luboš Zemánek
8. října • 18:10

Jako nedivím se, proč dávat do základu rádio, když se chtějí dostat na co nejmenší cenu? Radio si zvládne každý pořídit sám. Každopádně ceny nejsou nikterak přepálené. Dle mého si toto auto najde plno kupujicích :-)

Aladin
8. října • 20:27

Vynechám-li výprodejové motory, cena je totožná s Polem a Fiestou. To doposuď nebylo zvykem.

petr r. (petrumr)
8. října • 18:54

jo to bych bral, ale ONI se nedostali na nejmenší cenu.:-| Má to vůbec anténu a místo na repráky? Vždyt o radio nejde, jde o ovládací panel, který bude ladit s interiérem.

Lojza
8. října • 17:06

Kolik stojí autoradio v Lídlu 500,-???

Vaněk
9. října • 14:19

To je jedno. Hnojdé NEBRAT :-/

Shimi
8. října • 16:27

Blázni. Já už to tu psal několikrát, automobilce evidentně narostla cenová křídla a to se ji šeredně nevyplatí. I20 s tříválcovým chcípákem za 450.000,-? WTF? Tohle nemůžu brát snad ani jako vtip. Jestli tam chlastáte nějakou korejskou samohonku, tak byste s tím měli panáčci urychleně přestat.

pepa
8. října • 16:51

přesně tak v loni kupovali rodiče i20 i z radiem a klimou za 209 tisíc holt podražily a hodně.

Alík
8. října • 16:11

No nevím jaké mají slevy, ale já mám teď nového Megana Grandtour za 338 kKč. A to si myslím, že dostanu daleko větší kus auta a oproti těm holobytům perfektní výbavu (aut.klima, teplý sedačky). Je ovšem pravda, že jde o skladovku r. 2018 a opravdu zajímavé slevy.

emenems
13. října • 0:37

Jo jo, ten rencek neni špatnej a výbavu má slušnou za slušný peníze. Jenže pak se vždyky podívám na tu velkou p!ču na kapotě a beru cokoliv jinýho. Jo no ja vím, je to jen mentální blok. :-D

Hans Joachim Kepke
9. října • 17:38

Ale je to mega nespolehlivá značka. Renault nesahá Hyundai ani po kotníky.

Alík
9. října • 18:49

HJK: A to jsi zjistil jak? Měl jsem Laguna II. 1,6 16V, Megane Grandtour II.1,6 16V, nyní Megane Grandtour IV. 1,6 16V SCe.
Vše bez jakýchkoliv větších problémů, obrázděná Evropa (hlavně Španělsko). Běžný servis, olej v motoru měněný po 15.000 km. Co dělám špatně, že se ten "verk" nekazí?
Prosím jenom relevantní argumenty.Díky.
L.M.

Alík
9. října • 18:56

Oprava:Megane Grandtour III.

Jan Novotný (Janek od Zvonu)
9. října • 18:06

Jak se dívám, vidím že slovní spojení "mega nespolehlivá značka" je jediné, co ze sebe vytlačíte :-)) asi tomu rozumíte jako koza petrželi:-D

petr r. (petrumr)
8. října • 18:49

i 20 se nedá srovnat s meganem natož v kombíku, mnoho lidí tady si myslí, že je řeč o ix20. I20 je poměrně malé auto a osobně bych to srovnal se sanderem, ale zase hyundai je o 100tkč dražší.

Jan Novotný (Janek od Zvonu)
8. října • 15:25

Pokud už šetříte i na rádiu, tak si ten kus plechu nechte. Za chvilku to bude neprodejné. Podívejte, co nabízí třeba Fiat ve svém Tipu a nešetřete na nesprávných místech. Hyundéj není zrovna terno.

brk77
9. října • 21:22

Sice jde o pitomých 45 Kč měsíčně, ale některým zejména malým firmám se za radio v autě platit nechce, nebo se jim to spíš nechce vůbec řešit. Pro takového zákazníka může být tahle základní výbava bez rádia paradoxně i výhodou.

kix
9. října • 17:24

po dovybavení na slušnou úroveň je to tipo možná i levnější:-D a hlavně o třídu větší..

Hans Joachim Kepke
9. října • 17:36

Ale je to mega nespolehlivá značka. Fiat nesahá Hyundai ani po kotníky.

Yang Hwan
9. října • 23:21

Fiat je o dost lepší jak Hynudají

Jan Novotný (Janek od Zvonu)
9. října • 18:04

To žijete z nějakých hloupě zažitých předsudků. Vlastnil jsem Fiata Punto 1,6 a mimo spotřebního materiálu byl spolehlivý. Fiat Sedici je také neprávem opomíjené a spolehlivé auto. Pomlouvat by jsme mohli Fabii s motorem HTP, to je velký přešlap. Mimochodem kamarád měl Hyundai i 30 od nového, a tak spolehlivé a dobré nebylo. Takže s tou spolehlivostí bych nemluvil v superlativech. Jinak každé auto má něco.

Česká kultura
9. října • 18:59

Dobrý den. Nic si z názorů lidí, kteří často poslouchají hospodské legendy, jak kámošův kámoš měl Itala, kterej se furt sral, nedělejte ... Konkrétně Fiat dřív patřil k inovátorům a Korejec (navzdory tomu, že dnes je více, než vyrovnaným, ne-li lepším konkurentem) nevěděl v těch dobách o světě. Spíš než nespolehlivost Italů je momentálně škoda, že dost zaspali dobu ... Nemají moc čím oslovit, krom užitkových automobilů. Jinak je ale marné cokoliv vysvětlovat člověku, který za vrchol automobilismu považuje jedničkovou ofci, f ropě, na hlínách, co táhne krutě vocpoda a jede za 3 na sto woe ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Moje jméno
10. října • 14:39

Česká kulturo: Hezky a výstižně napsáno.

brk77
9. října • 21:25

Užitkový automobil od Škodovky? Nenapadá mě žádný po ukončení Roomsteru a řekl bych ji, že jim dost chybí, ale to už začínáme být hodně off topic.

Jan Novotný (Janek od Zvonu)
9. října • 21:19

Hahahaha, ano ty hlášky od kluků co mají 20 let staré BMW v TOPu znám :-D:-D:-D Nelíbí se mi auta s motory 0,8 a turbem. To je jako vysavač nebo mixér. Ale co člověk to jiný názor.

Bimbam
9. října • 20:44

Zapomněl jsi, že musí bejt v metle, woe.

Cimatron
8. října • 15:23

Nestála i20 kolem 250000 ? Za 300000 to je celkem přepálené na to co zákazník dostane.

Jaro
9. října • 14:48

Pozri sa, za rok sa zbavila Hovnaja :-O Je to i20 naozaj lajno :-D

kupec
8. října • 16:58

3 měsíce zpátky jsem kupoval i20 Best of Family GO 55KW za 248k včetně barvy a rezervy. Ceníková cena byla tuším okolo 280k.Srovnatelná faceliftovaná mi v konfigurátoru vychází na 350680,-, takže po slevě by to mohlo být 320k? nebo 310k? No a navíc je teda dotykový displej rádia a start/stop, který je stejně spíše mínus a možná nějaké další drobnosti.Určitě se tady najde hromady takových, kteří napíší že Hyundai ani zadarmo, ale mě to tehdy přišlo a stále přijde jako dobrý nákup. Místo té současné nabídky bych ale koupil cokoli jiného, za tyhle peníze neprodejné.

honza54
8. října • 15:21

i20, zlodějská KoreiskoČeská cena. Za ty peníze mám kvalitní auto s radiem a klima. ještě mi zbyde na benzín

Moje jméno
10. října • 14:36

... a zcela jistě nové - že? 😉

883ccm
8. října • 14:31

To už klesli na "úroveň" zelené slepice? :-((

tom
8. října • 15:10

Spise pod, ve škodovce se da v každé výbavě klima

pan Michaelidis
8. října • 14:21

...na rozdil od fobie,ktera ma v zakladu komplet vybavu na urovni MB 63 AMG,chtelo se dodat,ze :-)

kari
8. října • 15:10

Tak pro doplnění má ta Fabia za 259900,- (279900,- s 55KW verzí) ve výbavě Active mimo jiné:- Rádio Blues, Apple konektivita,zdířka pro USB a SD kartu
- ESC včetně ABS, MSR, EBV, ESBS, ASR, EDS,HBA, TPM+, XDS+, EBP, RBS
a multikolizní brzdy (MKB)
- Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka se směrovkami a vnější kliky v barvě
vozu
- Klimatizace
- Světelný asistent (automatické spínání světel, Coming Home, Leaving Home)
- Palubní počítač (MFA)
Žádná hitparáda, ale jak základ to jde.

Jméno
9. října • 8:36

Základ je to solidní, ale ve Fabii si za sebe nesednu, v i20 jo. Ale nic na tom nemění fakt, že u obou značek se auta neprodávají za ceníkovky. Minulý měsíc jsem na i30 dostal slevu 17%.

honza54
8. října • 15:23

combi

R
8. října • 14:23

Počkejte na 1. listopad, to budou nové ceniky VW group, inflační spirála vám ukáže jakou hodnotu má koruna 😏

Petrsvetr
9. října • 14:18

Hunjdaji nebrat. Neuspesny pokus o auto od opravdovych kokosu :-D Takova slamastyka se jen tak nevidi:-D Dementi a darebaci podstrkujici takove plechovky, no FUJ :-P

Tomáš Marný
10. října • 9:14

Jj, tvému autíčku na provázku se to pochopitelně nevyrovná. Mám i20 přes 6 let, 90 000 najeto a žádný problém. Zatímco se služební Fóbií jsem byl v servisu jako doma.

kari
11. října • 10:17

90000 je slušně zajeté auto :D natož za 6 let :D
Ještě aby se u takového auta objevila nějaká větší závada :D

Rotem
10. října • 16:55

Hnojdačku nebrat 3-[ :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Původní Rotem
12. října • 19:59

Kradeš můj nick. Navíc ani nevíš co Rotem znamená. Kdybys to věděl, tak bys nepsal takovou kokot*nu.

Marek71
10. října • 15:47

Tak když moc nejezdíte... 6 let a 90 tisíc snad musí vydržet každé auto, i levná Dacia. Kvalita se právě pozná později, jak motor a podvozek, tak taky interiér jestli nevrže a jak vypadají plasty a podobně.

Doporučujeme

Články odjinud