Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

jenom škoda, že to nemá plnéj hybrid. Podle mě je yaris na 1, i20 druhá a na třetím místě bych tedy fábii neumístil, protože fábia nemá ani ten mild hybrid natož elektronickou spojku a o neturbo motoru se už napsalo dost článků, že fabia tímto zmizela z měst a vesnic, možná k tomu přispěli i novináři a marketing škody.

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  20. 09. 2020 08:25

Fabia v holobytu nebyla nic moc. Navíc na vesnici jsi za krále s oktavkou, která v holobytu nestála zase tolik

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 09. 2020 10:17

Yaris je oproti tomuto nevzhledná obluda.

Odpovědět  |   | 

za koho kopeš? Lid si to nemyslí. Napiš, že se ti jeví v tvojí hlavě yaris jako obluda.

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 09. 2020 19:19

Jak víš co si myslí lid? Mluv za sebe a ne za lid!

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 09. 2020 20:57

Moje řeč.

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 09. 2020 07:07

Porovnávat nové modely s Fabií, která čeká na novou generaci... Zatím jsem si nevšiml, že by Fabií ubývalo, možná to chce prostudovat prodejní statistiky, než napíšeš něco podobného.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  23. 09. 2020 13:05

No za své soukromé peníze si to kupují jen blázni...

Odpovědět  |   | 
lol  |  20. 09. 2020 09:05

S tím jedním litrem způsobí leda tak prd

Odpovědět  |   | 
pepa  |  20. 09. 2020 09:20

Proc?

Odpovědět  |   | 
Rafan  |  20. 09. 2020 10:31

Tříválcové motory jsou projevem zoufale nepříjemné. Je to výsledek šetření a emisních restrikcí.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  20. 09. 2020 11:19

A v jakých konkrétních tříválcích jsi ty osobně jezdil? Opel? Daihatsu? Toyota? BMW? Leda hovno. Jestli soudíš podle VW-škoda, tak to jsi ještě nepoznel nic normálního. Oni totiž normální nejsou a nikdy nebudou. Ani jejich slepí obdivovatelé. Tříválce se vyrábějí už dobrých 30 let a ani jsi o tom nevěděl. To až koncernový zázrak způsobil averzi k nim. Páč to prostě neumí. Ano, to že se snaží je vyrábět každej neumětel je výsledkem šetření a emisních restrikcí. Jinak jsou to motory dobré, zvláště ty neoturbené. A patří do malých aut.

Odpovědět  |   | 
Rafan  |  20. 09. 2020 12:03

V Hyundai I30 a Mini.

Hyundai přímo horor, ale zase se I30 vyprodávaly za výbornou cenu, tak chápu, že to kupci vzali na milost.

Mini- musím přiznat, že ve střením rozsahu otáček nelze vůbec poznat, že se jedná o tři válce. Ale v nízkých to je klasická třívalcová zoufalost. Takže po městě při rozjíždění stále rachtání, jak v nějaké plečce. Při stání na semaforech taky takové přiblblé rachtání, okénka lepší ani neotvírat. Jel jsem s manuálem (což je rarita) a rozjezdy na jedničku jsou takové mdlé. Prostě tři válce, to nikdy nemůže dobré. Nemůžeš mít méně válců, než je cyklů u motoru.

Odpovědět  |   | 
Dusbus  |  20. 09. 2020 12:14

Zajímavé. Mám i30 rv 2018 s 1.0 Turbo GDi. Pokud mu nešlápnu na krk, motor není v interiéru slyšet. Z exteriéru a za jízdy nevím, okna neotviram. Motor je úžasně pružný, zabírá jako diesel od nízkých otáček a se zvyšujícími otáčkami výkon dále roste. Jsem s ním velmi spokojen. Samozřejmě se zatím nekazí, mám cca 50 tis najeto a je to skoro nové auto. Čas ukáže. Tak nevím, o jakém motoru píšete.

Odpovědět  |   | 
Rafan  |  20. 09. 2020 12:27

Hluk, výkon ani spotřebu nezpochybňuji. Potrpím si na kulturu projevu motoru. Z podobných důvodů mám ban i na diesly.

Odpovědět  |   | 

ale ta kultura projevu je dobrá, zetor to není a v lamborghini ten tříválec nevadil ani když neměl kabinu a tohle má odhlučnění.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 20. 09. 2020 18:46

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  21. 09. 2020 06:11

Tak to máš ještě cca 50 tis. km čas do totalschade vlivem požírání benzínu do oleje, což je u tohodle motoru běžné.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  20. 09. 2020 20:15

Nepleteš si to náhodou s HTP??? Turbotříválec od koncernu patří zrovna k těm lepším, takže Tvůj koment fakt nechápu...

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 09. 2020 21:00

On toho nechápe víc.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  21. 09. 2020 07:57

Haťapka že je lepší? Vždyť se klepe jako ratlik, a ještě půlka z těch starších shnila na karboúsady z přepáleného oleje (typicky ventily) nebo vylágrovanej kat, který kovovýma pilinama nakrmil (opět) ventily.

Kromě toho, ten motor vůbec nejede, proto ho taky spousta závodníků na dálnici odepsala výše uvedeným způsobem.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  21. 09. 2020 08:13

Marně přemýšlím na koho jsi reagoval. Na mě asi těžko.....
Vypadá to, že jsi to tak trochu popletl

Odpovědět  |   | 
Dusbus  |  20. 09. 2020 11:58

Jak u kterého výrobce. Nemůžete podle jednoho koncernu dělat obecné závěry.

Odpovědět  |   | 
k22  |  20. 09. 2020 11:43

sám jsi PRD

Odpovědět  |   | 
HRD  |  20. 09. 2020 11:25

Ten neustálý pouťový design to vždycky zabije. Dokud budou korejci dělat tyto hnusy plné kudrlinek, bezúčelných prolisů a nesmyslných "ozdobných" výlisů, a rozšláplých čumáků, bude to pořád jenom "lacinej" korejec kterej se nemůže dospělým autům rovnat. Nejsem vůbec příznivec škodovek, ale v tomto případě je proti hjundaji fabia královnou krásy.

Odpovědět  |   | 
Dusbus  |  20. 09. 2020 11:56

No já nevím. V práci máme nové Oktávky a první co mě napadlo když jsem viděl interiér, byla myšlenka na Hyundaje před deseti lety. Koncern byl v designu vždy spíš konzervativní a mělo to smysl. To co předvedli nyní mi přijde jako zoufalá a nepovedená snaha o změnu. Ale je to o osobních preferencích každého, chápu, že se to někomu líbí.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  20. 09. 2020 19:24

hej hej fabia je vrcholom dizajnerského umenia. Samé ostrorezané hrany a všade český kryštál, a výsledok je taký, ako keď vysypeš škatuľku zápaliek.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  20. 09. 2020 20:19

Octa 4 je z mého pohledu nejméně povedená verze. Interiér je jen o displeji a přiblblém amb. podsvětlení. Exteriér bez konzervativního pojetí. Z boku i zezadu tuctovina zaměnitelná s většinou evropské produkce, předek jen průměrný. Z octy se vytratilo to, co jí dělalo octou. Za mne velké zklamání.

Odpovědět  |   | 
Rafan  |  20. 09. 2020 20:42

Nápodobně i s Golfem. Šetří a šetří.

Tady je další z mnoha důkazů co si zákazníci myslí o dotykáčích:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/jedna-z-nejsl... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 09. 2020 17:55

Tak mám pocit, že to máš léty nacvičené a stále opakuješ "pouťový design". Jednoznačně má i20 dynamičtější vzhled a Fabia usedlejší vzhled, ale nikde nevidím na i20 ten pouťový design a samé kudrlinky. Kudrlinky bych chápal jako samé obloučky, kulaté prolisy, ale to tam nikde není. Pokud máš jiný názor, napiš kde jsou ty kudrlinky. Bezúčelný prolis, co to je? Do toho potom musíš zahrnout prakticky všechny prolisy u všech aut všech automobilek, neboť ty dělají tak z 80% vzhled auta a neslouží k ničemu jinému. Pokud si myslíš, že plní jinou funkci, rád se nechám poučit jakou. Začít můžeš zmíněnou Fabii.

Odpovědět  |   | 
P  |  20. 09. 2020 11:55

No na Clio to stále nemá...

Odpovědět  |   | 
Dusbus  |  20. 09. 2020 12:20

Clio dle aktuálního ceníku nevypadá špatně. Otázka je, jak by to dopadlo při započítání ceny srovnatelné výbavy a záruky. Klidně bych oželel přední mlhovky (u Clio až v nejvyšší vybavě). Ale to není pro mě. Clio jsem měl před lety a od té doby nevěřím ani výrobci, ani servisu Renault.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  20. 09. 2020 14:10

To samé můžeme říci u i20, ta třeba v nižších verzích Clio ani nedorovná u světel.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  20. 09. 2020 12:54

Poprask s litrovym motorem by zpusobil jedine u zahradnich trakturku..

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  20. 09. 2020 14:10

Samozřejmě, do malého auta přeci patří minimálně třílitr...

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  20. 09. 2020 16:32

Ctyrvalec, kolego, ctyrvalec..

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  20. 09. 2020 16:47

O válcích jsi nikde nic nepsal, psal jsi jen o objemu. Inu, zvoral jsi to, z toho už nevybruslíš.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  20. 09. 2020 21:25

Prosim tedy o informaci, ktere litrove ctyrvalce jsou momentalne v nabidce? Dekuji

Odpovědět  |   | 
WP  |  21. 09. 2020 04:08

Napsal jsi nesmysl a chceš ho trumfnout dalším? Si to najdi ne?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  21. 09. 2020 08:05

Vážně se zkoušíš ještě víc shodit?

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  23. 09. 2020 13:08

proč jen litrové. Co takhle 1,4?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 09. 2020 18:00

„takže bychom se drželi standardních pneumatik, které dají povedenému podvozku vyniknout jistě lépe" Aspoň se někdy podívejte i do ceníku. V paketu premium jsou ty r17 vždycky, takže co mám asi tak dělat, když tam jsou věci co chci (bose, adap. tempomat,...)??????

Odpovědět  |   | 
Rafan  |  20. 09. 2020 18:48

No co asi? Domluvíš si R16. Takhle si jedna kamarádka domlouvala před lety u jiné značky manuální klima, i když v daném stupni výbavy byla automatická. Neřeš proč, je to ženská.

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  20. 09. 2020 21:39

Zrovna u těch pneu se stačí asi zeptat...někdo kdo by mel mít jen ty 16tky ti je asi i rád prenecha

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  20. 09. 2020 21:54

a tak zadna nirvana a orgasmus se take nedostavil, ale ve dvaceti nebo v 65 by mne to udelalo radost... ted kdybych si mel vybrat male levne auto, tak bych chtel Polo GTI 😁

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  21. 09. 2020 08:03

Levné malé auto je Sandero nebo základní Clio, i20. GTI fakt není levné.

Odpovědět  |   | 
Jenda  |  21. 09. 2020 08:37

Bychař...

Odpovědět  |   | 
Josef-původní-první  |  21. 09. 2020 18:19

Jenom nakouknu do této diskuse a opět známí protagonisté "válí". Nemíním s nikým diskutovat. Pouze sdělím můj názor.
Každému přece musí být jasné, o jakou kategorii auta se v případě Hyundai i20 jedná. Malé auto - o kategorii níž než nižší střední třída (v případě Hyundai i 30). Tomu odpovídá nabídka motorizací a výbavy. Výrobce ví nejlíp, co nabídnout zákazníkům v podobě i20 a ví to určitě objektivně na rozdíl od některých zde "diskutujících" "mudrců". (Kdo chce víc koní nebo prostoru může jít třeba do modelu i30).
Myslím si, že se základním 4-válcovým motorem může být i20 pohodové auto na denní používání a krátké jízdy (časté studené starty a jízda se studeným motorem) pro nenáročné řidiče za poměrně slušnou cenu. Kdo bude chtít trošku dynamiky a síly, tak si možná připlatí za ten 3-válec. Naprostá většina zákazníků, kteří se rozhodli pro kategorii malých aut, neutratí více jak 300-350 tisíc Kč. Pár výjimek se najde a připlatí si za lepší výbavu nebo dokonce i za ten "MILD Hybrid". Zaplatit ale za i20 skoro půl milionu je na pováženou a v Česku to budou určitě minimální počty prodaných kusů.
Na závěr - kdo chce, tak si Hyundai i20 koupí a kdo ne, tak si koupí něco jiného. U Hyundai, podobně jako u další "domácí" značky u Škodovky, si lze vybrat auto, obě "domácá" značky mají celkem slušné nabídky. Jenže na trhu nejsou ani Hyundai a ani ta Škoda naštěstí samy, a proto je možnost širokého výběru. Každému podle jeho gusta - přání, vkusu, pocitů a potřeb.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 45 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster