Hyundai i10, nástupce Atosu je na světě

Automobilka Hyundai představila svůj nejnovější model s očekávaným označením i10, který je nástupcem modelu Atos. Malý prcek se ovšem představil světu nejdříve v Indii, ovšem za čas se rozšíří do zbytku světa.

Malý vůz s délkou 3 570 mm a rozvorem 2 380 mm bude určen opět do městského a příměstského provozu.

Indická verze je poháněná jediným motorem a to benzínovým agregátem o výkonu 49 kW (67 k) a točivým momentem 99 Nm. Výkon pak přenáší na přední kola pětistupňový manuál.

Dle informací má být již základní výbava velmi bohatá a objeví se v ní mj. klimatizace, ABS, přední airbagy a další. Otázkou ovšem je, zda stejné specifikace základní výbavy budou určeny i pro náš trh.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Hyundai i10

 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků