Hyundai i20 2012: na českém trhu s cenou od 200 000 Kč

Hyundai i20 2012: na českém trhu s cenou od 200 000 Kč

Na český trh dorazil modernizovaný hatchback Hyundai i20, který by měl díky faceliftu oslovit také mladší klientelu. Přepracovaný design se nese v duchu posledních modelů korejské automobilky. Jiná je maska chladiče, světla nebo nárazník. Hyundai i20 je aktuálně delší o 55 mm než odstupující varianta.

Třídveřový Hyundai i20: a rodinka je kompletní

Třídveřový Hyundai i20: a rodinka je kompletní

Nabídka motorizací obsahuje celkem tři položky. Nejdostupnějším je benzinový čtyřválec 1,2 Kappa s výkonem 63 kW, nad ním stojí jedna-čtyřka Gamma (74 kW). Pro příznivce naftových jednotek připravil Hyundai nový dieselový tříválec o objemu 1,1 l s parametry 55 kW a 180 Nm.

Hyundai i20 začíná na českém trhu těsně pod hranicí 200 000 Kč, a to v kombinaci s třídveřovou karoserií a základním benzinovým motorem. Standardem je šest airbagů, ESP, palubní počítač, posilovač řízení nebo centrální zamykání.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků