Hyundai i20 po faceliftu už je k mání. Má jediný motor i výbavu

57 komentářů

Matouš H.
19. září • 11:29

Vypadá to jako auto pro ženskou, ale i mě jako chlapovi se líbí. Hodně povedený design i výbava. Ostatně, tak je tomu u Hyundai zvykem :-) Jen tak dál.

Štefan Samko
5. září • 10:36

Žena má starší i20 a pořád hučí, že by chtěla tuhle novější. No zauvažuju, jelikož se líbí i mě jako chlapovi :D Myslím si, že tohle se Hyundai povedlo ! :)

Michal Jirous
3. září • 12:51

Řekl bych, že na to courání po městě je to plně dostačující. Auto je to pěkné a za super cenu. Tohle se Hyundai povedlo :)

Vlado
23. srpna • 22:57

Auto ideální pro ženy na nakupování. Myslím, že u žen bude mít určitě úspěch.Malý, pěkný prostě pro ně jak dělaný.

Barbora Stará
23. srpna • 11:30

Sice mám o něco starší model i20, ale jsem nadmíru spokojená. Tohle je ovšem jiná liga, asi budu muset říct manželovi :D Hodně povedený kousek!!

R
24. srpna • 16:52

No jestli jste zvykla na asijské velikosti, tak asi jo 😁😂

Danek Štíbr
22. srpna • 15:33

Manželka si ho vybrala k narozeninám a řekl bych na takové to běžné ježdění je to ideál.

holden2
22. srpna • 19:45

To si teda nevybrala, protože by musela být mega blbá. Jenže ona není. Vybral jsis leda ty, že sem budeš trolit vošopiční krávoviny.

losv oslu
22. srpna • 21:37

by mě zajímalo proč někdo tráví čas v diskuzi s argumenty na bodu mrazu ..asi žádným jiným autem než koncernovou spodinou nejel.

Erik Rukl
21. srpna • 15:30

Pěkné auto za pěkný peníz, nevím co víc dodat. Rozhodně lepší než rádoby "omlazená fabie" Myslím si, že se bude u nás pěkně prodávat :)

Kája
21. srpna • 18:01

Už v roce 2014, když se začala prodávat současná generace i20 jsme se z médií mohli dozvědět, že to auto sebere Fabii drtivou většinu zákazníků.
No, po 4 letech můžeme konstatovat, že nesebralo a prodávalo se velice bídně.
Důvody jsou nasnadě a tím nejzásadnějším je nesmyslně nadsazená cena.
Hyundai je prostě značka, která je schopna bojovat nízkou cenou. Pokud se výrazně nedostane pod cenu evropských výrobců, nemá naději na prodejní úspěch.

holden2
21. srpna • 22:57

To jsou tradiční velkohubé kecy Hnujdajistů. Hrajou machry, ale záchody mají na chodbě o ostatním raději ani nemluvě. Hnojdaj je jak smějdi co nutí důchodcům předražené hrnce:-(

Jan
22. srpna • 11:57

A vam snad hyundai nekdo nuti? Tak si ho nekupujte, kupte si skodovku nebo neco jineho. Mame hyundai i skodu a oboji slouzi uz spoustu let bez poruch a jezdi obe temer denne a stale perfektne. Takze vase bezvyznamne plky jsou jen vykrik do tmy. Vetsina co hulaka na ostatni ze hyundai je sranec ho nikdy ani neridila a u skody to plati stejne.

Milan D
21. srpna • 14:23

jako ten starsi model me velmi mile prekvapil, kam se hrabe ten vysavac od skodovky

Dan
21. srpna • 13:59

Hujajdej už nikdy více.... po čtyřech tisích najetých km odešel u Příbrami motor. S...A!!!!!

Jan
21. srpna • 17:32

Rodiče mají Hyundai i30 (koupeno nové 2012), najeto 150 tisíc a ani jedna porucha. Takový názor jako vy může říci spousta lidí o jakékoli značce. Já mám Octavii II 2.0 TDI (2008) a za 4,5 roku vlastnictví také ani jedna porucha. Osobně si nemohu stěžovat ani na jednu z těchto automobilek, ale je spousta lidí, co měla jednou vadný kus nebo s tím jezdili přesně jak se nemá a auto oddělali a pak říkají, že je to šrot a už nikdy nikdy nikdy.

MOJE JMÉNO
21. srpna • 16:09

I to se může stát. Předpokládám, že se jednalo o nový vůz. Tak kde je vlastně problém? Nechtěli Vám dát nový motor?

holden2
21. srpna • 22:55

To se taky nedivím, ještě to bylo omatlané Vošického pižmem :-D Hnujdu nebrat :-P

HAFTAN
21. srpna • 14:27

A jak dopadla reklamace? Půl informace, resp. jen výkřik...

Thomas Fuk
21. srpna • 10:10

Informace v článku o jediném motoru je dosti nepřesná. Jediný ano, ale motor se tomu u Hyundai všeobecně říkat nedá.

zemanko
21. srpna • 9:23

až na to že Hyundai je originalne auto,kdežto skodovky su derivatmi Volkswagenu..
nič originalne...techniku diely všetko od volkswagenu..
prečo to píšem ,lebo hyundai je kvalitnejsie o elektronike ani nehovorím...
a už prestante s takou hovadinou proste neexistuje české auto,ale len firmy vyrabajuce v Cechach podobne ako na Slovensku...a ani jedna nie je česká firma..

Antonín H.
21. srpna • 17:52

zemanko, to co jste tady vyjmenoval jsou pádné argumenty, proč si jednoznačně vybrat Škodu.
Docela určitě si raději pořídím německou techniku VW, než něco od rákosníka, to mi fakt věřte.
A jak vidíte, dělá to stejně celá Evropa.

R
21. srpna • 15:46

Než originál Hyundai to raději kopii VW B-]

Michael S.
24. srpna • 14:36

Cože Škodovku, takovej nespolehlivej hnůj? Nikdy!!!To stokrát raději Hyundai! Auto světové značky a prémiové kvality.
Škodovky jsou jen pro zaostalé čecháčky, co si naivně myslí, že lepší značky není.

Anti-automat
20. srpna • 19:06

Normalne jednoduche auto na kazdodenne jazdenie. Zaujimava ponuka, len by som radsej dopredu preveril tie ´zaruky´ a ci nahoddou sa tam nieco neskryva mikroskopickym fontom napisane na /pre istotu/ zadnej strane pri kupe. Inak pekne.

JJ
21. srpna • 8:04

Fabie, stejně vybavená, ale s mnohem lepším motorem má ceníkovou cenu 297 tis. K tomu vypadá mnohem líp :-)

car
21. srpna • 22:53

i20 se nepovedlo no :-/ korejské zvratky v tureckém kabátě, myslíš že z toho mohlo vzniknout něco normálního? Až je mi toho auta líto :-(

Dan
21. srpna • 14:02

Samozřejmě, že je Fabia mnohem hezčím a kvalitnějším autem... ale vysvětlujte to těm "spořílkům", který se jsou schopni za ty své korejské plečky rvát do skonání světa ačkoli jsou všem pro smích. ;-)

24. srpna • 9:38

Pro smích jsou jen idiotům, kterým ještě nedošlo, že Hyundai je oproti škodovce mnohem kvalitnějsí. Samozřejmě že i20 má nesrovnatelně lepší nejen motor, spolehlivost, ale i design než Fabia.

Aladin
20. srpna • 19:34

Za takovou cenu seženeš fabii, corsu nebo yarise. Ve všech případech lepší motory. Ceníkovka je sice o 10-20tis výše, ale nejsou to akční ceníky, tudíž malá sleva je jistá, plus hyundai má dražší servis. Celkem vzato, není to dobrá nabídka.

LOL
21. srpna • 12:23

"Lepší motory" :-D:-D:-D
1.25CVVT je dnes jedna z nejlepších voleb. Jednoduchý, spolehlivý, nežravý motor, který umí i jet.

R
21. srpna • 15:44

Jednoduchý mozna, nezravy s otaznikem a umí jet - neumí B-]

LOL
21. srpna • 20:43

to asi bude řidičem. B-]
už jsem viděl pár mamlasů, co s CVVT jezdili jako s TDI a pak strašlivě nadávali, jak to "nejede."

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
R
24. srpna • 16:50

:-D no to asi jo, ale ja co měl nespočet motorek které jely až nad 8 tisíc vím o čem mluvím 🤥

Shimi
20. srpna • 20:25

Aladin: Jakože je 1.2 55 a 62 kW nebo 1.4 CVVT 74 kW horší než 1.0 MPI 55 kW, nebo 1.0 T-GDI 74 a 88 kW horší než 1.0 TSI 70 a 81 kW? To jako vážně? :-D

Aladin
20. srpna • 20:55

Ty jsi se těšil na diskuzi takovým způsobem, že jsi přeskočil článek a můj komentář jsi též přelétl.Nabídka se vztahuje pouze na 1.25. To je jeden z nejzaostalejších motorů na trhu. A porovnávám 1.25 ku všemu ostatnímu. Neporovnával jsem ostatní motory mezi sebou.Čili opakuji, I20 1.25 z akčního ceníku (další sleva už ne) za 300 tis není dobrá nabídka. Přeci tušíš co ti prakticky všichni ostatní nabídnou za 300 (vč. malé slevy). Ale je mi to jedno, jestli se někomu líbí, proč ne.

MOJE JMÉNO
21. srpna • 16:06

Zaostalý jen proto, že jde o atmosféru? Pro mne naprosto zásadní argument na domácí popojíždění. S turbem jezdím v práci a jsem velmi spokojen, ale domů mi to rozhodně jako druhý vůz nesmí. Mimochodem, ten krouťák je vzhledem k objemu celkem solidní. V tomto případě musím konstatovat, že po technické stránce by pro mé potřeby u mne i20 před Fabií s litrem vyhrála.

kolemjdoucí
20. srpna • 21:28

je to trapně drahá nabídka. Mám Kiu Rio s motorem 1,25 84 koní, v podstatě v plné výbavě (automat klima, litá kola 16", automat světla i stěrače, couvací asistent, metalíza, 7 let záruky za 276 tisíc. Tady to holátko za 300 je výsměch.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michael S.
24. srpna • 22:28

Uvědom si, že máš auto jen béčkové značky. KIA je pod Hyundaiem, je jím vlastněná. Podobně je to i se škodovkou pod VW. Hyundai je vždy "prémiovější".

Jan
20. srpna • 23:43

Máme Hyundai i30 (2012), za 300 tisíc se kupoval nový v tenkrát nejvyšší výbavě trikolor v kombi a s nejsilnějším benzínovým motorem (tehdy bez turba a 126 koní tuším). Rodiče jsou spokojení maximálně. Zhruba před rokem jsem zkoušel novou i30 Best of Czech edici (prakticky naprostý základ, proto nejspíš ten název), litrový motor s turbem (myslím 120 koníků), denní svícení, manuální klíma, okna v elektrice. Nejelo to vůbec špatně, pokud tedy nejste závodník a stačí vám auto na běžnou jízdu v klidu. Celkově jsem vůbec nebyl zklamán autem, ale cenou 380 tisíc. Hyundai nejspíš dělá auta kvalitnější než dříve, ale ta cenovka za holé auto kam až se vyšplhala je šílená a nemyslím, že se nová i30 prodává tak, jako ty předchozí, které vidím na silnicích o hodně častěji, nebo spíše ty na silnicích alespoň vidím. Politika Hyundaie je teď podle mě naprosto špatná, akorát zvýšit ceny na úroveň Škody, za kterou ale lidi ty peníze dají, protože je to prostě za ty roky už taková modla, což Hyundai zatím není. Na druhou stranu Fabie Monte Carlo žádný zázrak, i když špatně také nejede, zkoušel jsem ji před měsícem a půl zhruba, ale za 400 tisíc? To je ovšem neduh většiny dnešních automobilek, takže těžko vybírat v cenových relacích většiny lidí. Každý nemá na novou Audi nebo BMW, či jen Octávku s lepším motorem a s lepší výbavou.

HAFTAN
21. srpna • 6:38

No je to tak, už se nepodbízejí cenou a výbavou, ale kvalitou. Ceny vzrostly. NA druhou stranu za cca 330tis koupíte Kia Rio v plné polní s paketem Premium, byť se základním motorem - ale máte super auto v dobré výbavě. Fabia za ceníkových 330tis bude lépe vybavené holátko, slušná bude stát ke 400tis. I30/Ceed stojí v nějaké rozumné výbavě cca 400tis, na druhou stranu jde o konkurenta Oktávie (byť ne co do kufru, tam je liftback oktávky výhoda), ale pro pasažery nabídne minimálně stejný, spíše lepší konfort (nezávislé zavěšení kol, dvojité těsnění dveří apod. - a oktávka začíná na cifrách okolo 450tis, v podobné výbavě jako korejské duo je to spíše k půl milionu. Takže pořád platí, že nejsou tak drazí jako Škoda, ale zdrahli a nevím jaký to má dopad do prodejů...

tazzz007
21. srpna • 16:57

Hyunday x20 je největším konkurentem fábie pouze z důvodu brutální reklamní kampaně a konzervatismu českých řidičů,kteří řeší kraviny jako vzdálenost servisu nebo si myslí,že fábie je české auto s dobrým motorem.Opravdu dobrý automechanik je schopen vyměnit olej,destičky apod.u jakéhokoliv auta a pokud někdo apriori předpokládá závady motoru a elektroniky,tak patrně ví,že se u daného typu běžně vyskytují.Když už tedy chci ušetřit na opravách,tak si koupím auto se skvělým motorem a ten dělají v tomto segmentu za rozumnou cenu pouze japonci,jmenovitě toyota a suzuki.Toyota Yaris je notoricky známá a Suzuki Swift jsou notoricky známí,ale podle mě je největším konkurentem fábie Suzuki Baleno 1.2 Dualjet,který snad kromě velikosti kufru ve všech parametrech fábii drtivě poráží.

Jan
21. srpna • 7:44

Osobne myslim, ze meli jit cestou postupneho navysovani cen, jako to dela skoda s kazdou novou generaci a pridat nejaky vybaveni k nicemu jen tak na oko, aby lidem zavreli pusu. Jinak pan prodejce stredniho veku temer bez vlasu v Hyundai Ceske Budejovice na vypadovce na Strakonice byl pekny kokot, kdyz jsem se zminil, ze jejich lane asistent je mi uplne k nicemu v zakladni vybave, kdyz neprecte cary 90% trasy kterou jsem jezdil. Ale kdyz se mi nelibila vybava a motor Best of Czech edice, tak mi udelal nabidku motoru 1.4 benzin 140 koni, tez v kombi, druha nejvyssi vybava za 490 tisic. Nekde doma budu jeste ten jeho navrh nejspis jeste mit, v pripade zajmu mohu zkusit najit a popsat zde. Kazdopadne mi cena k i30 jiz neprisla adekvatni. Jen chci dodat, ze jsem si osobne nechtel koupit novy vuz, jen vyzkouset, protoze delali akci zapujceni tohoto vozu na nekolik dni a chteli jsme porovnat se starou i30, kde rodice nenasli duvod, proc auto vymenit za tento novy model, ktery je nepresvedcil a byli narozdil ode me vozem zklamani i jizdne.

Shimi
20. srpna • 21:14

Aladin: Jasně, speciálně na tebe jsem se těšil nejvíc :-D Tvl co já se tady všechno nedočtu. Ale zpátky k věci. Říkáš jeden z nejzaostalejších? Já bych spíš řekl léty prověřených, navíc 4válec. A pokud zůstanu u Škody, tak Fabia 1.0 MPI 55 kW je ofiko za 300.000,- (Active neberu, to je holobyt), takže si s i20 nemá co vyčítat. Slevy do toho nepleť, to je nenároková částka.

Fanda
20. srpna • 19:47

A v dnešní době ani nevíš, jestli tvůj servis bude mít smlouvu s Hyundai i za měsíc... A pak třeba jezdíš do servisu 50km... A to se vyplatí

Mates35
21. srpna • 22:52

Fuj, Hovnají raději vypráskat bičem. Takové zgarby boooože fuj :-/

Shimi
20. srpna • 20:31

Fanda: Kolikrát ročně jedeš do servisu, že tě irituje 50 km?

losv oslu
22. srpna • 21:40

S fabií asi každej půlrok :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan
27. srpna • 14:53

Nase sluzebni jednickova fabie tedy drzi jak bejk a to s ni jezdime porad po polich. Servis jednou rocne a 110km daleko :D

JirkaX
20. srpna • 20:44

Když budeš třeba např. platit odtahovku a lítat kolem toho tak to k naštvání i jednou za rok stačí. Na rozdíl od souseda (třeba z Boleslavi), který to má 5 km. A pokud najedu 30 tis, tak min 2x ročně na běžný servis.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan
20. srpna • 23:19

Já mám tedy nejbližší servis Škoda 35 km a nevadí mi to a s Hyundaiem jezdíme do servisu taky 40 km, jelikož je to 1-2x ročně, tak nevidím problém. Jsem z malého města, tak tady není nic, snad jen originál servis Ford, jestli to ještě nepoložili. Ani rodičů i30 r.v. 2012 (koupno nové), ani moje Octavie II 2.0 TDI r.v. 2008 (koupeno ojeté 4,5 roku zpátky) neměly poruchu ani jednou, jen běžný spotřebák, takže mi opravdu nevadí dojet podobnou vzdálenost a nemyslím, že jsem v tom sám. Samozřejmě chápu, že pokud kupuji nové auto, tak asi budu koukat, aby nebyl originál servis 200 km daleko, ale dejme tomu do 50 km a co to dnes je za vzdálenost? To denně najedu do práce a z práce více. A u ojetin si nebudeme nic nalhávat, málokdo to dává do originál servisu, takže většinou poblíž bydliště.

MOJE JMÉNO
21. srpna • 16:00

No - ono nejde jen o tu vzdálenost, ale hlavně o čas a mnohdy cestu zpátky. Ne vždy je to na počkání a jste nucen řešit zápůjčku vozu a cestování tam a zpět. Takže pro mne osobně je vzdálenost celkem dost podstatný argument.

Jan
21. srpna • 17:17

Pro někoho být může, to chápu. My třeba domluvíme servis předem že přijedeme na určitou hodinu, ráno jsme tam, zapůjčí nám náhradní vozidlo, jedeme většinou někam do většího města počumět po obchodech a když se odpoledne vracíme, je hotovo, vyzvedneme auto a jedeme domů. Nějak jsme si navykli na takový způsob servisu, takže nám to prostě nevadí. Je pravda že někdo taky na tohle nemusí mít čas a podobně.

moje jméno
21. srpna • 20:40

Chápu. Já si naopak dovolenou představuji trávit rozhodně lepším způsobem, než trávit čas čekáním na dokončení servisu.

Jan
22. srpna • 11:41

Staci si to domluvit na patek, auto dat do servisu rano, otazka chvile nez vam daji nahradni vuz a pokracujete na vylet, cestou zpet akorat vyzvednete sve auto ze servisu, nic vic, nic min. Verim, ze takto se to jednou rocne da prezit.

MOJE JMÉNO
22. srpna • 12:17

. a podruhé v roce jak? Zase dovolená a výlet? A co když je hnusně a nechceme si brát s manželkou dovolenou a děti tahat ze školy? A co když jde o opravu, kterou ten den nevyřeší? Hmmm... Není lepší mít servis na druhém konci města nebo na přímém spoji autobusem ve vedlejší obci? ;-)

Jan
22. srpna • 13:53

Jelikoz na vylety jezdime casto, tak to pro nas problem opravdu neni, ani s dovolenou a kdyby bylo dele v servisu, tak je mi prece jedno jestli mi ma stat 5 nebo 40km daleko, ne? Stejne by v tu chvili bylo nepojizdne. A vetsina rodin ma auta 2 nebo 3, tak verim ze to treba tyden bez toho jednoho vydrzi. Dovolenou a servis, pokud neni vylozene nutny ihned si lze naplanovat dopredu a kouknout na pocasi, takze kdyz je hnusne, nikam nemusite. Lze se domluvit ruzne a jak to delame se servisem my jsem uvedl jen jako jednu z moznych variant. S vasim nazorem bych souhlasil v pripade, ze ma rodina 1 auto a oprava je na delsi dobu, ale takovou rodinu znam snad jen jednu. :-)

Doporučujeme

Články odjinud