Hyundai i20 po faceliftu má kompletní ceník. V základu nemá ani rádio

Modernizovaný Hyundai i20 je na českém trhu už nějaký pátek, až nyní ale máme k dispozici kompletní ceník. Za rádio si připlatíte až od prostřední výbavové linie.

Technická data i20 po modernizaci jsme měli k dispozici už o letních prázdninách a s jejich koncem zveřejnilo české zastoupení korejské značky také ceník. Ten byl ale pouze akční (Best Of Family), přičemž za necelých 300 tisíc korun jste dostali motor 1.25 DOHC o výkonu 55 kW a relativně slušnou výbavu. Nyní je na světě kompletní ceník se všemi agregáty a výbavovými liniemi.

Hyundai i20 po faceliftu už je k mání. Má jediný motor i výbavu

Hyundai i20 po faceliftu už je k mání. Má jediný motor i výbavu

Nejlevnější i20 po faceliftu má rovněž pod kapotou uvedený atmosférický čtyřválec, ale jde o linii Family. Za 284.990 Kč dostanete 15palcová kola s velkoplošnými kryty, sadu na opravu pneumatik, denní svícení místo mlhovek, asistent rozjezdu do kopce, šest airbagů, asymetricky dělená zadní opěradla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, či osvětlení zavazadelníku.

To není špatné, existují ale prvky, za které si u základní linie ani nepřiplatíte. Týká se to manuální klimatizace, výškově a podélně nastavitelné volantu či rádia. První dva prvky má ve standardu až linie Family+ za nejméně 314.990 Kč, za rádio si nicméně i tady musíte připlatit. Je zahrnuto v paketu Club za 10.000 Kč, který obsahuje multifunkční volant potažený kůží, bluetooth či osvětlená kosmetická zrcátka a čtecí lampičky. Prostření linii poznáte vnějších zrcátek a klik dveří v barvě karoserie, směrovek integrovaných do vnějších zrcátek a tónovaných skel.

Hlavní konkurent Škody Fabia má po faceliftu. Dostal i novou převodovku

Hlavní konkurent Škody Fabia má po faceliftu. Dostal i novou převodovku

Vrchol nabídky představuje linie Style za 384.990 Kč, větší rozdíl ceny oproti Family+ je však dán i pohonnou jednotkou. Tady je totiž čtyřválec 1.25i s 62 kilowatty. Standardem jsou projektorové světlomety, LED denní svícení, mlhovky, varování před čelním nárazem, tempomat s omezovačem rychlosti, zadní parkovací senzory, rádio se 7palcovým dotykovým displejem či středová loketní opěrka vpředu.

Style můžete navíc dovybavit o pakety, které jiná linie nenabízí. Hovořím o sadách Winter za 10.000 Kč (vyhřívaná přední sedadla a volant), Premium za 60.000 Kč (paket Winter + autonomní nouzové brzdění, asistent pro vedení v jízdních pruzích, sledování únavy řidiče, přední parkovací senzory, parkovací kamera, navigace, USB, AUX, dodatečné USB dobíjení či LED svítilny) a Ultimate za 35.000 Kč (kožené čalounění a panoramatická střecha).

Hyundai ukončil na českém trhu prodej modelu i20 Coupe

Hyundai ukončil na českém trhu prodej modelu i20 Coupe

Přeplňované motory je možné kombinovat se sedmistupňovou dvouspojkou (za 40.000 Kč). Standardem je záruka na 5 let bez omezení ujetých kilometrů a 5 let asistenčních služeb a kondičních prohlídek zdarma. Příplatky za lak karoserie jsou pro všechny linie shodné – 4900 Kč za bílou barvu Polar White, 13.900 Kč za metalízu.

Hyundai i20 po faceliftu - technická data a české ceny
Motor 1.25 DOHC 1.25 DOHC 1.0 T-GDI 1.0 T-GDI
Zdvihový objem [cm3] 1248 1248 998 998
Válce/ventily 4/4 4/4 3/4 3/4
Největší výkon [kW/min] 55/6000 62/6000 74/4500 88/6000
Točivý moment [N.m/min] 121/4000 121/4000 172/1500 172/1500
Převodovka 5M 5M 5M(7A) 6M(7A)
Max. rychlost [km/h] 160 170 188(182) 190
Zrychlení 0-100 km/h [s] 13,6 12,8 10,8(11,4) 10,2(10,5)
Komb. spotř. [l/100 km] 5,6 5,3 4,8 5
Cena Family [Kč] 284.990 - - -
Cena Family+ [Kč] 314.990 324.990 354.990 -
Cena Style [Kč] - 384.990 414.990 443.900
Příplatek za automati činí 40.000 Kč

 

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků