Hyundai i20 po faceliftu už je k mání. Má jediný motor i výbavu

Anti-automat  |  20. 08. 2018 19:06

Normalne jednoduche auto na kazdodenne jazdenie. Zaujimava ponuka, len by som radsej dopredu preveril tie ´zaruky´ a ci nahoddou sa tam nieco neskryva mikroskopickym fontom napisane na /pre istotu/ zadnej strane pri kupe. Inak pekne.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  20. 08. 2018 19:34

Za takovou cenu seženeš fabii, corsu nebo yarise. Ve všech případech lepší motory. Ceníkovka je sice o 10-20tis výše, ale nejsou to akční ceníky, tudíž malá sleva je jistá, plus hyundai má dražší servis. Celkem vzato, není to dobrá nabídka.

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  20. 08. 2018 19:47

A v dnešní době ani nevíš, jestli tvůj servis bude mít smlouvu s Hyundai i za měsíc... A pak třeba jezdíš do servisu 50km... A to se vyplatí

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  20. 08. 2018 20:31

Fanda: Kolikrát ročně jedeš do servisu, že tě irituje 50 km?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  20. 08. 2018 20:44

Když budeš třeba např. platit odtahovku a lítat kolem toho tak to k naštvání i jednou za rok stačí. Na rozdíl od souseda (třeba z Boleslavi), který to má 5 km. A pokud najedu 30 tis, tak min 2x ročně na běžný servis.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  20. 08. 2018 23:19

Já mám tedy nejbližší servis Škoda 35 km a nevadí mi to a s Hyundaiem jezdíme do servisu taky 40 km, jelikož je to 1-2x ročně, tak nevidím problém. Jsem z malého města, tak tady není nic, snad jen originál servis Ford, jestli to ještě nepoložili. Ani rodičů i30 r.v. 2012 (koupno nové), ani moje Octavie II 2.0 TDI r.v. 2008 (koupeno ojeté 4,5 roku zpátky) neměly poruchu ani jednou, jen běžný spotřebák, takže mi opravdu nevadí dojet podobnou vzdálenost a nemyslím, že jsem v tom sám. Samozřejmě chápu, že pokud kupuji nové auto, tak asi budu koukat, aby nebyl originál servis 200 km daleko, ale dejme tomu do 50 km a co to dnes je za vzdálenost? To denně najedu do práce a z práce více. A u ojetin si nebudeme nic nalhávat, málokdo to dává do originál servisu, takže většinou poblíž bydliště.

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  21. 08. 2018 16:00

No - ono nejde jen o tu vzdálenost, ale hlavně o čas a mnohdy cestu zpátky. Ne vždy je to na počkání a jste nucen řešit zápůjčku vozu a cestování tam a zpět. Takže pro mne osobně je vzdálenost celkem dost podstatný argument.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 08. 2018 17:17

Pro někoho být může, to chápu. My třeba domluvíme servis předem že přijedeme na určitou hodinu, ráno jsme tam, zapůjčí nám náhradní vozidlo, jedeme většinou někam do většího města počumět po obchodech a když se odpoledne vracíme, je hotovo, vyzvedneme auto a jedeme domů. Nějak jsme si navykli na takový způsob servisu, takže nám to prostě nevadí. Je pravda že někdo taky na tohle nemusí mít čas a podobně.

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  21. 08. 2018 20:40

Chápu. Já si naopak dovolenou představuji trávit rozhodně lepším způsobem, než trávit čas čekáním na dokončení servisu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  22. 08. 2018 11:41

Staci si to domluvit na patek, auto dat do servisu rano, otazka chvile nez vam daji nahradni vuz a pokracujete na vylet, cestou zpet akorat vyzvednete sve auto ze servisu, nic vic, nic min. Verim, ze takto se to jednou rocne da prezit.

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  22. 08. 2018 12:17

. a podruhé v roce jak? Zase dovolená a výlet? A co když je hnusně a nechceme si brát s manželkou dovolenou a děti tahat ze školy? A co když jde o opravu, kterou ten den nevyřeší? Hmmm... Není lepší mít servis na druhém konci města nebo na přímém spoji autobusem ve vedlejší obci?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  22. 08. 2018 13:53

Jelikoz na vylety jezdime casto, tak to pro nas problem opravdu neni, ani s dovolenou a kdyby bylo dele v servisu, tak je mi prece jedno jestli mi ma stat 5 nebo 40km daleko, ne? Stejne by v tu chvili bylo nepojizdne. A vetsina rodin ma auta 2 nebo 3, tak verim ze to treba tyden bez toho jednoho vydrzi. Dovolenou a servis, pokud neni vylozene nutny ihned si lze naplanovat dopredu a kouknout na pocasi, takze kdyz je hnusne, nikam nemusite. Lze se domluvit ruzne a jak to delame se servisem my jsem uvedl jen jako jednu z moznych variant. S vasim nazorem bych souhlasil v pripade, ze ma rodina 1 auto a oprava je na delsi dobu, ale takovou rodinu znam snad jen jednu.

Odpovědět  |   | 
losv oslu  |  22. 08. 2018 21:40

S fabií asi každej půlrok

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 08. 2018 14:53

Nase sluzebni jednickova fabie tedy drzi jak bejk a to s ni jezdime porad po polich. Servis jednou rocne a 110km daleko :D

Odpovědět  |   | 
Mates35  |  21. 08. 2018 22:52

Fuj, Hovnají raději vypráskat bičem. Takové zgarby boooože fuj

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  20. 08. 2018 20:25

Aladin: Jakože je 1.2 55 a 62 kW nebo 1.4 CVVT 74 kW horší než 1.0 MPI 55 kW, nebo 1.0 T-GDI 74 a 88 kW horší než 1.0 TSI 70 a 81 kW? To jako vážně?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  20. 08. 2018 20:55

Ty jsi se těšil na diskuzi takovým způsobem, že jsi přeskočil článek a můj komentář jsi též přelétl.

Nabídka se vztahuje pouze na 1.25. To je jeden z nejzaostalejších motorů na trhu. A porovnávám 1.25 ku všemu ostatnímu. Neporovnával jsem ostatní motory mezi sebou.

Čili opakuji, I20 1.25 z akčního ceníku (další sleva už ne) za 300 tis není dobrá nabídka. Přeci tušíš co ti prakticky všichni ostatní nabídnou za 300 (vč. malé slevy). Ale je mi to jedno, jestli se někomu líbí, proč ne.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  20. 08. 2018 21:14

Aladin: Jasně, speciálně na tebe jsem se těšil nejvíc Tvl co já se tady všechno nedočtu. Ale zpátky k věci. Říkáš jeden z nejzaostalejších? Já bych spíš řekl léty prověřených, navíc 4válec. A pokud zůstanu u Škody, tak Fabia 1.0 MPI 55 kW je ofiko za 300.000,- (Active neberu, to je holobyt), takže si s i20 nemá co vyčítat. Slevy do toho nepleť, to je nenároková částka.

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  20. 08. 2018 21:28

je to trapně drahá nabídka. Mám Kiu Rio s motorem 1,25 84 koní, v podstatě v plné výbavě (automat klima, litá kola 16", automat světla i stěrače, couvací asistent, metalíza, 7 let záruky za 276 tisíc. Tady to holátko za 300 je výsměch.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  20. 08. 2018 23:43

Máme Hyundai i30 (2012), za 300 tisíc se kupoval nový v tenkrát nejvyšší výbavě trikolor v kombi a s nejsilnějším benzínovým motorem (tehdy bez turba a 126 koní tuším). Rodiče jsou spokojení maximálně. Zhruba před rokem jsem zkoušel novou i30 Best of Czech edici (prakticky naprostý základ, proto nejspíš ten název), litrový motor s turbem (myslím 120 koníků), denní svícení, manuální klíma, okna v elektrice. Nejelo to vůbec špatně, pokud tedy nejste závodník a stačí vám auto na běžnou jízdu v klidu. Celkově jsem vůbec nebyl zklamán autem, ale cenou 380 tisíc. Hyundai nejspíš dělá auta kvalitnější než dříve, ale ta cenovka za holé auto kam až se vyšplhala je šílená a nemyslím, že se nová i30 prodává tak, jako ty předchozí, které vidím na silnicích o hodně častěji, nebo spíše ty na silnicích alespoň vidím. Politika Hyundaie je teď podle mě naprosto špatná, akorát zvýšit ceny na úroveň Škody, za kterou ale lidi ty peníze dají, protože je to prostě za ty roky už taková modla, což Hyundai zatím není. Na druhou stranu Fabie Monte Carlo žádný zázrak, i když špatně také nejede, zkoušel jsem ji před měsícem a půl zhruba, ale za 400 tisíc? To je ovšem neduh většiny dnešních automobilek, takže těžko vybírat v cenových relacích většiny lidí. Každý nemá na novou Audi nebo BMW, či jen Octávku s lepším motorem a s lepší výbavou.

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  21. 08. 2018 06:38

No je to tak, už se nepodbízejí cenou a výbavou, ale kvalitou. Ceny vzrostly. NA druhou stranu za cca 330tis koupíte Kia Rio v plné polní s paketem Premium, byť se základním motorem - ale máte super auto v dobré výbavě. Fabia za ceníkových 330tis bude lépe vybavené holátko, slušná bude stát ke 400tis. I30/Ceed stojí v nějaké rozumné výbavě cca 400tis, na druhou stranu jde o konkurenta Oktávie (byť ne co do kufru, tam je liftback oktávky výhoda), ale pro pasažery nabídne minimálně stejný, spíše lepší konfort (nezávislé zavěšení kol, dvojité těsnění dveří apod. - a oktávka začíná na cifrách okolo 450tis, v podobné výbavě jako korejské duo je to spíše k půl milionu. Takže pořád platí, že nejsou tak drazí jako Škoda, ale zdrahli a nevím jaký to má dopad do prodejů...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 08. 2018 07:44

Osobne myslim, ze meli jit cestou postupneho navysovani cen, jako to dela skoda s kazdou novou generaci a pridat nejaky vybaveni k nicemu jen tak na oko, aby lidem zavreli pusu. Jinak pan prodejce stredniho veku temer bez vlasu v Hyundai Ceske Budejovice na vypadovce na Strakonice byl pekny kokot, kdyz jsem se zminil, ze jejich lane asistent je mi uplne k nicemu v zakladni vybave, kdyz neprecte cary 90% trasy kterou jsem jezdil. Ale kdyz se mi nelibila vybava a motor Best of Czech edice, tak mi udelal nabidku motoru 1.4 benzin 140 koni, tez v kombi, druha nejvyssi vybava za 490 tisic. Nekde doma budu jeste ten jeho navrh nejspis jeste mit, v pripade zajmu mohu zkusit najit a popsat zde. Kazdopadne mi cena k i30 jiz neprisla adekvatni. Jen chci dodat, ze jsem si osobne nechtel koupit novy vuz, jen vyzkouset, protoze delali akci zapujceni tohoto vozu na nekolik dni a chteli jsme porovnat se starou i30, kde rodice nenasli duvod, proc auto vymenit za tento novy model, ktery je nepresvedcil a byli narozdil ode me vozem zklamani i jizdne.

Odpovědět  |   | 
tazzz007  |  21. 08. 2018 16:57

Hyunday x20 je největším konkurentem fábie pouze z důvodu brutální reklamní kampaně a konzervatismu českých řidičů,kteří řeší kraviny jako vzdálenost servisu nebo si myslí,že fábie je české auto s dobrým motorem.Opravdu dobrý automechanik je schopen vyměnit olej,destičky apod.u jakéhokoliv auta a pokud někdo apriori předpokládá závady motoru a elektroniky,tak patrně ví,že se u daného typu běžně vyskytují.Když už tedy chci ušetřit na opravách,tak si koupím auto se skvělým motorem a ten dělají v tomto segmentu za rozumnou cenu pouze japonci,jmenovitě toyota a suzuki.Toyota Yaris je notoricky známá a Suzuki Swift jsou notoricky známí,ale podle mě je největším konkurentem fábie Suzuki Baleno 1.2 Dualjet,který snad kromě velikosti kufru ve všech parametrech fábii drtivě poráží.

Odpovědět  |   | 
Michael S.  |  24. 08. 2018 22:28

Uvědom si, že máš auto jen béčkové značky. KIA je pod Hyundaiem, je jím vlastněná. Podobně je to i se škodovkou pod VW. Hyundai je vždy "prémiovější".

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  21. 08. 2018 16:06

Zaostalý jen proto, že jde o atmosféru? Pro mne naprosto zásadní argument na domácí popojíždění. S turbem jezdím v práci a jsem velmi spokojen, ale domů mi to rozhodně jako druhý vůz nesmí. Mimochodem, ten krouťák je vzhledem k objemu celkem solidní. V tomto případě musím konstatovat, že po technické stránce by pro mé potřeby u mne i20 před Fabií s litrem vyhrála.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 08. 2018 12:23

"Lepší motory"
1.25CVVT je dnes jedna z nejlepších voleb. Jednoduchý, spolehlivý, nežravý motor, který umí i jet.

Odpovědět  |   | 
R  |  21. 08. 2018 15:44

Jednoduchý mozna, nezravy s otaznikem a umí jet - neumí

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 08. 2018 20:43

to asi bude řidičem.
už jsem viděl pár mamlasů, co s CVVT jezdili jako s TDI a pak strašlivě nadávali, jak to "nejede."

Odpovědět  |   | 
R  |  24. 08. 2018 16:50

no to asi jo, ale ja co měl nespočet motorek které jely až nad 8 tisíc vím o čem mluvím 🤥

Odpovědět  |   | 
JJ  |  21. 08. 2018 08:04

Fabie, stejně vybavená, ale s mnohem lepším motorem má ceníkovou cenu 297 tis. K tomu vypadá mnohem líp

Odpovědět  |   | 
Dan  |  21. 08. 2018 14:02

Samozřejmě, že je Fabia mnohem hezčím a kvalitnějším autem... ale vysvětlujte to těm "spořílkům", který se jsou schopni za ty své korejské plečky rvát do skonání světa ačkoli jsou všem pro smích.

Odpovědět  |   | 
 |  24. 08. 2018 09:38

Pro smích jsou jen idiotům, kterým ještě nedošlo, že Hyundai je oproti škodovce mnohem kvalitnějsí. Samozřejmě že i20 má nesrovnatelně lepší nejen motor, spolehlivost, ale i design než Fabia.

Odpovědět  |   | 
car  |  21. 08. 2018 22:53

i20 se nepovedlo no korejské zvratky v tureckém kabátě, myslíš že z toho mohlo vzniknout něco normálního? Až je mi toho auta líto

Odpovědět  |   | 
zemanko  |  21. 08. 2018 09:23

až na to že Hyundai je originalne auto,kdežto skodovky su derivatmi Volkswagenu..
nič originalne...techniku diely všetko od volkswagenu..
prečo to píšem ,lebo hyundai je kvalitnejsie o elektronike ani nehovorím...
a už prestante s takou hovadinou proste neexistuje české auto,ale len firmy vyrabajuce v Cechach podobne ako na Slovensku...a ani jedna nie je česká firma..

Odpovědět  |   | 
R  |  21. 08. 2018 15:46

Než originál Hyundai to raději kopii VW

Odpovědět  |   | 
Michael S.  |  24. 08. 2018 14:36

Cože Škodovku, takovej nespolehlivej hnůj? Nikdy!!!

To stokrát raději Hyundai! Auto světové značky a prémiové kvality.
Škodovky jsou jen pro zaostalé čecháčky, co si naivně myslí, že lepší značky není.

Odpovědět  |   | 
Antonín H.  |  21. 08. 2018 17:52

zemanko, to co jste tady vyjmenoval jsou pádné argumenty, proč si jednoznačně vybrat Škodu.
Docela určitě si raději pořídím německou techniku VW, než něco od rákosníka, to mi fakt věřte.
A jak vidíte, dělá to stejně celá Evropa.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  21. 08. 2018 10:10

Informace v článku o jediném motoru je dosti nepřesná. Jediný ano, ale motor se tomu u Hyundai všeobecně říkat nedá.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  21. 08. 2018 13:59

Hujajdej už nikdy více.... po čtyřech tisích najetých km odešel u Příbrami motor. S...A!!!!!

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  21. 08. 2018 14:27

A jak dopadla reklamace? Půl informace, resp. jen výkřik...

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  21. 08. 2018 16:09

I to se může stát. Předpokládám, že se jednalo o nový vůz. Tak kde je vlastně problém? Nechtěli Vám dát nový motor?

Odpovědět  |   | 
holden2  |  21. 08. 2018 22:55

To se taky nedivím, ještě to bylo omatlané Vošického pižmem Hnujdu nebrat

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 08. 2018 17:32

Rodiče mají Hyundai i30 (koupeno nové 2012), najeto 150 tisíc a ani jedna porucha. Takový názor jako vy může říci spousta lidí o jakékoli značce. Já mám Octavii II 2.0 TDI (2008) a za 4,5 roku vlastnictví také ani jedna porucha. Osobně si nemohu stěžovat ani na jednu z těchto automobilek, ale je spousta lidí, co měla jednou vadný kus nebo s tím jezdili přesně jak se nemá a auto oddělali a pak říkají, že je to šrot a už nikdy nikdy nikdy.

Odpovědět  |   | 
Milan D  |  21. 08. 2018 14:23

jako ten starsi model me velmi mile prekvapil, kam se hrabe ten vysavac od skodovky

Odpovědět  |   | 
Erik Rukl  |  21. 08. 2018 15:30

Pěkné auto za pěkný peníz, nevím co víc dodat. Rozhodně lepší než rádoby "omlazená fabie" Myslím si, že se bude u nás pěkně prodávat :)

Odpovědět  |   | 
Kája  |  21. 08. 2018 18:01

Už v roce 2014, když se začala prodávat současná generace i20 jsme se z médií mohli dozvědět, že to auto sebere Fabii drtivou většinu zákazníků.
No, po 4 letech můžeme konstatovat, že nesebralo a prodávalo se velice bídně.
Důvody jsou nasnadě a tím nejzásadnějším je nesmyslně nadsazená cena.
Hyundai je prostě značka, která je schopna bojovat nízkou cenou. Pokud se výrazně nedostane pod cenu evropských výrobců, nemá naději na prodejní úspěch.

Odpovědět  |   | 
holden2  |  21. 08. 2018 22:57

To jsou tradiční velkohubé kecy Hnujdajistů. Hrajou machry, ale záchody mají na chodbě o ostatním raději ani nemluvě. Hnojdaj je jak smějdi co nutí důchodcům předražené hrnce

Odpovědět  |   | 
Jan  |  22. 08. 2018 11:57

A vam snad hyundai nekdo nuti? Tak si ho nekupujte, kupte si skodovku nebo neco jineho. Mame hyundai i skodu a oboji slouzi uz spoustu let bez poruch a jezdi obe temer denne a stale perfektne. Takze vase bezvyznamne plky jsou jen vykrik do tmy. Vetsina co hulaka na ostatni ze hyundai je sranec ho nikdy ani neridila a u skody to plati stejne.

Odpovědět  |   | 
Danek Štíbr  |  22. 08. 2018 15:33

Manželka si ho vybrala k narozeninám a řekl bych na takové to běžné ježdění je to ideál.

Odpovědět  |   | 
holden2  |  22. 08. 2018 19:45

To si teda nevybrala, protože by musela být mega blbá. Jenže ona není. Vybral jsis leda ty, že sem budeš trolit vošopiční krávoviny.

Odpovědět  |   | 
losv oslu  |  22. 08. 2018 21:37

by mě zajímalo proč někdo tráví čas v diskuzi s argumenty na bodu mrazu ..asi žádným jiným autem než koncernovou spodinou nejel.

Odpovědět  |   | 
Barbora Stará  |  23. 08. 2018 11:30

Sice mám o něco starší model i20, ale jsem nadmíru spokojená. Tohle je ovšem jiná liga, asi budu muset říct manželovi :D Hodně povedený kousek!!

Odpovědět  |   | 
R  |  24. 08. 2018 16:52

No jestli jste zvykla na asijské velikosti, tak asi jo 😁😂

Odpovědět  |   | 
Vlado  |  23. 08. 2018 22:57

Auto ideální pro ženy na nakupování. Myslím, že u žen bude mít určitě úspěch.Malý, pěkný prostě pro ně jak dělaný.

Odpovědět  |   | 
Michal Jirous  |  03. 09. 2018 12:51

Řekl bych, že na to courání po městě je to plně dostačující. Auto je to pěkné a za super cenu. Tohle se Hyundai povedlo :)

Odpovědět  |   | 
Štefan Samko  |  05. 09. 2018 10:36

Žena má starší i20 a pořád hučí, že by chtěla tuhle novější. No zauvažuju, jelikož se líbí i mě jako chlapovi :D Myslím si, že tohle se Hyundai povedlo ! :)

Odpovědět  |   | 
Matouš H.  |  19. 09. 2018 11:29

Vypadá to jako auto pro ženskou, ale i mě jako chlapovi se líbí. Hodně povedený design i výbava. Ostatně, tak je tomu u Hyundai zvykem Jen tak dál.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A